Експерти и учени призоваха за аварийна програма за спасяване на жп услугата в България

Надеждите са правителството да обезпечи справянето с недостига на работоспособен подвижен състав

Обратно в новината

Коментари - Експерти и учени призоваха за аварийна програма за спасяване на жп услугата в България | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

"Ликвидация" се нарича програмата! Пълна и незабавна!

Тва е то капитализмът. Но вие си яжте бананите... и се усмихвайте повече.

Дяда ,Йоцо....къде си да видиш ?

поредното наливане на държавни средства в бездънна каца ! Незабавно отдаване на Концесия !

От както лобито на автобусните превозвачи забрани да се пуши във влаковете пътникопотока намаля в пъти. Разрешете пушенето поне в коридорите и влаковете ще се напълнят. Не се шегувам.

че нали до скоро оня интелект министърчето се беше появило в едно неделно предаване да казва как добре се справя ЖП'то как изплатили дългове колко вече били напред и от тук нататък само мед и благодат. Да де ама по ГЕРБерастки. Ко стана ся? Лъжат, мажат мръссните ГЕРБерски джендъри, режат лентички, обикалят като туристи по-света на лов за селфита барабар с оня простак Борисов, суджука, а като дойде момента тихо тихо тихо .... истината по страшна от кошмар!

Отдаване на концесия на водещи международни играчи в ж.п. транспорта.Нашите ганьовци не могат да се оправят а държавата няма пари за наливане , хвърлени на вятъра и ефекта от тях да е нулев.Аз бих поканил китайски фирми от ж.п. транспорта , защото те удариха в земята всички конкуренти в бранша.Гледайте само какви високоскоростни влакове изграждат.

Най-напред правят одит и си вземат си парите от всички крадци, понеже това не се е случвало досега. След това да пристъпят към всякакви нови покупки.

Ела ме стигни другарю, с банани в главата.

Железницата умирала, а се дават стотици милиони евро за модернизация на линиите. Кого обслужваме?

На държавата ли?

Явно няма търсене на услугата която предлагат. Кой толкова е ритнал да пътува с ЖП-то. Във Швейцария има смисъл, защото имат добри странични линии и можеш с влак да отидеш и в най затънтените села в Алпите. Сменяш от голям на малък влак и т.н. В БГ има теснолинейка до Банско, май и свиленград, да направят и до Пампорово, да други курорти . За реклама да сложат вагони с бар и музика, да организират местите къщи за гости в комбина за настаняване и да направят пакет. Аз бих платил да се повозя до Смолян с наколко мацки на по 20-30 И там да се търкаляше в снега. На мен трябва да дадете БДЖ-то и държавата , за да стане хип.

то и други са чалга-тъпанари, но не го обявяват публично, за разлика от теб

Ако се съкратят Научно-техническите съюзи в транспорта /НТСТ/, Форумът за Балкански транспорт и инфраструктура /ФБТИ/, Националното сдружение-общество на инженерите по железен път /НСОИЖП/, може и да има пари за БДЖ.

До Свиленград няма теснолинейка, което не е голяма беда, защото има нормална железопътна линия още от времето на Османската империя. Тази линия в участъка Пловдив - турска граница е изцяло модернизирана.

Аззз

абе колко пари ще налят в тая бездънна яма бе.... как за 30г пак за нищо няма пари, само данъци събират, всяка година се повишават и събираемостта се повишава.. а пак за нищо няма пари .. ама самолети купихте а, прост народ, докога ще ги търпите бе ???-

Аззз

е явно няакой.. ама само тук пишете и си седите на задниците.. колко пари наляха в БДЖ..

Заменете колесник от ф16 за влакова мотриса... Или Заменете полуостров с дюни за композиция...

посочили колко успешни концесии има в България към момента? Успешни в смисъл, че носят някакви ползи на обществото или дивиденти на държавата. Нямам предвид тези дето пълнят джобовете на тесен кръг от хора.

ще връщаме пушенето в БДЖ, то по-добре е да има вагони за пушачи и вагони за непушачи. Но и в двата случая комфорта на возене ще бъде еднакъв - нулев.

БДЖ отдавна е в КомунизЪма

Тази година на два пъти пътувах с влак в Европа на къси разстояния. Бързи комфортни влакове. Единият път беше в Чехия. Там и цената беше ниска.

Преди две години Правителството им даде 43 милиона лева. Изядоха ги за заплати и сега пак нямат.

Тия тикви, начело с бостанското им плашило бб, от години се опитват тотално да ликвидират БДЖ. Парите, които уж трябваше да отват за влакове, вагони и ж.п. инфраструктура се отклоняваха за магистрали, та да има с кво да се перчи оня. Такава наглост .., тройната коалиция беше прелест в сравнение с това, което е сега.

Мотрисите Сименс, София - Перник са много удобни, комфортни, месечна карта от 43лева. Друг въпрос е, че пълзи през гетото, където има коптори на ръка разстояние...

БДЖ е едно от многото доказателства, редом с най-високата корупция, бедност и смъртност, че България се населява и управлява предимно от идиоти!

Състоянието на БДЖ е такова, че почти всички влакове трябва незабавно да бъдат спрени поради лошото им техническо състояние. С години, а може би и с десетки години не се извършват предписаните прегледи и планови ремонти и почти целият подвижен състав (локомотиви, вагони и мотрисни влакове) не отговаря на основни изисквания за безопасност. Сигурен показател за това е ниското ниво на надеждност - ежедневно имаме закъснели, оставени и отменени влакове. Това е сигурен показател, че безопасността на жп превозите също не отговаря на основни изисквания. Вината на ръководството на БДЖ е в тотално изразходвания поначало висок ресурс на надеждност и съответно безопасност на този вид транспорт, заложен при проектирането му, производството му и предвиден да се поддържа на това ниво с подробно разписани правилници за неговата поддръжка и експлоатация. Единствената и основна причина за това състояние е, че Ръководството на железниците от министър надолу до управители са без техническо образование и не разбират нищо от железници. Гореспоменатите хора са изключително бездарни и непрофесионални и съответно под тях са назначили още по-бездарни и непрофесионални. Другият вариант е, че целенасочено се унищожава железницата - смятям, че и в двата случая трябва сегашния отбор да бъде изцяло сменен, а новият да внимава, защото веднага ще се види, дали продължават по старому, дали остават същите играчи при т.нар. ремонти извършвани от външни фирми.

във Варна и автобусите умират

Развалиха я тая държава ей!

PEYTSCH

В Германия има Bahnkarte и я ползват за намаления. Сега предлагат да стане безплатна (19,80 евро сега)...

"Колкото по-тъп е даден началник, толкова още по-тъпи са подчинените му." Не се чудете, че след 30 години "вторият отбор" на БКП докара страната до многоизмерна НАЦИОНАЛНА КАТАСТРОФА. ОБАЧЕ?! Колкото по-зле става, толкова по-малко време остава до ужасният край на СТАТУКВОТО.

За някой скоро (сем. Баневи например) животът ще поднесе НЕБЕ НА КВАДРАТИ и котюми в рае. Други вече са на топло - Валю "топлото".

аха.. ще поднесе.. грънци.. за кокошка няма прошка..

прост народ.. седа да го е@бат ... и те си го .. сега ще ви кажат, че за АЕЦ пари трябва да давате и вие пак ще дремете, прост народ

Е какво ви пречат на хората къщите? То у вас сякаш е много чисто.

Явно си от най-простите

Единственото спасение на железниците е на скрап

Отборът го сменяхме многократно. Истината е, че няма пари.

Явно БДЖ е структура, която не привлича интерес за развитие, а за източване и ликвидиране. Аз лично ползвам услугите на БДЖ, защото е евтино (и бавно, но това не ми пречи) и защото не понасям автобуси (чувствам се като наказан возейки се в междуградски автобус), и ако наистина ликвидират пътническия жп транспорт - най веротно ще използвам услугата 'споделено пътуване' или 'на стоп' като някога.

За самолети има,а за железницата няма пари.Няма управление,всеки краде.Съжалявам,че загива железницата.Събодете се българи.

Две думи - КРАДЕ СЕ!

Чудя се защо има кандидати за директори в БДЖ? Нормално е да бягаш от тотално забатачена работа, ако те натискат началниците за резултати. Истината е че там никой никого не натиска, дремят си по кабинети, ремонтни депа и салони и си викат то при нас е тъй. Чисто по български.. Предлагам им да направят както медицинските сестри - среща при премиера и посочване пътеките откъдето се краде, ако някой държи на това да се промени към добро професията му

Защото се краде много!

Фъргат камини, чупягт влаковете! За удоволствие!

Иди$от!

Качване задължително на всички транзитно преминаващи тирове на влака ще облекчи пътищата и ще финансира бдж! Повишаване още на тол таксите на рейсовете и поощряване на пътническите влакове!

Кое по напред трябва да спасяваме?Има ли нещо работещо реално по правила на тази територия.ПАРТИТА ни дайте да видим елитните престъпници като братя власови.Тук имат право на живот само престъпниците и понеже те са завзели всичко това вече не е държава ,а мафия.