Борис Бонев алармира за възможна смяна на шефа на "Метрополитен" заради търг за влакове
Според "Спаси София" зародишът на проблема е търгът за 8 мотриси за 140 млн. лв., който бе прекратен с неясни аргументи и с особеното мнение на Стоян Братоев
Обратно в новинатаКоментари - Борис Бонев алармира за възможна смяна на шефа на "Метрополитен" заради търг за влакове | Днес.dir.bg
Коментари
На 17 август 2022 Бонев приезова да се сменят шефовете на всички софийски дружества, ВКЛЮЧИТЕЛНО БРАТОЕВ. Години наред го критикуваше - гербаджия бил, стар комуняга бил. Как изведнъж този човек стана "професионалист"? С9ъщо така цяла година Бонев защитаваше Терзиев, говореше за промяна, изведнъж Терзиев се оказа без визия. Бонев е една въртиопашка, сменя позиция си на 180 градуса. Ясно е, че се е договорил с Братоев как да разпределят парите и сега го е страх, че ще дойде нов човек. Манипулация е, че отстраняват Братоев, просто го ПОНИЖАВАТ. Братоев все пак е на 71 години, нормално е да му предложат постепенно оттегляне.
Години наред Бонев беше СРЕЩУ Братове. Корумпиран бил, гербаджия бил. На 17 август 2020 призова за неговата смяна. Вярно, не само неговата, а на всички шефоне на столични дружества - столичен транспорт, топлофикация и пр. Питам се какво се промени за 18 месеца, че така яростно го защитава. Ще припомня и обратното - преди 12 месеца Бонев яростно защитаваше Терзиев, сега го напада.
БОнев, бонев, бОнев .. .ти си истиснка шаврантия. Манафите да е клецат. Това заслужаваш
Типичен педераст с политическа власт. Просто дори не е нужен надпис на челото му, смърди си на педерастия това с отнесената мутра.
Братоев е на над 70 години, отдавна му е време за пенсия, няма интрига в това един стар човек да ходи да си почива
Така е, но ако сам го поиска! А случая явно не е такъв! Бил съм на 4 ри среши м/у граждани, политици и Братоев за метроспирки. Единствено Братоев ми направи добро впечатление, на професионалист дето го интерисува да строи и няма проблеми. НАИСТИНА, метрото е каквото е (добро т.е и безаварийно) заради него, че е отбивал корупционни сделки и гледал техническата страна на изпълнението. Не съм специалист по метра и влакове, но, знам че метро в 24/7 да се движи без аварии НЕ Е ЛЕСНО, а го постигнахме.