Нов успех за водородния автомобил на РУ

Задвижваният с водородна клетка автомобил, разработен в Русенския университет, е на 5-о място в изпитанието Shell Eco-marathon Challenger Event в Турция.

Обратно в новината

Коментари - Нов успех за водородния автомобил на РУ | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Браво и успех!

Това коя подред новина публикувате за водородната кола?

Важно е, кой е МЕНИДЖЪРА.

Ма тя на размер точно като за кмета.За нормални ора сигур не се предвижда разработка

"споделя Иван Белоев" ?!?! Кой, кой ?! Я пак ?! Баси, татето в общинския съвет какво ли не прави, а :)

"Задвижването се извършва по електронен път посредством потенциометри и контролери, които регулират количеството ток, което достига до електродвигателите." Чувал съм за "количество електричество" на ел. заряди, ама за количество ток - не. Ток, умножено по време дава капацитет (примерно на акумулатор и се мери в амперчасове - знаят го и автомобилистите). Но "количество ток" - да ме прощавате :). В най-добрия случай, това е измислица на журналиста, писал новината. В най-лошия - твърдение на някой от пишман специалистите :)

Меринджея е белоев младши, дето сам не може ду-то да си обърше и затова му измислиха и този проект, добре че специалисти от фирмите "спонсори" се включиха за да го направят. Пък и нали скоро доцент трябва да станем....а между другото автомобила на ТУ София на кое място е в Истанбул?

Това ми прилича на поредната пишмян ПР статия на западналия университет, където скоро преподавалите ще са повече от студентите.

Тате е Председател, Председател на ОС!

Без белой павликенски новината щеше да е пълна боза :)

Автомобилът на ТУ София е на второ място в класацията за пробега. Автомобилът на Русенския университет спечели наградата за най-добър дизайн и пето място за пробег. Екипът на ТУ София участва за 10-та година в този маратон, а екипът от РУ - за първа в този клас. Ако имаш повече въпроси - готов съм да ти отговоря.

Сигурно "няма значение" е ангажиран с проекта? А кой критерий е по-важен? За наградата за дизайн - тя е за сред 7-те участника. Иначе, дизайна е меко казано провинциален и не е повод за гордост, а за поуки. Такъв дизай се прави в училищата, когато ентусиазма надделява над компетентността.

И от колко човека е екипажа на тази простотия ?

ще отговоря на въпросите ти соред реда на задаването им. 1. Да. ангажиран съм с проекта. 2. Състезанието е за максимален пробег с единица количество гориво. респективно - това е по-важният критерий. 3. Наградата за дизайн е само една за всички участници в Шел еко маратон - специално за Истанбул - бяха общо 23 отбора. За коментарът ти относно дизайна - не мисля да вземам отношение. Това си е твое лично мнение и щом си го изказал, очевидно вярваш в него, а аз нямам за цел да се мъча да променям възгледите ти, а само да внеса малко повече информация, като отговоря на зададените въпроси.