Идеите за подобна кампания варират от предупреждение към кандидат имигрантите да не идват, защото времето на Острова не е много приятно заради честите валежи до угрозата един ден секс бомбата Кейти Прайс да пожелае да мине под венчило с някой от тях.

Но румънският вестник "Гъндул" започна собствена кампания за привличане на британци в Румъния, която не е лишена от чувство за хумор.
"Нашата наливна бира е по-евтина от вашата бутилирана вода", гласи една от рекламите, създадени от румънската рекламна компания GMP. "Ние предлагаме повече групи храни, не само пай, наденица, риба и чипс", допълва друга реклама.

Михай Гонгу, творчески директор на GMP, на когото хрумнала идеята за рекламите, заяви, че кампанията има "приятелски дух".
"Свикнахме доста с негативната кампания, насочена срещу нас, не непременно от Великобритания, тя идваше и от други части на Европа. Беше ни забавно, а най-важното е, че се вдъхновихме", посочи той пред британската телевизия Ченъл Фор, допълвайки, че целта била рекламите да са хумористични.

"Пробвахме се в британския хумор и както всички неща в началото, вероятно не сме направили всичко както трябва. Някои от посланията ни са изпълнени със самоирония, насочени са към нас самите, румънците. Но поканата е искрена. Ако дойдете в Румъния, ще видите прекрасни места, ще срещнете прекрасни хора и най-важното - ще се отървете от някои неприятности във Великобритания. Какъв по-добър аргумент да ви убедим, че няма да се стичаме със стотици хиляди във Великобритания, когато ограниченията за трудовия пазар отпаднат?", заяви Гонгу.

Някои от другите остроумни реклами гласят: "Половината от жените ни изглеждат като Кейт, а другата половина - като сестра й". "Ние говорим по-добър английски от хората във всички части на Франция", "Чарлз купи къща тук през 2005 г. А Хари никога не е бил сниман гол".