Коментари - Пак стачка в БДЖ, не искат новия шеф | Днес.dir.bg

Пак стачка в БДЖ, не искат новия шеф

Синдикалните организации в българските железници заплашиха с нови протести, ако ръководството на държавната компания предприеме съкращения и ореже социалните придобивки на служителите.

Обратно в новината

Коментари - Пак стачка в БДЖ, не искат новия шеф | Днес.dir.bg

Коментари

Никои не казва ,че синдикатите са изрядни , но да ти сложат на това място човек които в интервюто в сутрешния блок на бтв не можа да отговори на конкретно на нито един въпрос , губи си мисълта , тепърва ще се учи на елементарни понятия, касаещи железницата и ще търси формула по която да оправи Бдж. Не трябва ли преди да назначат някого да го изслушат с още няколко кандидати , да представи някаква концепция и ако се види ,че е на правия път тогава да го назначават.Мислех си че грешка та с П.Попов е дъното ,но съм се лъгал.

Ами то щото до сега всички шефове бяха от системата - затова цялата система е доведена до фалит, ниско качество на обслужване, мръсни, миризливи, супер бавни влакове. В 21-ви век не можете да си купите билет през интернет, а трябва да губите време до някое жп бюро и да следите да не би да сте извън работното му време. Осъзнайте се - кое време сме - премятат лелките зад решетката някакви халваджийски тефтери за резервация на спалните места. А всъщност - даже и тези, дето не са помирисвали влак, плащат за него, защото държавата продължава да субсидира един мастодонт на глинени крака. А пък синдикатите искат да е пак човек от тяхната система за да може кражбите да си продължават както и преди.

Синдикатите искат това, искат онова. Така е защото са синдикати. Но не може да съществуват такива безобразия в едно държавно пр4едприятие. Което ние всички издържаме с данъците си. БДЖ е създадено за да служи на държавата, а не обратно. И ако не върши работа ще с еприватизира. Да видим как ще стачкуват при частниците. Щото и синдикатите от ЕРП-тата бяха много ербап, ама като станаха частни си налягат парцалите. Що се отнася до професионализма в БДЖ трябва да управлява не ЖП-еец, а мениджър. Ако му трябват ЖП-ейци ще си вземе консултатнти. А ако някой иска само "свои хора" няма да стане.

Просто не трябва да има държавни и общински предприятия.Кремиковци,Брикел,Булгартабак,сега Български пощите и БДЖ.Видяхте как подпалиха задниците на синдикатите като приватизираха БТК и Нефтохим.Лъсна за какво са се"борели"и"защитавали".Достатъчно кръвопийци има за да ни смуче още една пиавица.

Синдисатите тррябва да се забранят със закон.Пък за шеф на БДЖ трябваше да сложат баба Веце.Я вижте как и свети тоалетната.

Краденето в БДЖ е достигнало невиждани размери. И това е видно за всеки случаен пътник седнал във вагона. А че краденето се организира и осъществява от жепейците е повече от сигурно и видно.

35-годишният Йордан Недев разбира от железници колкото аз разбирам от Китайско писмо. корпоративни финанси в Партньори ММД. От 2004 г. до 2005 г. е бил изпълнителен директор на СИИ Секюритиз АД, а година преди това е бил изпълнителен директор на Инвестор.БГ. тоя връзкар и хабер си няма от железници. Управляващите явно искат да съсипят българия

Е, бай Кольо стрелочника ли да назначат бе ахмак? Какво значи да разбира от железници?! Мениджър трябва там мениджър дето да реже и да изхвърля!

ИЛИТЕРАТИТЕ ВЪН ОТ ВДЖ ИСКАТ ПО ЛЕСНО ДА ПРОДАДЪТ ТОВАРНИ ПРЕВОЗИ НА ОВШОРКИ НА боико те ште станат печеливши до 1 година иначе магистралите ште станат пепел от гербери,,,,,ликвидатори ,,КОСТОВИСТИ

Докато БДЖ получава държавна субсидия, ще играе по свирката на премиера. Последния се явява на избори, и ако аз, данъкоплатеца не го харесам - съхне. И всички по веригата надолу. Ако бяха на печалба и внасяха в бюджета, бива, да ги чуем какви ги плямпат. А и всички знаем че БДЖ е пристан за хора, дето за друго не стават. И прословутия им ВУЗ е пълно недоразумение. РабФак. Държавни заплати за недъгавите - лошо няма, ама прекаляват. Авгиеви обори.

Ако си мислиш, че този младеж е в състояние да промени нещо от нещата, които си написал имаш нужда от лекарска помощ. Този младеж е мехлем за БДЖ - мафиата. Ще си правят точно, каквото си поискат и той няма да разбере, какво е станало.

мдам, трябва некой улегнал дядка дето знае всички връки и далаверки - и най вече добре отгледан и охранен от Партията требе да е...

ван илитератите от системата.те гледат да продадат по лесно товарните превози които след година хте станат печеливхи.няма да разсипват магистралите на боико ....... *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

аз работих преди време на гара стара загора за шеф на синдиката слозиха един коъто не идваше редовно на работа или пак пиян и после задалзителен членски внос виздате ли ние се гризим за работнизете с две думи мошенизи

Синдикатите нямат място/поне тези лица/,в системата на железопътния транспорт.Който успее да прокара тезата,че Висшия мениджмънт трябва да е от външни лица/даже и чужденци/,ще успее да изправи БДЖ.Съжелявам ,но за "железниците трябва да бъдат назначавани мениджъри след конкурс и доказана компетентност в железопътния транспорт' остава оперативната работа,което никак не е малко

Не знам някой ходил ли е в централата на БДЖ на "Вазов" 3, там в коридорите е пълно с хора, вече има недостик на стаи в една стая са по 5-6 човека, само в деловодството им работят 7-8 жени в пенсионна възраст, така че наистина трябва яка метла в БДЖ и не хора заети в експлоатацията а ненужната администрация във въпросната огромна сграда, просто г-н Недев не трабва да обръща внимание на Бунев, хвана ги шубе че някой може да им разрови кирливите ризи, а за хората от системата ще ги попитам синдикатите, какво направи Олег Петков - човек от системата, пълно безхаберие и разруха, пожари и убийства между другото шефа на безопасността по времето на Олег, Иван Лалов, един от виновниците за пожара във влак Сф-Кардам, още е на тази отговорна длъжност, какво направи Христо Монов, още един човек от системата, пътник за затвора, крадец в особено големи размери, вагоните май още не са намерени...

Аман от "млади хора". Човекът трябва да е компетентен, това първо. После трябва да е добронамерен - стига сте наритвали хората и без това са смачкани повече от достатъчно. После трябва да има визия и вяра в компанията и в хората и само тогава ще постигне успех. Да си обича работата, а не да гледа лошо. И като намерите такъв човек, да бъдете към него справедливи, а не да ви е шубе, че ще ви "освети" далаверите. Да сте благодарни и да му се радвате. Тия нещастници, дето ги пробутвате по всички нива на държавата, да се чуди човек и да се мае къде живеем. Няма ГЕРБ, няма тройна коалиция - все е едно и също. Вършете си работата и всичко ще се нареди. Стига сте подменяли реалността с измишльотини, защото така пари не се правят. Само с крадене не става, някой трябва да произвежда в конкурентна среда.

синдикатите да си гледат..... май ще им спре хранилката

В момента в света засилва позициите си върхушка, която смята, че само тя може да създава пари и правила. Всички структури, които не играят по тези правила се инфилтрират с къртици, които ги съсипват. При липсата на държавност от около 20 години не можем да очакваме, че БДЖ ще бъде подминато от унищожението. Какви били синдикатите, кой колко крал и колко била раздута администрацията са просто подробности, които отклоняват вниманието от основното - един национален превозвач се съсипва умишлено. Собственост, която е обществена за пореден път се смазва, за да дойдат т.нар. инвеститори, които да си разделят баница, която не са създавали.

Българите искат реформи, но като почне някои да ги прави, всички се опълчват срещу него. За това ще си тънем в калта.

тоя путьо знае ли, че пътувах с влака Варна -София с 40 минути закъснение в 40 градусовата жега

Той ли е карал влака???

Синдикатите не ги боли толкова за работниците,колкото от намаляването на членовете им.В БДЖ наистина са нужни спешни реформи.Не може с модернизацията на жпструктурата,да се запазва същия числен състав.само от продажбата на ненужния метал,изразяващ се в десетки километри релсови коловози,водещи до никъде:десетки стари локомотиви,вагони,контейнери,стари машинни части,цистерни и други,залежаващи по гари и депа из цялата страна.

Кой ще кара новите модернизирани влакове бе путьо ? Както и досегашните те вървят с по двама машинисти. Кой ще поддържа линиите бе мамин златен ? Нали вече няма транспортни войски. Или модерните десни гербероидно-седасарски свини ще оставите самолиниите София Варна и София Бургас.

Браво на железничарите. Дано вземат пример от гръцките си колеги. Някой да покаже на Боко че не е дядо боже. Какъв е тоя смешник дето в първото си интервю каза че не разбира нищо от транспорт а локомотивните депа са му тера инкогнита

Не само локомотивното, а и другите депа са по точно казано "черни дупки".

капитален ремонт на локомотив ..депо подуене-70000 лв ,кончар 100000лвоня другия...140000 лв някакъв коментар?

Зад този палячо стоят мастити интереси на старата номенклатура на БДЖ,където е публична тайна че това е семейна компания и всички са навързани като свински черва.те само ще му казват какво и от къде може да се краде и тои ще го прави.Администрацията ли мислите,че ще съкращава или обикновеният персонал?Отговора е ясен.Това е поредното юпи в тази порочна компания.

Защо пречат на новия човек да работи.Разбира се,че трябва да има съкращения.Само железниците ли са изключения в тази държава.Аз съм за това да бъде нов и млад човек само така може да се извърши промяна.До сега всички опити бяха неуспешни и всички виждаме какви са резултатите.

Защото мила Висси едва ли би искала, ако не дай си боже ти се наложи тежка операция вместо хирурга те оперира мениджър, защото той "много добре знае", как се менижира.Железницити са една много специфична област в транспорта и от това, колко добри специалисти завършили точно такова образование зависи човешки живот.За сведение на нещастния транспортен министър института по жепе транспор има и мениджърска специалност.Готови кадри, не някакъв недорасляк, папашутист стоят без да бъдат ползвани.Затова!

Не е нужно да имаш жепйско образование за да изправиш една фалирала система управлявана досега от "професионалисти". А между впрочем знаеме какви специалисти изкарваше ПЖИ или сега май му добавиха "висше". Стига с купени дипломи.

Това са несериозни твърдения. Оперативният мениджмънт и генералният мениджмънт са 2 тотално различни неща. Един от добрите подходи за модернизация на една остаряла и тромава структура е да се вкара чист мениджър, който да погледне "извън кутията" и да разпредели правилно задачите на оперативните мениджъри... и да спре кражбите. Хората от "системата" май освен да познават добре схемите за кражба и да обясняват еди си кое "как се прави", друго не знаят.

Това да не ви е кварталната банда, че да решавате кой да е главатаря. Това е държавна фирма и правителството решава кой да я ръководи.Ама не ви отърва когато ви се пречи да крадете, когато вземате по 1-2 лева от циганите, за да си затваряте очите, че са без билети.Да не говорим за неимоверно раздутите чиновнически щатове без никаква ефективност.На който не му харесва, беж по родните места.Кандидати за работа бол.

bravo

А стига бе кретени синдикалисти и комувисти от консорциума КНСБ & "подкрепа"- ми защо не си намалите и без друго незаслужените заплати, по 30 милиона годишно?!?!?! и да ги дадете на железничарите...

този Недев е прав,но нищо няма да направи това трябваше да стане преди 20 г, а досега не е направено така че нищо ново

Този Недев е поредната мутра, назначена от некадърното и престъпно управление на Бойко Борисов и ГЕРБ!

Коментара на поредният кретен-комунист.

Не е мутра, не е богаташ, не си е купил дипломата

Няма ли най-после така наречените профсъюзи-незнайни на брой, да си седнат на задниците и да направят нещо за БДЖ. Досега вдигаха пушилка само за себе си и резултата е виден - БДЖ фактически е фалирало, само трябва да се каже високо и ясно. Досега като управляваха "железничари" само крадене и безхаберие. Дирекциите са пълни с нищо не правещи с високи заплати, а и работниците са събрани от кол и въже - безобразни протекции. Резултата е виден. Недев трябва да реже до здраво, ако иска да спаси БДЖ. Но с тези ояли се профсъюзи не ми е ясно как ще се справи. Все пак трябва да започне и успех .

bravo

подкрепям те

Считам, че Недев е правилният човек. Какво направиха крадливите синдикати,за да не се стегне до това състояние на БДЖ? Млади хора, с нов поглед върху нещата трябвада ръководят. Българските синдикати са отживелица на социализма. Те не защитават интересите на работниците,а само своите. Така беше и в Кремиковци.

Този няма стаж в системата. Като Милен Мелчев и Любка Качакова. Това, че е учил в Лондон нищо не значи-имал е пари ... 10000 паунда на година...

Със сигурност не си е купил дипломата.

За оздравяването на една фирма навсякъде в света се използва външен менинджмънт,другото е имитация на реформи и шуробаджанащина !

Коментари - Пак стачка в БДЖ, не искат новия шеф | Днес.dir.bg

Пак стачка в БДЖ, не искат новия шеф

Синдикалните организации в българските железници заплашиха с нови протести, ако ръководството на държавната компания предприеме съкращения и ореже социалните придобивки на служителите.

Обратно в новината

Коментари - Пак стачка в БДЖ, не искат новия шеф | Днес.dir.bg

Коментари

Никои не казва ,че синдикатите са изрядни , но да ти сложат на това място човек които в интервюто в сутрешния блок на бтв не можа да отговори на конкретно на нито един въпрос , губи си мисълта , тепърва ще се учи на елементарни понятия, касаещи железницата и ще търси формула по която да оправи Бдж. Не трябва ли преди да назначат някого да го изслушат с още няколко кандидати , да представи някаква концепция и ако се види ,че е на правия път тогава да го назначават.Мислех си че грешка та с П.Попов е дъното ,но съм се лъгал.

Ами то щото до сега всички шефове бяха от системата - затова цялата система е доведена до фалит, ниско качество на обслужване, мръсни, миризливи, супер бавни влакове. В 21-ви век не можете да си купите билет през интернет, а трябва да губите време до някое жп бюро и да следите да не би да сте извън работното му време. Осъзнайте се - кое време сме - премятат лелките зад решетката някакви халваджийски тефтери за резервация на спалните места. А всъщност - даже и тези, дето не са помирисвали влак, плащат за него, защото държавата продължава да субсидира един мастодонт на глинени крака. А пък синдикатите искат да е пак човек от тяхната система за да може кражбите да си продължават както и преди.

Синдикатите искат това, искат онова. Така е защото са синдикати. Но не може да съществуват такива безобразия в едно държавно пр4едприятие. Което ние всички издържаме с данъците си. БДЖ е създадено за да служи на държавата, а не обратно. И ако не върши работа ще с еприватизира. Да видим как ще стачкуват при частниците. Щото и синдикатите от ЕРП-тата бяха много ербап, ама като станаха частни си налягат парцалите. Що се отнася до професионализма в БДЖ трябва да управлява не ЖП-еец, а мениджър. Ако му трябват ЖП-ейци ще си вземе консултатнти. А ако някой иска само "свои хора" няма да стане.

Просто не трябва да има държавни и общински предприятия.Кремиковци,Брикел,Булгартабак,сега Български пощите и БДЖ.Видяхте как подпалиха задниците на синдикатите като приватизираха БТК и Нефтохим.Лъсна за какво са се"борели"и"защитавали".Достатъчно кръвопийци има за да ни смуче още една пиавица.

Синдисатите тррябва да се забранят със закон.Пък за шеф на БДЖ трябваше да сложат баба Веце.Я вижте как и свети тоалетната.

Краденето в БДЖ е достигнало невиждани размери. И това е видно за всеки случаен пътник седнал във вагона. А че краденето се организира и осъществява от жепейците е повече от сигурно и видно.

35-годишният Йордан Недев разбира от железници колкото аз разбирам от Китайско писмо. корпоративни финанси в Партньори ММД. От 2004 г. до 2005 г. е бил изпълнителен директор на СИИ Секюритиз АД, а година преди това е бил изпълнителен директор на Инвестор.БГ. тоя връзкар и хабер си няма от железници. Управляващите явно искат да съсипят българия

Е, бай Кольо стрелочника ли да назначат бе ахмак? Какво значи да разбира от железници?! Мениджър трябва там мениджър дето да реже и да изхвърля!

ИЛИТЕРАТИТЕ ВЪН ОТ ВДЖ ИСКАТ ПО ЛЕСНО ДА ПРОДАДЪТ ТОВАРНИ ПРЕВОЗИ НА ОВШОРКИ НА боико те ште станат печеливши до 1 година иначе магистралите ште станат пепел от гербери,,,,,ликвидатори ,,КОСТОВИСТИ

Докато БДЖ получава държавна субсидия, ще играе по свирката на премиера. Последния се явява на избори, и ако аз, данъкоплатеца не го харесам - съхне. И всички по веригата надолу. Ако бяха на печалба и внасяха в бюджета, бива, да ги чуем какви ги плямпат. А и всички знаем че БДЖ е пристан за хора, дето за друго не стават. И прословутия им ВУЗ е пълно недоразумение. РабФак. Държавни заплати за недъгавите - лошо няма, ама прекаляват. Авгиеви обори.

Ако си мислиш, че този младеж е в състояние да промени нещо от нещата, които си написал имаш нужда от лекарска помощ. Този младеж е мехлем за БДЖ - мафиата. Ще си правят точно, каквото си поискат и той няма да разбере, какво е станало.

мдам, трябва некой улегнал дядка дето знае всички връки и далаверки - и най вече добре отгледан и охранен от Партията требе да е...

ван илитератите от системата.те гледат да продадат по лесно товарните превози които след година хте станат печеливхи.няма да разсипват магистралите на боико ....... *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

аз работих преди време на гара стара загора за шеф на синдиката слозиха един коъто не идваше редовно на работа или пак пиян и после задалзителен членски внос виздате ли ние се гризим за работнизете с две думи мошенизи

Синдикатите нямат място/поне тези лица/,в системата на железопътния транспорт.Който успее да прокара тезата,че Висшия мениджмънт трябва да е от външни лица/даже и чужденци/,ще успее да изправи БДЖ.Съжелявам ,но за "железниците трябва да бъдат назначавани мениджъри след конкурс и доказана компетентност в железопътния транспорт' остава оперативната работа,което никак не е малко

Не знам някой ходил ли е в централата на БДЖ на "Вазов" 3, там в коридорите е пълно с хора, вече има недостик на стаи в една стая са по 5-6 човека, само в деловодството им работят 7-8 жени в пенсионна възраст, така че наистина трябва яка метла в БДЖ и не хора заети в експлоатацията а ненужната администрация във въпросната огромна сграда, просто г-н Недев не трабва да обръща внимание на Бунев, хвана ги шубе че някой може да им разрови кирливите ризи, а за хората от системата ще ги попитам синдикатите, какво направи Олег Петков - човек от системата, пълно безхаберие и разруха, пожари и убийства между другото шефа на безопасността по времето на Олег, Иван Лалов, един от виновниците за пожара във влак Сф-Кардам, още е на тази отговорна длъжност, какво направи Христо Монов, още един човек от системата, пътник за затвора, крадец в особено големи размери, вагоните май още не са намерени...

Аман от "млади хора". Човекът трябва да е компетентен, това първо. После трябва да е добронамерен - стига сте наритвали хората и без това са смачкани повече от достатъчно. После трябва да има визия и вяра в компанията и в хората и само тогава ще постигне успех. Да си обича работата, а не да гледа лошо. И като намерите такъв човек, да бъдете към него справедливи, а не да ви е шубе, че ще ви "освети" далаверите. Да сте благодарни и да му се радвате. Тия нещастници, дето ги пробутвате по всички нива на държавата, да се чуди човек и да се мае къде живеем. Няма ГЕРБ, няма тройна коалиция - все е едно и също. Вършете си работата и всичко ще се нареди. Стига сте подменяли реалността с измишльотини, защото така пари не се правят. Само с крадене не става, някой трябва да произвежда в конкурентна среда.

синдикатите да си гледат..... май ще им спре хранилката

В момента в света засилва позициите си върхушка, която смята, че само тя може да създава пари и правила. Всички структури, които не играят по тези правила се инфилтрират с къртици, които ги съсипват. При липсата на държавност от около 20 години не можем да очакваме, че БДЖ ще бъде подминато от унищожението. Какви били синдикатите, кой колко крал и колко била раздута администрацията са просто подробности, които отклоняват вниманието от основното - един национален превозвач се съсипва умишлено. Собственост, която е обществена за пореден път се смазва, за да дойдат т.нар. инвеститори, които да си разделят баница, която не са създавали.

Българите искат реформи, но като почне някои да ги прави, всички се опълчват срещу него. За това ще си тънем в калта.

тоя путьо знае ли, че пътувах с влака Варна -София с 40 минути закъснение в 40 градусовата жега

Той ли е карал влака???

Синдикатите не ги боли толкова за работниците,колкото от намаляването на членовете им.В БДЖ наистина са нужни спешни реформи.Не може с модернизацията на жпструктурата,да се запазва същия числен състав.само от продажбата на ненужния метал,изразяващ се в десетки километри релсови коловози,водещи до никъде:десетки стари локомотиви,вагони,контейнери,стари машинни части,цистерни и други,залежаващи по гари и депа из цялата страна.

Кой ще кара новите модернизирани влакове бе путьо ? Както и досегашните те вървят с по двама машинисти. Кой ще поддържа линиите бе мамин златен ? Нали вече няма транспортни войски. Или модерните десни гербероидно-седасарски свини ще оставите самолиниите София Варна и София Бургас.

Браво на железничарите. Дано вземат пример от гръцките си колеги. Някой да покаже на Боко че не е дядо боже. Какъв е тоя смешник дето в първото си интервю каза че не разбира нищо от транспорт а локомотивните депа са му тера инкогнита

Не само локомотивното, а и другите депа са по точно казано "черни дупки".

капитален ремонт на локомотив ..депо подуене-70000 лв ,кончар 100000лвоня другия...140000 лв някакъв коментар?

Зад този палячо стоят мастити интереси на старата номенклатура на БДЖ,където е публична тайна че това е семейна компания и всички са навързани като свински черва.те само ще му казват какво и от къде може да се краде и тои ще го прави.Администрацията ли мислите,че ще съкращава или обикновеният персонал?Отговора е ясен.Това е поредното юпи в тази порочна компания.

Защо пречат на новия човек да работи.Разбира се,че трябва да има съкращения.Само железниците ли са изключения в тази държава.Аз съм за това да бъде нов и млад човек само така може да се извърши промяна.До сега всички опити бяха неуспешни и всички виждаме какви са резултатите.

Защото мила Висси едва ли би искала, ако не дай си боже ти се наложи тежка операция вместо хирурга те оперира мениджър, защото той "много добре знае", как се менижира.Железницити са една много специфична област в транспорта и от това, колко добри специалисти завършили точно такова образование зависи човешки живот.За сведение на нещастния транспортен министър института по жепе транспор има и мениджърска специалност.Готови кадри, не някакъв недорасляк, папашутист стоят без да бъдат ползвани.Затова!

Не е нужно да имаш жепйско образование за да изправиш една фалирала система управлявана досега от "професионалисти". А между впрочем знаеме какви специалисти изкарваше ПЖИ или сега май му добавиха "висше". Стига с купени дипломи.

Това са несериозни твърдения. Оперативният мениджмънт и генералният мениджмънт са 2 тотално различни неща. Един от добрите подходи за модернизация на една остаряла и тромава структура е да се вкара чист мениджър, който да погледне "извън кутията" и да разпредели правилно задачите на оперативните мениджъри... и да спре кражбите. Хората от "системата" май освен да познават добре схемите за кражба и да обясняват еди си кое "как се прави", друго не знаят.

Това да не ви е кварталната банда, че да решавате кой да е главатаря. Това е държавна фирма и правителството решава кой да я ръководи.Ама не ви отърва когато ви се пречи да крадете, когато вземате по 1-2 лева от циганите, за да си затваряте очите, че са без билети.Да не говорим за неимоверно раздутите чиновнически щатове без никаква ефективност.На който не му харесва, беж по родните места.Кандидати за работа бол.

bravo

А стига бе кретени синдикалисти и комувисти от консорциума КНСБ & "подкрепа"- ми защо не си намалите и без друго незаслужените заплати, по 30 милиона годишно?!?!?! и да ги дадете на железничарите...

този Недев е прав,но нищо няма да направи това трябваше да стане преди 20 г, а досега не е направено така че нищо ново

Този Недев е поредната мутра, назначена от некадърното и престъпно управление на Бойко Борисов и ГЕРБ!

Коментара на поредният кретен-комунист.

Не е мутра, не е богаташ, не си е купил дипломата

Няма ли най-после така наречените профсъюзи-незнайни на брой, да си седнат на задниците и да направят нещо за БДЖ. Досега вдигаха пушилка само за себе си и резултата е виден - БДЖ фактически е фалирало, само трябва да се каже високо и ясно. Досега като управляваха "железничари" само крадене и безхаберие. Дирекциите са пълни с нищо не правещи с високи заплати, а и работниците са събрани от кол и въже - безобразни протекции. Резултата е виден. Недев трябва да реже до здраво, ако иска да спаси БДЖ. Но с тези ояли се профсъюзи не ми е ясно как ще се справи. Все пак трябва да започне и успех .

bravo

подкрепям те

Считам, че Недев е правилният човек. Какво направиха крадливите синдикати,за да не се стегне до това състояние на БДЖ? Млади хора, с нов поглед върху нещата трябвада ръководят. Българските синдикати са отживелица на социализма. Те не защитават интересите на работниците,а само своите. Така беше и в Кремиковци.

Този няма стаж в системата. Като Милен Мелчев и Любка Качакова. Това, че е учил в Лондон нищо не значи-имал е пари ... 10000 паунда на година...

Със сигурност не си е купил дипломата.

За оздравяването на една фирма навсякъде в света се използва външен менинджмънт,другото е имитация на реформи и шуробаджанащина !