Пожар избухна във влака София- Бургас
Около 18.10 ч. е възникнал пожар в локомотива на бързия ускорен влак София-Бургас 3601, който е тръгнал от столицата в 16.00 ч. Това съобщи БТА, цитирайки говорителят на БДЖ Ирена Василева.
Обратно в новинатаКоментари - Пожар избухна във влака София- Бургас | Днес.dir.bg
Коментари
Между Пожар избухна във влака и възникнал пожар в локомотива разликата е голяма... но нали Вие все така ще го напишете, че да е най-зловещо.
Глупации, тук е овладяна ситуацията и НЯМА жертви , а забележете НЯМА дори пострадали. Толко сте продти,че чак лъхате на свинеферма... Тук в Германия стават пожари,катастрофи с влакове, но не плюят кабинета затова, защо ли? Защото са мнооого пред вас като мислне,затова! Така ще си риете в кочиките докато ви пукат ушите и ще си пишете коментарчета с много плюнка до живот - това ви е съдбата!
колко още хора трябва да загинат че БДЖ да се закупят нови вагони и локомотиви, поне за пътническите влакове
Сега вече поне от пожари не би следвало жертви да даваме.Имаме си примиер -вещо лице...я ги награби г-н Борисов,защо с бялото парцалче не си е почистил този машинист локомотивчето?Пак министъра на транспорта ли му е виновен?Електрически влак трябва да блести като космическа совалка.Те оставили маслото да тече и се запали.Да не се намират в епохата на Сергей Станишев още...ама ха...мърлячи...
Защо продължават да се движат тези стари влакове и колко хора трябва да изгорят живи във влак за да се обнови БДЖ? Хората на запад от години се возят в свръх-бързи влакове(300км/ч), а в бЪЛГАРИЯ най-бързите влакове вземат разстоянието София-Пловдив за 2-3ч т.е. движат се с феноменалната средна скорост от 60-75км/ч. Съзнавам че развитието на БДЖ умишлено е било спирано и благодарение на лобито на автобусните превозвачи, които имат голям интерес железниците да са в окаяно състояние, освен това автобусите по никакъв начин не могат да конкурират една модерна ЖП компания!
При предишният инцидент бойко обвини комунистите, че били допуснали влак да се запали - сега пак ли те са виновни ? Или е удобно винаги да има друг виновен за нещастията - какво му пречи на новото правителство да затегне техническите проверки по влаковете - пак ли комунистите ? Ех тези комунисти, построили релсовите пътища, електрифицирали ги, построили ЖП гари, купили локомотиви и вагони и ги пуснали в действие ... а вече 20 години демокрация никой не ги сменя ! Тц тц колко са виновни тези комунисти - ако не бяха построили ЖП мрежата на България - нямаше да се палят влаковете - нали ?
Защо все още няма никой в затвора от тройната ламя.Говореше се за далаверите в БДЖ,и какво?Едно голямо НИЩО.Бойко,вземи се в ръце.От главен прокурор назначен от първанов,не чакай нищо добро/завършено дело/.
тези електрички са с година на производство около1970-1975,поне това съм виждал по вагоните,и не плюйте, че са сделани в ссср,щото километрите,които са навъртели могат да докарат уплах на цял гараж тираджии
DOKATO SE LASHKATE OT KOMUNISTI NA ZARISTI;AKTIWISTI;BO DO TOGAWA SHTE BADE WSE TAKA!NJAMA NIAHTO DA SE PROMENI ZASHTOTO NARODA E PROST AMA MNOGO!!!
До ПАБЛО-човече,тази жп линия е строена преди Освобождението от турско робство.Поне Записките на Захари Стоянов да беше прочел,преди да се правиш на остроумен.Колкото до вагоните-ае напъни се малко и се информирай кое правителство купи вагони незнам коя година за пъти повече пари от стойността им заради качеството им да горят по-лесно от руския петрол.Впрочем майната ти,какво ли се занимавам с теб...
Комуне, смотано, що не станеш кондуктор, за да видиш как се работи за тази заплата и в тези условия, тъпако? Ама толкова си тъп, че и за спирач не ставаш!
До: pablo (30.11.2009 г. 20:44ч.) Нямаш представа колко си прав. Когато тези дришляци сега построят това, дето го строихме ние и бащите ни, тогава могат да реват!
Е така ще е .Когато БДЖ печелише никой не мислеше за бъдещето.Какво може да се очаква от локомотиви на 30-40 години и вагони също на толкова години и което е по страшно без ремонти качествени защото пари няма.И само един пример вчера се загледах в новите влакове на гара Перник.Имаха трагичен шид въпреки че са на 2-3 години.Не подържаме и малкото ново което имаме за последните години.Някъде правим грешка в стратегията за транспорта.Не може да се наливат пари за правителствени самолети без да са нужни и при полужение че имаме такива и да не подържаме железниците.В Европа този транспорт се възражда а тук унищожаваме.Темата е дълга и не вярвам че тук пишештите ще я разрешим.Тези проблеми се решават от мъдри хора ,а не от партийно вярващи
Robi , Marat ti pishe. Ta da ti kaja za mashinista - ne e vzimal zaplata ot 3 mesetza, zatova i da gori skapania lokomotiv! A partzal pri mashinista niama - tia e lubovnitza na ministyra.
Само коментари на пробити комуняги...за 3 месеца защо не бил купил влакове Бойко? Защо не били спрени? Нали, яко утре спре 90% от влаковете, селяците няма да могат да идват на работа в София или как ще ходят да си копаят градините по селата? Аман от многознайковци...
ИМАШЕ ПЕЧЕЛИВША ЛИНИЯ: СОФИЯ-ИНСТАМБУЛ. КРАУС Я ЗАТВОРИ ЗА ДА ПЕЧЕЛЯТ АВТОБУСИТЕ НА ЖЕНА МУ. СЕГА ЗА НАС КОВЧЕЗИ, А ЗА ТЯХ МЕРЦЕДЕСИ. КРАУС НЕ Е ОСЪДЕН. ИНФОРМАЦИЯТА НЕ Е ПОДКРЕПЕНА С ДОКУМЕНТИ И НЕ ГАРАНТИРАМ ЧЕ Е ИСТИНА, НИТО ЧЕ КРАУС ДЪРЖИ ГОЛЯМ ПРОЦЕНТ ОТ ТАКСИТАТА В СОФИЯ...
Руснаците за 2 дни след атентата на техния влак успяха да открият причината, каква бомба е използвана, да оправят щетите и да вземат решение за изплащане на обезщетение на загиналите и пострадалите. Сигур вече има и арестувани. У нас след 3 години ще открият , че влака е спукал гума, няма виновни, пътниците са пътували с неправилния влак, пушили в коридора, а вместо обещетение ще има едно срамежливо извинявайте! Различни светове, различни идеали!
Бат Бойко, този от влаковете стрели които щели да пътуват навсякъде в БГ догодина ли е?
Прадядо ми (връстник и колега на Каблешков) е посрещнал Освобождението като кантонер на барон фон Хиршовата железница. Май по това време треновете са били по-читави...
Повечето локомотиви като изгорелия снощи от сериите 44 и 45 /това при локомотивите е нещо като като марките при автомобилите/ са в ужасяващо техническо състояние,напълно амортизирани,съсипан от нискоквалифицирана поддръжка и експлоатация тези машини стават единствено за продажба или скраб.Това обаче е невъзможно защото те са най-много на брой и на практика обслужват основната част от влаковете у нас.Имаше няколко опита да се започне тяхното модернизиране обаче това се оказа поредният опит за източване на средства от държавата.Влизаики в такъв локомотив човек се удивлява как е възможно живота на пътниците да бъде поверяван на такава вторична суровина и второ вижда че всичко в железницата е един голям театър с елементи на цирк.Не е допустимо съоръжение с 3800 конски сили тежащо 97 тона работещо с напрежение 25 000 волта да се поддържа и експлоатира от персонал които си брой стотинките и се чуди нещо за ядене ли да си купи или да стои гладен и днес.Визирам конкретно хората от ремонта и машинистите на електровози защото тока не може да се налее в туба и да се продаде като нафтата. Като следствие от това всички квалифицирани можещи и знаещи хора отдавна се махнаха от железниците,повечето отидоха в софииското метро където парите стигат поне за нормално хранене.Всички директори на железницата са на първо място политически фигури а не професионалисти.Вина когато се сменя правителството се сменя съответно и министърът на транспорта който най напред сменя директорите на железницата.Правилно някои хора тук са си спомнили за Краус които започна съсипването и унищожаването на БДЖ.Влаковете се движат така че повечето пътници да пътуват с автобуси,това не е случаино а нарочно предизвикано състояние.Втория унищожителен удар бе направен с разделянето на железницата на две предприятия независимо че към момента на разделянето вече беше ясно че този модел въведен най-напред от британските железници е крайно неуспешен.железницат е огромно стратегическо съоръжение което е гарант на промишлеността и транспорта в една държава затова няма просперираща държава без добре функционираща железопътна система.Дано новите управляващи да си вземат поука.