Експерти и учени призоваха за аварийна програма за спасяване на жп услугата в България
Надеждите са правителството да обезпечи справянето с недостига на работоспособен подвижен състав
Обратно в новинатаКоментари - Експерти и учени призоваха за аварийна програма за спасяване на жп услугата в България | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
? (нерегистриран)
Кое по напред трябва да спасяваме?Има ли нещо работещо реално по правила на тази територия.ПАРТИТА ни дайте да видим елитните престъпници като братя власови.Тук имат право на живот само престъпниците и понеже те са завзели всичко това вече не е държава ,а мафия.
wb (нерегистриран)
Качване задължително на всички транзитно преминаващи тирове на влака ще облекчи пътищата и ще финансира бдж! Повишаване още на тол таксите на рейсовете и поощряване на пътническите влакове!
Гавраил (нерегистриран)
Чудя се защо има кандидати за директори в БДЖ? Нормално е да бягаш от тотално забатачена работа, ако те натискат началниците за резултати. Истината е че там никой никого не натиска, дремят си по кабинети, ремонтни депа и салони и си викат то при нас е тъй. Чисто по български.. Предлагам им да направят както медицинските сестри - среща при премиера и посочване пътеките откъдето се краде, ако някой държи на това да се промени към добро професията му
6 (нерегистриран)
Две думи - КРАДЕ СЕ!
Ния (нерегистриран)
За самолети има,а за железницата няма пари.Няма управление,всеки краде.Съжалявам,че загива железницата.Събодете се българи.
Kentucky straight (нерегистриран)
Явно БДЖ е структура, която не привлича интерес за развитие, а за източване и ликвидиране. Аз лично ползвам услугите на БДЖ, защото е евтино (и бавно, но това не ми пречи) и защото не понасям автобуси (чувствам се като наказан возейки се в междуградски автобус), и ако наистина ликвидират пътническия жп транспорт - най веротно ще използвам услугата 'споделено пътуване' или 'на стоп' като някога.
На скрап (нерегистриран)
Единственото спасение на железниците е на скрап
аз (нерегистриран)
прост народ.. седа да го е@бат ... и те си го .. сега ще ви кажат, че за АЕЦ пари трябва да давате и вие пак ще дремете, прост народ
ти (нерегистриран)
Явно си от най-простите
PEYTSCH
В Германия има Bahnkarte и я ползват за намаления. Сега предлагат да стане безплатна (19,80 евро сега)...
Х (нерегистриран)
Развалиха я тая държава ей!
1 (нерегистриран)
във Варна и автобусите умират
машинист (нерегистриран)
Състоянието на БДЖ е такова, че почти всички влакове трябва незабавно да бъдат спрени поради лошото им техническо състояние. С години, а може би и с десетки години не се извършват предписаните прегледи и планови ремонти и почти целият подвижен състав (локомотиви, вагони и мотрисни влакове) не отговаря на основни изисквания за безопасност. Сигурен показател за това е ниското ниво на надеждност - ежедневно имаме закъснели, оставени и отменени влакове. Това е сигурен показател, че безопасността на жп превозите също не отговаря на основни изисквания. Вината на ръководството на БДЖ е в тотално изразходвания поначало висок ресурс на надеждност и съответно безопасност на този вид транспорт, заложен при проектирането му, производството му и предвиден да се поддържа на това ниво с подробно разписани правилници за неговата поддръжка и експлоатация. Единствената и основна причина за това състояние е, че Ръководството на железниците от министър надолу до управители са без техническо образование и не разбират нищо от железници. Гореспоменатите хора са изключително бездарни и непрофесионални и съответно под тях са назначили още по-бездарни и непрофесионални. Другият вариант е, че целенасочено се унищожава железницата - смятям, че и в двата случая трябва сегашния отбор да бъде изцяло сменен, а новият да внимава, защото веднага ще се види, дали продължават по старому, дали остават същите играчи при т.нар. ремонти извършвани от външни фирми.
Първи закон на професор Паркинсон ("коридорите на властта") (нерегистриран)
"Колкото по-тъп е даден началник, толкова още по-тъпи са подчинените му." Не се чудете, че след 30 години "вторият отбор" на БКП докара страната до многоизмерна НАЦИОНАЛНА КАТАСТРОФА. ОБАЧЕ?! Колкото по-зле става, толкова по-малко време остава до ужасният край на СТАТУКВОТО.
демократ (нерегистриран)
Отборът го сменяхме многократно. Истината е, че няма пари.
Да де (нерегистриран)
Защото се краде много!
Павел (нерегистриран)
БДЖ е едно от многото доказателства, редом с най-високата корупция, бедност и смъртност, че България се населява и управлява предимно от идиоти!
Симона (нерегистриран)
Мотрисите Сименс, София - Перник са много удобни, комфортни, месечна карта от 43лева. Друг въпрос е, че пълзи през гетото, където има коптори на ръка разстояние...
мда (нерегистриран)
Е какво ви пречат на хората къщите? То у вас сякаш е много чисто.
ddt (нерегистриран)
Фъргат камини, чупягт влаковете! За удоволствие!
Кирил (нерегистриран)
Тия тикви, начело с бостанското им плашило бб, от години се опитват тотално да ликвидират БДЖ. Парите, които уж трябваше да отват за влакове, вагони и ж.п. инфраструктура се отклоняваха за магистрали, та да има с кво да се перчи оня. Такава наглост .., тройната коалиция беше прелест в сравнение с това, което е сега.
h (нерегистриран)
Иди$от!
преди две години (нерегистриран)
Преди две години Правителството им даде 43 милиона лева. Изядоха ги за заплати и сега пак нямат.
Вени (нерегистриран)
Тази година на два пъти пътувах с влак в Европа на къси разстояния. Бързи комфортни влакове. Единият път беше в Чехия. Там и цената беше ниска.
истината (нерегистриран)
БДЖ отдавна е в КомунизЪма
Грюгер (нерегистриран)
Заменете колесник от ф16 за влакова мотриса... Или Заменете полуостров с дюни за композиция...
Аззз
абе колко пари ще налят в тая бездънна яма бе.... как за 30г пак за нищо няма пари, само данъци събират, всяка година се повишават и събираемостта се повишава.. а пак за нищо няма пари .. ама самолети купихте а, прост народ, докога ще ги търпите бе ???-
Всяко начало си има и край. (нерегистриран)
За някой скоро (сем. Баневи например) животът ще поднесе НЕБЕ НА КВАДРАТИ и котюми в рае. Други вече са на топло - Валю "топлото".
еев (нерегистриран)
аха.. ще поднесе.. грънци.. за кокошка няма прошка..
бобо (нерегистриран)
Ако се съкратят Научно-техническите съюзи в транспорта /НТСТ/, Форумът за Балкански транспорт и инфраструктура /ФБТИ/, Националното сдружение-общество на инженерите по железен път /НСОИЖП/, може и да има пари за БДЖ.
от САЩ (нерегистриран)
Явно няма търсене на услугата която предлагат. Кой толкова е ритнал да пътува с ЖП-то. Във Швейцария има смисъл, защото имат добри странични линии и можеш с влак да отидеш и в най затънтените села в Алпите. Сменяш от голям на малък влак и т.н. В БГ има теснолинейка до Банско, май и свиленград, да направят и до Пампорово, да други курорти . За реклама да сложат вагони с бар и музика, да организират местите къщи за гости в комбина за настаняване и да направят пакет. Аз бих платил да се повозя до Смолян с наколко мацки на по 20-30 И там да се търкаляше в снега. На мен трябва да дадете БДЖ-то и държавата , за да стане хип.
абе, (нерегистриран)
то и други са чалга-тъпанари, но не го обявяват публично, за разлика от теб
Кънчо (нерегистриран)
До Свиленград няма теснолинейка, което не е голяма беда, защото има нормална железопътна линия още от времето на Османската империя. Тази линия в участъка Пловдив - турска граница е изцяло модернизирана.
Държава със затихващи функции (нерегистриран)
Железницата умирала, а се дават стотици милиони евро за модернизация на линиите. Кого обслужваме?
Аззз
е явно няакой.. ама само тук пишете и си седите на задниците.. колко пари наляха в БДЖ..
Пътник (нерегистриран)
Най-напред правят одит и си вземат си парите от всички крадци, понеже това не се е случвало досега. След това да пристъпят към всякакви нови покупки.
Един е изхода ! (нерегистриран)
Отдаване на концесия на водещи международни играчи в ж.п. транспорта.Нашите ганьовци не могат да се оправят а държавата няма пари за наливане , хвърлени на вятъра и ефекта от тях да е нулев.Аз бих поканил китайски фирми от ж.п. транспорта , защото те удариха в земята всички конкуренти в бранша.Гледайте само какви високоскоростни влакове изграждат.
Е как така (нерегистриран)
че нали до скоро оня интелект министърчето се беше появило в едно неделно предаване да казва как добре се справя ЖП'то как изплатили дългове колко вече били напред и от тук нататък само мед и благодат. Да де ама по ГЕРБерастки. Ко стана ся? Лъжат, мажат мръссните ГЕРБерски джендъри, режат лентички, обикалят като туристи по-света на лов за селфита барабар с оня простак Борисов, суджука, а като дойде момента тихо тихо тихо .... истината по страшна от кошмар!
сашо (нерегистриран)
От както лобито на автобусните превозвачи забрани да се пуши във влаковете пътникопотока намаля в пъти. Разрешете пушенето поне в коридорите и влаковете ще се напълнят. Не се шегувам.
Ако (нерегистриран)
ще връщаме пушенето в БДЖ, то по-добре е да има вагони за пушачи и вагони за непушачи. Но и в двата случая комфорта на возене ще бъде еднакъв - нулев.
Froid (нерегистриран)
поредното наливане на държавни средства в бездънна каца ! Незабавно отдаване на Концесия !
Бихте ли (нерегистриран)
посочили колко успешни концесии има в България към момента? Успешни в смисъл, че носят някакви ползи на обществото или дивиденти на държавата. Нямам предвид тези дето пълнят джобовете на тесен кръг от хора.
? (нерегистриран)
Дяда ,Йоцо....къде си да видиш ?
! (нерегистриран)
Тва е то капитализмът. Но вие си яжте бананите... и се усмихвайте повече.
Носталгия по Цола Драгойчева (нерегистриран)
Ела ме стигни другарю, с банани в главата.
смок (нерегистриран)
"Ликвидация" се нарича програмата! Пълна и незабавна!
Утьо (нерегистриран)
На държавата ли?
НАЙ
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия
Мощната градушка в Южна България е унищожила хиляди декари зедемелска продукция (видео)
Какво стои зад неочаквания арест на руския зам.-министър на отбраната?
Светът отбелязва 38 г. от най-тежката ядрена катастрофа в света (снимки)
Борисов: Ако Ваня Григорова влезе в политиката, може следващото НС да е много по-различно
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия
Лена Бориславова допусна нова сглобка с ГЕРБ, но под условие
Светът отбелязва 38 г. от най-тежката ядрена катастрофа в света (снимки)
Пеевски: ПП приключи, Петков ще драска като пудел на вратата на Борисов в Банкя
Борисов: Ако Ваня Григорова влезе в политиката, може следващото НС да е много по-различно