10 тежки катастрофи за година: Кое е кръстовището капан в столичния кв. "Дружба"

Според проверката всички елементи на организацията на движение са налични и отговарят на нормативните изисквания

Обратно в новината

Коментари - 10 тежки катастрофи за година: Кое е кръстовището капан в столичния кв. "Дружба" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

В Дружба има едно много по-малоумно кръстовище, което дори е със светофар, за който .... на идея си нямам по какви разпоредби е слаган този светофар след като се оказва, че след само няма и 5 метра има друг светофар, за който ти дори нямаш видимост, защото той е на ... абе уникална свинщина... Това е на ляв завой на Цветан Лазаров, където за 5 м. излизаш на Христофор Колумб, пресичаш насрещните ленти на Цветан Лазаров и продължаваш на Колумб....на този светофар винаги си в нарушение каквото и да правиш , защото ако тръгнеш на твоя зелена светлина, навлизаш буквално моментално на червено в 3 лентов булевард, ако искаш да навлезеш в кръстовището на зелено, то тогава трябва да тръгнеш на червен светофар за прословутия ляв завой... някаква уникална свинщина е НИКЪДЕ на друго място не съм виждал подобно нещо! Толкова малоумно е направено, че е трудно за описание дори!

Ако Юрданка беше направила Копенхаген към Ляпчев с кръгово под Цариградско, никой нямаше да излиза към Горубляне през Дим. Пешев..

кой глупак измисли там велоалеята??? а истинския проблем е, че камионите от гара Искър си спеятват няколко километра и цепят през Дружба и Горубляне за Околомръсното. тъпи общинари!!!

Явно не си минавал отсечката Гара Искър - Бусманци - Казичене. Там пък да видиш какъв трафик от камиони е. Пълзиш с 20-25 км/ч, а пътят се кърпи по 2-3 пъти годишно, защото го разбиват тотално. Кръстовището на Горубляне пасти да яде...

Въобще велоалеи отнемащи от платното за коли са пълна глупост. Практиески постоянно стоят празни, чиста загуба на ресурс са. Когато човек е с колело (аз често съм) на по-широките улици не е проблем, колите има как да те заобиколят като караш вдясно. И разбира се малко внимание да не пречиш излишно помага, примерно ако искам да пресека по зебра някъде без да слизам от колелото спирам на 2-3 метра преди нея за да изчакам момент, ако спра по-близо има хора които почват да спират да ми дадат път . Най-проблематично са тесните участъци, където няма как да те задминат безопасно. Да се стеснява обаче свестен път за алея която стои празна е чиста глупост.

Така е модерно, кофа боя и нова велоалея.

С малоумно регулиран светофар за излаз на Цариградско шосе, в час пик колоната от автомобили стига до ТЕЦа. Там не трябва да има излаз към Горубляне.

4 пъти съм минавал на червено в Дружба и нито веднъж в останалата част на София. И това без да е било по мое желание! Един път ме бяха и снимали.Напълно малоумно организирано движение. Предполагам има и други части на София, които са и по-зле, но в Дружба е джунгла.

Отдавна по света хората са разбрали че по малко катастрофи по пътищата има тогава когато са по малко конфликтните точки. Само нашите ТИКВИ не разбраха че колкото и да струват инвестициите за намаляване на конфликтните точки -/кръстовища на едно ниво/, те се отплащат във времето.

Или кръгови движения за кръстовище - в Нидерландия масово е така

Целият бул. Димитър Пешев е супер зле. Цялостна реформа си трябва там.

Или БЕЗУМИЕ! Да правиш велоалея там!

Аз не бих минал там с колело

Щото гербаджии и Данчето усвояват едни пари за велоалеи и отчитат въздух под налягане! То и на Ботевградско шосе по велоалеята досега 1 велосипедист не съм видял. Те се правят не там където има смисъл, а там където е възможно, просто за да се лапнат едни пари! А пък на някой трябва ли му е друга тема... И после се бием в гърдите какви велики неща сме сътворили !

Материалът започва с "10 тежки катастрофи за година" и завършва с " всички елементи на организацията на движение са налични и отговарят на нормативните изисквания." Тоест, проблеми няма и всичко ще си върви по старому. Е , какъв е смисъла от този материал.........

Кръстовището няма проблем, проблем имат блейките в автомобилите.

сигурно точно там се заплесват по нещо, така ли?

Итресно що не качиха велоалеята на тротоара дето е над 3м широк а стесниха улицата? Явно там ще се строи и да не взимат от територията за новите блокове. Така направиха и в началната част на обиколна. Първо вело алея, а сега от гаражите на новите блокове се излиза върху вело алеята. Около новите блокове трябва да се изискват големи тротоари.

Загива се по норматив

направете го кръгово, изпитано е.

имаше светофар но го демонтираха а тази вело алея е пълна малоумщина ,има друг начин за направата и да не пречи на автомобилния трафик

Защо се правите, че не виждате маркивовката като слънце! Вижте я колко е ярка и лесно забележима!

Ам, защо все си мисля, че велоалея в нормалните държави не се прави на пътното платно и не се стеснява пътното платно...ами се правят едни други неща? Някой направил ли е анализ дали от там преминават велосипедисти (редовно) ....

"водач, който се е заблудил, че движейки се по "Обиколна" е с предимство. Знакът за път с предимство засяга рампа на склад, а не въпросното голямо кръстовище." Тоя знак за предимство е доста преди кръстовището и има знак "Внимание път с предимство" като наближаваш кръстовището

Това е най-малоумното кръстовище в Дружба, факт. Особено с факта че по улицата без предимство се движи автобус И тролей. Само светофар може да оправи положението, в краен случай - кръгово.

С тези малоумни велоалеи положението ще стане още по-зле.

Има си природни таланти зад волана, какво се учудваш. Сами да са на пътя ще направят верижна катастрофа! Книжките ги раздават като статуси във Фейсбук!

защо пак светофар?? да напряват малко кръгово

"Жената е ударена от водач, който се е заблудил, че движейки се по "Обиколна" е с предимство. ". Ами няма ли поставени знаци, така че да дори и заблудени водачи да са наясно по каква улица се движат - с предимство или без предимство?

Кръстовището си е съвсем добре откъм знаци, просто по Пешев е много натоварено, стават колони, всеки се вре да е първи.

Там как успявате да се блъснете? То е вечно задръстено.