Бизнесът на София готов да инвестира в метрото до Околовръстното и още два транспортни проекта
Главният архитект на София се срещна с Асоциацията на собствениците на бизнес сгради в България и обсъди трите нови бизнес зони
Обратно в новинатаКоментари - Бизнесът на София готов да инвестира в метрото до Околовръстното и още два транспортни проекта | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Meh (нерегистриран)
Чии пари е готов да инвестира, нашите или техните?
memento (нерегистриран)
Ще инвестират, я. Разглезените ИТ мениджърчета не искат да пътуват до околомръсното. А може би, само може би, в бизнес целите на шведско-гръцкия магазин за 2025 е заложен план за продажба на още повече пластмасови кутийки с капаче и белачки за картофи, От друга страна, вече всеки ще може да отиде да хапне едни кюфтенца с пюренце... и да гоиосчетоводи като работен брънч. Не е лошо, нека има повече метро и повече вело алеи - и по-високи заплати, че да с колите -- на ски в Австрия.
уточнение (нерегистриран)
Вероятно 80% от нашите и 20% от техните.
Льольо (нерегистриран)
Стига бе, нали казаха че, градският транспорт е на загуба от36 милиона лева за 2020 година! Тея бизнесмени тъпи ли са, да инвестират в губещо предприятие ... Или, ние сме тъпи че, вярваме на Фандъкова!
Илф и Петров (нерегистриран)
Защо мръхлювците - пардон, инвеститорите, са без маски? Не стига че инвестират нашите пари, ами и да ни заразяват...Алоуууу...РЗИ-то, самосезирайте се бе...нали глобявате всички, или някои повече от другите?
PESHO (нерегистриран)
изграждането на метростанция в зоната до лифта на Симеоново, за да се насърчaт излетите в планината Витоша и връзката ѝ с града това само тези си го вярват... смешници най големи
76 (нерегистриран)
Ти па откъде имаш пари?
Аззз (нерегистриран)
Трагично. Хем ги друсат с високи данъци и супер висока такса битови отпадъци, а сега ще искат и улиците да си правят. Това само котараците около общината могат да се навият на такова нещо.
111 (нерегистриран)
Защо главния келнер е разпънал карта на масата и защо останалите келнери не са с униформи? Не случайно клиента ги гледа така, чинията му е празна и няма дори вода, а дамата направо е решила да си тръгва от ресторанта!
Hum (нерегистриран)
Да бе, откъде? 120 % наши пари. Като 20те процента са за рушвети. На документи ще е друго.
УЖАС (нерегистриран)
Тия "умници" от СО са се заровили в корупция и лоши практики. Вместо да инвестират в градска железница и достъпна среда и мобилност, те строят шосета, които пълнят джобовете на строителните мафиоти. Доказа се, че колкото и повече да строят, толкова повече ще бъде задръстено и замърсено. Всички софиянци се движат с коли, колкото и Метрото да отнема пътници на трамваите, автобусите и тролейбусите. Преливаме от пусто в празно без никакъв позитивен ефект. Пред Парадайс е ужас. Разширяването на Черни връх не доведе до нищо, освен до още по-големи задръствания и простотии. Тия са за затвора............
Нико (нерегистриран)
Престъпление е докато има квартали с десетки хиляди жители да се строи метро за 2 магазина и 5 офис сгради с потенциално 5 000 пътуващи на ден. Правилният начин да стигне метро до този край на София е да се продължи лъч 2 от Черни Връх през кв. Витоша, Студентски Град и Малинова долина и евентуално чак тогава Икеа. Така ще могат да се ослужват в пъти повече граждани и няма да се пътува по 35 минти до центъра, а за 20.
Изроди (нерегистриран)
Метрото до икеа и ринг мол е само плод на корупция. Някой е обещал до там да стига метро и сега трябва да си приберат парите. Лифта е на 40 години, а цената за качване на едно 4 членно семейство е най-малко 50 лева. Фандъкова записа жалко то си име с лайняни букви в нашата история.
И (нерегистриран)
Защо бизнесът трябва да дава пари на държавата да строи пътища и метро ? Бизнесът не плаща ли достатъчно данъци и осигуровки ? Или бизнесът е вдигнал ръце от крадливата пасмина и е решил да вземе нещата в свои ръце, преглъщайки загубите.
Щерев (нерегистриран)
От проста селяндурка, завършила с връзки и по милост педагогика какво да очакваш?
Наблюдател Томов (нерегистриран)
Хо, хо, хо... ха, ха, ха, обсъждат се паричките-миличните, за получаване. Как требе да стане, Делчо Делев! Зер идат избори, и знае ли се, не знае ли се. Защото избори къща... пардон приятелски фирми, не се знае, дали след това ще нахранят! Нова България , ни трябва!
Кажи (нерегистриран)
Ми в Европа лифт в планината, който да струва по 7 евро на човек ?
Абе (нерегистриран)
Метрото ще обслужва платежоспособни хора, които ще си пазаруват в моловете, а не мръшляци като теб.
Румен (нерегистриран)
Какви твои пари бе, прошляк ! Нали това иска общината - бизнесът да ѝ плати масрафа ! Къде е бизнесът, къде си ти с жалката си пенсия.
циклон
Тоя бизнес по-добре да почне да плаща заплати че няма да има кого да вози в метрото
циклон
Е то и минимална заплата 300 евро няма
ИТ (нерегистриран)
Ами имам пари, самси ги изкарвам и ще си ги харча както ми е кеф. И да - искам удобен транспорт, не съм като тебе затворен цял ден в панелката
ХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХА (нерегистриран)
"Бизнесът на София готов да инвестира в метрото до Околовръстното и още два транспортни проекта" Кой бизнес!?! Най-веротно този със СМС-и, както се прави за всичко в БГ! За лечение, за съграждане, за възстановяване и т.н и т.н.
Bg (нерегистриран)
Защо отново дърпате всичко към южните и източните части на София. Това води до тежки дисбаланси в трафика и замърсяването.
Биби (нерегистриран)
А разширението на околовръстното към кв.Суходол кога?
Waffen SS (нерегистриран)
Какво се произвежда в тези бизнес зони,изключая ИТ-то.
Сс (нерегистриран)
Много е важно да има метро до потното молче... Наземният транспорт е унищожен от простата провинциалистка! На север София не се развива, но важно метрото вече да стига до бизнеса на някой, а не да е в помощ на хората! Марш от София, селянко проста!
МДАА (нерегистриран)
Имаще проект през кв Витоша и през студентски да мине метрото, заради Икеа и Рингмол обаче ще променят проекта да обслужват техните лични интереси да минава оттам и ще превозва много по малко пътници
до ДИР (нерегистриран)
г-н Златев не е споменат в статията. А той е основна движеща сила за метро посока ИКЕЯ. Построил е затворен комплекс дп лифта и метрото е именно за него. Парите (общинските) са без значение, важното е да стане. А разширението на пътя при Суходол, дето се чака 45мин. в едната посока, него "следващата петилетка".
Да видим (нерегистриран)
IT-то минава над 80% на дистационна работа. До 2-3 години ще клони към 100% .. Лъскавите им офисчета ще трябва да станат дата-центрове, училища, или ... складове за криви краставици ;)
Платежоспособен на метро?! (нерегистриран)
Хахахахахахахаха!
.............. (нерегистриран)
Тия дето половин година се чудиха дали "Златен век" е законен..Няма такова порно
К. (нерегистриран)
Здравко Здравков трябва да се прекръсти на Пионко Пионков
Бил Каиша (нерегистриран)
В кв. Витоша, Студентски Град и Малинова долина живеят около 100 000 жители, значи там не трябва метро, дето автобусите са препълнени и не може се диша от народ, а трябва на ИКЕА и Рингмол дето потока от пътници е много по малък и не рентабилен за приходите в общината! Деба аз тая корупция и личните интереси на бизнеса!
Петров (нерегистриран)
Положително бяха оценени усилията на общината да обоснове изграждането на метростанция в зоната до лифта на Симеоново, за да се насърчaт излетите в планината Витоша и връзката ѝ с града. Да насърчиш излетите в планината Витоша е някакъв вид оксиморон,че то и сега в тази планина не можеш да се разминеш от тълпите хора там.
3евзек
Студентски град го има в плановете за разширениит от две години. Липсата на намерения у собствениците на бизнес сгради да инвестират конкретно там не го прави липсващ.
работещ (нерегистриран)
Какво стана със свързването на Индустриална зона Божурище със София? От години много обещания, много проекти..., фанфари... и накрая НИЩО!
.. (нерегистриран)
Лошото е, че тия тълпи са по-скоро от говеда - осират всичко, изхвърлят си боклуците сред природата, качват се на най-близкото превозно средство и заминават
Че и паркикат (нерегистриран)
Където им падне и запушват кварталните улички, като не могат да преминават линейки, пожарни коли или камиони.
Maks (нерегистриран)
Джоргов? Имаше един гаден полковник, шеф на Личен Състав в МО с тази фамилия ...
Maks (нерегистриран)
Т.е. Общината работи в частен интерес ?
Разбойници (нерегистриран)
Общината помага на строителните предприемачи, разбира се с пари под масата и корупция, някой е инвестирал в земи и строителство в покрайнините и сега чака метро и цените да се вдигнат
МДАА (нерегистриран)
Ето за това ще гласувам за ДБ Критики към проекта обаче имат съветници от "Демократична България" и независимият Борис Бонев. Според тях не е уместно метрото да продължава в тази посока, тъй като по този начин с общински средства ще се обслужват ограничени частни интереси - освен търговските центрове там зоната е изключително слабо населена. В случая избраната зона е с изключително малко жители. "Метрото има капацитет от 40 хил. пътника на час в посока, докато живущите в момента в цялата зона, която ще бъде обслужвана, са 5 хил. души", заяви независимият общински съветник Борис Бонев по време на обсъждането на проекта в архитектурната комисия. И добави, че е против идеята до всеки мол да има метро.
Петиция 'ДА'' на метрото до кв. Витоша ВЕЦ-Симеоново и Студентски град (нерегистриран)
На 13.05.2020 г., инж. Стоян Братоев, изпълнителен директор на "Метрополитен" ЕАД, пред общинската комисия по архитектура и градоустройство, заяви че не е рентабилно към момента, да се продължава линията на метрото през кв.Витоша ВЕЦ-Симеоново до Студентски град и настоя първо да се реализира продължението до "София ринг мол" и ''ИКЕА''. Миналата година същият твърдеше, че този избор е най-добър, защото може да поеме най-голям пътникопоток, и че комплексната оценка по всички показатели показала, че дневно отсечката ще обслужва близо 40 000 пътници. Братоев реши еднолично, че най-бързо развиващия се квартал кв.Витоша ВЕЦ-Симеоново, растящ с всеки изминал ден и най-ощетен откъм грижа на Столична Община, относно инфраструктура и транспорт и Студенски град, населен изцяло с млади хора, са значително по-маловажни от слабо заселеният район, където живеят 1458 души и комфорта на собствениците на "София ринг мол" и ''ИКЕА''. Докога интересите на едрият бизнес, ще са по-важни от нормалния живот на обикновените хора!?
Мирослав
Интересно защо общината не насърчи хората да ходят в южните склонове на Стара планина, като изгради метро до Нови искър, Войнеговци и Кремиковци например. А ще насърачава ходенето с метро на Витоша, там където хората си ходят и без метро. Явно са поели едни ангажименти към "бизнесмени" да закарат метро до ИКЕА и в момента се пънат да убедят всички, че това е най-приоритетната отсечка. В същото време общественият транспорт към индустриалните зони във Военна рампа, Илиянци, ул. Кукуш и Божурище е в плачевно състояние.
Каруцар (нерегистриран)
И аз искам до моя магазин да идва метро,само да не плащам...
3евзек
Когато до Войнеговци започнат да пътуват по 20 хил души на ден, колкото до БПС, тогава ще има метро и до там, а следвщата метростанция, която ще бъде в подножието на Стара планина, ще дойде от само себе си.
3евзек
Живущите в цялата зона са 5 хил, работещите са 15 хил. Трябва ли крайната спирка да запълва целия капацитет в посока?
Мирослав
До изброените от мен зони - Военна рампа, Илиянци, Кукуш пътуват по толкова хора, но метро няма. А БПС стана толкова населен именно защото му създадоха добра инфрастуктура. Сравни я с инфраструктурата до бизнес парка на ул. Кукуш, където са сградите на А1 и Сименс. Добрата инфраструктура води бизнеса след себе си, не обратното. Дори молът на околовръстното и ИКЕА са изградени до добра инфраструктура - до многолентовия околовръстен път. Точно затова са изградени там, а не до Чепинци например. До Чепинци има два разбити пътя по една лента в посока - един към София и околовръстния.
Геро (нерегистриран)
Е точно за гова е метрото тези талпи да не паркират навеякъде и когато си с метро не мъкнеш цял багажник с храна за да мърсиш Не ли така
НАЙ
Свалиха Росен Желязков от председателския пост, ГЕРБ предупреди ПП-ДБ за последици
Полша ще помогне на Украйна за връщането на мъжете, подлежащи на военна служба
Борисов: Поздравявам новата сглобка, ще се изредят още 5-6 служебни правителства
Фолк певицата Дебора, хваната да шофира с близо 3 промила: Бавно разграждам алкохола
10-километрова колона от тирове блокира "Дунав мост 2" (видео)
Полша ще помогне на Украйна за връщането на мъжете, подлежащи на военна служба
Свалиха Росен Желязков от председателския пост, ГЕРБ предупреди ПП-ДБ за последици
Борисов: Поздравявам новата сглобка, ще се изредят още 5-6 служебни правителства
Петков: Желязков изпълняваше повелята на Пеевски и Борисов, отправихме им ясно съобщение
Лукашенко призна за няколко десетки руски тактически ядрени оръжия в Беларус