Направиха още една крачка към строежа на тунел под Шипка и обясниха как укрепват "Витиня"

Събират оферти за строителен надзор на проекта за строителство на пет нови тунела между Севера и Юга

Обратно в новината

Коментари - Направиха още една крачка към строежа на тунел под Шипка и обясниха как укрепват "Витиня" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

пълни глупотевини ! трябва път от изхода от Стара планина! трябва нов път до входа на Казанлък за южния обход! иначи всички тирове през града!!

Всичко добре, но най отдолу обяснението със звездичката направо ме разби. Какво значело думата "анкер" Да вярно е, но за девет САНТИМЕТРОВИ анкери. А тука става дума за СЪОРЪЖЕНИЕ със дължина ДЕВЕТ МЕТРА.

5 тунела с обща дължина 4 км. Тунелът под Шипка ще е с дължина 3,2 км. Останалите 4 тунела са по-малки - съответно 171 м, 240 м, 90 м и 290 м. С тези цифри ставате за ташак на китаѝците бе аланкоолу !!!

после да направят нормални наземните пътища и чак тогава.... Освен ако не е частен проект - платен от ползващите го .

Тоя тунел го строим от около 100 години, а дано да съм жив да го премина!

Предлагам да поканим китайците, те за една година ще го построят !

Тези които слагат минуси , могат ли да го построят за година или по- малко ?

Дано тоя тунел се ползва има други два където са направени и не се ползват единия е Кози дол и жп линия Варна-Бургас

EС обявяват конкурс за строеж на тунел някъде в Европа. Идват французите: - Ако ние правим тунела, ще копаем от двете страни и ще срещнем тръбите с точност до 50 сантиметра. След него германецът обявява: - Ние ще копаем от двете страни и ще срещнем тръбите с точност до 25 сантиметра. Идва инж. Ганев: - И ние, българите, като нация техническа ще копаем от двете страни. И ако е рекъл Бог, ще срещнем двете тръби точно до сантиметър! - Добре де, ами ако не е рекъл Бог? - Ако не е, ще си имате два тунела.

4 години ''укрепват'' нещо направено преди много години без наличието на сегашната техника ама седнали да приказват как ''ще направят тунел'' и под Шипка сигурно за няколко десетилетия..

Тунел под Шипка - който й да го направи,ама като хората,шапка ще му сваля!

я за всеки случай поддържайте стария път, че нищо не се знае. Очаквам като го построите, както всички гербрастки магистрали до сега, веднага да започнете ремонти, а с една тръба докъде сме?

Как,една тръба.То никой няма да иска да минава оттам.Тези тирове,само един да спре и филма свършва.Поне 10-15часа ,ще стоите вътре.И познайте,хората с фобия от тясно пространство какво ще им се случи.Задължително трябва да е с две тръби.В 21-век тунел с една тръба освен ако не някое село с малко възвишение и 50 метра дъжина.Просто поредната глупост.Да,ако проекта е за две тръби и поетапно се прави едната и веднага след нея другата,тогава да.Иначе,пак половин работа-Българска му работа.Лек ден.

Една тръба щото българите сме евтини. Ако бяха 2 нямаше да харесаме цената. Тоя урок с евтинията го учим по трудния начин. И главните пътища осрахаме - направи ги евтиния българин евтино без банкет - само 50см , дори в Гърция , инак също бедна държава но явно мисленето не е като на бедни .... банкета е цяла резервна лента, а основната лента е като две от евтините за двойни и тройни изреварвания на джигитите от което у нас загиват маса хора ...

България - страна на охлювите.

Тунел?!? Хахахха, кой ще го построи? Къде са кадрите? То не могат да поддържат онова, което е построено преди 30-40 години, та...

Вие на коя планета сте!? На тая на която съм аз преди 30-40 години нищо не беше построено или почти нищо .. Построено беше 150 км магистрала от София за Пловдив , която още 89 г. беше за ремонт и по демократично време няколко пъти я ремонтираха дори в беднотията от 90-те. Докато днес има 4-5 магистрали ЗАВЪРШЕНИ ( оставаме настрана главните пътища който са ремонтирани, дори на диви места из родопите намираш с изненада добри пътища ... ) и до 5-10 години на практика пътната инфраструктура на България ще бъде ЗАВЪРШЕНА ...

Бай Хой пий си хапчетата и си лягай ;)

Г-не , ако не бяха Еврофондовете нямаше Борисов 1 метър да построи. Айде да не си говорим глупости, защото в бюджета няма излишни пари. Качеството на строителството на Живков е превъзходно щом изкара десетилетия. Бойковите магистрали вече ги ремонтираме!!! Сега ми кажете нормално ли е за ремонт да се дадат 50млн лева за тунела на Витиня, при условие, че е 1 км!!!!

Във всяка посока? Поне предвидете в проектите възможноста за още една тръба, иначе....

Трябва да е по -евтино. Знаем се.