Фандъкова: Има опасност от разреждане на линии заради поскъпването на тока
С 30% са намалели пътниците в Метрополитена, повишението на цената на билета не е решение, отбеляза столичният кмет
Обратно в новинатаКоментари - Фандъкова: Има опасност от разреждане на линии заради поскъпването на тока | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Хаха разредете ги още да (нерегистриран)
то в метрото карфица не може да се изпусне в час пик, компирица щяла да разрежда... То от неадекватното ви управление и презастрояването претъпкахте града със столичани в повече с по 2-3 коли, сега транспортът щели да разреждат... Тъпотия след алчнотия...
Софиянецо (нерегистриран)
Искам си част от парите за картата, ако стане така.
Евалата чалгопитеци! (нерегистриран)
Това което построи бате ви Бойко, даже тока не можете да му платите...
Добре (нерегистриран)
че на тъпия ти вожд му дадоха пари от ес, да крадне, мухъл, за себе си, за приятелите си руснаците и малко за града да остане...
бре (нерегистриран)
На вас ЕС що не ви дава? Щото не щете да краднете?
"Софиянец" от Манастирски ливади (нерегистриран)
Амий ньйе от Манастирски ливадйе ньемама метро.
Рен (нерегистриран)
Ами премахнете посредниците на изходите от АЕЦ Козлодуй,Мариците . Може и Иван,ЧЕЗ и енерго про да станат Държавни както би трябвало да е. Това е стратегически отрасъл. Как може да се контролира от частни фирми и прекупвачи на енергоизточници
несъгласен! (нерегистриран)
Софиянци трябва да знаят, че ГЕРБ, Теменужка Петкова и Тулупът са виновни за цената на тока и на газта. Промяната за Закона за енергетиката стана при тях. Сега вече токът се продава на борсата и общината не може да договори цена от производител, а го купува скъпо по цена "ден напред". Затова метрото гълта огромни пари - токът поскъпна двойно и тройно. Преди 1 мегават струваше 195 лева, сега стига до 450-500 лева. Последният договор с Газпром също са го сключвали те - Теменужка Петкова и Тулупът ! Новият договора с Газпром е сключен така, че 70% от цената зависи от борсовата цена на газта в Холандия, а само 30% от цената на нефта. Преди това беше 50 на 50. Сега спотовата цена е супервисока - 1500-1800 долара за 1000 куб.м., затова и плащаме газта не по 300, а по 500 долара. Шефовете на Булгаргаз пък миналата година да отказали да купят евин азерски газ по 150-170 долара, а сме купували само руски газ! Така че кметицата да ходи да се оплаква на Тулупа! - а най-добре да подаде сигнал в прокуратурата срещу него и теменужка
То вие (нерегистриран)
там улици нямате, паркоместа нямате, градинкки, тротоари и училища нямате, въздух между общежитията за бедни нямате, ти за метро и транспорт ревеш...чак да се чуди от къде се извъдихте такива селски парвенюта с пари, да плащате по 1000 евро квадрат в общежития за бедни, дето нищо нямат наоколо...
Столичанин (нерегистриран)
Да закриват всичко та дано селянията се върне по родните места. Че тръгнала и още детски градини да им строи за чаветата. На село ги закриват, тук нови правим....нали мама и тати минаха онлайн, що се бутат у градо, че и продължават апартаменти да купуват, ей така за "инвестиция", да има за чавето някой ден и то потомство да направи у столицата...
Някой (нерегистриран)
Чисто новата ми кола стои на паркинга , защото метрото е отсреща. На Сигански рейсове не се качвам, но метрото го ползвам през седмицата. Като го разредите си се качвам на колата и ви падат едни 50лв. от мен. Парите мен за бензина не ме бъркат да кажем, че леко искам да не замърсявам с колата, защото е бензинка макар и това пак замърсява. Та толкова по въпроса ви "за зелена София". Само се чудште, какво и от кого да откраднете.
Мдаа (нерегистриран)
ЕС не дава без посредници и без борса. Вика му се "свободен пазар". Правим евтин ток и изнасяме скъпо навън. Разликата я плаща крайният потребител и отива по сметките на посредниците. Така е в ЕС, ако не ви харесва, ингилизите ви показаха пътя...
Браву! (нерегистриран)
Това в комбинация с еко наредбата за недопускане в центъра на София на стари коли е удивителна цел. !вно ще се придвижваме пеша или с конски впрягове! За колело - не бих рискувал - като виждам какво е движението в София е много рисковано според мен!
Софиянецо (нерегистриран)
Фандъкова, не си и помисляй да пипаш метрото ...
Мдаа (нерегистриран)
Именно, екологията е скъпо удоволствие и не е за бедняци като нас. Нито метрото може да се издържа с билетчето от 1.60, нито хората ще минат на електроавтомобили. То за електровелосипеди сме бедни, какво остава за другото ....
Някой (нерегистриран)
Колко пък струва метро в Берлин например та все при нас евтино, пък като тръгна извън България ми е по-евтино от тук?????
не се коси (нерегистриран)
Просто Киро ще ви построи две нови. На два етажа!
Станислав (нерегистриран)
Явно никой от общината не е ходил в друга европейска столица. Никъде по Европа в столиците го няма това, хората да тичат след трамваи и метро, защото следващия транспорт идва след 2 минути. Много на често, не се препълва и цените са подобни на нашите цени. Явно проблема е в управлението, защото хората не пътуват в метрото защото ако и сменяш ще ти отнеме 15 минути пътуване и 15 минути чакане да дойде следващото влакче.
Чао Данче (нерегистриран)
Данче, свърши времето на некадърност и копумпирано твое управление. Марш в затвора в Сливен.
фф (нерегистриран)
РЕШЕНИЕТО Е ТАЯ СЕЛЯНКА ДА СИ ИДЕ НА СЕЛО
MNENIE (нерегистриран)
София може да стане по-добра с една стъпка - да се премахне Зоната за платено паркиране , да се закрие ЦГМ - хората ще станат по-мобилни и градския транспорт ще отпадне , като задължение . Това го правят в Света .Метрото е Рентабилно .
така ли? (нерегистриран)
За това ли преди месец, за два дни фалираха две от петте ЕРПта на ... Великобритания?
хе хе (нерегистриран)
глупости
Йордечка -Дечи for short (нерегистриран)
Йорданке, ако не крадяхте и за умрелите парите щяха да ви стигнат и да останат. Имахте и имате огромен бюджет,с който видимия резултат е нулев. Излючително тъмен град, дори най- централните улици. Няма тротоари, изпочупени и тотално изкъртени. Няма публични паркинги. Няма градини за децата. Училищата са тотал щета като база. А градинките. По кварталите публичните пространства са катастрофа, ако ги има изобщо. В кое точно си добра, Дечи???. И да не говорим за метрото пак, защото то е платено от EU
минаващ (нерегистриран)
Стига си плакала, крадла с крадла разполагаш с 4 330 000 лева на ДЕН от бюджета и назначи крадливият Боршош за зам кмет моментално след, като съдът го "оправда" за 12 милиона злоупотреби в НДК. Сега сигурно ти дава съвети как да гепиш-законно......
ИСКАМ ДА ЗНАМ (нерегистриран)
Какъв е разхода на километър при различните линии . Какъв е разхода за руските мотриси и полските мотриси Това се плаща с моите данъци и искам тази информация!?
какво бе (нерегистриран)
Киро тъпото ще смени и кметицата ли? Хахахахаха. От къде ви намират толкоз прости незнам.
Крадла (нерегистриран)
Кукла на конци
ВРАЧКАТА (нерегистриран)
Тази врачка седи да мъти политиката на новите Разследване и Сливен или Самковските села
Това никъде (нерегистриран)
не се случва в Европа, но в Мафиотското пакистанско гето в София винаги всичко е срвщу гражданините! Всички, които все оше ств останали на тази територия нищо добро не ви чака!
Стамат
Че одиме пеша за здраве. Промяната продължава! Па как си одим моем и спрем я на на Дондуков 1 или 2. И здравословно че ги масажираме!
Абе неграмотник (нерегистриран)
Каква промяна какво искаш да се случи за месец и половина бе трол тоя вожд и в частност тази селянка унищожиха града бе каква промяна бе вие ще мафиотите продължава да царуват бе нещастник
Гошо (нерегистриран)
"Част от приходите от "синя" и "зелена зона" се насочват към подкрепа на градския транспорт, защото той не може да се самоиздържа". Тоест с моите пари от зелената зона няма да се пипне инфраструктурата в квартала, а ще отидат по друго перо? Тоест ще плащам по 2 направления за градски транспорт.... Общината с най-голям бюджет в страната! Смучете здраво, че му се вижда края ;)
Софиянец (нерегистриран)
Остаевте ни съвсем без линии! Пролетта разредихте с 20%, лятото - с още толкова, ликвидирахте 70% ат маршрутките... Целта е поединично да се возим в личен автомобил. Защото Софийският въздух е супер –- за пример на цял свят сме какво не трябва да се прави!
Losho (нерегистриран)
Не е ли по-добре, другарко скъпа, да се разредят герберските редици там при вас, че от 13-14 години ви търпим, а вие нищо не сте направили, освен отклоняване и присвояване на средства, а? Вместо да бяхте оправили въпросите с тока, парното, газа, вие крадяхте, а сега виете и ревете, предлагайки тъпи пиарски мерки! Хайде изчезвайте по-бързо, че бай Ставри ви зове всите до един!
Кратуната (нерегистриран)
Довиждане Данче,стига си пречила на софиянци.
Ало ало Фандъкова (нерегистриран)
Фандъкова ти не си в час ,защото транспорта в София е разреден от 2 години .По спирките се чака от 15 до 22 минути ,за това столичани тръгнаха с колите си.Да не говори за тъпите ви реформи с пращане на ТБ 8 към ,,Сточна гара” ,а ТБ 3 от ,,Сточна гара “ към Окръжна болница.Усложнявате транспортните връзки по некадърност или от злоба към столичани по нареждане на Борисов да се съботира всичко и на всяка цена.
съгласен! (нерегистриран)
Абсолютен факт, тая пача не е в час с нищо, хеле пък градския! Преди 2 месеца когато бяха първите големи студове, чаках тролей осем на Раковска 47 минути по часовник. Четиридесет и седем. Шибаното табло показваше 18 минути през половината време, после скочи изведнъж на 28 минути?! Това при минусови температури, посред бял ден, в работен ден. Не е като да имаше задръствания или нещо, улицата беше с нормално натоварване. Една женичка до мен на спирката не знам как не умря от студ, тя през цялото време трепереше. Представям си на тези, които бързаха за някъде какво им беше. Иначе после гласът в тролея ме поощряваше да съм ползвал градския транспорт, защото така съм пазел въздуха чист. Че да е пълна подигравката. Ама то като не слизаш от служебната кола с шофьор откъде ще знаеш дали транспортът работи добре в столицата на която си кмет. Да й епм.
Робота Робчо (нерегистриран)
Кое чакате по 15-20 минути в делничен ден? Аз чакам електробус 6 за село Герман по толкова, ама това е крайградска линия, и всички останали крайградски линии от време оно са на този режим. Натоварени линии като 204 и 111 например са на няма и пет минути, въпреки задръстванията в пиковите часове. В почивните дни и натоварените линии са нарядко и така е редно заради слабия пътникопоток.
PEYTSCH-оригинал (нерегистриран)
Тоест да. Ти да не си очаквал герберастите да си спазят обещанието за ония паркинги на много нива отпреди, колко стана, пет години ли вече, повече ли, като взеха да разширяват зоните и да поскъпват уж точно с тази цел.
Робота Робчо (нерегистриран)
Веднъж сте почакали малко повече и оревахте орталъка. Дръжте се малко по-сериозно.
Пешо (нерегистриран)
до Някой ти ма си бил по света само през телевизора Берлин 3Евро ( намален билет за къси разстояния (до 3 спирки) 2 евро ) И после ми разправяй как в София с цена 1.6 лева е скъп билет
Да Ви кажа (нерегистриран)
при 7лева месечни карти за инвалиди и пенсионери.... кой да плаща гр.транспорт? вдигайте данъците...скъпи жилища и автомоби ,ниски данъци
съгласен! (нерегистриран)
Е па да беше дошъл да повисиш с мен за осморката, да видиш лично какво чакаме. И 20 минути само пишеше на таблото, чакането съм написал реално колко се събра! Големи сте разбирачи всичките, които не сте били там.
По-скоро ме интересува (нерегистриран)
Има ли опасност да останеш на поста си ..
съгласен! (нерегистриран)
Що реши, че е само веднъж подобен случай?! Него ден реших да ползвам тролея точно защото не бързах за никъде и съм им сърбал попарата и преди на ЦГМ. Според теб народът защо масово отказва да слезе от колите и да се качи в градския?
22 (нерегистриран)
София се претъпка отвсякъде, защото унищожиха провинцията и там няма работни места ако има пък са за мижаво заплащане. 30 години всички управлямащи прокуждат хората от родните им места в София да слугуват на мафията и на плутокрацията. И сега олеле, няма пари. Няма, няма и да има, защото сте отворили едни усти като лами и сте се подложили на европските педери да ви чертаят "енергийна стратегия". Всички ще си платите накрая.
22 (нерегистриран)
И това ще стане, когато София престане да бъде столица. И децентрализация най-вече. Стига са лапали софийските мафиоти и плутокрацията.
Вуте (нерегистриран)
Фандъка си прави наглата рускоговоряща уста за още пари от държавата, ама сме виждали как се "подобряват" нещата, когато се наливат още и още пари на герберасти. Здравеопазването, образованието, прочутото ни "електронно" правителство, пътищата, всичкото уж щеше да се оправи с наливане на още и още пари ама нанай. Като не може да се оправя с ресурсите, с които разполага, да се пръждосва и да става пак учителка по руски. И без това няма да липсва на никого.
ами (нерегистриран)
докато не се е разредил съвсем мозъка на даскалицата да си подаде оставката
НАЙ
Свалиха Росен Желязков от председателския пост, ГЕРБ предупреди ПП-ДБ за последици
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия
Какво стои зад неочаквания арест на руския зам.-министър на отбраната?
Мощната градушка в Южна България е унищожила хиляди декари зедемелска продукция (видео)
Петков: Желязков изпълняваше повелята на Пеевски и Борисов, отправихме им ясно съобщение
Свалиха Росен Желязков от председателския пост, ГЕРБ предупреди ПП-ДБ за последици
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия
Петков: Желязков изпълняваше повелята на Пеевски и Борисов, отправихме им ясно съобщение
Денков: Защо не видяхме снимките на Калин Стоянов със Стефан Димитров? Да обвинят пудела
Лена Бориславова допусна нова сглобка с ГЕРБ, но под условие