Започна инициатива за денонощен градски транспорт

Фондация стартира кампания “За денонощен градски транспорт в София“ с интервал на движение на всеки един час от 0:00 до 05:00 ч.

Обратно в новината

Коментари - Започна инициатива за денонощен градски транспорт | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Има нужда

Щом могат да плащат нощен труд на ватманите. Защото в Европа се плаща и за нощен труд - солидно. И понеже не се рентира, между 0:00 и 05:00 има пауза.

Първо се научете да си плащате за транспорта, после искайте денонощен транспорт. Вие може да искате и да ви сервират кафенце и коняче с кубинска пура, ама дали сте го заслужили и дали можете да си платите? Писнало ми е от клошари с претенции в тази скапана държава. Буров го е казал най-добре: "Българинът ще стане велик гражданин на света в деня, когато зареже най-долното си качество винаги да гледа да мине тънко и да не си плати справедливо за това, което получава."

Да ! ...а към г-н Буров - Задочно ако позволите : А. Прогресивна Данъчна Система ! Б. Цена на Една Месечна карта за Всички Линии на Нормална Цена от Минимална Заплата за Един Работен ден. ...пък ако Буровци/ки решат да уважат Работните Групи - да заповядат ! (Кафето, коняка и пурите - Са в-кърпа-вързани !)

Че то и сега си има денонощен транспорт. В София транспортът е денонощен на всеки 5 часа в интервала от 0:00 до 5:00. Пак рев от столичани... ...в повече.

:-))))))) НО ! - считам че Сме Длъжни да Унищожим Разликите 'София - ВсичкоДруго' !! при това - Спешно !!!

Хммм. Като идея бива. Нормално е един 2 милионен град да има денонощен транспорт. Проблема е, че ще бъде на абсолютна загуба. То през деня е пълно с гратисчии, пък през ноща като няма контрол, няма да има и един перфориран билет. Може метрото да се пусне на по разредени интервали но пък то покрива само някой квартали.

Добра инициатива но таксиджийското лоби ще се разсмърди много. Дано достатъчно хора се размрънкат, че обащината да се сети да им обърне внимание

Става, стига фондацията да осигури финансиране на това начинание със собствени и на членовете си средства. Иначе малко е с чужда пита - помен...

Ако позволите, Коко (Шанел ? ;-) - по-долу зададох въпрос на Колегата 'Да Бе да'... ---> бихте ли Умножили евентуалния Резултат по Реалния брой на Заинтересуваните ?

В с. Везенково община Сунгурларе има обществен транспорт до общинския център веднъж седмично. София не е България.

Колко са данъците, платени от гражданите на село Везенково?

Обществения транспорт не се финансира от данъците. Общината субсидира транспортните фирми само за ползваните намаления на специални групи граждани. А въпросните средства общината ги получава от държавата.

ще е пълно с мургави субекти и ще бъде цяло изпитание за решилите да се възползват от туй нощно пътешествие и ще ги пребият, оберат, изнасилят...

Боянците !

това е удар под кръста за бакшишите! Няма да мине номера!

Всеки Човек има Свято Право да занесе Хляб вкъщи ! ...НО ! - ха да направим Сравнение между Цената за среднощно ползване на такси И на градски транспорт ? ---- По мои Извадки - Поне 20 (Двадесет.) Пъти е По-Скъпо с такси.

Ще видите градски транспорт нощем когато си видите ушите.Става при положение че билета след 23 часа примерно е 5 лева за еднократно пътуване.Дошли селяндурите тука и ще се возят без пари без да са платили един лев данък.Нашето таксиджийско лоби е силно,големи мафиоти държат големите фирми и няма как да се допусне това!

Защо да има денонощен градски транспорт, като и сега има услуга Ти пиеш, ние возим"?

никой няма намерение да преборва престъпността. едно решение: 1. заснемаш престъпно деяние. 2. качваш веднага в ютуб канал на МВР. 3. клипа стои поне месец. 4. получаваш бруто разход на полицай на ден и бонус от гледанията. Проблема е, че ще светнат дилърите на ...и затуй няма да го бъде.

при слука един дрон за 500 долара ще може да се изплати за 3 месеца.

Споменах за евентуалното слагане на камери... Едно - че Задължително Трябва да Са вързани към органите на реда, Второ - съответния footage - Никакъв проблем да бъде Реално ползван по Вашето Взискване.

камери имаме почти всички. но на кой ли са притрябвали в реално време. дори се говореше доскоро да се забрани за ползването им. умниците не прецениха, че има хиляди камери заснемащи хората без тяхно разрешение. има хиляди хиляди камери. има хиляди безработни, пенсионери с безсънни нощи. просто трябва място да ги гледат и при събитие да алармират и да изкарат някой лев. аз ще им пусна и моите камери..

И КОЙ ЩЕ ГО ПЛАТИ ТОВА МИЛИ ИНИЦИАТОРИ?!?!?!?!?!?!? ПРИ 5 ЛЕВА ПЪТУВАНЕТО МОЖЕ И СЪС СТЮАРДЕСИ ДА ГО ПУСНАТ.........

Ако позволите - да приемем че Не използвате ГТ... НО ! - нали имате нощни излизания ?...и Вечно се чудите Как да ги извършите ! --> Ха Сега сравнете Само едно ползване на такси (или - Знаете-какво ;-) със закупуване на Един билет или Една карта, ако обичате. ...Как Ви Звучи ?

Да трябва да има 24 ч. градски транспорт, защото такситата ти одират кожата, а е трудно да се прибераш примерно от Западен Парк до Младост в София

Моля, не сравнявайте белия свят с дива София......ако има такъв то във всеки автобус трябва да има охрана и то въоръжена !

Ммм... Ммммм.... Ммммммм -->МоляДаОсигуримБялСвятНавсякъдеУнас !!!

каква е тази фондация, кога и с каква цел е създадена, кой я управлява, как и от кого се финансира и т.н., и чак след това да каже какви инициативи има и по какви причини. Да кажат и колко пари ще струва този нощен транспорт, и кой ще го финансира, защото със сигурност няма да е рентабилен. А ще е нужна и охрана, контроли и т.н. Не е проста работа, а няма никакви проучвания. Всеки може да иска много работи, въпросът е дали можем да си ги позволим. Аз например искам да са по-начесто автобусите до Витоша през почивните дни, и колелата да се таксуват поне с двоен билет, ама кой знае защо не се прави.

Излишни разходи. Бедните да ходят пеша. Може да намерят някоя монета, ха ха..

Много, от по-интелигетните софиянци са избрали да пътуват с градки транспорт. Ти си селянин, който разбира се не може без трошка за 1000 лв да си показва комплексите и да си мисли, че е много богат. Марш на село!

Моля, обърнете внимание на разеката между селянин и селяндур. Желая Ви лек и ползотворен ден!

а по ентелигентните софиянци със фирмен или даржавен...

Не всички, които пътуват с автомобил, избиват комплекси. В част от случаите това е единствения начин да работиш и да успяваш да си водиш и вземаш децата на градина. Има маршрути, които не са уредени с оптимален градски транспорт и става така, че с автомобил се стига за двадесет минути, а с градски транспорт за поне час с три прекачвания. Като напуснеш офиса в 18, я стигнеш до градината до 19, я не с градски транспорт.

Тази идея е много глупава.Вече е пробвана и резултата е следния.Автобусите се движат празни а малкото пътници са в нетрезво състояние.Кой ще плаща тези курсове? Вместо да увеличат колите през деня когато има повече хора.Тези които имат пари за дискотеки и алкохол ще намерят и за ТАХI.

Невероятно Много Неща изказахте, Герасимов. Браво ! ---- А. Относно цените и Необходимостите - струва ми се бях изчерпателен по-долу. Б. Графика за движение Б.1. Нощния - предложих вече (пак по-долу) Б.2. Дневния --> Задължително въвеждане на Допълнителни возила в пиковите моменти ! (, било стандартните било Незабавно при Конкретна Необходимост) ----> И ! - Преференциални ленти за движение на ГТ в Тези моменти/часове !

горките шофьори, ще трябва да им се плаща тройно, да имат оръжие и по възможност, да не са семейни

Идеята не е лоша, но заедно с ватмана ще трябва да пътува и някой полицай, защото нощна София не е най-безопасното място на света. По-скоро трябва да се помисли за оптимизиране превоза към крайните квартали - например Драгалевци, Владая - за Владая и Мърчаево например оставиха един-единствен автобус и последният е някъде към 22 ч. Ако окъснееш - умираш прав.

Аз не бих нарекъл Владая и Мърчаево крайни квартали. Това са си села край София.

в трамвай не може да се спи като в кола.

аз викам минималната заплата да ни е като в европа,пък все ще намерим как да се придвижим

Минималната заплата в Европа (по - точно Европейския съюз) е в доста широки граници, от 150 Е до към 1800 Е. Не знам коя от тях искаш, но при която и да е едва ли на МРЗ ще си позволиш по - висок стандарт от текущия.

аре пак се появиха дървени философи

Не гледай какво можеш да си позволиш със толкова пари при сегашните цени. Замисли се колко ще поскъпнат стоките и услугите, когато всички започнат да получават тази заплата като минимум. И какво ще могат да си позволят хората, които работят на тази МРЗ. То не е същото като само твоята заплата да се вдигне, а на останалите да са както са сега.

Щом сме в Европейския съюз, поне това да ни е като в Европа, т.е. нека да има денонощен транспорт.

Щом като сме там,според теб.всички ще трябва да си плащат данъците,билетите и др задължения,тогава чакай по - хубави работи !

Такситата тотално ще изгорят, завалиите

ами ние с приятелите спрехме да пием шот нема пари , та не знам кои ше се вози

Да има нощен транспорт . но на нощна тарифа , по 2 !

градския транспорт не може да се справя през деня и чакаме по спирките и в студ и в пек, какво ли ще бъде да има и през нощта. Трябва да има. Спомням си преди първия мандат на кмета Софиянски имаше транспорт до 2ч. през нощта и то редовен на на интервал от час. Нещата тръгнаха зле от него, защото той промени графика, както и смени трасето на много трамвай, за да може да се перфорират повече билетчета. През нощта градския транспорт ако е на 1 час няма да е ефективен, защото не може да се виси наспирките например в минусови градуси и да чакаш да мине някой трамвай или автобус Друго ще е ако метрото работи поне на 20м.

Много е скъпо с метрото, Грета, и наистина не е икономически изгодно. Трябва да се осветяват, отопляват и охраняват всички станции, а те както знаеш са около 30. Изключително малко градове могат да си позволят лукса с метро през нощта.

Отопление на метростанциите? Това е виц :)

Защо не? Финансовия моомент никак не е труден за разрешаване. За жалост сме далеч от европейския манталитет и задължително във всяка кола трябва да има дежурен полицай, който да пази колите от вандали. Отделно, разбира се, кондуктор, който да продава билет на всеки качил се, защото иначе всички ще се возят безплатно. Така хем ще се открият между 50 и 100 работни места, хем в града ще има едно безспорно удобство.

едва ли ще е изгодно да работи цялата система на метрото за да върви празно. по скоро да се остави по един трамваи или автобус на половин час за всеки кварталл

Имах щастието да следвам в Прага. Перфектна организация на нощния транспорт (без метрото). След 00:00, на 40 минути имаше трамвайни линии, с маршрути, различни от дневните. Бяхя не повече от 10 линии, но покриваха града много добре. Имаше една спирка в центъра, дето минаваха всички, нещо като Разпределителна. Изключително удобно, колко пари ми е спестило това за таксита.... :) Всеки уважаващ себе си голям европейски град трябва да има нощен градски транспорт.

Обаче не сме голям град. По скор сме голяма село и със сигурност не сме Европейски, така че без ГТ през ноща.

Там има ли глутници бездомни кучета? Прага е известен с ниската си престъпност, и уредения градски транспорт през нощта е абсолютен плюс. Аз не бих използвала нощен градски транспорт в София, основно заради страха ми от кучета и нападения с цел обир или изнасилване. Не съм против да има такъв транспорт, ако има предпочитания към тази услуга.

хубава иницятива, но нереализиема, защото сме много, ама много бедни и не можем да си го позволим.да не се сравняваме с другите страни, защото те се разделоха с комунистите преди четвърт век, а у нас те още управляват.

А комунистите ли са виновни за твоята грамотност тип "иницЯтива", "разделоха", "нереализиема" и т.н. . А да си чувал, че изречение започва с главна буква?

Кой ще ви плаща транспорта, бе шопя. Вие още не се нучихте да си купувате билети. И с най заплати.

И кой ти каза, че не си купуваме билети-купуваме си и още как. Иначе не можем да отидем на работа. и заплатите не винаги са най. За сведениевземам 20 лв на ден,давам 4 лв за градски транспорт.

хулиганите ще потрошат всичко след всяко возило трябва и по една полицейска кола Дървосекачът : Камерите са Доказано средство за предотвратяване на хулиганщини, Колега. а дано ! ама и качулките са доказано средство срещо камерите

' оксиморон - циганин с болет

Kalin

бързите трамваи (S-Bahn);-))))хубаво пишете журналисти ама като пишете даже да не сте ходили в Германия не пишете глупости.Въпросното нещо не е трамвай а надземно Метро на повече от 100 години.Трамваите в Германия си имат друго име;-))))

За работещите нощна смяна не е нужен нощен градски транспорт. Аз също работя нощна смяна и спокойно се придвижвам с градския транспорт, който се движи до късно вечер и тръгва достатъчно рано сутрин. Не е нужен през нощта.

Таман да има кво да чупи на поразия глутницата павиани на долен .

Чакайте сега, денонощен градски транспорт не означава че по всички линии ще се движат превозни средства. Говори се само за 7-8 линии от най-възловите линии и метрото. В зависимост от дължината на курса, 1-2 автобуса на интервал 30-ина минути, които задължително трябва да правят връзки помежду си на възловите спирки. Всичко може да стане много удобно, стига да е налице желание от страна на общината и с 1 или 2 билета най-много да се прекоси целия град през нощта не много по-бавно отколкото би станало с такси.

Изобщо не означава, че по ВСИЧКИ линии ще има коли. Но за да има нощен транспорт, то във всяка кола ще трябва да има въоръжена охрана и постоянна проверка за редовността на пътниците, както и чистачка, за да събира боклуците. Та заслужава ли си?

Да, ще са нужни да ти чистят твоите боклуци и да те контролират теб, щото май май няма да си продупчиш билетче!

От 24 00 до 05 00ч. не е нужно. Има таксита. Всеки да си прави сметката. Да се засили сигурността в тези часове.

Явно и ти си таксиджия, щом така смяташ...

За Германия, разлика между S-Bahn и U-Bahn няма. Само едните като влакове за метрото се движат подземно, а другите отгоре. Въпрос на цена и удобство. Вероятно метрото е по-ново и е нямало как лесно да сложат влакови линии отгоре. Често имат общи гари на етажи. Тук май мислеха някъде в Младост, метрото да излиза отгоре. Не съм ходил там отдавна и не знам дали е така.

Ще бъде много рисково за водачите на правозни средства в нощните часове, особено в кварталите с мургаво население.

То, това беше и една от причините да го спрат, след няколко побоя на ватмани и шофьори. А пък оттогава, не сме мръднали по отношение на сигурност, въпреки, че по стъкмистика, престъпността е на изчезване.

моята фейбук група иска да има задължително кенефи в градския транспорт, защото като ми се дотропка да има къде да се изтропам...конкретно за тия от щутгард да искат там дето майките и бащите им внасят данъци, кат не ги кефи да учат в София да идат другаде.

Да, нека да има да могат да си го ползват всички крадци и терористи. И същия да взима процент, вече няма да плачат, че са на червено.

Поредните толерасти, които трябва да усвоят "едни пари". Поглеждайки на фейсбук страницата им, виждаме фондацията. А ето кой кой е в нея : "Яна Бюрер Тавание. Журналист и активист. Вълнува се от човешките права, изследва положението на хората с умствени увреждания на Балканите. Грижи се за кампаниите на Български хелзинкски комитет. Стипендиант на TED и Млад глобален лидер на Световния икономически форум."

Освен това ако може повече линии и транспортни средства в районите с компактно ангелоподобно население!

може да се помисли за някои основни линии - важно е да имаш превоз на по голямо разстояние ,а отам може и пеша

Градският транспорт е много по-евтин, екологичен, а освен това ще създава допълнителна сигурност в града през малките часове. Идеята да се пнолзват само лични автомобили идва от Америка, но ние нямаме техния стандарт и цени на горивата. Отделно, София е в котловина и това създава огромни екологични проблеми от денонощния личен автомобилен трафик. За тези, които роптаят срещу оскъпяването на билетите - нека се помисли нощните тарифи да са по-скъпички - е, не колкото на такситата, разбира се.

А дано ама на дали

Транспорта в тези часове няма да бъде ефективен. Това ще оскъпи издръжката на транспорта, ще завиши цената на билета. Няма кой да плаща...... Другият проблем е вандалщината която ще се прояви в тези часове, безопасността на водачите.

ами аз съм за защо да няма примерно на час в късните часове София не е малък град наистина много хора работят вечер и после пълнят гушите на наглите бакшиши които не знам дали някой наистина ще подкрепи и без това са вече само измекяри и е пълно с мангали които само отказват курсове които са под 10 лв

категорично - против !не е необходимо.няма такова движение нощем.само големи разходи ще се правят,а те ще се плащат от данъците на софиянци.ще се увеличат клошарите / без това са много / и пребиваващите -които крадят по къщите денем и вечер се прибират с влаковете по родните си места.

Любимата дума на българинът е ИСКАМ, а трябва да е РАБОТИ МИ СЕ ! Кой ще плаща за да могат безпаричните мързеливци да се возят гратис през нощта? Пак ли аз? Е, не ! Стига толкова !!!!!! Който иска да пие по цяла нощ да си плаща на таксита.

Тъмнозелените Са си тъмнозелени - имате право ! И ! - нека Никога Не си И помисляме да обиждаме Хората в притеснително финансово състояние, А ! - просто да Предвидим Съответни тарифи (т.е. както има за деца, учащи, възрастни - И за Хора с доход Под Критичния) ---- Картите/билетите - Задължително Същите за ползване в среднощните возила.