Главният архитект на София: Предвиждаме интермодален транспортен хъб на Околовръстното

Предстои разширяването на пешеходната зона от улица "Съборна" до Градската градина, казва арх. Здравко Здравков

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

С течен асфалт(паша)

Тия хора още се мислят за богоизбрани и мислят че другите не са ходили никъде, не са виждали и ядът картофите с колците. Уникално ще е със сигурност колко некадърно и некачествено се бъде направено и колко ще откраднете. До там ви стига уникалността.

Ако по бързо се махносате сами по малка е вероятността да не станете вие на някакъв ''интермодален хъб'' че търпението има граници...

Предполагам, че просто ще е уникално скъп този тр. възел и разбира се проектиран и изпълнен така, че да се ремонтира на година по два пъти поне !!!!

Тоя съвсем изтреща да говори глупости по нареждане на ненаситните олигарси....Здравков не ставаш....

Със сигурност уникални ще са две неща: цената и качеството. Планувате ли вече ремонт на ремонта на хъбчето?

нищо не му разбрах , какъв хъб къде ще го изгражда и каква е връзката с тунела бъкстон борис трети?

И аз нищо не разбрах. Архитекта ли крив, автора на статията ли така си ги реди. По 1-2 думи все едно слушам Димитър Пенев

Борисов ли е наредил да се използват изрази от рода на "уникално" и "без аналог"? Чак смешно става!

Дреме им дали другите ядат доматите с колците.. Нали никой не им пречи.

Какъв е хъба с КПП та и прости псета които ще искат бележки и разрешително за напускане на София от Съдия ли. Или ваксина произведена и спонсорирана от Фашиста Бил Гейц ли. Тоя боклук и тези които стоят зад него в сянка трябва да им се пусне по един 9мм . Да се самосезират Триадите,Якудза,Камората

Лапай ваксината на фюрера Путин

колкото по-глупав си, толкова по сложни решения предлагаш а в българия обществените поръчки и пътища се строят само от "капацитети" близки до суджиците и дежелаците,. Естествено, че ще е "най сложното" а както е казал поета: “Everything should be made as simple as possible, but no simpler.” This is one of the great quotes in science. Coming from Einstein

е то с една книжка в живота всичко е уникално и без аналог :)

на Здравко от Червен бряг все още му е трудно да се ориентира в развитието на София. И той като Данчето нямат детски спомени тук.

Уникалният интермодалн хъб ще съдържа ли и кръгово-елипса ?

Интермодалният транспорт е метод на транспортиране на хора или стоки като се използват два или повече вида транспортни средства (въздушен, железопътен, плавателен, с автобус или камион) Та.. уникалното съоръжение ще включва път и жп линия УААУУУ невиждано!!! за сведение, живея в град където влак, метро пътища, тунели под морето и самолетни писти се пресичат по няколко пъти и на няколкио нива. А фериботния терминал е свързан с всички тях. И това е навсякъде по света, тук не сме уникални а този е интермодален глупак

Това не е за прости хора За тях мотика трябва. Тя Сие простичка

То и Граф-а беше уникално "съоръжение" и продължава да е! Типично герберско...

Този интермодален хъб не разбрах с какво ще е уникален в света - дали с цената си, дали със забавянето в изпълнението или че ще започне да се ремонтира веднага след като го направят, когато и да е това?

Като наближат избори и започват да пускат Линия 3 на метрото. Пинеже имала (???) готова метростанция, ама само фотографа на Фандъкова яе виждал и то под специфичем ъгъл. Сега явно пак идват избори и пак ЩЕ проектираме уникално бъдеще.

Уникално е. Такава подскачаща настилка и такива перки от акули няма никъде другаде по света.

"Главният архитект на София: Предвиждаме интермодален транспортен хъб на Околовръстното" СУПЕР! И после ще го затворите за ремонт, след ремонт, след ремонт ...

А новите самолети пристигат 2123 година. Чакаме. Най-много ми харесват снимките от третата линия на метрото, ама защо са само на една метростанция и само от един и същи ъгъл.

вече 30 години го чакаме това уникално интермодално бъдеще. Кога започва ?

Ти се радвай и на това. На правителството ни за 2 милиарда само мъгляви обещания получиха.

Светлото бъдеще започва веднага щом изберете нас!

Ще имали пристанище на Червен бряг❓

Няма нещо по-уникално на света, от геноцида наложен от мутромилиционерогерберастите над обикновените българи...!!! Дааа...!!!

Коя е тази метростанция до Витоша, кв. Драгалевци ли?

Всичко което прави Фандъка е уникално ! Затова вече 1г закъснява линията на метрото ! Щото е уникална !

За бившия главен архитект на гр.Червен бряг ( в Луковит, когато стане дума за Ч.бряг още му казват "гарата"), паркинг за мол си е уникално съоръжение. Но истинските софиянци (Г.Марков, Богдана Карадочева, Аен Агов и компания) се гордеят с този човек.

Преди години реших да купя малка къща - паметник на културата, за ремонт бе. Писах до министерство на културата - каква е процедурата при такъв ремонт. Стефан Данаилов бе министър тогава, ако се не лъжа. ИЗОБЩО НЕ МИ ОТГОВОРИХА. Казах си - Е.... съм ви ма...... булгаристанска - да се срутва. И не я купих. :)

Що ми се струва, че това ще е една голяма глупост ?!?

Предстои... ще... Вече 10 години едно и също, а прекрасната преди 1944 София все повече и повече заприличва на руски град...

Е как иначе да оправдаеш купищата пари, които ще изхарчиш? Трябва да е нещо "грандиозно"... иначе няма да се хванат на въдицата рибите.

Пореден тъпак! Холандци, Японци, Немци, Китайци, ... са класици в транспортните системи. Водни, ЖП, автомобилни... Вместо да вземем опит от тях, да се учим , да ги поканим да помогнат.. Тъпака открива сам топлата вода. Поредното недоразумение е връзката на магистрала Струма (Люлин) с квартал Люлин (П.Дертлиев). С този прост архитект, както и предишния в София се строи хаотично, без вкус. без мисъл, без далновидност. Това УАСГ не ражда ли архитекти? Има нещо сбъркано в преподаването в УАСГ, както и в УНСС, ….

Само като се замисля какво искат да направят и ми се плаче, особено като знам способностите им...

Къде е това Околовръстно, че нещо не го виждам, има го тук-там, от бул. България до Младост, част от Северната тангента, на другите места е в необозримо бъдеще, реално ако гледаме - София няма Околовръстно!

А нещо каза ли относно броя на жалбите срещу скъпия и безсмислен тунел от горнобански път към бул. цар Борис 3 , посока владая?!

Много хъбове много нещо. Какво стана с газовият ХЪБ на Тиквата?

Тъпи герберски калинки

пръцка... :::)))

Уникално безмислена статия! Грандиозно заглавие без никаква детайлна информация свързана с него.

... околовръстното при Суходол си е само с обещания. Докато не затворят шосето с протести, май няма да го почнат. ...връзката на магистрала Струма (Люлин) с квартал Люлин (П.Дертлиев) По проект трябваше да бъде пусната през 2011 г. От 2011 до 2020 Фандъкова само обещаваше пускане - всяка година ново обещание... От началото на 2020 вече се работи. Липсата на мислене сред управляващите води до безкрайни "тапи" сутрин и вечер, събота и неделя. Оставено е едно място за влизане в София - при елипсата на HomeMax, и едно място - при Бриколаж. А по официални данни Струма е най-натовареното шосе в България. И отгоре на всичко където направят нещо, то е безперспективно - с ЕДНА ЕДИНСТВЕНА лента. Защо няма визионери? Защо не погледнат малко напред? Или да погледнат доста по-назад - как са строили в големите европейски, и не само европейски, градове. Какъв беше проблема да пуснат няколко места за преминаване към София около бензиностанцията на Марешки? Какъв беше проблема да направят ленти за влизане и излизане към София на моста към Филиповци? Или да обърнат поглед към Азия. Китай строи магистрали над реки - набиват пилони в реката, и вдигат шосето над нея. Какъв е проблема в Кресненското дефиле да не копаят супер скъпиу тунели? А т.нар. "магистрала" Струма в участъка Перник-разклона за Радомир всъщност не е магистрала - повече от 12 години няма акт 16. Води се скоростен път. Всъщност отговорът винаги се крие в парите...

До вчера си събували галошите на двора , днес ще правели "Уникални" съоръжения. Д...а и просташкия чалгаджийски герберски речник..

Как да вярваш и на това политическо назначение , след като сме лъгани постоянно ???

Поредните ПРИМИТИВНИ КОРУМПИРАНИ УПРАВНИЦИ !!!

Това с шосетата над реки беше замислено и за вдигане на ниво над канала на бул. България, също и над бул. Сливница, а защо не и над Цариградско шосе... А защо го потулиха? Е, както обикновено, "търсете ПАРИТЕ (не жените)" :)

Така е всичко написано. Има едно но, ако отпушат тези две места за влизане в центъра с по 2 или три ленти най-голчмата тапа ще бъде тунела в Люлин, а той и така е тапа. Не е лесно. Глупавото е липсата на метростанции в краините райони около Люлин 5,4,3, 2 ,1 близо до околовръстното. Ако има такива спирки и големи паркинги , много хора , които сега влизат с автомобили през и към центъра , просто ще вземат метрото. Бързи, чисто , удобно , евтино. (Разбира се , ако не изтарикатеят от Софийска община пак да искат големи суми за паркиране , както паркинга на Цариградско, който се ползваше добре ,но алчността надделя!!!!!!!!)