Кабелите за ”Мерцедес” и ”Опел” ще се окомплектоват и у нас
Модерен завод за кабелно оборудване се очаква да заработи до края на годината в Плевен.
Обратно в новинатаКоментари - Кабелите за ”Мерцедес” и ”Опел” ще се окомплектоват и у нас | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Ай хафте тумангел (нерегистриран)
Така ша е.В чужбина, цветното е много скъпо.
Леон Кавало (нерегистриран)
Жална им майка!
Ужас, ужас (нерегистриран)
Никога повече няма да си купувам тези коли! Ще си купя стар Москвич или Запорожец...
Хистор (нерегистриран)
Статията е некоректна. Не "кабелите", а "кабели". Щото "кабелите" предполага, че всички кабели за тези фирми ще се правят в този завод, а това не е така. И, разбира се, те няма да се произвеждат там, а ще се окомплектоват. Истинските кабелни заводи са огромни и сложни комплекси. В България се произвеждат кабели в Бургас (едно време "Васил Коларов", сега "Елкабел"). В Плевен кабели само ще се "разфасоват" и подготвят за монтаж...в цех, който ще бъде построен за по-малко от година...
От чужбина (нерегистриран)
Няма лошо. Колкото повече такива произвеодители, толкова по-добре! Ако дават и свестни заплати, още по-добре.
kalki (нерегистриран)
Представям си какво мазало ще стане :).Кабел ментак от Турция и изолация от Китай събрани в България и хоп виждате ли произвеждаме по европейски стандарт :).Едно време бившият ЗАЕ-Пловдив правеше стартери за Даймлер,но тогава медният проводник си беше наш с чистота 95%,а към днешна дата няма кабел над 70% меден проводник.
ЧУК
Няма значение в същност,колко мед има.Така или иначе щом става въпрос за автомобили,кабелите не са километри,че да има загуби в съпротивлението.После гаранцията на автомобилите е пет години,няма смисъл от доживотни кабели.Виж -друг е проблема ако изолацията се руши или пробива при високочестотни токови товари.Тогава се оака работата.
kalki (нерегистриран)
Да ти кажа точно в това е и далаверата понеже ако германец сам си произведе ментето ще стане страхотен скандал,но ако някоя дъщерна компания го направи те пак са чисти,а германците са царе на икономията особено от към суровини.Защо мислите изнесоха цялото си производство в Китай и сега новите возила постоянно имат отклонения?
34343 (нерегистриран)
Че ко му е другото? Вчера прочетох ГМ изтеглят 700-800000 автомобила щото проблем. Изтегляне значи, че ще замажат нещо положението и ще си ги върнат на собствениците. 6 броя доказани жертви ( смъртни случаи ). Става въпрос за Щатите. Ти знаеш какви са адвокатите там.
От Англия (нерегистриран)
Медта за производство на кабели се изисква доста по-голяма чистота. Вземи малко и прочети, образовай се, и без това България вече почна да изостава в образователната част. Аз лично, тук в Англия съм сменял кабели на Ford Transit. Стария беше с етикет - произведено в Турция. Новия дойде от Форд с етикет - произведено в България. По принцип това трябва да ни радва.
Траби (нерегистриран)
Трабито, ще пали ли с тия ЕС кабели? Иначе с ГДР-ешките проблем нямам.
ЧУК
Ами,ако технолога надуе екструдера на макс и вместо качествено ПВЦ сложат млян материал за икономии,те гледай как старее обвивката на кабела.И с сигурност така ще стане де...нали шеф ще бъде пак някой изобретател от аристокрацията.Сиреч там дето играят пари под масата.
китаец (нерегистриран)
И като ти дойдат полото, корсата и фиестата на цена 25к, а ТАТАта и китайското на 12к познай кое ще си купи масовият потребител. И понеже на пазара няма място за много играчи, третия е на нула, нататък фалират. и ето ти още едни милиони безработни в Америка и Европа.
ЧУК
Какво казаха робовладелците?Поне 5 евро на час ще дават ли на работниците?
Данко (нерегистриран)
2500 лв. заплата! Човече, тук се правят таблата за тези марки коли и само част от робите ( най-лъскавите ) се домогват едвам едвам до такива ставки. 5 евро за 8 часа, звучи по реално.
ЧУК
Еми в западните държави по пет евро на час вземат в ТКЗС-то.АЗ викам да си събират кабелите и да се обесят с тях!На Сомалия заприличахме вече!
Ех, че глупаци (нерегистриран)
В България правят окабеляването за доста автомобилни фирми, НООО тук само режат кабелите на размер така, че не се хапете напразно! Единствения проблем ще бъде ако кабела е по къс, но това не зависи от висококвалифицирания манго, който за съжаление ще работи там! (Това е практиката на досегашните производители- това да са им работниците)
ТАМ ЧЛЕНОВЕТЕ НА (нерегистриран)
КОМПАРТИЯТА И ТЕХНИТЕ ОТРОЧЕТА НЕ СА НА КЛЮЧОВИ ПОЗИЦИИ!СЪЩО ТАКА ПО ИЗВЕСТНИ ПРИЧИНИ РУСКАТА ПЕТА КОЛОНА Е В МНОГО МАЛЪК РАЗМЕР.
Данко (нерегистриран)
Браво ! Похвално ! Така ще знаем, къде са проблемите на тези две и без друго трошливи марки.
Men (нерегистриран)
при незначителните новини коментари бол. тук където се говори за нещо сериозно и хубаво за държавата ... сме няколко човека
Хистор (нерегистриран)
Егати държавата, щом отварянето на цех за кабели е значима новина.
счетоводител (нерегистриран)
Кабели, мабели к'вот' дойде. Важното е, че е за милиард. Дали целия Плевен барабар с миризливите мрънкачи струва милиард? Нямат 2 лева да си платят кафето, ама за милиарда мрънкат.
д-р Менгеле (нерегистриран)
Днес кабели за мерцедес, утре вързанки за Адидас, а после може и копчета за Хюго Босс...
:) (нерегистриран)
1 милиард инвестиция и пак се намират хейтъри да пишат глупости. Затова сме най-бедната страна в ЕС.
Скейтър (нерегистриран)
Затова си бачкатор за 500лв заплата на инвеститори на 1млрд лева. Те идват тук заради евтини негри дето са умрели от глад и ще им бачкат за 500лв. И с такива инвеститори пак ще сме най-бедната държава. Трябва домати и стомана да се произвеждат от ТКЗС и държавни заводи, тогаз заплатите ще станат както ги иска Волен по няколко бона.
Men (нерегистриран)
те ти дават опция ти по собствено желание се възползваш. ако смяташ , че можеш повече си направи собствен бизнес
7878 (нерегистриран)
Ти си някакъв 20 годишен лумпен затова не знаеш. Когато заводите бяха държавни преди 24 години - заплатите бяха по 160 лева. Е, то за толкова се и работеше де.
Хистор (нерегистриран)
Чукча писател, не читател! Чети бе, чукче, чети. Един представител на правителството казал, че ВСИЧКИ заявени намерения за инвестиции за цялата държава са един милиард лева, колко от тях ще се реализират, е друг въпрос. Колко е инвестицията в завода за кабели не се знае, но в най-добрия случай са няколко милиона...
ujabg
преди години имахме завод за полупроводници сега ще имаме за цели проводници
И след това? (нерегистриран)
След това ще има серии самозапалвания на упоменатите марки автомобили.......
ЕС (нерегистриран)
Кабелите и копчетата - в развитата европейска държава България. А двигателите в Китай и Виетнам - развиващи се страни от Третия свят. А ние все оправяме Русия, Украйна, Беларус ....
3 (нерегистриран)
Двигателите са в Румъния. Ама румънците работят, не са мрънкачи.
:) (нерегистриран)
Най-после конкурентите на Мерцедес, ще имат шанс да ги догонят. :Д
Митко (нерегистриран)
Малденов, Съсела ли ти ги разправя тия, не му вервай щото много лъже
user (нерегистриран)
Това добре - ще работят Българи в този завод ! Но дали ще доживеем ние Българите сами да си построим такъв завод и в него не само да сглобяваме на смешни цени произведеното от западните фирми, а да произвеждаме и кабелите ! Защото сглобяването е най-евтината част от всичко !
45 (нерегистриран)
Ти съвсем се обърка. Виж заглавието: "ПРОИЗВЕЖДАТ" не сглобяват.
Histor (нерегистриран)
Сори, ама заглавието е подвеждащо. Кабели се произвеждат от бившия завод "Васил Коларов" в Бургас, който е колкото половин Плевен. Така че в плевенския цех или завод наистина ще разфасоват и окомплектоват кабели за да се вграждат после директно в автомобилите...
диркин (нерегистриран)
Отдавна в Плевен се говореше за предстоящо строителство на такъв завод в жк.Сторгозия. С отварянето, доста хора ще бъдат назначени.
Кейбълман (нерегистриран)
Трябва да сме горди че са ни отредили шанса да режем и слагаме куплунзи на кабелите за коли?!? Ебати държавата..и чакаме милярди инвестиции хахаха
34 (нерегистриран)
Баце, ТЕ те познават по-добре отколкото ТИ сам се познаваш. Ако ти дадат нещо по-технологично да правиш - ами не можеш и няма да се справиш. Ще блееш като теле в зеле. Така, че връзвай там кабелите.
35 (нерегистриран)
Баце а ти да не си инвеститора на тов а велико начинание? Ае пожелавам ти тая година да праиш кабели за Мерцидес а догодина за Фирари!
az (нерегистриран)
Днес прочетох доста неща - две от тях са: в България сме щели някакви кабел ида правим, в Румъния сели коли на Форд. Да сме живи и здрави :)
3434 (нерегистриран)
Я докожи, че можеш кабели, другото ще дойде после.
pak az (нерегистриран)
В Ловеч май вече показаха.
alumimium (нерегистриран)
Абе то и Монтюпе в Русе щеше да вдига БВП , ама нещо се обърка .
Изрод
КАТО ЗАВАЛИ , НЯМА ПАЛЕНЕ !
така е (нерегистриран)
Свръхтехнологично пройзводство, съобразен с умствения багаж на работниците. Подредбата на кабели на табло с пирони. И те така
техничар (нерегистриран)
Щели и клекала за тоалетни да правят. Нация техническа.
Митко (нерегистриран)
Само приказки, нищо няма да се произвежда, комунистическа агитация
Митко (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
така е (нерегистриран)
Няма смисъл вече да ги правят в Мексико, като може да ги правят евтино в страна от ЕС. Всичко е бизнес.
ganeca (нерегистриран)
Докато не стане ще е просто обещание, а след като не стане ще е просто лъжа.
До вчера... (нерегистриран)
...динама,стартери и релета за "ЛАДИ" и "МОСКВИЧ",от утре...кабели за "ОПЕЛ" и "МЕРЦЕДЕС"... Къде са днес тези лади???... До вчера членки на СИВ,днес на EU
днес СИВ... (нерегистриран)
....го няма,утре и EU няма даго бъде,дано само "Мерцедесите" не ги сполети съдбата на ...."Москвичите"...
72 (нерегистриран)
Като го няма утре ЕС, ще правим колела за магарешки каручки!
Джица (нерегистриран)
Джица Джица Пълна Паница Пазете заводчето че Братчедите идат.
golqm peaz (нерегистриран)
Всички държави от бившия СИВ сглобяват дори по 2-3 марки световноизвестни автомобили, само ние се радваме на производство нa кабели и кабелчета.
бай Китаец (нерегистриран)
Че GreatWall малки ли са?
Sangre sica
ТАЯ ГОДИНА ЦЕЛИ ПРОВОДНИЦИ-ДОГОДИНА ПОЛУПРОВОДНИЦИ!:)))
Велико (нерегистриран)
Май беше обратното ама няма значение. Лафа е велик!!!
НАЙ
Свалиха Росен Желязков от председателския пост, ГЕРБ предупреди ПП-ДБ за последици
Борисов: Поздравявам новата сглобка, ще се изредят още 5-6 служебни правителства
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия
Какво стои зад неочаквания арест на руския зам.-министър на отбраната?
Родителите на Амая, която не дочака новото си сърчице, дариха събраните пари за други деца
Свалиха Росен Желязков от председателския пост, ГЕРБ предупреди ПП-ДБ за последици
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия
Борисов: Поздравявам новата сглобка, ще се изредят още 5-6 служебни правителства
Петков: Желязков изпълняваше повелята на Пеевски и Борисов, отправихме им ясно съобщение
Денков: Защо не видяхме снимките на Калин Стоянов със Стефан Димитров? Да обвинят пудела