Направиха още една крачка към строежа на тунел под Шипка и обясниха как укрепват "Витиня"
Събират оферти за строителен надзор на проекта за строителство на пет нови тунела между Севера и Юга
Обратно в новинатаКоментари - Направиха още една крачка към строежа на тунел под Шипка и обясниха как укрепват "Витиня" | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
казанлък (нерегистриран)
пълни глупотевини ! трябва път от изхода от Стара планина! трябва нов път до входа на Казанлък за южния обход! иначи всички тирове през града!!
Radoslav Martinov
Всичко добре, но най отдолу обяснението със звездичката направо ме разби. Какво значело думата "анкер" Да вярно е, но за девет САНТИМЕТРОВИ анкери. А тука става дума за СЪОРЪЖЕНИЕ със дължина ДЕВЕТ МЕТРА.
Дедо Пич (нерегистриран)
5 тунела с обща дължина 4 км. Тунелът под Шипка ще е с дължина 3,2 км. Останалите 4 тунела са по-малки - съответно 171 м, 240 м, 90 м и 290 м. С тези цифри ставате за ташак на китаѝците бе аланкоолу !!!
Нека първо да укрепят Витиня (нерегистриран)
после да направят нормални наземните пътища и чак тогава.... Освен ако не е частен проект - платен от ползващите го .
ДрБр (нерегистриран)
Тоя тунел го строим от около 100 години, а дано да съм жив да го премина!
незнайко001 (нерегистриран)
Предлагам да поканим китайците, те за една година ще го построят !
незнайко001 (нерегистриран)
Тези които слагат минуси , могат ли да го построят за година или по- малко ?
мими (нерегистриран)
Дано тоя тунел се ползва има други два където са направени и не се ползват единия е Кози дол и жп линия Варна-Бургас
инШ Ганев и тунелитИ (нерегистриран)
EС обявяват конкурс за строеж на тунел някъде в Европа. Идват французите: - Ако ние правим тунела, ще копаем от двете страни и ще срещнем тръбите с точност до 50 сантиметра. След него германецът обявява: - Ние ще копаем от двете страни и ще срещнем тръбите с точност до 25 сантиметра. Идва инж. Ганев: - И ние, българите, като нация техническа ще копаем от двете страни. И ако е рекъл Бог, ще срещнем двете тръби точно до сантиметър! - Добре де, ами ако не е рекъл Бог? - Ако не е, ще си имате два тунела.
44 (нерегистриран)
4 години ''укрепват'' нещо направено преди много години без наличието на сегашната техника ама седнали да приказват как ''ще направят тунел'' и под Шипка сигурно за няколко десетилетия..
Ив (нерегистриран)
Тунел под Шипка - който й да го направи,ама като хората,шапка ще му сваля!
Вй вие от АПИ (нерегистриран)
я за всеки случай поддържайте стария път, че нищо не се знае. Очаквам като го построите, както всички гербрастки магистрали до сега, веднага да започнете ремонти, а с една тръба докъде сме?
Валентин Христов (нерегистриран)
Как,една тръба.То никой няма да иска да минава оттам.Тези тирове,само един да спре и филма свършва.Поне 10-15часа ,ще стоите вътре.И познайте,хората с фобия от тясно пространство какво ще им се случи.Задължително трябва да е с две тръби.В 21-век тунел с една тръба освен ако не някое село с малко възвишение и 50 метра дъжина.Просто поредната глупост.Да,ако проекта е за две тръби и поетапно се прави едната и веднага след нея другата,тогава да.Иначе,пак половин работа-Българска му работа.Лек ден.
бай Даньо (нерегистриран)
Една тръба щото българите сме евтини. Ако бяха 2 нямаше да харесаме цената. Тоя урок с евтинията го учим по трудния начин. И главните пътища осрахаме - направи ги евтиния българин евтино без банкет - само 50см , дори в Гърция , инак също бедна държава но явно мисленето не е като на бедни .... банкета е цяла резервна лента, а основната лента е като две от евтините за двойни и тройни изреварвания на джигитите от което у нас загиват маса хора ...
loser (нерегистриран)
България - страна на охлювите.
реалност (нерегистриран)
Тунел?!? Хахахха, кой ще го построи? Къде са кадрите? То не могат да поддържат онова, което е построено преди 30-40 години, та...
бай Даньо (нерегистриран)
Вие на коя планета сте!? На тая на която съм аз преди 30-40 години нищо не беше построено или почти нищо .. Построено беше 150 км магистрала от София за Пловдив , която още 89 г. беше за ремонт и по демократично време няколко пъти я ремонтираха дори в беднотията от 90-те. Докато днес има 4-5 магистрали ЗАВЪРШЕНИ ( оставаме настрана главните пътища който са ремонтирани, дори на диви места из родопите намираш с изненада добри пътища ... ) и до 5-10 години на практика пътната инфраструктура на България ще бъде ЗАВЪРШЕНА ...
Dido (нерегистриран)
Бай Хой пий си хапчетата и си лягай ;)
Икономист (нерегистриран)
Г-не , ако не бяха Еврофондовете нямаше Борисов 1 метър да построи. Айде да не си говорим глупости, защото в бюджета няма излишни пари. Качеството на строителството на Живков е превъзходно щом изкара десетилетия. Бойковите магистрали вече ги ремонтираме!!! Сега ми кажете нормално ли е за ремонт да се дадат 50млн лева за тунела на Витиня, при условие, че е 1 км!!!!
По една лента (нерегистриран)
Във всяка посока? Поне предвидете в проектите възможноста за още една тръба, иначе....
Енчо (нерегистриран)
Трябва да е по -евтино. Знаем се.
НАЙ
Свалиха Росен Желязков от председателския пост, ГЕРБ предупреди ПП-ДБ за последици
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия
Какво стои зад неочаквания арест на руския зам.-министър на отбраната?
Мощната градушка в Южна България е унищожила хиляди декари зедемелска продукция (видео)
Петков: Желязков изпълняваше повелята на Пеевски и Борисов, отправихме им ясно съобщение
Свалиха Росен Желязков от председателския пост, ГЕРБ предупреди ПП-ДБ за последици
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия
Лена Бориславова допусна нова сглобка с ГЕРБ, но под условие
Петков: Желязков изпълняваше повелята на Пеевски и Борисов, отправихме им ясно съобщение
Денков: Защо не видяхме снимките на Калин Стоянов със Стефан Димитров? Да обвинят пудела