Фандъкова: Има опасност от разреждане на линии заради поскъпването на тока
С 30% са намалели пътниците в Метрополитена, повишението на цената на билета не е решение, отбеляза столичният кмет
Обратно в новинатаКоментари - Фандъкова: Има опасност от разреждане на линии заради поскъпването на тока | Днес.dir.bg
Коментари
АЛОО..... госпожо Фандъкова 1 говорите за скъп ток а в същото време разхищавате справка район Връбница спортна площадка със силно като ден осветление със свободен достъп свети всеки ден до 22 часа между ул.26 и блок 101 и 102 Обеля1
Ми като не е решение решение повишаването на цената на билета, кое е тогава Данче? Само имай малко срам и не посмявай да ни казваш от бюджета. Тук в провинцията вече сме без улично осветление нощем, остава и прея данъците ни да ви спонсорираме столичния градския транспорт.
Фандъкова ,опасноста я създаваш лично ти. Един пример : направихте градинка ,,Въртопа” от 400-500 кв.м. С детска площадка и уреди .ОК! Защото монтирахте толкова много скъпи пейки с цени над пазарната на дребно в ,,Бриколаж”и не довършихте алеите ,непочистихте храстите и изгнилите дървета.Най-важното е ,че до тази градинка няма тротоари или зебри ,за да стигнеш нормално до нея,а придвижването до нея е на магия.Това поражда съмнение ,че се крадат нашите пари и от малките обекти на общината.Не предадохте ли за тези 12 години власт.Народа е казал ,че ,,Лаком гъз ,накрая кръв сере”.
Когато Борисов стана кмет го запомних с едно. Преди него тролеите 1 и 5 се редуваха така, че винаги имаше кола на 3-4 минути. Той ги направи в най-натовареното време да се чака 30-40 минути. Все едно чаках междуградски транспорт. Няма да забравя как премръзвах след работа докато се прибера. Когато от общината ходят с градски транспорт на работа, решенията им ще са по адекватни
Аз не се бях качвал на автобус в Бг от 30 г. Когато съм там си цъкам с колелото или колата. Тази зима с мой гост трябваше да си правим пср тест в Дружба и лешихме да пътуваме от Горубляне до окръжна болнища и от там до дружба. Тоест з 2 души 4 билета по 1.60= 6.40 и чакане по 5-10 минути и спиране и тръгване... времето за този преход от 5 км е около 40 минути. А с такси се минава за 7-8 минути на същата цена. Кой идиот ще се качи на тези пре-скъпи и бавни автобуси. Обаче в буса можеш да си пъхнеш кредитната карта удобно и лесно и да им наливаш пари за даплати и персонал. Няма да стане. Ние се спуснахме пеша от окръжна до дружба. Ако сте повече от 1 човек, градския транспорт няма шанс спрямо таксита или частен превоз.най много някой пенсионер или телкаджия да се качи. Сега вижда как има отлив 30%. Причините са ясни.
Мъ нали спестената енергия е най - еврината! Е, пестете де! Ходете пеш! Що спряхте Белене бе идиоти?
Защо не ги построи за толкова години, ами коментираш , че щели да бъдат безплатни. От ПП ли зависи да се строи или от тебе?
Тия търговци на които дадохме да търгуват тока и те сега правят не Печалби а Свръх печалби,ние ще накажем гражданите като им разредим транспорта.
На покривите на откритите метростанции да се монтират соларни панели които да подават електричеството си само за метрото. Така със сигурност ще се намали употребата му от мрежата и съответно сметката която трябва да се плаща към енергото.
Спирай! Шопът да оди леко леко пеша с леко лъкатушеща гейска походка и да карат сюлюпеди
затворете повече бизнеси, после се оплаквайте , че намалели пътниците
докато не се е разредил съвсем мозъка на даскалицата да си подаде оставката
Фандъка си прави наглата рускоговоряща уста за още пари от държавата, ама сме виждали как се "подобряват" нещата, когато се наливат още и още пари на герберасти. Здравеопазването, образованието, прочутото ни "електронно" правителство, пътищата, всичкото уж щеше да се оправи с наливане на още и още пари ама нанай. Като не може да се оправя с ресурсите, с които разполага, да се пръждосва и да става пак учителка по руски. И без това няма да липсва на никого.
София се претъпка отвсякъде, защото унищожиха провинцията и там няма работни места ако има пък са за мижаво заплащане. 30 години всички управлямащи прокуждат хората от родните им места в София да слугуват на мафията и на плутокрацията. И сега олеле, няма пари. Няма, няма и да има, защото сте отворили едни усти като лами и сте се подложили на европските педери да ви чертаят "енергийна стратегия". Всички ще си платите накрая.
при 7лева месечни карти за инвалиди и пенсионери.... кой да плаща гр.транспорт? вдигайте данъците...скъпи жилища и автомоби ,ниски данъци
Фандъкова ти не си в час ,защото транспорта в София е разреден от 2 години .По спирките се чака от 15 до 22 минути ,за това столичани тръгнаха с колите си.Да не говори за тъпите ви реформи с пращане на ТБ 8 към ,,Сточна гара” ,а ТБ 3 от ,,Сточна гара “ към Окръжна болница.Усложнявате транспортните връзки по некадърност или от злоба към столичани по нареждане на Борисов да се съботира всичко и на всяка цена.
Абсолютен факт, тая пача не е в час с нищо, хеле пък градския! Преди 2 месеца когато бяха първите големи студове, чаках тролей осем на Раковска 47 минути по часовник. Четиридесет и седем. Шибаното табло показваше 18 минути през половината време, после скочи изведнъж на 28 минути?! Това при минусови температури, посред бял ден, в работен ден. Не е като да имаше задръствания или нещо, улицата беше с нормално натоварване. Една женичка до мен на спирката не знам как не умря от студ, тя през цялото време трепереше. Представям си на тези, които бързаха за някъде какво им беше. Иначе после гласът в тролея ме поощряваше да съм ползвал градския транспорт, защото така съм пазел въздуха чист. Че да е пълна подигравката. Ама то като не слизаш от служебната кола с шофьор откъде ще знаеш дали транспортът работи добре в столицата на която си кмет. Да й епм.
Кое чакате по 15-20 минути в делничен ден? Аз чакам електробус 6 за село Герман по толкова, ама това е крайградска линия, и всички останали крайградски линии от време оно са на този режим. Натоварени линии като 204 и 111 например са на няма и пет минути, въпреки задръстванията в пиковите часове. В почивните дни и натоварените линии са нарядко и така е редно заради слабия пътникопоток.
Не е ли по-добре, другарко скъпа, да се разредят герберските редици там при вас, че от 13-14 години ви търпим, а вие нищо не сте направили, освен отклоняване и присвояване на средства, а? Вместо да бяхте оправили въпросите с тока, парното, газа, вие крадяхте, а сега виете и ревете, предлагайки тъпи пиарски мерки! Хайде изчезвайте по-бързо, че бай Ставри ви зове всите до един!
Остаевте ни съвсем без линии! Пролетта разредихте с 20%, лятото - с още толкова, ликвидирахте 70% ат маршрутките... Целта е поединично да се возим в личен автомобил. Защото Софийският въздух е супер –- за пример на цял свят сме какво не трябва да се прави!
"Част от приходите от "синя" и "зелена зона" се насочват към подкрепа на градския транспорт, защото той не може да се самоиздържа". Тоест с моите пари от зелената зона няма да се пипне инфраструктурата в квартала, а ще отидат по друго перо? Тоест ще плащам по 2 направления за градски транспорт.... Общината с най-голям бюджет в страната! Смучете здраво, че му се вижда края ;)
Че одиме пеша за здраве. Промяната продължава! Па как си одим моем и спрем я на на Дондуков 1 или 2. И здравословно че ги масажираме!
Каква промяна какво искаш да се случи за месец и половина бе трол тоя вожд и в частност тази селянка унищожиха града бе каква промяна бе вие ще мафиотите продължава да царуват бе нещастник
Нещастник е на майка ти сина! Къде къде щеше да ти е по-добре да си седиш у Вукоьебине и да си пасеш добитъка. Обзалагам се, че и адреса по постоянна регистрация не си си сменил. Данъците , ако плащаш такива или са на минимална заплата или отиват на село. Да имате площад! Да се видите по празници с останалите селяци и да се надлъгвате кой е по- успял в София. Кой знае в кой Люлин под наем живееш. Ама там сте все лъвчета, нали?
не се случва в Европа, но в Мафиотското пакистанско гето в София винаги всичко е срвщу гражданините! Всички, които все оше ств останали на тази територия нищо добро не ви чака!
Тази врачка седи да мъти политиката на новите Разследване и Сливен или Самковските села
Какъв е разхода на километър при различните линии . Какъв е разхода за руските мотриси и полските мотриси Това се плаща с моите данъци и искам тази информация!?
Стига си плакала, крадла с крадла разполагаш с 4 330 000 лева на ДЕН от бюджета и назначи крадливият Боршош за зам кмет моментално след, като съдът го "оправда" за 12 милиона злоупотреби в НДК. Сега сигурно ти дава съвети как да гепиш-законно......
Йорданке, ако не крадяхте и за умрелите парите щяха да ви стигнат и да останат. Имахте и имате огромен бюджет,с който видимия резултат е нулев. Излючително тъмен град, дори най- централните улици. Няма тротоари, изпочупени и тотално изкъртени. Няма публични паркинги. Няма градини за децата. Училищата са тотал щета като база. А градинките. По кварталите публичните пространства са катастрофа, ако ги има изобщо. В кое точно си добра, Дечи???. И да не говорим за метрото пак, защото то е платено от EU
София може да стане по-добра с една стъпка - да се премахне Зоната за платено паркиране , да се закрие ЦГМ - хората ще станат по-мобилни и градския транспорт ще отпадне , като задължение . Това го правят в Света .Метрото е Рентабилно .
Данче, свърши времето на некадърност и копумпирано твое управление. Марш в затвора в Сливен.
Явно никой от общината не е ходил в друга европейска столица. Никъде по Европа в столиците го няма това, хората да тичат след трамваи и метро, защото следващия транспорт идва след 2 минути. Много на често, не се препълва и цените са подобни на нашите цени. Явно проблема е в управлението, защото хората не пътуват в метрото защото ако и сменяш ще ти отнеме 15 минути пътуване и 15 минути чакане да дойде следващото влакче.
Фандъкова, не си и помисляй да пипаш метрото ...
Това в комбинация с еко наредбата за недопускане в центъра на София на стари коли е удивителна цел. !вно ще се придвижваме пеша или с конски впрягове! За колело - не бих рискувал - като виждам какво е движението в София е много рисковано според мен!
Именно, екологията е скъпо удоволствие и не е за бедняци като нас. Нито метрото може да се издържа с билетчето от 1.60, нито хората ще минат на електроавтомобили. То за електровелосипеди сме бедни, какво остава за другото ....
Колко пък струва метро в Берлин например та все при нас евтино, пък като тръгна извън България ми е по-евтино от тук?????
Чисто новата ми кола стои на паркинга , защото метрото е отсреща. На Сигански рейсове не се качвам, но метрото го ползвам през седмицата. Като го разредите си се качвам на колата и ви падат едни 50лв. от мен. Парите мен за бензина не ме бъркат да кажем, че леко искам да не замърсявам с колата, защото е бензинка макар и това пак замърсява. Та толкова по въпроса ви "за зелена София". Само се чудште, какво и от кого да откраднете.
Да закриват всичко та дано селянията се върне по родните места. Че тръгнала и още детски градини да им строи за чаветата. На село ги закриват, тук нови правим....нали мама и тати минаха онлайн, що се бутат у градо, че и продължават апартаменти да купуват, ей така за "инвестиция", да има за чавето някой ден и то потомство да направи у столицата...
Софиянци трябва да знаят, че ГЕРБ, Теменужка Петкова и Тулупът са виновни за цената на тока и на газта. Промяната за Закона за енергетиката стана при тях. Сега вече токът се продава на борсата и общината не може да договори цена от производител, а го купува скъпо по цена "ден напред". Затова метрото гълта огромни пари - токът поскъпна двойно и тройно. Преди 1 мегават струваше 195 лева, сега стига до 450-500 лева. Последният договор с Газпром също са го сключвали те - Теменужка Петкова и Тулупът ! Новият договора с Газпром е сключен така, че 70% от цената зависи от борсовата цена на газта в Холандия, а само 30% от цената на нефта. Преди това беше 50 на 50. Сега спотовата цена е супервисока - 1500-1800 долара за 1000 куб.м., затова и плащаме газта не по 300, а по 500 долара. Шефовете на Булгаргаз пък миналата година да отказали да купят евин азерски газ по 150-170 долара, а сме купували само руски газ! Така че кметицата да ходи да се оплаква на Тулупа! - а най-добре да подаде сигнал в прокуратурата срещу него и теменужка
Ами премахнете посредниците на изходите от АЕЦ Козлодуй,Мариците . Може и Иван,ЧЕЗ и енерго про да станат Държавни както би трябвало да е. Това е стратегически отрасъл. Как може да се контролира от частни фирми и прекупвачи на енергоизточници
ЕС не дава без посредници и без борса. Вика му се "свободен пазар". Правим евтин ток и изнасяме скъпо навън. Разликата я плаща крайният потребител и отива по сметките на посредниците. Така е в ЕС, ако не ви харесва, ингилизите ви показаха пътя...
Амий ньйе от Манастирски ливадйе ньемама метро.
там улици нямате, паркоместа нямате, градинкки, тротоари и училища нямате, въздух между общежитията за бедни нямате, ти за метро и транспорт ревеш...чак да се чуди от къде се извъдихте такива селски парвенюта с пари, да плащате по 1000 евро квадрат в общежития за бедни, дето нищо нямат наоколо...
Това което построи бате ви Бойко, даже тока не можете да му платите...