2/3 от колите в България са между 10 и 20-годишни
Българинът купува основно стари коли с добър външен вид и до 7000 лева
Обратно в новинатаКоментари - 2/3 от колите в България са между 10 и 20-годишни | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
тоа па (нерегистриран)
Народа е беден и на тоя ахмак няма кой да му изкупи купчината "нов внос". Това му е проблема. Но, това е логичният завършек- мутрите виреят в държава, където има нещо за крадене. Тук вече няма за крадене. Каквото можаха откраднаха. Народа се изнесе- кой на небето, кой в чужбина. Нека си рИве колкото ще, че колите тук са стари. В тая чумава кочина- толкоз.Като толкова иска да се замогне, да стане министър-председател или министър- Все още може да се краде от еврофондове, ама явно не му стигат връзките. Но и на това му се вижда края. После няма да остане нищо повече за крадене. И от България може нищо да не остане, освен правителството и министерствата, те са вечни.
OMG (нерегистриран)
Българинът (онези 80%) е едно тъпо еснафско животно! Цивилизованият свят върви към екологизация на транспорта и внедряване на механизмите на усотйчивото развитие в организацията на обществото, а Ганю се вълнува още от огромни коли и мощни двигатели... Ганю, Ганю, ти тъпо животно!
bahamata (нерегистриран)
И в кой цивилизован свят видя хората да карат само малки коли със слаби двигатели. Ама дай конкретни примери а не празни думи и клишета.
OMG (нерегистриран)
В Италия, Ганю! Отиди в който и да е италиански град и виж в %-тно отношение какво е разпределението на колите с мощни двигатели и т.нар. "градски тип" автомолиби!... И не само там!... Ориенталски бабаит!
123 (нерегистриран)
Значи аз невлизам в тази графа мойта е на 25
един колега 25+ (нерегистриран)
истината е, че и тази "статистика" е нагласена за пред чужденците. Процентът на коли над 25 год. е много по-голям.
бооо (нерегистриран)
Купуваме стари, защото икономиката е на това ниво. След 20-30 години може да останат на 50 % само каруците както върви демографски.
гумата (нерегистриран)
Гледах как едно морско конче пръска малки водни кончета. Та по същия начин и герб пръскат тъпотии.
Митьо Боба (нерегистриран)
Остана си България без народ. Тея гледали колко нови коли сме карали. Ако некрадяха по 50 000 000 000. на година всички честни българи нови коли щяхме да караме. Докара ха ни до абсолютно унищожение тия.
BG (нерегистриран)
Българина харчи повече пари за колата си отколкото за дома си, понеже масово си купува стар премиум кола която не може да си позволи да кара, вместо нисък клас нова. Това е и една от причините в България да се крадат стари Ауди, БМВ и Мерцедес, за части втора употреба. На запад показват социален статус чрез къщи, апартаменти и други социални придобивки. В България същия този статус се показва с купчина метал (колата), форсиране на двигателя и лошо гледане през прозореца... Тъжно, като дял от доходите си харчим най-много, а продължаваме да караме най-старите коли в Европа.
IC (нерегистриран)
В големи идеологически заблуди жевеете. ''Запада'' е нещо ноо условно понятие. Това първо. А второ, ''Запада'' също взе да се комунизира, насилствено. И в ''Запада'' почнаха да се случват подобни случки и куманягите да съсипвът сичкото. Това, което е било традиция и ценностите преди 20-30-40 години може би имаш предвиТ. Тези ценности немат нищо оПщо с това, което е сега. Хората тогава искаха стабилитет, мир (тоест липса на война, особено след вв2), и развитие на бизнеса. Тоест активна икономика, с много иновации и хубав живот вклучително хубав социален живот. Но хубавия социален живот струва много пари също. Като го установиха около 60-те, 70-те на 20 век, там некаде беше златното време на ''Запада'', и веднага, ама буквално на минутката, започнаха да пре-иждт секси измекяри и да искът наготово да лапът от хубавите социални придобовки. Също има един момент, който не се учи в читанките и никой нема да те изпитва на тея факти, не защот оне са важни, но защото сегашната система иска да не се коментирът тея факти и да не се знает, и ги наричет ''консирация''. Това е факта, че целата вв2 беше запалена насила, и нарочно, за да обслужи интересите на еврейските зионисти, които финансираха запалването на вв2 и за двете враждебни страни, и се погрижиха да промият мозаците изпържени на тея кату тебе, че зионистите стоят зад разпалването на омраза и световна война, между нищо неподозиращи народи. Същите едри капиталисти и зионисти, финансираха Хитлер, и същите хора, по същот овреме, финансираха тогавашния еврейски СССР, за да влезнат във войната и да раздухът омраза и военни конфликти, точно както и сега го правът, а вие не се усещате. Първо дадът заем на една страна да влезне във войната, а споле я скубът с десетилетия и столетия, да си плащала, и това е практическо поробване, защото изчезва националния суверенитет, и настъпва тоталитарен зионизам/команизам, в който единствено банките управлевът, а сички знаем кой държи банките - еврейските Зионисти. Но на вас ви се раздухва една куманистическа пропаганда за класова борба и вие я вервъте, нищо че е аПсутдна до болка, и нема истина с това твърдение. Каква класова борба, като практически едрите Зионисти ви използват да ликвидирате себе си и да останете поробени .... борейки се с нещо несъществуващо, та да не видите кой точно ви е поробил ..... И вие се борите ли борите...и ак ови питът с кого се броите, нема и да знаете...щото нито се борите, нито има с кого да се борите, ами просто сте поробени и слугувате на финансовите си господари. Оф, отплеснах се. На Зионистите им отне малко време да направят плановете си, да ги прокарът и да прехвълът от опитната си лаборатория наречена еврейски СССР, своите стратегии и накъм ''Запада''. Това го направиха след вв2. Отне им некое и друго десетилетие, и междувременно не беше толкова видно, накъде бива тикън света, та хората имаха неколко златни десетилетия просперитет и икономическо благоденствие. Но сега нещата почти се изравниха, ''Запада'' е също толкова поробен от същите финансови институции, наречени ЦЕНТРАЛНИ ЕВРЕЙСКИ БАНКИ, и започна да се вижда степента на поробване и колко зле и лошо са поробени и Изтока, и Запада. Целта е никой от вас никога да не излезне от робството на еврейските Централни банки. Най-поразителното е, за което говори и Йрий Безменов, има му лекциите в тубето, гледайте си ги, той казва, че човек, обработен идеологически по този начин, забравя изобщо какво е здрава логика, и се вкарва в идеологическия захват, и дори от това да зависи живота му, не би мръднал оттам, просто защото не знае нищо друго, и е бил ментално обработван цел живот, от деЦката градина до края. Точно това ви се случва - пред фактите, вие сте още слепи, точно както са ви ментално нафърфолили идеологическите ви господари. Та, да се върнеме на ценностите, сичката бълвоч дето си я повърнал тука, е целата куманиЗка пропаганда пре-разказана и вонеща. Нема и да прогледнете, не ви се предвижда да прогледнете, къде е заровено кучето - а кучето е заровено в централните еврейски банки, които си назначевът марионетки и подменят цели правителства, които им слугувт, и на тъмно и скришно, прокарвът вашето робство. Вие виждате само марионетките на еврейските со банкови господаре. Затова не се и сещате кой реално ви е господар. Къде ви изтичът парите, ти да ми каеш, дрОгарю знаещ, та никога немъте пари да имате свободна воля? и нормален живот? И тези факти се знает, анализирани са, изписани са тонове мастило, имат си история, доказана и проверена ноо пъти, ама вие сте тека застопорени в пропагандата, че намете вреем дори да намерите и изчетете фактите и причините. Те дори не крият от вас какво се прави, нема нужда, вие самите живеете в отрицание, отказвате да повервате фактите и събитията, нищо че се счучвът пред очите ви. Това е добре познатия феномер, бий ме обичем те, познат като Стокфолмски синдром. Куманягите ви бият, тероризирът, ограбвът, лъжът, издевателстват над вас - ама вие не та не, ние водим класова борба и затова, иначе сичко си е нареТ. Вие никога не сте познале свободата, и не знаете какво е да си свободен, и не виждате алтернатива на куманягите, и си стоите като добиче на коневръза, и го имате за нормално, че ви яздът, обирът, бият по гЗа, и ви държът гладни и поробени. Като онва птиче, дето решили да го пуснът, ама то стояло цел живот в клетка, и не знаело как да полети. И вратичката стои отворена, а птичето не се сеща да излезне. Поробени сте ментално, и сте слепи за вратичката на свободата. Немъм хубава прогноза за вазе. Единици от масата, може би се усещът и знает, ама масата от вас е една зомбирана мърша на път за гроба, с вериги ментални и физически, и за вас надежда немъм.
IC (нерегистриран)
С което искъх да вметна, че ''статуса'' е последното нещо да интересува един свободен чувек. Свободния чувек си иска парите, свободата и инициативата, и свободната воля, да се развива и да пичели, да произвежда и да трупа благинки. Ти ако беши свободен, немаше да си поробен и да си вечен длъжник и бедняк. Свободния чувек е в контрол на парите и бизнеса си, а не като вас, поробени в законови извращения и политически идеологии. Свободния чувек е също и капиталиЗин - защото знае и може да си инвестира парите и да ги накара да работът. Твоите пари нема как да работът, защото по презумпция не са и твои. Парите, които не са твои, не работът за теби, а за финансовите институции, ака еврейски Зионизки централни банки. Смучът ви, а вие се радвъте на куманягите, които буквално ви ебът и обирът на легане и ставъне ...жиФ стокхолмски синдром. Биймъ, убичъмтъ. И гладни ви държът, и ви ебът на легане и ставъне, и пак не ви идва наум, колко сте поробени, и точно кой ви е господар, и откъде ви идва проблемата. Жълтите жилетки в Париж се усетиха - призоваха за борба срещу централизираната еврейска банкова система ....но вие, като верни куманиЗки роПчета, служите верно на господарите си....страх ви е да посочите кой ви е виновен, и още лапъте бахура на куманягата Бахур Бахар, Б.Б. Кой точно си мислите, че го крепи, и защо? Що банки прехвътиха парите ви на евреите Зионисти, като публично, беше декларирано, че са опразнени и лошо водени, и никой не разбра къде отивът парите ви? Кой мислите че контролира банките, и защо ви се случва това робство, с помощта на куманягите, слугите на еврейските Зионисти, собственици на банковата централна система?
местен (нерегистриран)
И аз искам да карам нов лексус или ауди а8, обаче не съм нито крадлива мутра, нито от обкръжението на същата! И така са 95% от българите!
Защо ли??? (нерегистриран)
Уважаеми управници, крадете по-малко и за българинът ще остане повече, така, че да може да си купува, нека да не е нов, но поне 5-10 годишен автомобил! Иначе се замислете, ако вие получавахте 600-1000 лв заплата каква кола бихте могли да си позволите.
е (нерегистриран)
Нали знаеш - ситият на гладния не вярва! Угоените и ненаяли се политически и всякакви тям антуражни боклуци не си броят левчетата!
хихи (нерегистриран)
и кво сега? Ще раздавата електромобили на собствениците на най-стари коли или ще им ги "санират" електрифицират?
Лоши улици (нерегистриран)
При тия лоши пътища у нас кой ще иска да си чупи новата кола. Първо държавата да направи улиците както трябва, а после да води статистика. В Африка карат по по-хубаво пътища от нас.
Дончо (нерегистриран)
По някаква си причина Дир пак са пропуснали да сложат знак за платена публикация. В случая от дилърите на нови автомобили.
към форума (нерегистриран)
Вместо да си пишем глупости може ли някой да каже какъв е реда да си купя ново автомобилче като това например електромобилче или подобно за 3000 гущера ,доставка,митница узаконяване и всички перипетии в БГ........https://www.alibaba.com/product-detail/New-Wholesale-customized-new-production-hybrid_60796150594.html?spm=a2700.galleryofferlist.normalList.40.4cc72d4fDcUr3c
Я па ти! (нерегистриран)
Ако имаше пари щеше да разберем какъв е реда много лесно.
gosho (нерегистриран)
ezveniavam sa mnogo ama kola na 10 godini vuobshte ne e durta.
WR (нерегистриран)
В България е проява на глупост да затваряш пари в нова кола, дори и при наличието на излишни пари. Пробитите улици ще се погрижат за преждевременното състаряване на автомобила моментално.
!!! (нерегистриран)
До сега четох обяви за коли в европата и тук , баси разликата тия автокъщи яко ни товарят.
IC (нерегистриран)
Тека е, ас каръм една тойотка на 10 години, ама отлично запазена, щото как кихне некое дребно проблемче, и ас сменям части и сичкото, и е точно като нова. Не й личи никво износване, нищо че я каръм от 2011, когато си я купих. После мисмех да си купим друга по-голема, но се отказъх. За голем граТ, малката кола е най-добрата опция - никога немъм проблеми с паркиране и светофари, никога немъм проблеми с крадци, боядисъх я в ярко розаво, никой мъШ не би й посегнъл да я краде, щото даже отвътре я насосах с акрилни бои, да си е моя вовеки. Като нова, ми струваше 9000, сега реално, едвал иструва и 2000 паунда, но за мен е безценна, шото знам, че я държа като нова, никфи пари не се жалът за поддържката, сичко е ново и бести, особено ного се грижа за двигателчето. Купето е ясно, че се износва, ама и това може да се подмени, нее проблем тука. ПС: 9000 паунда в Британцията тогава ми беха полвин годишна заплата - изплатих я за 3 мсеца, щото бех събрала капаро, и после набързо вкарах заплатата си, за да не плащъм ноо лихви върху малък заем от 3000 тогавашни паунда. Това разбийсе не е възмжоно в балХар.
аз (нерегистриран)
а някой от тези дето ни смятат колко са ни стари колите, дали е видял и разбрал колко зле са ни пътищата, жалки подобия на и части от магистрали, кръговите ( убийствено тъпи) кръстовища, светофари...маркировка , знаци...да та намират маана кви' са ни били колите...дали са видяли че цените в БГ за много продукти са същите като в богатия Запад( където са и по-евтини от БГ)...хората в фалиращата и ограбвана подобие на държава от къде да имат пари да си купят пари...да не съм луд да си купя нова кола, да я тряскам по дупките, или безумните застрашяващите живота пешеходни пътеки...които ги има само в Африка...да няма къде да я паркираш, защото и в Младост4 около блоковете дебилите от общината забраняват, без да се интерсуват , че хората няма къде да си паркират колите и не предлагат решение...ама така като имаш мозък на пъдар...та на тая мизерия и тъпота и терор от тъпанари - пъдари с власт ....как нова кола бе!!!! абе вие луди ли сте...я спрете старите реисове и камиони...за месец в София..какво ли не видях...е тия трябва веднага за скрап...но не е така...аз също имам дизел...ама перфектен...ако сменят нивата на отделяни газове...сменяме го...пак за перфектен такъв...тов атрябва да се направи...коли в много добро състояние да се вкарват и продават...а не на 500хил. и облаци черна смрад
Илиян (нерегистриран)
И на този държавата му виновна ! Сигурно ако си пуснеш мустак държавата трябва да ти купи гребенче за да го решиш а ;) В нормалните държави има закони според които като имаш 80 кв.м. жилище ти се полага едно паркомясто ! А ти хубавецо който живее в 80-100 кв.м. колко коли имаш ?! 2-3 може би ;) И не плащаш за 2 или 3 кола паркомястото , а чакаш държавата да намери решение ! Ако Данчето се сети и напишат такава заповед за община Сф изведнъж ще останат много свободни паркоместа !
Валери (нерегистриран)
393 на 1000, колко са тия с по 2/3 коли на апартамент? колите са по-малко от колкото в развитите страни, а парко местата още по-малко. Това е всичко е по-малко. Парите, колите, парк местата, хората и все не стига!?
13 (нерегистриран)
Висок данък за таралясниците! Аман от разпадащи се щайги, които са ни заринали, паркирани навсякъде, задръстващи всичко
none (нерегистриран)
Сметката за това кой каква кола може да си позволи е много проста ако говорим за нова кола: Взимате си заплатата минус кредитите за 1 година и получената сума е тавана на сумата за кола която може да си позволите. Ако говорим за кола втора употреба, то тази сума трябва да извадим очакваните разходи за резервни части поне за първите 2 години на експлоатация. Само че в България никой не го смята така. Повечето хора сравняват круши с домати. Нова Дачия срещу Мерцедес Бенц на 15 години. И двете са на една цена, но за следващите 5-7 години при 20 К км на година по Дачията ще смените само консумативи, а Мерцедеса ще претърпи множество скъпи ремонти. Проблема на повечето българи е че терминът "Обща цена на притежание" не им говори нищо. И да най-добрата кола е новата, който може да си го позволи, а и заобикалянето на еко нормите в България няма да продължи вечно ...
历史学家 (нерегистриран)
много лошо е да караш дъска, човек ако искаш ниска цена и нещо с което да се движиш - купи пръчка за 1000 лея. занесия на сервиз и дай още 5, боясисай я за още малко. ЩЕ имаш добра кола за .. под 10 000 лея толкова - 10 000. не е като "нова" дъска - 20 000
... (нерегистриран)
Коментарът ти е ясен колкото и псевдонимът ти.
Гошо (нерегистриран)
Ми не.. Мерцедес за 5К, след 8 години и 150К километра - 5К ремонти. Общо 10К за 8 години и караш мерцедес, а не Дачия.. Мерцедес за 20К дори не искам да сравнявам с Дачия,
мерки (нерегистриран)
Със закон трябва да се забранят таралясниците, Дано тогава на простия народ му дойде акъла, че трябва да се напъне за доходи. Даром никой не дава (още по-малко Путя)
Ама (нерегистриран)
Даром никой не дава ---- ти за що считаш, , че някой нещо иска? Голяма част от "искането" на Тълпата е стимулирано изкуствено, индуцирано чрез реклами ... то не е възникнало по естествен път в резилтат на реални нужди! Кокло пъти да се казва, че капитализма е кух!
ти си (нерегистриран)
завършен простак. ИПутин не ти е виновен.
if you believe.... (нерегистриран)
за да си купиш нова кола са нужни 2-3 условия: 1. сменяш квартала. Новия да е на поне 2000 км в страни от балканите; 2. придобиваш някви умения. Кви да е. (ако нищо не можеш не стаа) 3. практикуваш нищо повече не е нужно. Чисто нова кола, коато може да сменяш на всеки 2-3 години със следващия модел толкова ли е трудно
Дончо (нерегистриран)
Не е екологично, защото най-много вредни емисии се отделят при производството на един автомобил. Най-екологично е колата да се кара максимално дълго и да се поддържа технически изправна.
нато (нерегистриран)
при заплата 700-1200 лв масова заплата,.как се копува нова кола за 26 000-32 000лв.
сив (нерегистриран)
Ами изкарвай пари, какво чакаш. Кой трябва да ти даде.
if you believe.... (нерегистриран)
той първо трябва умения някви да придоние... като гледам все още си мисли, че може да се копува със заплата масова заплата...
13 (нерегистриран)
ще оцелееш и без кола
Kika (нерегистриран)
На лизинг.....
Kotkata (нерегистриран)
Ами напишете че в Люксембург няма акциз върху горивото.. И какви са заплатите там
Ами (нерегистриран)
То и българите, оцеляващи под жизнения минимум са също 2/3. Е, една 20-30годишна щяла да си купи лека кола за 200 000 Е, но й откраднали парите - как ги изкарват тези пари за коли???
Ами (нерегистриран)
Най-вероятно с продажба на интимни услуги.
Дали (нерегистриран)
Разбира се че е така! НО: Правителството на ГЕРБ работи, УСИЛЕНО отношението да се получи 9/10! Чрез отмяната на закона : Да се внасят стари коли до 10 години. Чрез политиката на доходи за работници, пенсионери и дребен бизнес. Чрез Грабителско и Лобистко законодателство провеждано от ГЕРБ. Чрез продажба на България на чужди интереси от съвременните еничари.
инфо (нерегистриран)
България - автоморга на Европа; заден двор; турска тоалетна... "Европейци сме ний, ама все не дотам!"... Алековите думи са актуални и за европейска България...
Илиян (нерегистриран)
Какво друго може да се очаква в страна, в която на всеки ъгъл има магазини за стоки втора употреба, следвани от зали за хазарт, където всеки втори търка талончета? Какво може да се очаква от най-бедната страна в ЕС, страната с най-висока корупция, страната с най-висока смъртност в света, страната която вече 12 години е член на ЕС, страната в която по-голямата част от населението се е събрало в три големи града? Това е умираща страна, страна на 80% дебили и скотове.
Защо (нерегистриран)
Умираща парламентарна страна е България с 6% доверие в парламента...
Допълнение (нерегистриран)
Които реват за Тодор Живков ,и гласуват за комунягите.
123 (нерегистриран)
Мога да си позволя нов автомобил, но не искам "прахосмукачка за пари" - грехота е.
Илиян (нерегистриран)
щото стара е циклон , но нали си му свикнал и си го ремонтираш сам !
Истина (нерегистриран)
Българина е Хитър Петър, умен и хитър и не робува на реклами и лъскави тенекета като индианец пред маниста. Като си купиш нова кола трябва още толкова за зимни гуми, Каско, лихви лизинг, некачестен бензин, а лошите пътища в града съсипват новата кола. Хората мсово нямат гарожи и държат 50 000лв на улицата и като я ударят после 1 месец е на сервиза
Илиян (нерегистриран)
Щото лошите пътища не съсипват скраповете които матряла на Боко нарича кола !!!
Глупаците с нови кли - избиваи на комлекси (нерегистриран)
моята кола е на 16 години 4х4, 250 к.с. и е с 3 пъти по ниски емисии от чисто нова щото е на газ
Илиян (нерегистриран)
Опитай да я караш твоя кола в Щутгарт , Хамбург , Дюселдорф и някои от другите големи градове в Германия ;)
без думи (нерегистриран)
Ето такива прости добичета са масата индивиди в България.
Средностатистически (нерегистриран)
Най-бедни сме в ЕС,затова си купуваме 20-годишни коли.Направете ни богати,както обещахте при влизането в ЕС, и ще си купуваме само нови коли.ОК ?
Илиян (нерегистриран)
Ти кога си купил нещо първо ръка - телевизор , печка , пералня ,компютър , умен телефон , съдомиялна и т.н. ?!
Купих си (нерегистриран)
Купих си билет от Националната лотария.Чисто нов,не беше втора ръка....Майтап бе , Уили.Никога не съм си купувал такъв билет и няма да си купя.А иначе всички тези ел.уреди , които ги изброяваш, ги имам още са в гаранция, при това са инсталирани във всяка една от къщите и апартаментите ми.Бъди жив и здрав !
Илиян (нерегистриран)
Радвам се за теб :) И аз съм така :)
а.... (нерегистриран)
Азотния окс е тежък газ от него страдат децата - стеле се на 1м от тротоара
Илиян (нерегистриран)
80% от българите носят дрехи вторио употреба , ползва дом. ел.уреди втора употреба , компютри втора употреба , телефони втора употреба.Някои носят първа употреба - работни дрехи подарък от шефа. Тогава защо да очакваме от тези хора да карат нови коли ?! Според Боко дори те самите са втора ръка !!! Да не споменавам че има 20-30г хора които през живота не си имали нищо което да е първа употреба !!!
1111 (нерегистриран)
Не може все с тях да се занимаваме! Ако не могат да си позволят да ходят пеша.
айе чао на ДВГ-то (нерегистриран)
лед 5 години всичко ще е по просто Ще караме български електрически коли Трябва само лагери, жица и тръба за шаси. Няма масла, реъи, ролки, бензини и нафти
аз (нерегистриран)
а тока от де ще го купим и дали ще стигнеза всички, за да караме всички ние лагерници некви и тесли ?...само се чудя...
а (нерегистриран)
Всеки има право да кара колата която може да си позволи, НО никой няма право да бълва сажди и недопустими за европа емисии и да му дишаме боклуците особенно в по-големите градове! Кога ще се сетят при ГТП реално да се замераят вредните емисии и който не отговаря на изискванията чинно да си оправи таралясника със работещ катализатор, а ако няма пари за катализатор - да ползва обществен транспорт!
€€ (нерегистриран)
Карам 27годишно ФАУВЕ и съм доволен от изборът си. Със заплата от 550лв на месец няма шанс да полгледна дори кола под 10г , освен това пътищата наоколо са тотално сринати на ниво - офроуд. Като добавим вероятноста от кражба на по нов автомобил плюсовете на старата кола стават адски много , а който е луд и има излишни пари да се набутва с нова.
if you believe.... (нерегистриран)
смени квартала, пич гледай да е на 2000 км встрани от балканите. колата сама ще дойде. нова
Илиян (нерегистриран)
Ти защо си мислиш , че имаш кола ?! Ти имаш подвижен скрап и при цялостен и кадърен ГТП си до там !
TP-Link_B808 (нерегистриран)
Моята е на 22, ама е карана от жена по половин килоетър до работното и място и е на 100 хиляди километра
Ачо (нерегистриран)
Еми какви да са, при 700-800 000 работещи бедни ????!!!!!??????? На 6,5 млн население
Х (нерегистриран)
Работещи сме сигурно не повече от 3.5млн останалите са деца под 18
това иска българина (нерегистриран)
Нова къща, млада жена и Мерцедес втора ръка
ха ха (нерегистриран)
тъпаците купуват нови коли, карат ги 5 години изплащат ги двойно и продават
Гого (нерегистриран)
Преди няколко дни писаха, че парите в обръщение са 17 милиарда. Разделено на 7 милиона население това са 2500 лева на човек. За какви нови коли можем да си говорим въобще?
я (нерегистриран)
сега ги раздели на 2 милн дето вземат заплати и стават по 10 000лв
Гого (нерегистриран)
Хайде да не правим сега точни сметки защото на човек парите не са му само за да си купи кола. Има едни неща като комунални услуги, храна, разходи за гориво и поддръжка, разходи за дрехи, тоалетни принадлежности, наем/вноски по изплащане на жилище, лекарства... А да не би само заплати да се плащат, а пенсионерите и децата, които не работят те без пари ли да седят? А парите за социални помощи, обезщетение за безработица?
бай Йордан (нерегистриран)
с 350 еврака заплата ко мое се очаква? 85% бедни хора и то в страна от т.н. Европейски съюз?
Това е (нерегистриран)
2019-08-10 09:48:27 L (нерегистриран) е нали откраднахте данните, бе. Даите да я видим тая нация бедна ли е богата ли е. --- крайно разтегливо и субективно понятие...и зависи в каква мерна единица го измерваш! "Бедността" трябва да се измерва въз основа на количеството "дългове", т.е. до колко си "завързан" за някого... Ако ти си "длъжник" - няма как да си богат, т.е. да си свободен, независимо колко широки "възможности" имаш, вследствие на "дълга".
Гого (нерегистриран)
„Той обясни, че в момента разнообразието на автомобилния пазар у нас е по-голямо в сравнение с предлаганите модели телевизори.“ Естествено, че на автомобилния пазар има по-голямо разнообразие. Да не би да има „пазар за употребявани телевизори“, а и да има кой ще си купи 15 годишен телевизор?
старата кола е безгрижие (нерегистриран)
да
Ан (нерегистриран)
Основна роля за автопарка в България, играят роля, лихвите по кредитите. Ако потребителските лихви стигнат нива от 5% ГЛП, много хора ще предпочетат нов автомобил.
е (нерегистриран)
пътищата и липсата на гаражи
Смешки (нерегистриран)
Ахам, беден българина и за това в топ 5 на марки у нас са Мерцедес, Ауди, БМВ и Фолксваген + един Опел за цвят. Беден, пък не купува Рено, Пежо, Мазда, Тойота, Нисан би други... Да кажем Мерцедес уж били здрави - БМВ или Тойота се чупи повече?
е (нерегистриран)
За да имаш нова кол трябва гараж и айде още 30 000лв
Илиян (нерегистриран)
За стара не трябва ли ?! Поредната сбъркана логика !!!
Хитър Петър (нерегистриран)
Българина е умен и хитър и не робува на реклами и лъскави тенекета като индианец пред маниста. Като си купиш нова кола трябва още толкова за зимни гуми, Каско, лихви лизинг, некачестен бензин, а лошите пътища в града съсипват новата кола. Хората мсово нямат гарожи и държат 50 000лв на улицата и като я ударят после 1 месец е на сервиза
Гинка (нерегистриран)
Данъчното законодателство не толелира за купуването на нови коли. !!!!!!!!???!!!!! ЖИЗНЕНОТО равнище какво толелира???!!!!! Ясно е, чв много хора предпочитат Стара кола на цената на Дачия, но колко хора като изключим управляващата клика могат да си позволят нова кола??? Къде е средната класа?
Bravo (нерегистриран)
НАЙ ТОЧНИЯТ КОМЕНТАР. БРАВО! ДОХОДА!
НАЙ
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия
Мощната градушка в Южна България е унищожила хиляди декари зедемелска продукция (видео)
Какво стои зад неочаквания арест на руския зам.-министър на отбраната?
Гърция отказа да достави на Украйна системи за ПВО "Пейтриът" или С-300
Борисов: Ако Ваня Григорова влезе в политиката, може следващото НС да е много по-различно
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия
Лена Бориславова допусна нова сглобка с ГЕРБ, но под условие
Денков: Защо не видяхме снимките на Калин Стоянов със Стефан Димитров? Да обвинят пудела
Лукашенко призна за няколко десетки руски тактически ядрени оръжия в Беларус
Борисов: Ако Ваня Григорова влезе в политиката, може следващото НС да е много по-различно