Мащабни промени в столичния градски транспорт

Мащабни промени в маршрутите на автобуси и тролейбуси на столичния градски транспорт влизат в сила.

Обратно в новината

Коментари - Мащабни промени в столичния градски транспорт | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

А кой трамвай води от Централна гара до ЦУМ-а? Линиите обезопасени ли са? Кат стъпиш да не удря ток? Май ша пазаря в Кърджали, че е по-безопасно! Стълбове падали, ток бие.

А кога ще ни върнете маршрутка 22?

Автобусна линия 384 може спокойно да я закриете! Не съм виждал да пътуват повече от двама, трима пътника!! Пълно безумие е тази линия. За Дружба 1 не е удобна за метрото!!

Трамвай 19 няма от доста време...

Да ви кажа честно, не виждам никакъв смисъл от съществуването на това дружество ЦГМ. Видя се за какво служи. Не виждам смисъл и от автобусното поделение - общинска фирма за облагоделстване и шуробаджанащина - има хиляди потвърждения за това. За другите две фими - Електротранспорт и Метрополитен важи същото. Назнчават се едни хора за директори, които работят изцяло за собствено облагодетелстване. На всякъде в белите държави градските линии се дават на търг на частни фирми и която спечели с най-добри условия обслужва трафика. Тук се прави и невъзможното за осигуряване лукса на служителите и директорите на общинските фирми. Време е Фандъкова да развърти метлата. По-добре късно от колкото никога.

"Мащабни промени в столичния градски транспорт" А аз си помислих, че ще връщат пари от незаконните билети (карти) които продават!

руската фиоложка и даскалица превърте каишката...

На грешна спирка го чакаш:)И така колко години вече?

от какъв зор...Разбъркаха града, няма оправия, на 2-3 години нови измишльотини.

Аз ше занеса лютеница на дъщеря ти. Ако трябва, ше купя от магазина и ше я излъжа, че е от теб само и само да я прилапам.

Като закривате линии и автобуси, върнете маршрутките - толкова хора ги ползват. Само Метрото ни оставиха- явно пари за друго няма. ВЪРНЕТЕ МАРШРУТКА - 24 -Младост - Овча Купел / поне докато стане МЕТРОТО !/ Даскалицата да си ходи - ГЕРБЕРИТЕ ПРЕЦЪВТЯХА !!!

Гениален си. Ако дадът градският транспорт на частни фирми, и там ще стане като сметката ти за парно и ток. Цената на билета лев и шестдесет ще ти бъде мечта, цената ще стане първо четири лева по належащи причини, а после ще стигне то седем, пътници ще има по десетина за ден, останалите на колелета, а които не могат, с КАРУЦИ. Дано поне тези в кметството да нямат откачалки на твоята степен.

Може би вместо 284 имат предвид 384 и каква точно е промяната

А кога ще удължите поне с час работното им време ? навсякъде в Европа транспорта е почти денонощен . Тук си лягат с кокошките ! Или са в полза на такситата ! От едно късно кино и си на такси за какво мие тая ката . като няма транспорт !

КАто удължават маршрута на 204 мислят ли как и без друго претъпканите автобусчета ще поемат пътниците?!?

Защо така всяка промяна в градския транспорт, задължително води към по-лошо?! Примерно - обединяват линиите 1 и 2, но те не случайно са отделени. Номер 2 качва едни баири от Кокалянското ханче до центъра на село Кокаляне и си е необходимо да може да се справи с това изкачване през зимата, а и през лятото и затова имаше един автобус, който се движеше нагоре-надолу. Автобусите по линия 1 не са в състояние да направят това, а и няма необходимост толкова често да се движат нагоре към центъра на Кокаляне.

Пак прецакаха хората, които протестираха в Младост 4, срещу закриването на маршрута на 213. В крайна сметка мафията в общината наложи своето без да ги е грижа за нуждите на хората в Младост.

В крайна сметка да се съберат хората, да купят няколко бусчета и да печелят пари, нали?

Това, че в някоя от комунделските ви дестинации за екскурзии може да е било така, не значи че в цял свят е така. Стига сте лъгали като мръсни комундели. Изкъпете се поне!

Жельо/лека му пръст/, направи селяните - столичани, а те докопаха властта!

Общото е промените, които мен ме интересуват е, че ще пътувам повече време, в някои случаи доста повече. Не знам защо се прави всичко възможно да се съсипе градския транспорт на София, най-вече чрез промените на маршрутите, безразборното откриване и закриване на линии и увеличението на времето за чакане по спирките. Може би целта е приватизация за един лев на много милиони наша собственост.

София с павирания бул,"Ленин", с езерото"Арияна' с дървените лодки с весла и ресторанта с ароматния мирис на скара, кино"Влайкова', кино'Славейков', лятно кино"Мир",плажа"Република","Дианабат','Чайка"!Какво направихте селяни?!

Когато откриха новото трасе на бул. Малинов, хората от Младост 2 протестираха заради преместения автобусен транспорт, но ГЕРБ, Бойко Борисов и Фандъкова твърдяха, че така е по-добре. Сега гледам правят това, което хората преди години си искаха, защото си познават квартала, за разлика от калинките на ГЕРБ.

не схващам промените.Сигурно пак ще вървят празни автобуси.

Автобус 4, ще прави пълен кръг в Младост 1, за да се удължи с 10-20 минути времето за пътуване.

Най лошият град за живеене от целия ЕС ! Но ще стане и по лош !

Какво направиха ли? Ами натресоха се, натрапват селското си мислене и еснафщина, мразят София, съсипват я, превръщат я в сметище, объркват всичко в нея, привикват и роднините си тук, с което допълнително се обезлюдяват малките населени места, икономика ..... за какво говорим въобще .... За съжаление всичко започна в далечните години, когато другарите завзеха с кръв властта, започнаха да развиват тежка промишленост, превърнаха думата селянин в мръсна дума, всички искаха да се наричат граждани и "да учат, за да не работят", постепенно започнаха хората от селата да се изнасят в градовете, от малките градове - в големите и така до днес, когато в България има мисля, че 3 града, в които се е съсредоточило по-голямата част от работоспособното население на България. Тъжно, много тъжно, но много малко хора го схващат, а управниците ни днес, са същите като тогава - прости, алчни, с огромно его, хора без потекло, без род, без ценностна система, хора, които както тогава, така и сега изтребват интелигенцията на България, едно време буквално, а днес, гонейки я от страната ни. Нищо не се е променило, само затъваме все повече и повече.

Напротив, точно 284 имат предвид. Просто всичките промени се водеха временни от години до окончателното вземане на решение от СОС. Само, че тази статия, описана по подобен начин не трябва да е с днешна дата.

той говори за годините, когато другарите завзеха с кръв властта - тогава бяха тези кина, имаше и кино Сердика - сега разрушено, и кино Изток - сега Била, и кино Славейков - сега някаква помия и...... Недей да слагаш всичко в кюпа, не го прави, това само влошава нещата. А врабчетата тогава бяха безброй и Радичков написа книга за тях. Радвам се, че имах щастието да живея в онези времена.

Не ме интересува транспорта на София.

Аз ли не вдявам или нещо е тотално омазано? Автобусни линии с номера 214, 2, 68 и 284 няма от доста години насам. Следователно тази новина е некоректна въобще. Какво обединение на 213 и 214, като те се обединиха доста отдавна. Същото с 1/2, 68/69 и 84/284.

Като са удължили маршрута на 204, ще добавят ли още няколко коли или ще си я караме с наличните, с които положението и сега е нетърпимо?!

А цената на билетчето кога се очаква пак да скокне със 60 %?

На царчето му пуснаха автобус. Около Врана скорстта е ограничена за да не се смущава царчето. Браво , браво...

Е къв го търсиш тогава в този форум?

некадърието на кликата около неграмотната и проста даскалица по руски, ако не беше на гърба на гражданите, щеше да е комично. а, бе, калинки, то трамвай 19 от бая време вече не върви. а нещо така за незаконния билет няма ли, как ще връщате после горници от на същия и талоните по 10, дали сте мислили, алчни селтаци. приятен ден.

и аз се радвам че живях в ония времена. Помня разходките с лодка в езерото Аряна, и кръчмата в средата му където на кебапчета и бира ставаха чудесни срещи. Помня красивия булевард с розите в средата (сега му казват цариградско море поради некачественото асфалтово покритие), помня и готиния зевзек кондуктора от тролея, който на всяка спирка беше измислил някакво весело название, а сега хората може и да имат по-вече магазини, леки коли, и високи заплати , НО ИМ ЛИПСВА СОЦИАЛНАТА БЛИЗОСТ, КАВАЛЕРСТВОТО, ТОЛЕРАНТНОСТТА И УВАЖЕНИЕТО КЪМ ВЪЗРАСТНИТЕ.

тия да не са решили 2 лв билета?

Много сте ми любими "кореняците" с това вашето "Вие селяните". Според вашите критерии и аз съм селянин - роден и живял в Плевен. Да ви разказвам ли как помня аз родния си град, и в какво се е превърнал сега? Нима не е истина че почти всичко, което можеше да произвежда и да е полезно на икономиката беше приватизирано от "едни софиянци". Разходете се из провинцията (има и други красиви места освен Арияна от спомените ви) и попитайте кой притежава лъскавите вили, предприятията и т.н. Е, в право ли са "селяните" да не долюбват мистичните обитатели на столицата и тайничко да се надяват децата им да са част от тези вечно претенциозни и всичко имащи "софиянци"? Аз бих казал - да. Само че ... светът се развива, и това не е по вина на "селяните" и на "софиянците". Ако се замисли човек, и едните и другите тъгуват за заминалите си деца - в по-голям град, в чужбина ... Всички си искат "едно време", кренвиршите от месо, "Добруджа" от 30ст. Живея в София, но професията ми налага да пътувам. Поне за себе си съм си изградил мнение - хубава ни е държавата и столицата ние хубава. Отиди в един Шанхай, Банкок или дори Токио и виж в каква блъсканица, мръсотия (без японците) и пренаселеност живеят. Нима Дубай е мнго прекрасен с безкрайно високите си лъскави сгради? Пътувал ли си по железницата в Париж? Навсякъде животът на обикновенния човек е труден и сигурно навсякъде има хора тъгуващи за тяхната си "Влайкова". Това което са ми казвали колеги чужденци за София: "уау имате си планина!". Или - ха 5 евро за порция ядене с месо? Разберете - живеем много добре ... каквото било в миналот било, да запазим поне това коеот имаме.

за какви тотални промени става дума -413 , 88, 123 си се движат от месеци по споменатите маршрути. Това прах в очите на избирателите ли е?! Стига вече с гръмките фрази - направете допитване до пътуващите как им е по-удобно , вкарайте информацията в един компютър, сортирайте я и ще получите реално необходимите промени .

и нещо по отношение на простите, неграмотни, миризливи, криминално проявени, нагли и квичащи за помощи цигани няма ли да предприемете. ситуацията е същата и не се е променила. возят с седнали, крякащи, с маанетата от смартфоните, кафенца и бирички, а билет, о, моля ви се, смях в залата. в този смисъл, всяко увеличение е за балъците, дето имат само задължение да бачкат, създават продукт, плащат данъци и осигуровки и категорична забрана да ползват езика на омразата, че ще дойде илия илиев шибания мангал с кайена и 100 думи речников запас и ста'а страшно. приятен ден.

А може ли да дадете обяснение защо и докога??? Или просто така..

От кога дир бг стана софийски сайт, и защо трябва да информира цяла България за разписанието на софийските градски автобуси? Въпросът важи и за националните медии.

По-скоро какво търси статията в новините на дир бг, предполагам че софиянци си имате собствен сайт.

Тъй като в София живее и работи една четвърт от населението на страната.

ОБИЧАМ ТЕЕЕЕ

Интересно ми е 110 с коя линия или друг транспорт се дублира че я закриват???Май им се иска по два билета да се дупчат та да има повече за крадене..