Кабелите за ”Мерцедес” и ”Опел” ще се окомплектоват и у нас

Модерен завод за кабелно оборудване се очаква да заработи до края на годината в Плевен.

Обратно в новината

Коментари - Кабелите за ”Мерцедес” и ”Опел” ще се окомплектоват и у нас | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Така ша е.В чужбина, цветното е много скъпо.

Жална им майка!

Никога повече няма да си купувам тези коли! Ще си купя стар Москвич или Запорожец...

Статията е некоректна. Не "кабелите", а "кабели". Щото "кабелите" предполага, че всички кабели за тези фирми ще се правят в този завод, а това не е така. И, разбира се, те няма да се произвеждат там, а ще се окомплектоват. Истинските кабелни заводи са огромни и сложни комплекси. В България се произвеждат кабели в Бургас (едно време "Васил Коларов", сега "Елкабел"). В Плевен кабели само ще се "разфасоват" и подготвят за монтаж...в цех, който ще бъде построен за по-малко от година...

Няма лошо. Колкото повече такива произвеодители, толкова по-добре! Ако дават и свестни заплати, още по-добре.

Представям си какво мазало ще стане :).Кабел ментак от Турция и изолация от Китай събрани в България и хоп виждате ли произвеждаме по европейски стандарт :).Едно време бившият ЗАЕ-Пловдив правеше стартери за Даймлер,но тогава медният проводник си беше наш с чистота 95%,а към днешна дата няма кабел над 70% меден проводник.

ЧУК

Няма значение в същност,колко мед има.Така или иначе щом става въпрос за автомобили,кабелите не са километри,че да има загуби в съпротивлението.После гаранцията на автомобилите е пет години,няма смисъл от доживотни кабели.Виж -друг е проблема ако изолацията се руши или пробива при високочестотни токови товари.Тогава се оака работата.

Да ти кажа точно в това е и далаверата понеже ако германец сам си произведе ментето ще стане страхотен скандал,но ако някоя дъщерна компания го направи те пак са чисти,а германците са царе на икономията особено от към суровини.Защо мислите изнесоха цялото си производство в Китай и сега новите возила постоянно имат отклонения?

Че ко му е другото? Вчера прочетох ГМ изтеглят 700-800000 автомобила щото проблем. Изтегляне значи, че ще замажат нещо положението и ще си ги върнат на собствениците. 6 броя доказани жертви ( смъртни случаи ). Става въпрос за Щатите. Ти знаеш какви са адвокатите там.

Медта за производство на кабели се изисква доста по-голяма чистота. Вземи малко и прочети, образовай се, и без това България вече почна да изостава в образователната част. Аз лично, тук в Англия съм сменял кабели на Ford Transit. Стария беше с етикет - произведено в Турция. Новия дойде от Форд с етикет - произведено в България. По принцип това трябва да ни радва.

Трабито, ще пали ли с тия ЕС кабели? Иначе с ГДР-ешките проблем нямам.

ЧУК

Ами,ако технолога надуе екструдера на макс и вместо качествено ПВЦ сложат млян материал за икономии,те гледай как старее обвивката на кабела.И с сигурност така ще стане де...нали шеф ще бъде пак някой изобретател от аристокрацията.Сиреч там дето играят пари под масата.

И като ти дойдат полото, корсата и фиестата на цена 25к, а ТАТАта и китайското на 12к познай кое ще си купи масовият потребител. И понеже на пазара няма място за много играчи, третия е на нула, нататък фалират. и ето ти още едни милиони безработни в Америка и Европа.

ЧУК

Какво казаха робовладелците?Поне 5 евро на час ще дават ли на работниците?

2500 лв. заплата! Човече, тук се правят таблата за тези марки коли и само част от робите ( най-лъскавите ) се домогват едвам едвам до такива ставки. 5 евро за 8 часа, звучи по реално.

ЧУК

Еми в западните държави по пет евро на час вземат в ТКЗС-то.АЗ викам да си събират кабелите и да се обесят с тях!На Сомалия заприличахме вече!

В България правят окабеляването за доста автомобилни фирми, НООО тук само режат кабелите на размер така, че не се хапете напразно! Единствения проблем ще бъде ако кабела е по къс, но това не зависи от висококвалифицирания манго, който за съжаление ще работи там! (Това е практиката на досегашните производители- това да са им работниците)

КОМПАРТИЯТА И ТЕХНИТЕ ОТРОЧЕТА НЕ СА НА КЛЮЧОВИ ПОЗИЦИИ!СЪЩО ТАКА ПО ИЗВЕСТНИ ПРИЧИНИ РУСКАТА ПЕТА КОЛОНА Е В МНОГО МАЛЪК РАЗМЕР.

Браво ! Похвално ! Така ще знаем, къде са проблемите на тези две и без друго трошливи марки.

при незначителните новини коментари бол. тук където се говори за нещо сериозно и хубаво за държавата ... сме няколко човека

Егати държавата, щом отварянето на цех за кабели е значима новина.

Кабели, мабели к'вот' дойде. Важното е, че е за милиард. Дали целия Плевен барабар с миризливите мрънкачи струва милиард? Нямат 2 лева да си платят кафето, ама за милиарда мрънкат.

Днес кабели за мерцедес, утре вързанки за Адидас, а после може и копчета за Хюго Босс...

1 милиард инвестиция и пак се намират хейтъри да пишат глупости. Затова сме най-бедната страна в ЕС.

Затова си бачкатор за 500лв заплата на инвеститори на 1млрд лева. Те идват тук заради евтини негри дето са умрели от глад и ще им бачкат за 500лв. И с такива инвеститори пак ще сме най-бедната държава. Трябва домати и стомана да се произвеждат от ТКЗС и държавни заводи, тогаз заплатите ще станат както ги иска Волен по няколко бона.

те ти дават опция ти по собствено желание се възползваш. ако смяташ , че можеш повече си направи собствен бизнес

Ти си някакъв 20 годишен лумпен затова не знаеш. Когато заводите бяха държавни преди 24 години - заплатите бяха по 160 лева. Е, то за толкова се и работеше де.

Чукча писател, не читател! Чети бе, чукче, чети. Един представител на правителството казал, че ВСИЧКИ заявени намерения за инвестиции за цялата държава са един милиард лева, колко от тях ще се реализират, е друг въпрос. Колко е инвестицията в завода за кабели не се знае, но в най-добрия случай са няколко милиона...

ujabg

преди години имахме завод за полупроводници сега ще имаме за цели проводници

След това ще има серии самозапалвания на упоменатите марки автомобили.......

Кабелите и копчетата - в развитата европейска държава България. А двигателите в Китай и Виетнам - развиващи се страни от Третия свят. А ние все оправяме Русия, Украйна, Беларус ....

Двигателите са в Румъния. Ама румънците работят, не са мрънкачи.

Най-после конкурентите на Мерцедес, ще имат шанс да ги догонят. :Д

Малденов, Съсела ли ти ги разправя тия, не му вервай щото много лъже

Това добре - ще работят Българи в този завод ! Но дали ще доживеем ние Българите сами да си построим такъв завод и в него не само да сглобяваме на смешни цени произведеното от западните фирми, а да произвеждаме и кабелите ! Защото сглобяването е най-евтината част от всичко !

Ти съвсем се обърка. Виж заглавието: "ПРОИЗВЕЖДАТ" не сглобяват.

Сори, ама заглавието е подвеждащо. Кабели се произвеждат от бившия завод "Васил Коларов" в Бургас, който е колкото половин Плевен. Така че в плевенския цех или завод наистина ще разфасоват и окомплектоват кабели за да се вграждат после директно в автомобилите...

Отдавна в Плевен се говореше за предстоящо строителство на такъв завод в жк.Сторгозия. С отварянето, доста хора ще бъдат назначени.

Трябва да сме горди че са ни отредили шанса да режем и слагаме куплунзи на кабелите за коли?!? Ебати държавата..и чакаме милярди инвестиции хахаха

Баце, ТЕ те познават по-добре отколкото ТИ сам се познаваш. Ако ти дадат нещо по-технологично да правиш - ами не можеш и няма да се справиш. Ще блееш като теле в зеле. Така, че връзвай там кабелите.

Баце а ти да не си инвеститора на тов а велико начинание? Ае пожелавам ти тая година да праиш кабели за Мерцидес а догодина за Фирари!

Днес прочетох доста неща - две от тях са: в България сме щели някакви кабел ида правим, в Румъния сели коли на Форд. Да сме живи и здрави :)

Я докожи, че можеш кабели, другото ще дойде после.

В Ловеч май вече показаха.

Абе то и Монтюпе в Русе щеше да вдига БВП , ама нещо се обърка .

КАТО ЗАВАЛИ , НЯМА ПАЛЕНЕ !

Свръхтехнологично пройзводство, съобразен с умствения багаж на работниците. Подредбата на кабели на табло с пирони. И те така

Щели и клекала за тоалетни да правят. Нация техническа.

Само приказки, нищо няма да се произвежда, комунистическа агитация

Няма смисъл вече да ги правят в Мексико, като може да ги правят евтино в страна от ЕС. Всичко е бизнес.

Докато не стане ще е просто обещание, а след като не стане ще е просто лъжа.

...динама,стартери и релета за "ЛАДИ" и "МОСКВИЧ",от утре...кабели за "ОПЕЛ" и "МЕРЦЕДЕС"... Къде са днес тези лади???... До вчера членки на СИВ,днес на EU

....го няма,утре и EU няма даго бъде,дано само "Мерцедесите" не ги сполети съдбата на ...."Москвичите"...

Като го няма утре ЕС, ще правим колела за магарешки каручки!

Джица Джица Пълна Паница Пазете заводчето че Братчедите идат.

Всички държави от бившия СИВ сглобяват дори по 2-3 марки световноизвестни автомобили, само ние се радваме на производство нa кабели и кабелчета.

Че GreatWall малки ли са?

ТАЯ ГОДИНА ЦЕЛИ ПРОВОДНИЦИ-ДОГОДИНА ПОЛУПРОВОДНИЦИ!:)))

Май беше обратното ама няма значение. Лафа е велик!!!