Коментари - Експерт за фаталния път в Плевенско: Сцеплението на места е под всякаква критика | dnes.dir.bg
назад

Експерт за фаталния път в Плевенско: Сцеплението на места е под всякаква критика

От Европейския център за транспортни политики констатираха няколко опасни нарушения в отсечката, сред които и риск от срутване

Обратно в новината
| Редактор : Аделина Томова

Коментари - Експерт за фаталния път в Плевенско: Сцеплението на места е под всякаква критика | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Коментари

Много си е добре пътя. На сбъркания кучкарски български етнос такъв път му трябва. Когато живота на помиярите стане по важен от този на хората това трябва да се случва. Природен закон.

Цялата държава е в това положение, държавата на Борисов и Шиши

Пътя след село Български Извор в посока Велико Търново беше покрит с един много интересен асфалт - на едни бубунки. В следствие тези бубунки, като цяло беше по-шумен, но никога там не ми се е хлъзгала колата. Та сега - не може ли да се ползва подобен асфалт, който да осигурява добро сцепление.

Сега се харчат много хиляди за експертизи, които доказват неща които всички знаем. Защо е нужно. А пътят хочно там където стана катастрофата не е нито по-лош нито по-добър от всички пътища. Говоря за точно тези няколко стотин метра. Преди и след ичастъка наистина е лош.

нужно е за да може лесбо-перчема да се вее по всеки сайт и телевизия и да обяснява с предрезнял глас неща които както казахте са ясни на всички ... а междувременно се усвояват едни парички , за да се плюе и лае само ... ползата е никаква ... освен за някои 'организации'

Изтриха ми коментара. Що ли?

Щото не папкаш и не слушкаш ! И не си само ти. И те така !

Абе хора, това е в цяла България, не е само там

Ние/хората/ това го знаем! Ама НЕхората...

Умишлено убийство. Тъй като пътят се ползва от десетки и стотици хиляди, реално се класифицира като терористичен акт и умишлен опит за масово убийство. Това е реалността.

Питайте Бойко защо е така ? Тий им казваше , асфалта ще си го бъркате сами ( разбирай , че слагат варовик вместо гранит ). Парите отидаха за хотели по морето . Всички пътища са такива .

Некомпетентност и алчност - убиват, Факт!

Голям експерт,но по даскалските въпроси!

Беемвет ми е тупалка! Маанах гърнето и ся звучи на ремус. Чипнал съм го- чади кат горена гума, ма въри на пушка! Пари за гуми ни даам, затфа искам пътищата да са перфекни, чи да житкам с 200!

Съд за виновниците.

по голяма част от пътищата е под всякаква критика - асфалт лъснат като огледало, дори лятно време е проблем

Днес излезе новина, че тази отсечка за последно е ремонтирана основно преди 23 години (2002 година). Сега пък "старият асфалт е от 1975 г.", т.е. пътят не е ремонтиран основно 50 години (аз съм учил по тази математика: 2025 - 1875 = 50). По старо време за нескопосона лъжи са им махали езиците, а за крадене - ръцете.

Паметник на бай Тошо! Всичко което имаме е направено тогава! Здраво и надежно! След 90-та година,крадене и корупция в космически мащаби!Рушене и дупедавство!

Бъркаш. Нито беше здраво, нито е правилна основа, нито работеше, нито работи. Пропагандното впечатление е останало в главите на глупаците. Ако погледнете София на снимки преди 44-та, ще видите, че всичко, което днес е хубаво, е строено преди 44-та. А много малко неща, стрени след това стават за нещо. Социалистически боклук, чиито лихви плащаме и до днес. Има градове със загуба от 90% във водопреносната мережа, градена през социализма. Кметът на София Иван Иванов е оставил следи как се е строяло преди и след 44-та. Социализмът вървя известно време някак, докато в икономиката бяха кадрите, изучени по царско време. Когато апочнаха да навлизат кадри, обучени през социализма, започна разклащането на иконмиката и се стгна до фалит на държавата (гледайте последната реч нименно на Тодор Живков). Стига лъжа, стига комунистически боклук, стига ционистки производни! Комунизмът е проект на ционизма, платен е от ционистите (те плащат целиоя масраф на болшеивките да победят) и е редно да знаем вече кое от къде идва. Същият източник, ционистите, са онези, които срутиха икономиката и морала на ЕС, като изпозлваха за целта неофашистите около Урсула, самата тя назначена от същите противочовешки примитиви. Те изпозлват простите хора и слабите места на регионите по света, за да правят интриги и да леят кръв. Глупостта до това води. Комунизъм и фашизъм - са продукт на ционизма. Разберете го, има исторически факти и документи, престанете да се заблъждавате, че в учебниците ви е написано вярно и че поради това сте компетентни. Не сте. Нямате информация. А информация има. Не ви харесва да промените мнението си, но това е пагубно - подкрепяте престъпници, които са успели да ви излъжат. Пропаганда. Дори съшите са финансирали Хитлер - Морган и Ротшилд. Това е играта. Представят ви я по друг начин, че да ни ограбят и заробят. На ваше място бих имал желание да науча кое защо и как е ставало и става, че ЕВропа остава ограбена. Наистина ли не ви интересува?

К'о стана Ве, вашта мама алчно-корумпирана...? Пътищата, дет' дядо ви Тошо ги направи, по-добри от пътищата на Асфалт Пашата Винету Първи Банкянски, а...? Ама онез' клишета, като това: - Аз което съм построил виЙ дори и частица от него не можете да построите, са си в пълна степен актуални. За 35 години един язовир не построите, а дядо ви Тошо построи за 45 години над 600 язовира, от които виЙ изроди, безродно комерсиалирани, сал вода крадете, частен ток да правите, за Покрайна за без парЕ да го изнасяте, вода за Гърция и Турция да има, а за назе, един дебел и четвъртит и дори за пиене да няма. Миналата година над 500 000 души за били на воден режим във Велик Абсурдистан, за да може В гръчко и турско да си поливат земеделските култури и да ни ги продават. България е една от петте държави на планетата Земя, с най-плодородни почви, а виЙ изкоренявате дървета и засявате с перки и панели !!! След 12 години ГЕРБ, и след 18 години ЕС, никой друг не може да направи нещо, което да е по-зле, освен да продължават да тупат брашнения народен чувал, щото той все пуска. Наскоро разрешиха да се продължи концесията на добив на злато от България и всички останали благородни и ценни метали добивани заедно със златото, за мижавите около 1,5% за България. Да бъде смърт, гадна смърт за вазе, еврогейски педеразе, както и за всичката ви рода, до поне девето коляно и девет метра покрай къщята ви !!!! Амин !!!

Залепна ти нещо релето да ревеш по бившия диктатор май. Склероза? То сума хора нямаха коли по бай Тошово време бе! Но пък имахме режим на тока, много и на водата... И силна необходимост от връзки. За почти всичко за което можеш да се сетиш че ти трябва. И недей да кълнеш така че си мърсиш душата. Ако имаш...

А пък преди 150 години никой нямаше лека кола!

Ето това е точна оценка за Прехода и политиците: "Резултатите са притеснителни, сцеплението не е в добро състояние там, където има кръпки. Старият асфалт отговаря на нормите, а той е от 1975 г. Проблемът е при кръпките, сцеплението е с 20 единици по-ниско от асфалта на основното трасе", каза Диана Русинова от Европейския център за транспортни политики."

Само споко...Досега тиквун ни яхаше. Ноооо скоро идва спасението. Свинята дебне от засада. Следващата промоция идеееее....

Това са на Боко Тиквата фирмичките. Честито овчици. Тичкайте пак за него да гласувате докато децата ни загиват по по "'''пътищата"""'

някой проверява ли пътностроителните фирми какъв асвалт полагат, изобщо качеството и т.н. .....

Е как да не проверява. Тиквата се проверява сам себе си...хахаха

Спрете тези училищни екскурзии със скапани автобуси Ще има нова трагедия ние нямаме пътища всичко е БРАК!

И какво от това, че пътната настилка не отговаря на стандарта? И за овцете в тази държава е ясно, че са откраднати и продължават да се крадат милиони от мафията!Повече от жалко е, че за всички тези кражби плащаме с ЖИВОТИ НА НЕВИННИ ХОРА! Не случайно протестиращи опъват лозунг " Мафията убива"!Единственото положително от случаите със загинали хора е, че НАРОДЪТ , макар и бавно разбира истината- пачките и кюлчетата си имат цена, и е крайно време да се стигне да главатаря на мафията ! А подхвърлените пачки от джипката, уж предназначени за магистрали, мноооого отдавна са влезли в правилните джобове!

Я, това е същата експертка, която направи експертизата, че 220 метровия небостъргач "Парадайс тауър" няма да причини проблеми с трафика.

за всяко нещо има поне министрство и агенция и си подават топката до безкрайност, но никой не прави нищо и не носи отговорност!!! Акоа стане беля се пръкват и Ен комиии без полза !!! Защо всички министерства са дублирани с агенции И докога ще е так?!?

Ремонт на ремонта ,мила моя майно льо , проверка на проверката...

Основните проблеми с пътищата са два: 1. Липса на подръжка. Пари се дават, но самата статия описва колко качествено се правят ремонтите, за да остане за усвояване. От там все някой ще набие спирачки заради дупка, ще изхвърчи от пътя, ще пробва да заобиколи и при по-тесен път ще мине в насрещното. 2. Политиката навсякъде да се слагат ограничения. Да, това е супер опасно, защото коли карат бавно и от там все някой тръгва да изпреварва преди завой и подобни. Ако колоните не са с 50, а с 90, то няма и да има толкова изнервени да искат да изпреварват. И като бонус- наскоро четох едно НПО какви съвети дава за безопасност на пътищата- да били тесни, за да пречат на хората да се отпускат и да натискат газта. Е, това е безумие. Правиш пътя опасен, за да забавяш движението. Някак си забравиха, че най-безопасно е магистрала с много широки ленти, на която хората карат спокойно. Да видят какво е в Турция примерно- 4 ленти, камионите само в най-десните 2, всеки кара на автопилот на максималната скорост, няма конфликти при изпреварване и няма катастрофи. Или да влязат в Истанбул- широки булеварди, където се кара като на магистрала с по 130-140км/ч и странно няма катастрофи.

там полицията отпуска бонус до 10 км над разрешеното. НОООО ако те набарат с повече от 10 ти спукват гъза буквално и веднага! А тук КАТ не работи още от края на Татовото време и не е свършил работа за 5лв. а теги напраиха с най високи заплати у БГ! Луда работа!

Съгласен съм. Но едно е бонус 10км при ограничение 130, друго е бонус 20 при ограничение 60 на прав междуградски път, където и 100 не са опасни. Като сложат 60, просто почват неправилни изпреварвания и катастрофи.

Мунчовците подписаха договор с Боташа по който плащаме милион всеки божи ден за нищо - пет милиарда народна пара!!!. Защо не са обесени още??? Ако тези пари отидат за ремонт на пътищата, няма да кършим ръце и да се оплакваме Ами турски поток??? Още шест милиарда за масква - готови магистрали щяхме да имаме. До кога така? Няма ли затвори в тази държава???

Тоя луд ли е бре, от АПИ казаха оня ден, че пътят е като слънце!

Никой не казва и една от големите причини за тези катастрофи с тирове, а тя е че те са отбити да минават и разрушават този път заради вечния строеж на пътя Мездра-Ботевград, който е затворен и не се знае кога ще е готов! Той вече е извън всякакви срокове!

Компетентност и почтеност - това е ключа към доброто бъдеще на България!

Stanko

Моите съболезнования за момичето.Обаче държавата не е виновна за всичко

К'о стана Ве, вашта мама алчно-корумпирана...? Пътищата, дет' дядо ви Тошо ги направи, по-добри от пътищата на Асфалт Пашата Винету Първи Банкянски, а...? Ама онез' клишета, като това: - Аз което съм построил виЙ дори и частица от него не можете да построите, са си в пълна степен актуални. За 35 години един язовир не построите, а дядо ви Тошо построи за 45 години над 600 язовира, от които виЙ изроди, безродно комерсиалирани, сал вода крадете, частен ток да правите, за Покрайна за без парЕ да го изнасяте, вода за Гърция и Турция да има, а за назе, един дебел и четвъртит и дори за пиене да няма. Миналата година над 500 000 души за били на воден режим във Велик Абсурдистан, за да може В гръчко и турско да си поливат земеделските култури и да ни ги продават. България е една от петте държави на планетата Земя, с най-плодородни почви, а виЙ изкоренявате дървета и засявате с перки и панели !!! След 12 години ГЕРБ, и след 18 години ЕС, никой друг не може да направи нещо, което да е по-зле, освен да продължават да тупат брашнения народен чувал, щото той все пуска. Наскоро разрешиха да се продължи концесията на добив на злато от България и всички останали благородни и ценни метали добивани заедно със златото, за мижавите около 1,5% за България. Да бъде смърт, гадна смърт за вазе, еврогейски педеразе, както и за всичката ви рода, до поне девето коляно и девет метра покрай къщята ви !!!! Амин !!!

То сума хора нямаха коли по бай Тошово време бе! Явно си малък та не помниш. Но пък имахме режим на тока, много и на водата... И силна необходимост от връзки. За почти всичко за което можеш да се сетиш че ти трябва. И недей да кълнеш така че си мърсиш душата. Ако имаш...

Уволних се преди да дойде великата свобода и демокрация, ако ти си се уволнил '86 година, може и да съм малък за теб. Режим на тока имаше една зима, щото от лакомия изнасяха ток, но тогава бяхме №1 на Балканите по износ на електроенергия, а сега от поне 7-8 години сме нетен вносител на такава, като разчетите са до около 2030 година да станем само вносители. Режимът на водата постепенно се елиминираше, тъй като постоянно се правеха нови язовири и водопреносни съоръжения за да има вода колкото е възможно на повече места. Поливните площи в България бяха над 80% от терирорията ни. Това за връзките го оставям без коментар, щото сег е още по-зле.

Режима на тока почна по Фил Димитровско време (седерастко)

Ех тикви изкуфели или зелени повечето. Имаше даже виц. Качили на Витоша западна делегация. Мръкнало и се почнало долу, едно угасне друг квартал светне... Питали чужденците какво става и им отговорили че е светлинен спектакъл в тяхна чест. Онези обаче погледнали към резиденцията на бай Тошо и питали. Защо там свети постоянно. Ами от там се командва целия спектакъл. Поне вицовете помнете бе! В тях е народната мъдрост.

Напоследък все по-често се случва лицето Диана Русинова- Мехмедали да е както се казва на всяка манджа мерудия. Поискани или непоискани съветите и оценките и бълват от знайни и незнайни медии, радиа,телевизии. Детската учителна по образование, провъзгласила се за експерт по пътна безопасност номер едно в страната дотам си е повярвала, че си позволява да се появява в строителните фирми под претекст, че иска да им разяснява наложени от нея изменения в пътните стандарти, дори да ревизира техническите спецификации на обекти предстоящи да се изпълнят и да дава оценки дали същите отговарят или не на измененията в стандарта. В същото време Европейския център за транспортни политики е събрал хора без опит и знание, защото в България има много по-стари организации, в които членуват всички експерти, но г-жа Русинова- Мехмедали не бе приета поради липса на образование. От това създаде Европейския център за транспортни политики. Винаги я дават медийте и препоръчва да се изпълнят дейности облагодетелстващи определени фирми, а не дейности които са най-подходящи. Така само влошава в дългосрочен план инфраструктурата. Както е наричана от всички в бранша човечето-лего е време да се махне от медийте и да се осланят на мнениетона истински експерти.

Си необразован

Който пречи на Борисов да краде,който пречи на Шиши и Тошко Йорданов да лъжат ,трябва да бъдат арестуван от Сарафов

Диана Мехмедали / Русинова / не е завършила никакви сертифицирани за пътна безопасност лекции. Не съществува никакъв Европейски център за Пътна безопасност. Тя е " шоу за един човек" Мечтата и е да се намърда в АПИ- АГЕНЦИЯ ЗА БЕЗОПАСНОСТ ПО ПЪТИЩАТА. Преди 3 години се подвизаваше с още един тип като нея, но не можаха да разделят баницата, и сега ТЯ Е НА ВСЯКА МАНДЖА МЕРУДИЯ! Пратете я при арабските и роднини- там да оправя пътищата в пустинята !!! Но от там ще я изгонят- пътищата им са добри, а образованието на тази „европейска специалистка „ няма да го приемат арабските и роднини!

Ако направят пътищата на рендета, няма да има такива катастрофи. Само че колите ще се разпаднат. Ще се движат много по-бавно. И ще има екологично замърсяване.

Ами като изискват да съобразяваме скоростта с пътните условия трябва ли да мерим качествата на асвалта? Щом не си измерил сцеплението значи не си съобразил условията. Не ли? Само като изискват сами да "преценяме" що ни съдят като преценим че някои ограничения са абсурдни. Ама нищо, те после съдиите сами си "преценят" даже без да са били там и даже нямат задължение да се съобразят или дори да прочетат експертизите които сами назначават. Понеже "преценят" според "вътрешно убеждение". А те вътрешните убеждения са като преценките, според дали си папкал, дали си нанкал, жена ти в какво настроение е била и как се е отразила на твоето. А някои съдийки и месечен цикъл имат... Други климакса ги гони... Така е то.

Нема паре

Бивша ПР-ка преквалифицирала се в пътен експерт, подпомогната от медийно участие, по поръка от основната партия в правителството. Че и оценява път, който след това ще бъде в доклад до Следствието. Клета наша държава!

Коефициента на сцепление се мери на мокра настилка. На снимката не се вижда да е мокро?

това ли намерихте да заемете като позиция и отговор? пътищата са в укаяно състояние, вечер като карам имам чувство че съм в държава след война.. нищо не се вижда... Всички вие които живеете в тази кочина , колкото по бързо се усетите че кенефа се засмърдява всеки ден повече и повече, по-добре за вас... Ситуацията е ужасна - последици и нехайно управление, крадене, незачитане на норми и опростяване на нацията. Дано да ви дойде акъл и да изхвърлите ГЕРБ от власта...

Миналото лято по Прохода на републиката ме изпреварваха някакви лайняни цистерни, а съм с джип, смятай колко са нагли вече тези. Не се учудвам, че и линейки изпреварват и засичат тия животни. Безнаказаността, безсънието кафетата и дрогата ги прави много опасни вече. Пазете се!

За пътищата в България не нужно експерти да дават мнения. Всички пътища са за тотален ремонт.

Всеки път в страната трябва да си има концесионер по поддръжка и всеки ден да си го обикаля и да го поддържа навреме, а не като се скапе съвсем и загинат хора да започне нещо да се прави. Тогава ще стане ясно какъв бюджет трябва и какво може реално да се направи. Така ще има и кой да отговаря. Сега не се пипа докато дупката не стане опасна и някой не се утрепа, а парите за ремонта вече са за голяма дупка, а не за малка.

На времето имаше пътни кантонери, които ежедневно си работеха по пътищата. Но АПИ изглежда стоят над тия неща?

Ало, института по пътищата - коефициента на сцепление се мери не по периферията на настилката, а в следата на гумите на преминаващите автообили. Така както е показано на снимката мерите дедовия...

Само там ли е така

Решението е само едно.Да теглим спешно заем 20 милиарда за инфраструктура и Боби и БСП да се облажат с десетина милиарда.

От тези дървета май никой не вижда гората. Има ли път в България без кръпки? Има ли път отговарящ на всички изисквания? Така. И поставянето на грамадно количество знаци не оправя пътищата между другото, но пък хората почват да ги възприемат като част от пейзажа. А като са относително хубави пътищата почват оплаквания че се ползват за писти и площадки за дрифт. Не ли? А защо при положение че абсолютно всички са наясно с лошите ни пътища има толкова много превишаващи позволената скорост? И друг въпрос който почти винаги се пропуска. Спазването на ограниченията и по принцип всички правила дава ли някаква гаранция че спазващия няма да бъде осъден в случай на настъпило ПТП? А?

Нагли водачи навсякъде, нищо ново... Пътищата са ясни, нищо ново... Контрол няма, нищо ново... Никой не си върши работата, пак нищо ново... Досега нищо не се чу за този които е управлявал тира с прицеп, с каква скорост и защо е навлязъл в насрещното. Защо водачите навлизайки в БГ, започват да се държат нагло като всички тук, но пресекат ли границата са по-ниски от тревата, защо ли... От моя скромен над 30г стаж като водач на МПС в страната и Европа, наблюдението ми е, че тук са най-много безотговорни и безпардонни на пътя и не само там... Държавата е огледало на хората които я населяват, поне в по-голямата си част и не виждам светлина в тунела... много жалко за нашите потомци...

Не съм съгласен и очевидно не си прав. Сам казваш че същите хора другаде и при други правила на играта се държат по съвсем различен начин. Хората навсякъде са горе долу еднакви. Разликите са в други неща.

То цялата територия е под всякаква критика! За Гани мократа настилка, непрекъсната линия, дистанция и т.н не означава нищо! Примитивно племе

И какви са тия експерти от Европейски център за незнамкакво си? Някакаво НПО, което не ангажира никой със заключенията си и си ги наглася както му изнася. Ами те на който и път да вземат проби, резултатие ще бъдат едни и същи. И в действителност на никой, освен на родителите не му пука за загиналото детенце. Какво са направили тия, които сега демонстират уж мерки и загриженост за децата- нивото на бразованието ли повишават, продажбата на вейпове ли спряха, наркопласьрите покрай училищата ли хванаха, соросоидните НПО от образователната ни система ли отстраниха, които проповядват бинарност, джендъризъм и други извръщения? Нищо не са направили. Напротив , с действията си унищожават и физически и мисловно много повече деца, отколкото катастрофите.

Докато има 558000 души на държавна заплата положението ще е такова и по пътищата, и по болниците, и по общините, и навсякъде. Никой вече не иска да работи, камоли да поема отговорност, всеки гледа да се настани на топло, да седи във фейсбук и тик-ток по цял ден, да си взима парите в края на месеца и това е. Държавните служители са една машина за гласове на изборите, те не са в услуга на обществото, а в услуга на политиците, които са ги уредили. Докато майор Иванов артелчика взима 4000лв заплата, за да зарежда столовата с картофи, а инженер Иванов, който учи и работи реална и смислена работа цял живот взима 2000лв, така ще е...

Простите кикита спряха пътното строителство за 4 години, че да се борят с бате по тоя баш безумен начин и ето резултата- загинали деца! Терзиев една поръчка не може да направи, главен архитект не може да си избере, но те спряха магистралите сякаш ще докарат от някъде марсиански фирми ангели да строят по техните атлантически критерии!