Коментари - Търгът за АМ ”Тракия” - в къщата на ”Биг Брадър” | dnes.dir.bg
назад

Търгът за АМ ”Тракия” - в къщата на ”Биг Брадър”

Министърът на регионалното развитие и благоустройството Росен Плевнелиев съобщи пред журналисти, че има революционна, по думите му, идея да се наеме къщата на "Биг Брадър" за първия търг на магистрала "Тракия".

Обратно в новината

Коментари - Търгът за АМ ”Тракия” - в къщата на ”Биг Брадър” | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

до ALex (17.09.2009 г. 18:03ч.) (17.09.2009 г. 21:50ч.), абсолютно си прав братче, не ги разбирам тези работи. Както не разбирам и чий го търси Американската търговска камара около нашите магистрали. Също ми е интересно от къде ще се е взел опита в строителството на шосета, след като последните 20 години нещо нямам спомен да са строени първокласни шосета. Тук таме има ремонтирани. При това като фирми извършили ремона се водят разни като Щрабаг и други подписвачи. Интересно как фирми, които не са собственици на една лопата даже, се оказаха най-големите инфраструктурни строители. Просто наемат през цялато време подизпълнители, дето евентуално ще свършат нещо. И всъщност нещата трябва да са наопаци - държавата да координира строежа, като наема изпълнители за различните участъци и даже за различните операции. Наемането на участници да става до ниво единична машина. Така даже бай Никой от село, който обаче има по някаква случайниност багер, да може да кандидатства да изкопае примерно 5 километра отводнителни канавки за магистралата покрай селото си. И това да се договаря централно с даващият парите. Пирамидата на наемане на главен изпълнител, който пък наема подизпълнители, които пък наемат хора дето ще свършат работата е порочна и генерира много висока цена и много корупция. Обикновено главният изпълнител с 30% процента от парите, които му дават гледа да си избие всичките разходи за труд и материали. Същото е с подизпълнителите, които се наемат. Така всъщнист държавата плаща 1000 лева, за работа, която крайните изпълнители всъщност свършват за не повече от 90. А останалите 910 заминават в корупционни схеми, за лъскави коли и кокаин.

Нещо не разбирам. Нали една от точките в предизборната кампания на герб беше, че магистралата ще се довършва със средства от бюджета. Сега изведнъж изскача някакъв търг, на който пак ще се появи някой наш човек, който ще вземе магистралата и освен винетката, която не е ясно за какво я плащаме в момента ще трябва да плащаме и магистрална такса. Айде стига ББ да се опомни, щото при следващите избори и той ще си тръгне като царя или СерГейчо.

Аз не знам дали тези , които гледат Биг Брадър, въобще знаят какво е магистрала Тракия и важността на проекта, но те политиците не разбират, какво за другите.

Супер, аз ще участвам. С SMS ще се избере, кой да лапне мангизите. Е ще има повече мъжки секс в това идание ама нейсе.

еее братчет ..ти не си гербер не ги разбираш тия работи....тяи са пичове много са опитни (неапрмер Калина мома кръшна от Сапарад и фонд земедели , ми Тва моме слабичкото, Искра Фидосова и тн), бе ти къде се бъркаш...не ги разбираш тия работи ти )))))))

тоя смешко....направо се изцепва...уж това онова август трябваше да се работи по Тракия ...даааа ама тъпите овце все забравят...също като 800 дни което им е хак разбира се а тоя клоун може да си наеме и Бизнеспарка няма да се учудя....

Еми този некъдърник освен да направи биг-брадър от Мррб, май друго не може.

Това, което казва този министър сигурно е ново, оригинално българско издание на Биг Брадър. А кой е Голямия брат? Разбира се ББ.

До колкото знам Шахин Шаха на Иран е имал идеа от Париж до Техеран да се минава само по магистрала. Да не се окаже, че само България да остане дупка по маршрута.

Нали август щеше да са минали търговте, а септември вече щеше да се строи? А то май се оказа, че още не се знае от къде ще минава трасето. Въобще като си помисля, че само за да се вкарат поне две магистрали навътре в София, да се затвори околовръстното на София да е магистрала и да се завърши запонатият магистрален пръстен + магистрали Марица, Срума и Люлин трябвя да се построят около 600 километра, то темпото на ББ от 65 км. годишно просто не стига. А като гледам как не могат с месеци да се натуткат с търга за една отсечка ми става лошо. При това не говориме, че още трябва да се изгради магистрала към новият мост на Дунава, самият мост и то не трябва да е отлконение на Хемус след Витиня, а изцяло ново строителство. Просто и сега Хемус в участъка на Витиня е на предела на пропускателната си способност в пикови дни. Трябва да се построи магистрала и към единственият ни в момента мост над Дунава, а и самият мост да се доведе до магистрални габарити, но тов вече са мокри сънища. И не мога да разбера как при цена на труда десетократно по-ниска от Западноевропейската, Цена на енергията под Западноевропейската, цената ни на километър пътно строителство е по-висока. Само това стига за да се види корупцията в схемата.

Дали 200 папки на прокуратурата, а какво направихте за тези 2 месеца? И какви са тези приказки, че той щял да направи, и не знам каква си празна каса. Чакайте бе хора, нали от нашите данъци ще ги прави! Сякаш са негови пари! Мислете малко, а не се хващайте на хвалебствията на медийте, които цял ден хвалят правителството без да е свършило нищооо! В София проектите не ги спряха, а за тях плаща цяла България, и за метрото и за околовръстното ви и т.н. Леко, че да не стане пак 10.02, малко да мислим и за останалата част от страната!

Палячовци, това са новите медиини звезди. Да сложат камера и в кенефа , та да гледаме как лъскат бастуна по цял ден.

Там да влязат (в къщата де) и всички магистрални проститутки, защото и те са за прозрачност (разбирай полите и бельото им) и също и сутеньорите им!!!

... I spechelilite turga, shte ostanat tam posle za niakolko godini, za da ne gi znae nikoj ...

Що не и къщата е близо до магистралана, аи се надявам да не гледаме псевдо VIP ,а да се свърши работа!

Tozi e ot nai-gotinite ministri v novij kabinet i shte e ot nai-uspeshnite,ako uspee s prznoto portmone na ministerstvoto si,da napravi patishtata v BG pone ponosimi

Прозрачността е добро нещо, но асоциациите не правят магистрали. Правят ги фирмите и те би трябвало по условие в ожекточена конкуренция, вкл. и ценова помежду си когато взимат обществени поръчки. Иначе става картел както е сега в София, където е известен строителния Мерцедес между три фирми работещи с общината - съществува карта на София, приличаща на ембелмата на немското возило, и нито една от фирмите не пристъпва дори на отсрещния тротоар ако не и е в района да смени две счупени плочки. Министър Плевнелиев и екипа му да си напънат мозъците и направят трудно пробиваеми тръжни процедури и критерии и създадат условия за максимална конкуренция между фирмите - наши и чужди, съобразно специфичните условия. Ако не знаят как да ходят на курс или да се обадят да им обясня.

ооо.. страхотна идея .. - айде сега всички с атрофиралите мозъчни клитки, да обяснят на незрящите каква дебела конспирация се е скроила от извънземните и колко по добре е... земята да спре да се върти

до ALex (17.09.2009 г. 18:03ч.) (17.09.2009 г. 21:50ч.), абсолютно си прав братче, не ги разбирам тези работи. Както не разбирам и чий го търси Американската търговска камара около нашите магистрали. Също ми е интересно от къде ще се е взел опита в строителството на шосета, след като последните 20 години нещо нямам спомен да са строени първокласни шосета. Тук таме има ремонтирани. При това като фирми извършили ремона се водят разни като Щрабаг и други подписвачи. Интересно как фирми, които не са собственици на една лопата даже, се оказаха най-големите инфраструктурни строители. Просто наемат през цялато време подизпълнители, дето евентуално ще свършат нещо. И всъщност нещата трябва да са наопаци - държавата да координира строежа, като наема изпълнители за различните участъци и даже за различните операции. Наемането на участници да става до ниво единична машина. Така даже бай Никой от село, който обаче има по някаква случайниност багер, да може да кандидатства да изкопае примерно 5 километра отводнителни канавки за магистралата покрай селото си. И това да се договаря централно с даващият парите. Пирамидата на наемане на главен изпълнител, който пък наема подизпълнители, които пък наемат хора дето ще свършат работата е порочна и генерира много висока цена и много корупция. Обикновено главният изпълнител с 30% процента от парите, които му дават гледа да си избие всичките разходи за труд и материали. Същото е с подизпълнителите, които се наемат. Така всъщнист държавата плаща 1000 лева, за работа, която крайните изпълнители всъщност свършват за не повече от 90. А останалите 910 заминават в корупционни схеми, за лъскави коли и кокаин.

Нещо не разбирам. Нали една от точките в предизборната кампания на герб беше, че магистралата ще се довършва със средства от бюджета. Сега изведнъж изскача някакъв търг, на който пак ще се появи някой наш човек, който ще вземе магистралата и освен винетката, която не е ясно за какво я плащаме в момента ще трябва да плащаме и магистрална такса. Айде стига ББ да се опомни, щото при следващите избори и той ще си тръгне като царя или СерГейчо.

Аз не знам дали тези , които гледат Биг Брадър, въобще знаят какво е магистрала Тракия и важността на проекта, но те политиците не разбират, какво за другите.

Супер, аз ще участвам. С SMS ще се избере, кой да лапне мангизите. Е ще има повече мъжки секс в това идание ама нейсе.

еее братчет ..ти не си гербер не ги разбираш тия работи....тяи са пичове много са опитни (неапрмер Калина мома кръшна от Сапарад и фонд земедели , ми Тва моме слабичкото, Искра Фидосова и тн), бе ти къде се бъркаш...не ги разбираш тия работи ти )))))))

тоя смешко....направо се изцепва...уж това онова август трябваше да се работи по Тракия ...даааа ама тъпите овце все забравят...също като 800 дни което им е хак разбира се а тоя клоун може да си наеме и Бизнеспарка няма да се учудя....

Еми този некъдърник освен да направи биг-брадър от Мррб, май друго не може.

Това, което казва този министър сигурно е ново, оригинално българско издание на Биг Брадър. А кой е Голямия брат? Разбира се ББ.

До колкото знам Шахин Шаха на Иран е имал идеа от Париж до Техеран да се минава само по магистрала. Да не се окаже, че само България да остане дупка по маршрута.

Нали август щеше да са минали търговте, а септември вече щеше да се строи? А то май се оказа, че още не се знае от къде ще минава трасето. Въобще като си помисля, че само за да се вкарат поне две магистрали навътре в София, да се затвори околовръстното на София да е магистрала и да се завърши запонатият магистрален пръстен + магистрали Марица, Срума и Люлин трябвя да се построят около 600 километра, то темпото на ББ от 65 км. годишно просто не стига. А като гледам как не могат с месеци да се натуткат с търга за една отсечка ми става лошо. При това не говориме, че още трябва да се изгради магистрала към новият мост на Дунава, самият мост и то не трябва да е отлконение на Хемус след Витиня, а изцяло ново строителство. Просто и сега Хемус в участъка на Витиня е на предела на пропускателната си способност в пикови дни. Трябва да се построи магистрала и към единственият ни в момента мост над Дунава, а и самият мост да се доведе до магистрални габарити, но тов вече са мокри сънища. И не мога да разбера как при цена на труда десетократно по-ниска от Западноевропейската, Цена на енергията под Западноевропейската, цената ни на километър пътно строителство е по-висока. Само това стига за да се види корупцията в схемата.

Дали 200 папки на прокуратурата, а какво направихте за тези 2 месеца? И какви са тези приказки, че той щял да направи, и не знам каква си празна каса. Чакайте бе хора, нали от нашите данъци ще ги прави! Сякаш са негови пари! Мислете малко, а не се хващайте на хвалебствията на медийте, които цял ден хвалят правителството без да е свършило нищооо! В София проектите не ги спряха, а за тях плаща цяла България, и за метрото и за околовръстното ви и т.н. Леко, че да не стане пак 10.02, малко да мислим и за останалата част от страната!

Палячовци, това са новите медиини звезди. Да сложат камера и в кенефа , та да гледаме как лъскат бастуна по цял ден.

Там да влязат (в къщата де) и всички магистрални проститутки, защото и те са за прозрачност (разбирай полите и бельото им) и също и сутеньорите им!!!

... I spechelilite turga, shte ostanat tam posle za niakolko godini, za da ne gi znae nikoj ...

Що не и къщата е близо до магистралана, аи се надявам да не гледаме псевдо VIP ,а да се свърши работа!

Tozi e ot nai-gotinite ministri v novij kabinet i shte e ot nai-uspeshnite,ako uspee s prznoto portmone na ministerstvoto si,da napravi patishtata v BG pone ponosimi

Прозрачността е добро нещо, но асоциациите не правят магистрали. Правят ги фирмите и те би трябвало по условие в ожекточена конкуренция, вкл. и ценова помежду си когато взимат обществени поръчки. Иначе става картел както е сега в София, където е известен строителния Мерцедес между три фирми работещи с общината - съществува карта на София, приличаща на ембелмата на немското возило, и нито една от фирмите не пристъпва дори на отсрещния тротоар ако не и е в района да смени две счупени плочки. Министър Плевнелиев и екипа му да си напънат мозъците и направят трудно пробиваеми тръжни процедури и критерии и създадат условия за максимална конкуренция между фирмите - наши и чужди, съобразно специфичните условия. Ако не знаят как да ходят на курс или да се обадят да им обясня.

ооо.. страхотна идея .. - айде сега всички с атрофиралите мозъчни клитки, да обяснят на незрящите каква дебела конспирация се е скроила от извънземните и колко по добре е... земята да спре да се върти