Трагедия в Холандия: Влак удари товарен велосипед с деца

Велосипедът е бил на Център за детски грижи и карал деца на училище

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

а в англията над прелез камери +нощно осветление ,само не зная автоматик спира ли се влак ако се види на монитора камерния че има района помежду бариерите не е чист живи здрави

Първо е редно да се даде по-точна информация. Загинали са 4 деца от (4 до 11 години) и пето дете е пострадало тежко. В Холандия са много разпространени монтирани на велосипед отпред дървени щайги, в които родители возят много малки деца. Не е нещо комфортно, но по принцип малки деца, които не могат още да карат колело, се превозват на велосипеда на родителите. В случая обаче, не става въпрос за велосипед с допълнително колело и щайга отпред, а за електрическа количка за превоз на деца (elektrische bolderwagen). Просто погледнете какво е това тук: youtube. com/watch?v=U_5VO17YD1o Не става въпрос и за вина на шофьора на количката, който е превозвал децата до забавачката - те са се движили по велосипедна алея и са спазвали правилата. Но доколкото се разбира от холандските медии - на ж.п. прелеза има велосипедни алеи и 4 бариери, 2 за коли и 2 за велосипедни алеи. Една от бариерите изглежда не е сработила и е била отворена, затова електрическата количка е преминала прелеза и е блъсната фатално от влака. Може да погледнете и прелеза на Google Maps и Google Street view на координати 51.758708, 5.507506 Ясно се виждат 4 бариери - 2 за коли, и 2 за велосипедните алеи. Тази бариера вляво изглежда не е сработила. Дори другите хора използващи подобни колички са спрели да ги ползват докато трае разследването.

Загинали са 4 деца (на 4, 4, 6, 8 години, а петото ранено дете е на 11 години). Две от загиналите деца и раненото дете са от едно семейство - огромна трагедия! Водача на електрическата количка е 32 годишна жена от малко близко селище Хееш на 2 км. Тя е също тежко ранена и загубила много кръв. Населеното място Ос е на средата между градовете Ден Бош и Неймехен. Все още няма точна информация за причината на инцидента, но се привежда свидетелство на очевидец, че жената-водач на количката е пищяла преди сблъсъка и е била блокирана между бариерите. Възможно е да е имало проблем с ел.количка или просто да е минала при вдигната бариера и след това следващата бариера бързо да се е затворила и да ги е блокирала на коловоза на влака. Няма достатъчно място между бариерата и коловоза, както и между коловозите за да спре там количката и да изчака влака да мине. Тези електрически колички са одобрени от агенцията за пътищата, но винаги е възможна някаква повреда. През април се е дискутирало тяхната безопасност при евентуална недостатъчна подготовка на водача. Количките са с 10 места за деца, движат се със скорост до 17 км/час и могат да изминат 25км на акумулатор

Има също свидетел, който твърди, че спирачките на електрическата количка са отказали и жената водач не е могла да спре, за това е викала за помощ в момента на инцидента. Има и информация от камерите на мотрисата, както и от камери на прелеза.

ми да бе грабнал секи по едно чадо ,да се помогне& на нея,друг да изтича ->идещия влак и да му маха да спре и извън прелезния район всички поживо поздраво или да монтират копче на секи прелез та кат види некой че има опасност на прелеза да го натисне и се предаде безжично сигнал до влака и спре още преди него

добре,да речем че едната бариера не се е спуснала ,а е била на примерно 2м от най-близката релса ,линията е широка примерно метър и 43см и водача на нерелсово транспортно средство е видял ясно че отсрещната бариера е спусната ,че се чува звукова прелезна аларма,че се види пресвяткаща прелезна аларма ,че може би ако си е обърнал встрани главата е чул или е видял че иде влак ,живи здрави

Няма да се научите!Товарен (каквото и да е това) велосипед се блъсна във влак - е истинското заглавие.

Не става въпрос за "товарен велосипед" или bakfiets (погледни какво е това тук bakfiets. nl), а за за електрическа количка за превоз на деца (elektrische bolderwagen). Има повече от 3000 такива колички в Холандия, може да погледнеш, че става дума за такава количка, потърси на Интернет за: "Stints in de ban na drama aan Nederlandse spoorovergang waarbij 4 kinderen omkwamen", може да погледнеш и това видео: youtube. com/watch?v=U_5VO17YD1o Драмата е голяма, става въпрос за загинали много малки деца, при това заради бариера за влаков прелез на велоалея. Мир на малките душички!

petrovito

и там има идиоти, не го забравяйте.. жалко за невинните дечица

Кой е идиота? Или ти просто тъй...от скука

Идиот е тоя който кара 5 деца в това недоразумение, въобразявайки си, че е модерен и в крак с природата. Отделно ако видиш бариерата за колите свалена и 15 коли да чакат, най-вероятно иде влак, дори твоята бариерка да не работи. Изобщо няма да коментирам идиотите, които са разрешили на тая простотия да превозва толкова деца по пътя...

неграмотни дираджии

Дали на правителството ще поискат оставката в холандския парламент ?

ти правиш ли разлика между реален инцидент, явна грешка на шофьора, защото влака е на релси и няма да къде да мръдне и лошо асфалтирани пътища с некаческвен асфалт изпълнени като държавна, т.е. правителствена, поръчка?! Сега ясно ли ти е за оставките или пак е виновен Путин?!

Стига бе, хора, поне в такива теми имайте малко приличие... Да почиват в мир малките душици!

ujabg

След гугъл преводача, трябваше и малко редакция...

За това ли се борят тези? Да си возят децата в каруца с брезент? Свят голям, луди колкото искаш...

Холандците си возят децата в електрически "каруци с брезент", ама дишат относително чист въздух и масово са в добра физическа форма. В България като си возят децата с 15 годишни дизелови таралясници и масово хората са затлъстели от обездвижване и второкачествен живот им е много добре, а?

Бате, това колело, струва повече от колата ти. п.п. Иначе, тия се борят да са щастливи. И това ключва да не висят в задръствания и да не плащат паркинг през деня, защото 2 евро на час си е малко множко за 8 часов работен ден или?. Ти разбира се при 1000 лева залпата си склонен да дадеш 200 за бензин, ама това си ти и още 80% от българите. Холандците ще сметната, че картата за градския им идва 50 лева на месец и 4 пъти по-евтино.

Свят широк, ти си част от доказателството... Пфффф

ти в Холандия бил ли си? Само питам - щото там градският транспорт е цифра пара.. а влакът между Амстердам и Хага е около 20 евро в едната посока. Е вярно вагоните са по-представителни от кое да е такси в България, но това не променя цената на услугата. Прочее там също има задръствания.

коментатор, на "пффф" сметките му може и да не са особено като хората, но независимо от всичко в масовия случай обществения транспорт и колело е по-евтино от кола. Влакът е 20 евро в посока за по-сериозните разстояния, но като работиш и го ползваш редовно си купуваш карта и ти е по-евтино. За колите пътната такса на месец колко е? За нещо в средния клас 80-150 евро. На месец. Отделно каско, паркинг, гориво и т.н. Така че влак определено си е по-изгодно от кола в повечето случаи. А най-добре колело :)