Коментари - Министър изброи 3 проблема в БДЖ, но те реално са всичко важно за една железница | Днес.dir.bg

Министър изброи 3 проблема в БДЖ, но те реално са всичко важно за една железница

Остарял подвижен състав, липса на квалифицирани кадри и недобра поддръжка, отчете Христо Алексиев

Обратно в новината

Коментари - Министър изброи 3 проблема в БДЖ, но те реално са всичко важно за една железница | Днес.dir.bg

Коментари

Е то там всяка година се даваха много млна. Всичко ли се е окрало?

Готови сме да дадем няколко милиарда за самолети на зелено. НО за локомотиви и вагони пари няма. Как се пътува на дълги разстояния в тия окаяни влакове? Мръсотия, от тук седалка, от там стъкло, от другаде уплътнител - духа, вее, вали, вони. И парното често го няма във всяко купе. Страхотия. То поне София-Варна да бяха свестни, след като магистрала Хемус не се знае кога ще бъди изградена. Как се пътува 8 часа при описаните по-горе условия.

Ако почнете да мислите, че това е бизнес и клиентите идват след като им предоставите качествена услуга ще стане. Но Вие работите на парче, без идея и само и само да си вземете комисионната!!!

Тоя да не се прави на тъп, а да каже защо спряха търговете за нови влакове? Може би защото тръжната документация беше така написана, че да я спечели точно определена фирма и после от Шкода и ПЕСа внесоха жалби в съда и затова търга беше спрян. Нали Еконтаджията щеше да праща още локомотиви за ремонт в Чехия и Словакия? Тоя киртак защо не ги изпрати? Как очаква да има кадри в железницата като всички училища подготвящи кадри за БДЖ са закрити и не съществуват. Отделно кой ще им работи за 1000 лева на месец и ще носи отговорност за товари за милиони и стотици пътници. Защо допуснаха да се нароят толкова частни карго оператори? Толкова въпроси има, че ако излезе един да ги зададе тоя ще мъца до утре и няма да може да даде смислен отговор. Той не знае как се кара лоомотив, какво е крива, моноблок, предупредителен, входен и тн. Той е гербаджия парашутист.

Е.а мамата на БДЖто!

Три неща!!! 1. Спрете да крадете от БДЖ! Няма да стане със сегашните шефове на НКЖИ те са там с години и става все по зле!!!! Какво още трябва да стане? 2. Вдигнете ценза на професията като осигурите АДЕКВАТНО заплащане в БДЖ 3. Направете ЖП транспорта предпочитан! Просто гледайте от европейците! Защо около големите градове няма влакчета на по 10,20 км в околовръст!!!!

Ликвидираха ЖП войските Ликвидираха Трудови войски Ликвидираха Ведомствената охрана на милицията.Ня нейно място израснаха престъпните охранителни фирми

проблема е само един! във влаковете се возят по 50 - 100 човека, половината с някакви служебни карти, другата половина ромскицигани без билети!

Държавата трябва да стопанисва и да отдава на концесия релсите. При прозрачен търг работи навсякъде.

Министъра къде ли е работил до сега ???

И тоя корумпиран мишок, който незнайно как при липса на всякакви качества и липса на дар слова е на тази позиция. Още докато беше председатен на СД на НКЖИ, тази компания тръгна назад въпреки огромния ресурс, който усвои по Оперативна програма транспорт. Урежда разни, като ПИМК и др. с имоти на железницата, а те пък го лансират във властта. Но качествата за тези позиции му липсват определено, и това много ясно лъсна, такакакто е на високо...

И какво като има нови локомотиви ?! Нали виждаме какво влачат след себе си ?! Вагони на 40,50 г.

Точно това тъпо парче Алексиев е проблема на БДЖ!!!!! Когато през 2020г. БДЖ започна да се съвзема, да работи, да пуска поръчки да купува нови локомотиви, подобри финансовите си показатели и имаше най-кадърните мениджъри в последното 10-летие. Алексиев през юни 2021г. махна Григоров-председателя на СД, по средата на целия им управленски период, без да се интересува каква е управленската им програма и какво са свършили, само защото някои обществени порячки, като тази в дРЯНОВО не са отишли при негови хора, както и поръчката за охрана.... Ето за това драги читатели, БДЖ не се оправя. Дори и да дойде някой кадърен, все ще се намери някое лайненце отгоре, което вместо да вникне в дейността му, тръгва да търси защо неговите хора не са избрани... А дейността и програмата на този СД на БДЖ, беше аргументира и защитена пред трънспортната комисия на НС. Махнатия Григоров и до ден днешен легитимен председател на СД на БДЖ, избран с конкурс....

Не намирам разлика в БДЖ пре Алексиев, също както при дедо Еконтии, само пре Желязков, като че ли започна да мърда и то със собствен ресурс, без държавата да дава допълнително, купиха Сименсите/локомотиви/....имаха по добър менджмънт, и намалиха закъсненията и недостига на локомотиви намалиха....Сега пак е същото като при Московски- далаверки и незаинтересованост, дори по-зле- разровен и животозастрашаващ жележън път.

То нали иначе все просперираше!

Защо не спрете да толерите автобусите, защото били на еди кой си? Защо не обърнете внимание на ЖП транспорта, който се унищожава с всеки изминал ден? Давате ли си сметка защо вагоните и локомотивите са в такова състояние? Не, нали? Другите страни развиха своите железници, а ние ги съсипахме!

Коментари - Министър изброи 3 проблема в БДЖ, но те реално са всичко важно за една железница | Днес.dir.bg

Министър изброи 3 проблема в БДЖ, но те реално са всичко важно за една железница

Остарял подвижен състав, липса на квалифицирани кадри и недобра поддръжка, отчете Христо Алексиев

Обратно в новината

Коментари - Министър изброи 3 проблема в БДЖ, но те реално са всичко важно за една железница | Днес.dir.bg

Коментари

Е то там всяка година се даваха много млна. Всичко ли се е окрало?

Готови сме да дадем няколко милиарда за самолети на зелено. НО за локомотиви и вагони пари няма. Как се пътува на дълги разстояния в тия окаяни влакове? Мръсотия, от тук седалка, от там стъкло, от другаде уплътнител - духа, вее, вали, вони. И парното често го няма във всяко купе. Страхотия. То поне София-Варна да бяха свестни, след като магистрала Хемус не се знае кога ще бъди изградена. Как се пътува 8 часа при описаните по-горе условия.

Ако почнете да мислите, че това е бизнес и клиентите идват след като им предоставите качествена услуга ще стане. Но Вие работите на парче, без идея и само и само да си вземете комисионната!!!

Тоя да не се прави на тъп, а да каже защо спряха търговете за нови влакове? Може би защото тръжната документация беше така написана, че да я спечели точно определена фирма и после от Шкода и ПЕСа внесоха жалби в съда и затова търга беше спрян. Нали Еконтаджията щеше да праща още локомотиви за ремонт в Чехия и Словакия? Тоя киртак защо не ги изпрати? Как очаква да има кадри в железницата като всички училища подготвящи кадри за БДЖ са закрити и не съществуват. Отделно кой ще им работи за 1000 лева на месец и ще носи отговорност за товари за милиони и стотици пътници. Защо допуснаха да се нароят толкова частни карго оператори? Толкова въпроси има, че ако излезе един да ги зададе тоя ще мъца до утре и няма да може да даде смислен отговор. Той не знае как се кара лоомотив, какво е крива, моноблок, предупредителен, входен и тн. Той е гербаджия парашутист.

Е.а мамата на БДЖто!

Три неща!!! 1. Спрете да крадете от БДЖ! Няма да стане със сегашните шефове на НКЖИ те са там с години и става все по зле!!!! Какво още трябва да стане? 2. Вдигнете ценза на професията като осигурите АДЕКВАТНО заплащане в БДЖ 3. Направете ЖП транспорта предпочитан! Просто гледайте от европейците! Защо около големите градове няма влакчета на по 10,20 км в околовръст!!!!

Ликвидираха ЖП войските Ликвидираха Трудови войски Ликвидираха Ведомствената охрана на милицията.Ня нейно място израснаха престъпните охранителни фирми

проблема е само един! във влаковете се возят по 50 - 100 човека, половината с някакви служебни карти, другата половина ромскицигани без билети!

Държавата трябва да стопанисва и да отдава на концесия релсите. При прозрачен търг работи навсякъде.

Министъра къде ли е работил до сега ???

И тоя корумпиран мишок, който незнайно как при липса на всякакви качества и липса на дар слова е на тази позиция. Още докато беше председатен на СД на НКЖИ, тази компания тръгна назад въпреки огромния ресурс, който усвои по Оперативна програма транспорт. Урежда разни, като ПИМК и др. с имоти на железницата, а те пък го лансират във властта. Но качествата за тези позиции му липсват определено, и това много ясно лъсна, такакакто е на високо...

И какво като има нови локомотиви ?! Нали виждаме какво влачат след себе си ?! Вагони на 40,50 г.

Точно това тъпо парче Алексиев е проблема на БДЖ!!!!! Когато през 2020г. БДЖ започна да се съвзема, да работи, да пуска поръчки да купува нови локомотиви, подобри финансовите си показатели и имаше най-кадърните мениджъри в последното 10-летие. Алексиев през юни 2021г. махна Григоров-председателя на СД, по средата на целия им управленски период, без да се интересува каква е управленската им програма и какво са свършили, само защото някои обществени порячки, като тази в дРЯНОВО не са отишли при негови хора, както и поръчката за охрана.... Ето за това драги читатели, БДЖ не се оправя. Дори и да дойде някой кадърен, все ще се намери някое лайненце отгоре, което вместо да вникне в дейността му, тръгва да търси защо неговите хора не са избрани... А дейността и програмата на този СД на БДЖ, беше аргументира и защитена пред трънспортната комисия на НС. Махнатия Григоров и до ден днешен легитимен председател на СД на БДЖ, избран с конкурс....

Не намирам разлика в БДЖ пре Алексиев, също както при дедо Еконтии, само пре Желязков, като че ли започна да мърда и то със собствен ресурс, без държавата да дава допълнително, купиха Сименсите/локомотиви/....имаха по добър менджмънт, и намалиха закъсненията и недостига на локомотиви намалиха....Сега пак е същото като при Московски- далаверки и незаинтересованост, дори по-зле- разровен и животозастрашаващ жележън път.

То нали иначе все просперираше!

Защо не спрете да толерите автобусите, защото били на еди кой си? Защо не обърнете внимание на ЖП транспорта, който се унищожава с всеки изминал ден? Давате ли си сметка защо вагоните и локомотивите са в такова състояние? Не, нали? Другите страни развиха своите железници, а ние ги съсипахме!