Главният архитект на София: Предвиждаме интермодален транспортен хъб на Околовръстното

Предстои разширяването на пешеходната зона от улица "Съборна" до Градската градина, казва арх. Здравко Здравков

Обратно в новината

Коментари - Главният архитект на София: Предвиждаме интермодален транспортен хъб на Околовръстното | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Нищо не предвождат, БЕЗДАРНИЦИ! Правите улица с 2 платна за паркинг. Глупаци и и тъпа и сте. Защо не се разходите пеша, боклуци мръсни, да видите какво сте надробили....

Наистина ли ще развалите Св. Неделя???

"Той обясни, че строежът на метростанция до Витоша .." Нещо не разбрахме като хората - Съгласно утвърдената и текущо изпълнявана Генерална схема за развитие на софийското метро, след завършването й на Околовръстния път ще бъдат разположени 4 метростанции: - В района на кварталите "Малинова долина" и "Кръстова вада" - тези са двете които са близо "до Витоша", но там околовръсното шосе вече е изградено в завършен вид; - Една в ж.к. "Люлин" м/у микрораоните с № 2. и 3. - явно отпада като теоретична вероятност за случая; - Ако иде реч за метростанцията от 3-ти метродиаметър, попадаща в чертите на етапа от предстоящото разширение на Околовръстното - тази м/у ж.к. "Овча купел -2" и кв. "Горна баня", то нейното местоположение е в подножието на Люлин плаина, а не Витоша. Та в крайна сметка - къде ще се строи спрягания уникален т.нар. "интермодален хъб", че не ни стана много ясно?!.

Аз доколкото слушах малко разсеяно интервюто по телевизията, това ще е в зоната около резиденцията или в посока цар Борис ...

Думата ХЪБ се римува с много Тъп

СЪС СИГУРНОСТ НИКЪДЕ ПО СВЕТА НЕ СТРОЯТ КАТО В СОФИЯ! ТО СЕ ВИЖДА ПО РЕМОНТИТЕ.

За интермодален хъб няма ли да пуснат кораби по софийския канал? Гледам при УНСС вече строят в канала.

Пълни безмислици

Това твойто е малко като "Пиши к*р за Левски и да бегаме".

Нищо подобно

Не са безмислици, а добре направени сметки за много пари ! Парцелите за строеж веже са купени около бедущето метро И на Здравков му е повече от ясно , че скъпата инвестиции ще обслужва не данъкоплатците, а строителите - инвеститори и притежатели на МОЛ РИНГ и ИКЕЯ. Сметките са направени отдавна. Жителите на район Студенски град ще "маат" с райсове . Докато не осъснаят , че са и избиратели -

докато толкова тъпи хора като целия екип на фандъкова управляват столицата София ще си прилича на село с метро. Вчера разхождах бебето с колича по центъра от театър Иван Вазов до НДК - направо кошмат - липса на достъпна среда и снишения на тротоарите, разбии плочки, неравна настилка. Пари има даже повече от много но герберската мафия е обхванала цялата община и се краде много, ама много - по 80% от обществените поръчки отиват в касата на ГЕРБ, а с останалото се прави каквото стане. Затова е такава мизерията.

точно на тия дето си купуват апартаменти в тоя коптор "София" се чудя аз... как ще ги отглеждате тия деца като се народят? Мръсно гадно а по тротоарите и градинките пълно с наспрени купчини ламарини...

"наспрени" ми харесва/ и говори много за автора/

Някой разбра ли нещо от статията за това сложно транспортно съображение на околовръстното? Освен, че го няма никаде другаде и е много сложно?

... съоръжение...

Толкова ще е сложно че ще може да изстрелва коли в космоса когато валне лекичко....

Ваши съоръжения трябва да носят името "съоръжения на фъндъци".Крадци нищо повече.

Това ли е НАЙ-големият проблем в държавата ...??? Никой не казва и една думичка , ЗАЩО БЪЛГАРИЯ Е НАЙ-БЕДНА И НАЙ-КОРУМПИРАНА ДЪРЖАВА !?

БЕДНОСТТА Е НАЙ-ГОЛЯМОТО НАКАЗАНИЕ ЗА ГЛУПОСТТА-ти беден ли си???

твоя проблем какъв е? най-бедна в сравнение с какво и кого?

Какви хъбове бе, нещастнико? Едни плочки не можете да наредите пък за хъбове говорите!

Плочките ги редят , но вертикално , за да се хванат повече ,..... далавера и половина !

Знаете ли защо участъка от пътн възел Дасколово до Долна Диканя няма акт 16? Навремето отчуждили терена, но после се оказало, че не са отчуждили месттата на истинските собственици. Последните водят дела защото държавата не иска да ги обезщети. И понеже не е спазена процедулата няма акт 16 . Като няма акт 16 - няма магистрала , а скоростен път! Това устройва милиционерската ни държавица - понеже хораката карат със скорост като за магистрала , а и трасето го позволяваы а КАТ налага глоби, част от които отиват за бонуси, други за закупуване на нови технически средства, за да се събират пари. Изобщо за така наречената "Война по пътищата" истинската причина е алчността на тези от финасовото министерство и МВР , транспортните произшествия са само повод да се увеличаваг глобите и другите наказания!

Да беше само Борисов с едната книга - "добре" - ама то и архитекта и министрите, и всички около него.

Явно не може да са умни както вас от онова време когато заплатите ви са били по 180лв. но сте били богати а и всичко което сте построили с трудоваците и виетнамците се вижда колко е добро но старостта ви е направила да мразите всичко което на младини сте искали но не са ви позволявали а сега разни хашлаци го имат и злобата ви е безмерна......щом ви харесва живейте си с нея,че време не ви остана

Как да вярваш и на това политическо назначение , след като сме лъгани постоянно ???

До вчера си събували галошите на двора , днес ще правели "Уникални" съоръжения. Д...а и просташкия чалгаджийски герберски речник..

Поредните ПРИМИТИВНИ КОРУМПИРАНИ УПРАВНИЦИ !!!

... околовръстното при Суходол си е само с обещания. Докато не затворят шосето с протести, май няма да го почнат. ...връзката на магистрала Струма (Люлин) с квартал Люлин (П.Дертлиев) По проект трябваше да бъде пусната през 2011 г. От 2011 до 2020 Фандъкова само обещаваше пускане - всяка година ново обещание... От началото на 2020 вече се работи. Липсата на мислене сред управляващите води до безкрайни "тапи" сутрин и вечер, събота и неделя. Оставено е едно място за влизане в София - при елипсата на HomeMax, и едно място - при Бриколаж. А по официални данни Струма е най-натовареното шосе в България. И отгоре на всичко където направят нещо, то е безперспективно - с ЕДНА ЕДИНСТВЕНА лента. Защо няма визионери? Защо не погледнат малко напред? Или да погледнат доста по-назад - как са строили в големите европейски, и не само европейски, градове. Какъв беше проблема да пуснат няколко места за преминаване към София около бензиностанцията на Марешки? Какъв беше проблема да направят ленти за влизане и излизане към София на моста към Филиповци? Или да обърнат поглед към Азия. Китай строи магистрали над реки - набиват пилони в реката, и вдигат шосето над нея. Какъв е проблема в Кресненското дефиле да не копаят супер скъпиу тунели? А т.нар. "магистрала" Струма в участъка Перник-разклона за Радомир всъщност не е магистрала - повече от 12 години няма акт 16. Води се скоростен път. Всъщност отговорът винаги се крие в парите...

Това с шосетата над реки беше замислено и за вдигане на ниво над канала на бул. България, също и над бул. Сливница, а защо не и над Цариградско шосе... А защо го потулиха? Е, както обикновено, "търсете ПАРИТЕ (не жените)" :)

В страната на "андрешковците" които крият доходи,пари под масата и кражби на ДДС-та а и 45% пари от бюджета за храчещите тук пенсионери (защото великия гечев на времето им обра спестяванията и фалира държавата) +колко хиляди от малцинствата неплащащи данъци но получаващи помощи а всички само искат......още малко остана да се разделим с това зомбирано дебилно поколение което го научиха да иска само от държавата и да не поема никаква инициатива та ще дочакаме и края и на тази комуноидна пандемия

Така е всичко написано. Има едно но, ако отпушат тези две места за влизане в центъра с по 2 или три ленти най-голчмата тапа ще бъде тунела в Люлин, а той и така е тапа. Не е лесно. Глупавото е липсата на метростанции в краините райони около Люлин 5,4,3, 2 ,1 близо до околовръстното. Ако има такива спирки и големи паркинги , много хора , които сега влизат с автомобили през и към центъра , просто ще вземат метрото. Бързи, чисто , удобно , евтино. (Разбира се , ако не изтарикатеят от Софийска община пак да искат големи суми за паркиране , както паркинга на Цариградско, който се ползваше добре ,но алчността надделя!!!!!!!!)

Уникално безмислена статия! Грандиозно заглавие без никаква детайлна информация свързана с него.

Тъпи герберски калинки

Полити

Политическите назначения съсипаха държавата , министъра/ бившият на водите / , та даже и и неговите заместници си нямат представа , що е вода , а са в това министерство , същото и със мин. на здравеопазването , министърЪ НЕ Е ЛЕКАР , а икономист ... Немам думи !!!

Много хъбове много нещо. Какво стана с газовият ХЪБ на Тиквата?

пръцка... :::)))

:)))))))))))))))))))жалки пенсионирани кретени и дивани селяни се опитват да намалят комплексите си за малоценност храчейки по всичко и всеки-поамперси,нали си знаете,че сте ПЪТНИЦИ и никой не ви брои и за живи вече:)))))))))

А нещо каза ли относно броя на жалбите срещу скъпия и безсмислен тунел от горнобански път към бул. цар Борис 3 , посока владая?!

Къде се е показвало за тоя проект?

Къде е това Околовръстно, че нещо не го виждам, има го тук-там, от бул. България до Младост, част от Северната тангента, на другите места е в необозримо бъдеще, реално ако гледаме - София няма Околовръстно!

Само като се замисля какво искат да направят и ми се плаче, особено като знам способностите им...

Пореден тъпак! Холандци, Японци, Немци, Китайци, ... са класици в транспортните системи. Водни, ЖП, автомобилни... Вместо да вземем опит от тях, да се учим , да ги поканим да помогнат.. Тъпака открива сам топлата вода. Поредното недоразумение е връзката на магистрала Струма (Люлин) с квартал Люлин (П.Дертлиев). С този прост архитект, както и предишния в София се строи хаотично, без вкус. без мисъл, без далновидност. Това УАСГ не ражда ли архитекти? Има нещо сбъркано в преподаването в УАСГ, както и в УНСС, ….

Абе лошото е , че въпреки всичко пак не открива топлата вода.............

Там определено липсва връзка между колелото под началото на Магистрала "Люлин" и най-външната улица в самия комплекс. Чувствам се като идиот, като обикалям 15 минути за да се кача на магистралата, като през цялото време виждам началото и.

Предстои... ще... Вече 10 години едно и също, а прекрасната преди 1944 София все повече и повече заприличва на руски град...

Прекрасна може да е била преди 14 ноември 1943-та. Къде до обяд. Щото около 12:30 над София прелитат едни 135, не повече от 139 самолета и града спира да е толкова прекрасен. Поне района от гарата до към халите. А районите Ючбунар и Коньовица са били малко "не много как" - така без вода, без канализация, с охтика... Само няколко училищни сгради в тези райони още правят впечатление. А самолетите са били американски и пускат едни прекрасни американски неща.

Що ми се струва, че това ще е една голяма глупост ?!?

Преди години реших да купя малка къща - паметник на културата, за ремонт бе. Писах до министерство на културата - каква е процедурата при такъв ремонт. Стефан Данаилов бе министър тогава, ако се не лъжа. ИЗОБЩО НЕ МИ ОТГОВОРИХА. Казах си - Е.... съм ви ма...... булгаристанска - да се срутва. И не я купих. :)

За бившия главен архитект на гр.Червен бряг ( в Луковит, когато стане дума за Ч.бряг още му казват "гарата"), паркинг за мол си е уникално съоръжение. Но истинските софиянци (Г.Марков, Богдана Карадочева, Аен Агов и компания) се гордеят с този човек.

Всичко което прави Фандъка е уникално ! Затова вече 1г закъснява линията на метрото ! Щото е уникална !

Коя е тази метростанция до Витоша, кв. Драгалевци ли?

Няма нещо по-уникално на света, от геноцида наложен от мутромилиционерогерберастите над обикновените българи...!!! Дааа...!!!

Ще имали пристанище на Червен бряг❓

вече 30 години го чакаме това уникално интермодално бъдеще. Кога започва ?

Светлото бъдеще започва веднага щом изберете нас!

А новите самолети пристигат 2123 година. Чакаме. Най-много ми харесват снимките от третата линия на метрото, ама защо са само на една метростанция и само от един и същи ъгъл.

Ти се радвай и на това. На правителството ни за 2 милиарда само мъгляви обещания получиха.

"Главният архитект на София: Предвиждаме интермодален транспортен хъб на Околовръстното" СУПЕР! И после ще го затворите за ремонт, след ремонт, след ремонт ...

Този интермодален хъб не разбрах с какво ще е уникален в света - дали с цената си, дали със забавянето в изпълнението или че ще започне да се ремонтира веднага след като го направят, когато и да е това?

То и Граф-а беше уникално "съоръжение" и продължава да е! Типично герберско...

Уникално е. Такава подскачаща настилка и такива перки от акули няма никъде другаде по света.

Интермодалният транспорт е метод на транспортиране на хора или стоки като се използват два или повече вида транспортни средства (въздушен, железопътен, плавателен, с автобус или камион) Та.. уникалното съоръжение ще включва път и жп линия УААУУУ невиждано!!! за сведение, живея в град където влак, метро пътища, тунели под морето и самолетни писти се пресичат по няколко пъти и на няколкио нива. А фериботния терминал е свързан с всички тях. И това е навсякъде по света, тук не сме уникални а този е интермодален глупак

Като наближат избори и започват да пускат Линия 3 на метрото. Пинеже имала (???) готова метростанция, ама само фотографа на Фандъкова яе виждал и то под специфичем ъгъл. Сега явно пак идват избори и пак ЩЕ проектираме уникално бъдеще.

Уникалният интермодалн хъб ще съдържа ли и кръгово-елипса ?

мне, това с елипсата вече го правиха, няма да е уникално... сега ще правят квадратно кръгово...

колкото по-глупав си, толкова по сложни решения предлагаш а в българия обществените поръчки и пътища се строят само от "капацитети" близки до суджиците и дежелаците,. Естествено, че ще е "най сложното" а както е казал поета: “Everything should be made as simple as possible, but no simpler.” This is one of the great quotes in science. Coming from Einstein

Какъв е хъба с КПП та и прости псета които ще искат бележки и разрешително за напускане на София от Съдия ли. Или ваксина произведена и спонсорирана от Фашиста Бил Гейц ли. Тоя боклук и тези които стоят зад него в сянка трябва да им се пусне по един 9мм . Да се самосезират Триадите,Якудза,Камората

Лапай ваксината на фюрера Путин

Борисов ли е наредил да се използват изрази от рода на "уникално" и "без аналог"? Чак смешно става!

е то с една книжка в живота всичко е уникално и без аналог :)

И аз нищо не разбрах. Архитекта ли крив, автора на статията ли така си ги реди. По 1-2 думи все едно слушам Димитър Пенев

на Здравко от Червен бряг все още му е трудно да се ориентира в развитието на София. И той като Данчето нямат детски спомени тук.

нищо не му разбрах , какъв хъб къде ще го изгражда и каква е връзката с тунела бъкстон борис трети?

Това не е за прости хора За тях мотика трябва. Тя Сие простичка

Със сигурност уникални ще са две неща: цената и качеството. Планувате ли вече ремонт на ремонта на хъбчето?

Тоя съвсем изтреща да говори глупости по нареждане на ненаситните олигарси....Здравков не ставаш....

Предполагам, че просто ще е уникално скъп този тр. възел и разбира се проектиран и изпълнен така, че да се ремонтира на година по два пъти поне !!!!

Ако по бързо се махносате сами по малка е вероятността да не станете вие на някакъв ''интермодален хъб'' че търпението има граници...

Тия хора още се мислят за богоизбрани и мислят че другите не са ходили никъде, не са виждали и ядът картофите с колците. Уникално ще е със сигурност колко некадърно и некачествено се бъде направено и колко ще откраднете. До там ви стига уникалността.

Дреме им дали другите ядат доматите с колците.. Нали никой не им пречи.

Е как иначе да оправдаеш купищата пари, които ще изхарчиш? Трябва да е нещо "грандиозно"... иначе няма да се хванат на въдицата рибите.

С течен асфалт(паша)