Коментари - Борисов и войната по пътищата | dnes.dir.bg
назад

Борисов и войната по пътищата

"Това не може да продължава", отсече Борисов и заръча на МВР да представи предложения за овладяване на проблема с катастрофите.

Обратно в новината

Коментари - Борисов и войната по пътищата | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Да очакваш МВР да се бори срещу войната по пътищата, за която самите те са допринесли най-много е все едно да очакваш тумора сам да се оперира. Абсурд! Виждаме креативността на "Пътна полиция" по безумните знаци и табели в София и безумната организация на движение. За реда и състоянието на самата служба всеки може да си направи сам извода като посети сградите им в Дървеница - пълна анархия и всеки милиционер там си е фирма. Единствените мисли, които им минават през празните глави е как да си напълнят джобовете.

И ...пак се стигна до закони.Ама то закони в Бг.с лопата да ги риниш,само дето няма кой да ги спазва .Като се види кой стои начело ,какво повече да коментираме.Ето пресен случай:Прегазения от мерцедеса ,ще си остане неизвестен.И така докато не я затрият напълно тази държавица.Всеки би възкликнал-НЯМА ТАКАВА ДЪРЖАВА.

Законите са хубаво нещо,дори и свирепите закони,но в БГ важи закона на парица царица за съжаление. КАТ с тези заплати са си направо бедни,затова парата играе а не закона.

В Индия от началото на годината има 1100 загинали по пътищата. Населението на Индия е около 162,5 пъти повече от това на България. Ако запазим пропорцията близо 600те загубили живота си на улиците в Бъглария биха били около 97500 души в Индия. На фона на отрицателния прираст и заминаващите си млади тези цифри придобиват дори по-страшен оттенък.

Какъв смисъл има от още по-строги санкции като до скоро по караулките на "Пътна полиция" имаше списъци с номера, които не бива да бъдат спирани. Последното "Народно събрание" прие преди не повече от няколко месеца промени в закона за НСО, които им дава право да нарушават ЗДП?! Техните автомобили не са обозначени и вратата остава широко отворена за наши хора. Поне като редактират всеки месец ЗДП и правилника към него да напишат, че се отнася само за тези, които нямат роднини депутати, милиционери, министри и т.н. Едно време имаше член първи на Конституцията, който пазеше водещата роля на партията. Сега го разхвърляха по всички закони и кодекси, но вече пази "политическата класа" и тия, които й плащат за чадърите.

Точно по тази причина има хора, които НИКОГА няма да се откажат и да напуснат Реформаторския блок.

И какво общо има това с България. Нито културно, нито географски, нито като автопарк или подготовка на водачите, нито като инфраструктура, даже движението им е обратно в Индия. ДА не говорим, че органът регулиращ движението най-вероятно прилича повече на Скотланд ярд от колкото на нашите милиционери. Ясно е, че у нас е зле, но основната причина за това е "Пътна полиция" и корупцията в МВР. Ако Борисов иска да се бори с войната по пътищата да започне от там, като ги уволнява, а не като им пълни джобовете.

Абре Хиндо? откъде си го прочел това за Индия или не можеш да смяташ? Една бърза проверка показва, че там живота си губят около 190 души на милион. Т.е. над 200 хиляди души годишно. Тези 1100 да не са от началото на седмицата, при това с данните от вторник?