250 000 евро глоба за забавяне на АМ ”Тракия”
С 250 000 евро ще бъде глобено Обединение "Магистрала Трейс", което е подизпълнител на Лот 2 на автомагистрала „Тракия”, заради късно внесен сертификат от първия етап.
Обратно в новинатаС 250 000 евро ще бъде глобено Обединение "Магистрала Трейс", което е подизпълнител на Лот 2 на автомагистрала „Тракия”, заради късно внесен сертификат от първия етап.
Обратно в новинатаС 250 000 евро ще бъде глобено Обединение "Магистрала Трейс", което е подизпълнител на Лот 2 на автомагистрала „Тракия”, заради късно внесен сертификат от първия етап.
Обратно в новинатаПо стара българска традиция с това бързане довършителните работи после ще бъдат до безкрай. А ние пак ще си караме само в едното или другото платно...
Карайки ги да бързат, Вие ги карате да работят не- безопасно. Не искам да съм лош пророк, но помислете каква ще бъде цената на бързането, господа управляващи! Те ( строителите) и така не спазват условията за безопасна работа ( справка- Люлин...)...
А кой ще глобява мррб за прибързаните, непрофесионални и "напълно прозрачни търгове", които са в основата на всичко, което тепърва ще излиза на яве.
За какви магистрали и разходи говорите всички, като скоро няма да има българи да ги използват тези пътища.
Парите с които се строи магистрала Тракия са от еврофондове . Магистрала Хемус не се препокрива с европейските коридори и визия за пътища и следователно не се строи. В момента се строи само където има европейско финансиране. Според теб да си плащаме вноски за членство и да неискаме нищо в замяна. Годишно в България загиват около 1000 човека в катастрофи , колкото пътищата са по хубави и обезопасени , толкова по-малко загинали на пътя.
Е-е-е, доскоро с лот 2 всичко беше наред и избързваше. Даже Б.Б. мина с джип по него. А сега - ръц, закъснява и то с 4 месеца. Ние какво - да не сме безпаметни кретени? Явно основната задача на властта в България е баламосването на гражданите, а не правенето на нещо реално...
ЛОТ 3 ЛОТ 4 ...ама все за магистрала Тракия. А Хемус?? А ние оито живеем в тая част на България и непрекъснато пътуваме я към Варна я към София....Нима хората живеещи в тая част на Б-я....Монтана, Видин,Враца не ходят на море?! Една отсечка до Ябланица около 76 км ....и край!!После криволичещи пътища из селата.
Напълбно си прав. Не че пътищата в Южна България са много в ред, но в Северна България положението направо е кошмарно, особено в западната част. Опитай се да минеш за Монтана през Петрохан и ще си потрошиш колата. Явно тази част на България е последна грижа.
Кой ги построи тези 76 км. и кога? От тогава само приказки колко скъпо щяла да струва магистралата и плачат за пари.
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Биг Босс (нерегистриран)
По стара българска традиция с това бързане довършителните работи после ще бъдат до безкрай. А ние пак ще си караме само в едното или другото платно...
безопасност при работа (нерегистриран)
Карайки ги да бързат, Вие ги карате да работят не- безопасно. Не искам да съм лош пророк, но помислете каква ще бъде цената на бързането, господа управляващи! Те ( строителите) и така не спазват условията за безопасна работа ( справка- Люлин...)...
mitko (нерегистриран)
те не ги карат да бързат, а просто да работят по план, ако една магистрала се строеше 20 години, как в западна европа още преди половин век хиляди километри магистрали са били построени
кой ? (нерегистриран)
А кой ще глобява мррб за прибързаните, непрофесионални и "напълно прозрачни търгове", които са в основата на всичко, което тепърва ще излиза на яве.
бай Тошо (нерегистриран)
Боко и Цецко що не кажат колко гушнаха от Николай Михайлов от 2005 год. до сега?????
Димитър (нерегистриран)
За какви магистрали и разходи говорите всички, като скоро няма да има българи да ги използват тези пътища.
да (нерегистриран)
Парите с които се строи магистрала Тракия са от еврофондове . Магистрала Хемус не се препокрива с европейските коридори и визия за пътища и следователно не се строи. В момента се строи само където има европейско финансиране. Според теб да си плащаме вноски за членство и да неискаме нищо в замяна. Годишно в България загиват около 1000 човека в катастрофи , колкото пътищата са по хубави и обезопасени , толкова по-малко загинали на пътя.
Димитър (нерегистриран)
"а Министерството на финансите ще финансира отсечката до турската граница" - явно не сте стигмали до този абзац.
абе хамсалак (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
haini (нерегистриран)
Е-е-е, доскоро с лот 2 всичко беше наред и избързваше. Даже Б.Б. мина с джип по него. А сега - ръц, закъснява и то с 4 месеца. Ние какво - да не сме безпаметни кретени? Явно основната задача на властта в България е баламосването на гражданите, а не правенето на нещо реално...
The Pomak
Чакай малко, строителството започна през юни, а в края на ноември (6 месеца по-късно) вече има закъснение от 4 месеца. Това би трябвало да значи, че онези са бачкали 2 месеца и 4 месеца са стояли със скръстени ръце.
българин от Северна Б-я (нерегистриран)
ЛОТ 3 ЛОТ 4 ...ама все за магистрала Тракия. А Хемус?? А ние оито живеем в тая част на България и непрекъснато пътуваме я към Варна я към София....Нима хората живеещи в тая част на Б-я....Монтана, Видин,Враца не ходят на море?! Една отсечка до Ябланица около 76 км ....и край!!После криволичещи пътища из селата.
Прав си (нерегистриран)
Напълбно си прав. Не че пътищата в Южна България са много в ред, но в Северна България положението направо е кошмарно, особено в западната част. Опитай се да минеш за Монтана през Петрохан и ще си потрошиш колата. Явно тази част на България е последна грижа.
ххх (нерегистриран)
Кой ги построи тези 76 км. и кога? От тогава само приказки колко скъпо щяла да струва магистралата и плачат за пари.
нов (нерегистриран)
Те поне да направят магистралата до околовръстното, а не милиони автомобили годишно да се влачат през богровите.
НАЙ
След руски и американски ядрени подводници, канадски военен кораб също пристигна в Куба
БСП се разделя с Нинова на решаващ пленум, срещу нея се обърна и собственото й ИБ
БСП гони Калоян Методиев от Народното събрание и от парламентарната група
Христо Иванов: Ако Борисов има шанс да се измъкне от прегръдката на Пеевски, ще опита, но е късно
Конференцията за мир в Швейцария: Шанс или фарс?
Зеленски заяви на конференцията за мир, че натискът върху Москва се увеличава
Конференцията за мир в Швейцария: Шанс или фарс?
Разпада ли се демокрацията у нас?
БСП се разделя с Нинова на решаващ пленум, срещу нея се обърна и собственото й ИБ
След руски и американски ядрени подводници, канадски военен кораб също пристигна в Куба
След руски и американски ядрени подводници, канадски военен кораб също пристигна в Куба
БСП се разделя с Нинова на решаващ пленум, срещу нея се обърна и собственото й ИБ
БСП гони Калоян Методиев от Народното събрание и от парламентарната група
Христо Иванов: Ако Борисов има шанс да се измъкне от прегръдката на Пеевски, ще опита, но е късно
Конференцията за мир в Швейцария: Шанс или фарс?
Зеленски заяви на конференцията за мир, че натискът върху Москва се увеличава
Конференцията за мир в Швейцария: Шанс или фарс?
Разпада ли се демокрацията у нас?
БСП се разделя с Нинова на решаващ пленум, срещу нея се обърна и собственото й ИБ
След руски и американски ядрени подводници, канадски военен кораб също пристигна в Куба