Пишем оценки за обслужването в градския транспорт в София

Към момента QR код е достъпен по линиите с номера 76 и 280, трамвайни линии - 7 и 20, както и тролейна линия номер 8

Обратно в новината

Коментари - Пишем оценки за обслужването в градския транспорт в София | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Защо при 34 градуса климатиците не работят? Поне днес, 18.08, в автобуси 102! Може би това е бонус сауна??!!

Типично изращение. Първо да си спомним, че никога не сме се съгласявали за видеонаблюдението. Също не сме се съгласявали да отпадне билетчето. Не сме се съгласявали да има херметични превозни средства без естествена вентилация.

За линия 72 оценката ми е 2,50. Карат, като бесни, тръгват и спират рязко. Обикновено в рейсовете е или много горещо, или голям студ. Много рядко се среща адекватен шофьор, който да кара нормално.

Моята оценка е че с изключение на метрото ползвам градския транспорт веднъж годишно. Колкото да затвърдя това което си мисля.

Обслужването ще бъде добре когато управата се погрижи добре за работниците. На който не му изнася да се качва на колело или да ходи пеша. Работим в затворено помещение на температури от -2 градуса.

А тъпанарите и мизерниците, които ядат, плюят, пият, цапат, викат, омазнят всичко и осмърдяват всичко.... Тех кво да ги правим?

Абе, мизерници, вие първо си плащайте за услугата, а не да сте масово гратисчии, пък после давайте оценки

аз си плащам и какво получавам , 40 минути чакане на спирката и прекачване по 3 пъти за да стигна на 5 км от вкъщи до работа.