Министър изброи 3 проблема в БДЖ, но те реално са всичко важно за една железница

Остарял подвижен състав, липса на квалифицирани кадри и недобра поддръжка, отчете Христо Алексиев

Обратно в новината

Коментари - Министър изброи 3 проблема в БДЖ, но те реално са всичко важно за една железница | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Защо не спрете да толерите автобусите, защото били на еди кой си? Защо не обърнете внимание на ЖП транспорта, който се унищожава с всеки изминал ден? Давате ли си сметка защо вагоните и локомотивите са в такова състояние? Не, нали? Другите страни развиха своите железници, а ние ги съсипахме!

Не намирам разлика в БДЖ пре Алексиев, също както при дедо Еконтии, само пре Желязков, като че ли започна да мърда и то със собствен ресурс, без държавата да дава допълнително, купиха Сименсите/локомотиви/....имаха по добър менджмънт, и намалиха закъсненията и недостига на локомотиви намалиха....Сега пак е същото като при Московски- далаверки и незаинтересованост, дори по-зле- разровен и животозастрашаващ жележън път.

Точно това тъпо парче Алексиев е проблема на БДЖ!!!!! Когато през 2020г. БДЖ започна да се съвзема, да работи, да пуска поръчки да купува нови локомотиви, подобри финансовите си показатели и имаше най-кадърните мениджъри в последното 10-летие. Алексиев през юни 2021г. махна Григоров-председателя на СД, по средата на целия им управленски период, без да се интересува каква е управленската им програма и какво са свършили, само защото някои обществени порячки, като тази в дРЯНОВО не са отишли при негови хора, както и поръчката за охрана.... Ето за това драги читатели, БДЖ не се оправя. Дори и да дойде някой кадърен, все ще се намери някое лайненце отгоре, което вместо да вникне в дейността му, тръгва да търси защо неговите хора не са избрани... А дейността и програмата на този СД на БДЖ, беше аргументира и защитена пред трънспортната комисия на НС. Махнатия Григоров и до ден днешен легитимен председател на СД на БДЖ, избран с конкурс....

И какво като има нови локомотиви ?! Нали виждаме какво влачат след себе си ?! Вагони на 40,50 г.

И тоя корумпиран мишок, който незнайно как при липса на всякакви качества и липса на дар слова е на тази позиция. Още докато беше председатен на СД на НКЖИ, тази компания тръгна назад въпреки огромния ресурс, който усвои по Оперативна програма транспорт. Урежда разни, като ПИМК и др. с имоти на железницата, а те пък го лансират във властта. Но качествата за тези позиции му липсват определено, и това много ясно лъсна, такакакто е на високо...

Министъра къде ли е работил до сега ???

Държавата трябва да стопанисва и да отдава на концесия релсите. При прозрачен търг работи навсякъде.

проблема е само един! във влаковете се возят по 50 - 100 човека, половината с някакви служебни карти, другата половина ромскицигани без билети!

Ликвидираха ЖП войските Ликвидираха Трудови войски Ликвидираха Ведомствената охрана на милицията.Ня нейно място израснаха престъпните охранителни фирми

Три неща!!! 1. Спрете да крадете от БДЖ! Няма да стане със сегашните шефове на НКЖИ те са там с години и става все по зле!!!! Какво още трябва да стане? 2. Вдигнете ценза на професията като осигурите АДЕКВАТНО заплащане в БДЖ 3. Направете ЖП транспорта предпочитан! Просто гледайте от европейците! Защо около големите градове няма влакчета на по 10,20 км в околовръст!!!!

Е.а мамата на БДЖто!

То нали иначе все просперираше!

Тоя да не се прави на тъп, а да каже защо спряха търговете за нови влакове? Може би защото тръжната документация беше така написана, че да я спечели точно определена фирма и после от Шкода и ПЕСа внесоха жалби в съда и затова търга беше спрян. Нали Еконтаджията щеше да праща още локомотиви за ремонт в Чехия и Словакия? Тоя киртак защо не ги изпрати? Как очаква да има кадри в железницата като всички училища подготвящи кадри за БДЖ са закрити и не съществуват. Отделно кой ще им работи за 1000 лева на месец и ще носи отговорност за товари за милиони и стотици пътници. Защо допуснаха да се нароят толкова частни карго оператори? Толкова въпроси има, че ако излезе един да ги зададе тоя ще мъца до утре и няма да може да даде смислен отговор. Той не знае как се кара лоомотив, какво е крива, моноблок, предупредителен, входен и тн. Той е гербаджия парашутист.

Ако почнете да мислите, че това е бизнес и клиентите идват след като им предоставите качествена услуга ще стане. Но Вие работите на парче, без идея и само и само да си вземете комисионната!!!

Готови сме да дадем няколко милиарда за самолети на зелено. НО за локомотиви и вагони пари няма. Как се пътува на дълги разстояния в тия окаяни влакове? Мръсотия, от тук седалка, от там стъкло, от другаде уплътнител - духа, вее, вали, вони. И парното често го няма във всяко купе. Страхотия. То поне София-Варна да бяха свестни, след като магистрала Хемус не се знае кога ще бъди изградена. Как се пътува 8 часа при описаните по-горе условия.

Е то там всяка година се даваха много млна. Всичко ли се е окрало?