Нов успех за водородния автомобил на РУ
Задвижваният с водородна клетка автомобил, разработен в Русенския университет, е на 5-о място в изпитанието Shell Eco-marathon Challenger Event в Турция.
Обратно в новинатаКоментари - Нов успех за водородния автомобил на РУ | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
1 (нерегистриран)
Браво и успех!
уни (нерегистриран)
Това коя подред новина публикувате за водородната кола?
........ (нерегистриран)
Важно е, кой е МЕНИДЖЪРА.
Пешо Таранката (нерегистриран)
Ма тя на размер точно като за кмета.За нормални ора сигур не се предвижда разработка
Ко? Не! (нерегистриран)
"споделя Иван Белоев" ?!?! Кой, кой ?! Я пак ?! Баси, татето в общинския съвет какво ли не прави, а :)
проф (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
JMM®
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
"Х"-то (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
5-то място (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Някакъв тип
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
JMM®
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Инженер (нерегистриран)
"Задвижването се извършва по електронен път посредством потенциометри и контролери, които регулират количеството ток, което достига до електродвигателите." Чувал съм за "количество електричество" на ел. заряди, ама за количество ток - не. Ток, умножено по време дава капацитет (примерно на акумулатор и се мери в амперчасове - знаят го и автомобилистите). Но "количество ток" - да ме прощавате :). В най-добрия случай, това е измислица на журналиста, писал новината. В най-лошия - твърдение на някой от пишман специалистите :)
студента (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
меринджей (нерегистриран)
Меринджея е белоев младши, дето сам не може ду-то да си обърше и затова му измислиха и този проект, добре че специалисти от фирмите "спонсори" се включиха за да го направят. Пък и нали скоро доцент трябва да станем....а между другото автомобила на ТУ София на кое място е в Истанбул?
кандидат магистър (нерегистриран)
Това ми прилича на поредната пишмян ПР статия на западналия университет, където скоро преподавалите ще са повече от студентите.
ИБ (нерегистриран)
Тате е Председател, Председател на ОС!
798 (нерегистриран)
Без белой павликенски новината щеше да е пълна боза :)
няма значение (нерегистриран)
Автомобилът на ТУ София е на второ място в класацията за пробега. Автомобилът на Русенския университет спечели наградата за най-добър дизайн и пето място за пробег. Екипът на ТУ София участва за 10-та година в този маратон, а екипът от РУ - за първа в този клас. Ако имаш повече въпроси - готов съм да ти отговоря.
+0049 (нерегистриран)
Сигурно "няма значение" е ангажиран с проекта? А кой критерий е по-важен? За наградата за дизайн - тя е за сред 7-те участника. Иначе, дизайна е меко казано провинциален и не е повод за гордост, а за поуки. Такъв дизай се прави в училищата, когато ентусиазма надделява над компетентността.
ВЪПРОС (нерегистриран)
И от колко човека е екипажа на тази простотия ?
JMM®
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
JMM®
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
нямя значение (нерегистриран)
ще отговоря на въпросите ти соред реда на задаването им. 1. Да. ангажиран съм с проекта. 2. Състезанието е за максимален пробег с единица количество гориво. респективно - това е по-важният критерий. 3. Наградата за дизайн е само една за всички участници в Шел еко маратон - специално за Истанбул - бяха общо 23 отбора. За коментарът ти относно дизайна - не мисля да вземам отношение. Това си е твое лично мнение и щом си го изказал, очевидно вярваш в него, а аз нямам за цел да се мъча да променям възгледите ти, а само да внеса малко повече информация, като отговоря на зададените въпроси.
JMM®
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
FBI (нерегистриран)
НАЙ
Взаимни обвинения между блогъра Симон Милков и директора на "Исторически парк" Ивелин Михайлов
Големи закъснения на влаковете оставиха пътници да чакат на гарите с часове и в събота
Изнудват бивш министър с порно
Огромен пожар погълна мол с 1400 магазина във Варшава (видео)
Жители и общинари в Доспат се оплакаха от политически и икономически репресии от кмета
Повторен риск: Защо "Грузинска мечта" отново прокарва закона за чуждестранните агенти
Анатомия на американските избори – кой и как избира президента на САЩ
Огромен пожар погълна мол с 1400 магазина във Варшава (видео)
Нов многохиляден протест в Грузия, САЩ обезпокоени от "отстъплението от демокрацията"
Украински дрон предизвика пожар в рафинерия в руския град Волгоград