Вече е създадена и Фейсбук група, която е официална страница на инициативата и място за дискусии и предложения.

Намерението на фондация "Дома арт" е да се убеди Столична община да включи нощно движение както на комбинирани автобусни линии (свързващи крайните квартали с центъра, летището и др.), така и на метрото, и трамвай № 5, който покрива сериозен периметър от града.

Градски транспорт ползват младите хора, живеещи в София, но и работещите на нощни смени и/или с гъвкаво работно време.
Промяната ще е полезна и за чужденците, и за имиджа на столицата, смятат инициаторите на кампанията.

Дават се за пример европейски градове с нощен транспорт като Познан в Полша (7-мия по големина град в страната). Той има изградена цяла нощна мрежа, която покрива града, нощните линии имат различни номера и маршрути от дневните.

В Берлин нощем се движат и линиите на метрото (U-Bahn) и (S-Bahn). В Германия дори и по-малки провинциални градове поддържат нощен транспорт, в зависимост от големината на града, на места това е само една линия, която ползва разширен и удължен маршрут.

Инициаторите на кампанията са готови да дадат и множество други примери, като Будапеща, Виена, Мадрид, Бърно и т.н.

През 2008-2009 г. фондацията и други неправителствени и младежки организации успяха да да убедят Столична община за пускането на експериментална нощна линия автобус 94. В края на 2009 г. обаче линиите бяха спрени.
Според фондацията това е станало без съществени аргументи.