Това заяви кметът на София Бойко Борисов, след като посети строежа на метростанцията при стадион "Юнак", съобщи БТА. Борисов допълни, че е сменена изцяло технологията, по която се изграждат тунелите на подземната железница и вече пръстта не се изкарва с вагонетки, а през нова помпена станция и с помощта на специална емулсия. Сменени са и японските работници с тайвански. Новият екип, който продължава строежа на метрото, е дошъл от Тайван, тъй като съвсем скоро са изграждали местната железница. Надяваме се с тези промени да наваксаме закъснението, заяви кметът и допълни, че от българска страна строежът върви по график.
Метростанцията при стадионa е на пет нива и там ще има възможност да се паркират до 500 коли, каза Борисов. Според него по този начин в бъдеще ще бъде разтоварен от превозни средства центърът на столицата. Подобни паркинги ще има и по другите метростанции в тази посока от центъра през Интерпред, Младост, Дружба, Летище София, съобщи БГНЕС.
Предвижда се тази година да приключат основните конструкции по трасето „Интерпред” – „Младост 1”, следващата година да започнат монтажните и довършителните работи, съобщи Дарик. Успоредно със строителството на метрото в участъка се строи и бул. "А. Сахаров", който след свързването му с бул. "Д. Цанков" ще дублира претоварения бул. "Цариградско шосе". Участъкът от булеварда в жк. "Младост 1" ще бъде пуснат тази есен, а останалата част и разширението на бул. "Д. Цанков" – следващата година.
ИЗБРАНО