От днес пътниците в обществения транспорт вече могат да дават оценка и препоръки за услугите, които Центърът за градска мобилност /ЦГМ/ и транспортните оператори предоставят, съобщават от Центъра за градска мобилност.

Оценяването става лесно и бързо, чрез сканиране на QR код, който препраща в приложение и след няколко кратки въпроса има възможност да се постави оценка или да се даде мнение. QR кодът може да се сканира и работи на всички смарт устройства, като не изисква инсталиране на приложение. Приложението дава възможност да се следи мнението на клиентите в реално време.

Към момента QR код е достъпен по линиите с номера 76 и 280, трамвайни линии - 7 и 20, както и тролейна линия номер 8, както и в пунктовете за продажба на превозни документи "Европейски съюз", "НДК", "Сердика", "Софийски университет" и МС "Сливница". Постепенно достъп до приложението ще има от всяко превозно средство и всички бюра за продажби на ЦГМ.

В посочените превозни средства и пунктове за продажба на билети ще има специални стикери, които съдържат QR кода за достъп и линк. Чрез сканиране на QR кода се отваря кратка анкета. Чрез плъзгане по скала потребителят може да даде своята оценка, а в края на анкетата да остави своята препоръка.