17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Изгонете ги и имвзейте парите. Тия не заслужават да ядат.

Още ли е такава трагедия с организацията на движение? Малка глоба са им треснали. Юни 2021 г. беше ужас някакъв, изключително рисково преустройство на движението, имаше и 2 катастрофи с чужди регистрации. И как може да отклониш движението през едно клето населено място с изронен паваж? Срамота!

Мърлящина. Посредстеност. Безотговорност. И всичко това гарнирано с милионите, които се изливат в тези безънни ями...

Сръбската магистрала отдавна постоена и функционира. Нашата.... нямам думи.

Преместили са го от единия крачол ,в другия! 5 000 лв. глоба ! Тая глоба ги стимулира да правят, колкото си искат нарушения! Смешни закони, смешни наказания!

Кочина

Изпълнителя е една австрийска строителна компания която разбира се се пази от австрийското посолство. Абсолютни некадърници но винаги успяват да вземат по някой обект изпълняван със съмнително качество

А сръбската магистрала се прави май от българска фирма.

Не може. Изгони най-голямата австрийска строителна фирма и ще ти издърпат ушите веднага от западна Европа и австрия

Споко, под "мъдрото" ръководство на Просто Киро и Румен Решетников, скоро няма да видиш нова магистрала в България.

А УЧАСТЪКА НА Т.Н. АВТОМАГИСТРАЛА ОТ КОСТИНБРОД ДО ДРАГОМАН ВИДЯЛИ ЛИ СТЕ ГО НА КАКВО ПРИЛИЧА? В ОГРАДАТА ИМА НАПРАВЕНИ ВРАТИЧКИ, КОИТО СЕДЯТ ОТВОРЕНИ И МИНАВАТ ОТТАМ ЖИВОТНИ. ВРАТИЧКИ В ОГРАДАТА - ТОВА Е МНОГО ИНОВАТИВНО. ИЗОБЩО ЦЕЛИЯ УЧАСТЪК НЕ Е МАГИСТРАЛА, А СКОРОСТЕН ПЪТ, НО Е КРЪСТЕН МАГИСТРАЛА С РЕШЕНИЕ НА МИНИСТЕРСКИ СЪВЕТ НА БОРИСОВ. ЩОТО ИНАЧЕ ПЪТНИЯ ВЪЗЕЛ А ГРАДА И ТОЗИ ПРИ СЕЛО АЛДОМИРОВЦИ НЕ ТРЯБВА ДА ГИ ИМА ЩОТО МАГИСТРАЛА МОЖЕ ДА СЕ ПРЕСИЧА С ПЪТ ЧРЕЗ ПЪТЕН ВЪЗЕЛ САМО АКО ПЪТЯТ Е ПЪРВОКЛАСЕН, А ТИЯ ДВА ПЪТЯ НЕ СА. ЗА ПЪТНИЯ ВЪЗЕЛ В АЛДОМИРОВЦИ ДАЖЕ НЯМА ПУП, НЕ Е ПРОВЕДЕНО ОТЧУЖДАВАНЕ И ЦЕЛИЯ ПЪТЕН ВЪЗЕЛ Е НЕЗАКОНЕН. оТ МАГИСТРАЛАТА ИМА ОТБИВКА ДИРЕКТНО КЪМ КОННАТА БАЗА НА КМЕТА НА СЛИВНИЦА. НЯМА ТАКАВА ОТБИВКА ОТ МАГИСТРАЛА КЪМ ЧАСТЕН ОБЕКТ. ТОВА Е НЯКАКВО АБСОЛЮТНО БЕЗУМИЕ. И НАЙ ВЕЧЕ - НЕ МОЖЕ СКОРОСТЕН ПЪТ ДА СТАВА МАГИСТРАЛА С РЕШЕНИЕ НА МС. ТАКА АКО МОЖЕ ВСИЧКИ ПЪТИЩА ЩЕ СИ ГИ КРЪСТИМ МАГИСТРАЛИ. ТРЯБВА ДА СЕ РЕВИЗИРА ЦЕЛИЯ УЧАСТЪК

тази компания беше най-качествената фирма, строила някога в България, имаща 200 000 служители в цяла Европа. Всички български строителни фирми не могат да съберат толкоз барабар с мангалите дето нямат договори и работят на надница. Само че Бойко овладя фирмата и въведе порочните практики като в останалите фирми и качеството падна. ЗОП-а също е виновен щото цените са много ниски и нормално да се сваля качеството те така

Да вземем вас троловете с кирки лопати да строите магистралата Какво ще кажеш? Само че ето ти нещо да си набиеш в тъпата кофичка дето наричаш глава. Тоя контрол трябва да се упражняват постоянно от различните институции. Шефовете и началниците на всички институции отговарящи за пътища и магистрали бяха сменени още преди седем-осем месеца. И до момента освен че прибраха парите и спряха абсолютно всичко не са направили нищо друго. Толкоз по въпроса.

Твоите любимци прибраха парите и спряха абсолютно всички ремонти и ремонтни дейности.

То така се овладява австрийска фирма. Бе странна работа-вие дращещи те по поръчка, непрекъснато обяснявате колко бил тъп тоя Борисов. Пък все му преписвате неща, дето и гений не може да ги направи.

Искаш да кажеш, че Щрабаг България е като Щрабаг Австрия!!?? Или Райфайзен България е като Райфайзен Австрия?....А не се изказвай неподготвен...Нещо да си чувал за Франчайзинг поне?

Абе андрешковци, вие не знаете какво е магистрала, наричата така всеки по широк двоен път. Магистралата не се пресича с други пътища, няма светофари, оградена е с мрежи, има надлези и подлези и пътни възли, това, което строите не са магистрали

Ко, ко?

Не е франчайз. Щрабаг България е дъщерно дружество. Шапката е в Австрия и е огромно европейско акционерно дружество с огромен персонал и капитал. Всичко се управлява от вън. Овладяването се състои в това че и те започнаха да дават пари под масата за спечелване на обществени поръчки. Почнеш ли това да го правиш занемаряваш качеството щеш не щеш. Освен това и надзорите не са читави и си затварят очите за калпавото строителство и всичко това е дело на Борисов. И не, за това акъл не се иска, а се иска селски тарикатлък.

Казах " поне". Аз знам фирмата от поне 30 години. Каква е юридическата форма в България точно не знам, а и не искам да се ровя. Аз съм в Германия, и виждам, че строят и тук. Но зависи от контрола. Само че в строителството далаверите са подобни навсякъде. Къде мислиш че се осигуряват поне една трета от работниците, заети в строителството в Германия- ами в България, Полша, Румъния, Унгария....иначе това не е " сива икономика"...Така и в България крайните строители са осмо ниво подизпълнители...А за клана " Пешови" от Белчин самоковско никой не коментира...

Да отидат да видят как се маркира ремонт на път в Словения, няма нужда по-далече... Да се глоби фирма с 5000лв е все едно обикновен човек да бъде глобен с 50ст... Смех...

След сигнали на граждани...! Аз ли нещо не разбирам или НЯКОЙ не си върши работата! Не е ли задължение на отговорните институции да проверяват а не да чакат гражданите да сигнализират...!!!???

Правеше.... И там си имаха много проблеми, но си ги решиха...

това ли беше фирмата, правила няколко пъти новата писта на Аерогара София? Щото от първите няколко не успя :) Много са кадърни, даа..

"Санкцията, която може да им бъде наложена по закон, е между 1000 лв. и 5000 лв." Пичове, ебавате се, нали?

Кви ремонти бе, идиот? Кога го "откриха", кога стана време да се ремонтира? Нещо да си чувал за гаранция? А ако все пак си прочел статията и коментарите - нещо за планирането да кажеш? Смрадливи и малоумни ГЕРБерасти...