Коментари - Подкрепа за ”източния вариант” на трасе на АМ ”Струма | Днес.dir.bg
Коментари
Стига с тия журналистически простотии: "АМ "Струма"". Това е А3 (аутобан или автомагистрала 3). Какво ли ще се получи ако германците решат да си кръщават аутобаните с имена?
Абе тази магистрала да не е предназначена за Симитли и Кресна само? Да не би тия да дават доброволни пожертвования за строежа? Откъде накъде ще се прави обсъждане в две села и ще се търси мнението на клакьори за това откъде да минава и как да се строи международна магистрала, финансирана с европейски пари??? какви са кметовете на Симитли и Кресна, че да дават акъли, кое ги устройвало и кое не? Разпасана държава с дерибействащи мафиоти!!!
Какво винаги сме царе на това да правим максимално нерационални решения! След построяването на една такава магистрала, спокойно може да закрием държавата!
Проектът на магистрала Струма се финансира от Кохезионния фонд на Европейския съюз. Тъй, че тази грандиозна кражба няма да мине!!! То бива, бива да ни правят на идиоти, ама чак толкова, няма да стане! Имало радиоактивни скали, щяла да пострада търговията по магистралата и прочие дивотии правят силно впечатление. Абе крадците мафиоти не са особено интелигентни...
ако магистралата се изведе извън стария път, тези селища там умират прави!Ще станат като северозападнала България!Ако не вярвате, погледнете какво стана със Чирпан, след като магистралата го заобиколи!
Ами тогава хич да не правят магистрали да пръскат народна пара бъдева! Да си стои старият надупчен път, а бабите да могат да въртят алъш- вериш по сергиите! Абре, ти нормален ли си бе?
какво толкова съм казал?Казвам само, че ако изведеш движението от едно селище, то запада!Не е ли вярно, нормалнико?
Тези бандити си надвиха на масрафа отвсякъде!!! Организираха даже обществено допитване за да откраднат "легално" половин магистрала! Къде по света има магистрала чието платно в едната посока да минава през населени места, където селяците щели да правят търговия?! Съвсем ясно е, че старият път няма да бъде магистрала!!! Бандитите са решили да гепят 3 милиарда за 60 км. двулентов път. То 3 милиарда са прекалено много и за 60 км. стандартна магистрала! Излиза по 50 милиона на километър! Те тия си надвиха масрафа тотално!!!
На обществено обсъждане, се представя проект!!! Изготвен от кадърни/правоспособни проектанти, което гарантира оптимални показатели. Сбирщината от калинки, представя за обсъждане на местнити селяни вариянти, за да избяга от отговорност/некомпетентност!!!
като сложат тол такси и за колите, а друг път просто няма да има - гледай цирк ще стане. И ще кажат питахме ви - така поискахте.
Не схванах съвсем, ама там където умишлено запалиха пожара, за да си решат веднъж завинаги и най-радикално екологичните проблеми - оттам ли ще минава второто трасе? Ех, мамини, хубави, ненагледни! Съвсем на балъци ни правите вие!
Местните харесват този вариант, защото иначе ще трябва да си затворят заведенията и магазините като няма кой да купува, но в случая е пълно безумие да оставят този път еднопосочен с 2 ленти. Катастрофите ще се увеличат и ще е пълно с малоумници, даващи газ по завоите!
Такъв проект не е съгласуван с ЕК. Ще стане като с Калиакра! Андрешковците искат да вземат пари за цяла магистрала а да построят само един път! Пак ще ни осъди ЕК
Точно този проект е съгласуван сЕС. Чети повече!
Значи " Скоростния " път пак ще минава през града Кресна с макс . 50 км/ч .!? За каква магистрала си говорят Тия ? Всичко е прах в очите !
С нищо не се подобрява стария път с това че ще еднопосочен , с тези завои осморки пак си остава опасен ! Това мърлящина и замазване на положението с закъснелите срокове за евро парите !
Само за справка - тунелът Козница, в който се повреде локомотива днес, е построен за 2 години от 1949 до 1951 за дължина 5821 метра. И то без разни къртици.
Малоумници! Това няма да е магистрала, а скоростен път. С прекарването на връзки между двете трасета ще излезе пак по-скъпо, отколкото да се направят още две ленти. Нека си остане стария път - ще има кой да го ползва, ако тунелите се плащат. Просто направете истинска магистрала. И стига с глупостите за екология - и при двулентов и при четирилентов път е ясно че ще има отражание върху екологията. Но нека хората да са на първо място.
"За мен по-удачният вариант е обходният маршрут до Благоевград да си седи, защото ако слизаме надолу, където е детелината е 3 километра и обратно 3 километра, ми се увеличава пътуването с 6 километра минимум и това, като сметна в годината, доста пъти, все едно плащам на държавата още една винетка", каза жител на Кресна. ОБХОДЕН НЕОБХОДЕН МАГИСТРАЛА ПЪРВОКЛАСЕН ВТОРОКЛАСЕН И ТРЕТОКЛАСЕН ПЪТ .
Еколозите какво казват ?Не са ли за общ тунел вместо да се раздува ?WTF каква позиция са ?
Идиот 6 км били многоха ха ха ха Ай бегай от тука бе Що не ги заобиколят изобщо и това да остане като педервен път тъпаци страшни
За един приятел питам. И как точно пътят през дефилето като го направим еднопосочен, ще стане магистрала???
щела да има замърсяване с радиоактивни отпадъци. нас за мезе ни вземате загробват Козлодуй превръщат България в ядрена бомба която тиктака а гробара на гробарите замита под килима.Мълчание да не би някой журналист реши да постави законностт на това решение взето на тъмно.
При тунел 1км, ремонтът трае, на една тръба, вече 5 години.Въпросът в задачата към учениците е:Колко ще трае ремонтът на две тръби на тунел 14 км? Отговор: 140 години!
... разумът да надделее!
Такава касапница ще настане по стария път не е истина...много завои възможна скорост доста по малка от допустимата на магистрала....и като добавим липсата на видимост и някой друг пенсионер не на място с жигулката в обратна посока.....малоумници...ще се налеят едни пари колкото за една магистрала слънце и ще се окаже че половината са гепени...каквато е и явно целта ама тогава бития бит евания еван...ходи се оплаквай на филнкишията..явно и Европата е вдигнала ръце от балканския хайдутлук...
Докарват народа до пълно отчаяние и безпътица и горките хорица са готови и майка си да продадат за да има някакъв поминък. Хората по морето продадоха нивите останаха и без ниви и без работа. И Кресна ще изядат дървото, но сега за сега си представят хиляди туристи как спират да ядат кюфтета там.
Подкрепа за ”източния вариант” на трасе на АМ ”Струма
Жителите на Симитли подкрепиха източния вариант на трасе за преминаване на АМ "Струма" през Кресненското дефиле.
Обратно в новината