Съдът даде ход на магистралата Русе-Велико Търново
ВАС е отхвърлил жалбите срещу ОВОС на проекта
Обратно в новинатаКоментари - Съдът даде ход на магистралата Русе-Велико Търново | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
ВАС е отхвърлил жалбите срещу ОВОС на проекта
Обратно в новината
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
силвия (нерегистриран)
Демек.. по толкова - 7 518 796,99 за киломентър? Ай сиктир ..
Рита (нерегистриран)
Тази магистрала е необходима. На този път има много катастрофи. Редовно е в черните класации.
sam (нерегистриран)
"Магистралата с дължина 133 км ще струва над 1 млрд. лв" - причината за тази цена е една от двете: 1. Магистралата ще е направена от златен венециански мрамор 2. 80% от тия пари ще потънат и ще бъдат източени от руските фирми на пеефски, златев и компания Познайте верния отговор.
Rusenec (нерегистриран)
След 50-ина години може и да се случи.
.. (нерегистриран)
Много ми хареса това: "тол-таксите се сочеха като основния вариант за финансиране, но засега не са надежден източник, тъй като не е ясно кога системата ще заработи." Тя и да заработи системата, пари пак няма да има. За справка - винетките. Системата работи, но не точно...
а стига бе (нерегистриран)
Колко платна и ленти е тази магистрала че един линеен метър от нея е 7500 лева??? Само мостове и тунели ли е?
Joko (нерегистриран)
7 млн/км..... !?!?! Граби подъл чорбаджия, за злато търговец жаден и политици с "божия" благословия
Димитър (нерегистриран)
Всяка магистрала е необходима.Доста народ се изпотрепа по двупосочните пътища на Републиката.Къде от вирогшавие на шофьофите, къде от лошите трасета.Давайте, правете и не обръщайте внимание на фалшиви, глупави и демагогски лозунги от типа, "асфалт не се яде "
Българин (нерегистриран)
Става все по-абсурдно! Минимални грижи за хората, населението се топи, образованите млади българи продължават да напускат, но се хвърлят милиарди за магистрали и други прескъпи екстри. Ако прогнозите за малко над четири милиона /без уточняване на етносите/ след години са верни, кого ще обслужва това строителство?
Уточнение (нерегистриран)
В последно време стават катастрофи по магистралите, което е недопустимо. Скоро пътувах от Бургас към София. На-новият участък от"Тракия" вече е в кръпки. Ако строителството е с герберско качество, по-добре да не строят.
Хмм (нерегистриран)
Не е само до пътя, културата също има значение. Катастрофи у нас стават и по магистралите. Защо? Отговорете си сами.
Българин (нерегистриран)
Съмнявам се,Хемус се строи от около 70г. и все още е доникъде.Да не говорим за Черно море,на която и трябват само 100 километра,а дори не е на проект при положение,че това е най-важната магистрала на Балканите и ще се изплати за година,а след това всяка година от нея ще влизат по 1-2 млрд.в бюджета.
сесесере (нерегистриран)
Работата на държавата не е да се грижи за хората, а да осигурява лесни и достъпни начини да се развиват сами. Да защитава пред чужденци и и да обединява и осигурява ресурси при нужда. Комунизма ви научи държавата да ви храни облича и е... и цял живот все на нея да чакате. Да се чуди човек, как са живели хората преди 1944-та...Погрижете се сами за себе си, стига чакахте държавата...
Мдаа (нерегистриран)
Надежден източник е само онова, от което може да се спечели бързо и много / не държавата/. Оттам идва този неустоим апетит към строителство.
Знаещ (нерегистриран)
И сега идва едно крадене,а магистрала йок.То Черно море никой не я спира,но дори не е на проект,а това е най-важната магистрала за България!
Читател (нерегистриран)
Със златно покритие ще я правят.
Гербер (нерегистриран)
Бай Ганьо ''прави'' магистрала епизод пореден.Филмът завършва без магистрала и без парите за нея!
Реплика (нерегистриран)
Преди 1944 г. българите са живели много бедно, даже и политиците са били със скромни възможности - пример къщата на Б. Филов / професор, министър-председател/. Всяка цивилизована държава полага грижи за населението си, а подготвените политици знаят, че най-важен е народът.
Бесепар (нерегистриран)
Така завършват само мандатите на БСП, парите в банките ги няма!
Българин (нерегистриран)
Сърбите без европейски пари построиха магистрала до нашата граница, ние 60 км от София до Калотина не можем да построим. А това ни е най-натоварената връзка с Европа.
Реплика (нерегистриран)
Защото само БСП използва субсидиите по предназначение. Герберите имат и ги държат в банки, но не казват с какви пари издържат структурите си.
Соф. джендър (нерегистриран)
То затова трасето и е с 20 километра по-дълго от сегашния път....за да има повече за усвояване!
Щерев (нерегистриран)
Тази магистрала върви по всички канони на гейебарсткото крадене и от магистрала предстои да се трансформира в скоростен път, а най-накрая ще бъде пъвокласен път с 2 платна и мантинела по средата и скорост до 90км/ч. Скептик съм. Това е свирено вече. Там магистрала няма да има. Там дори няма да има 2 платна във всяка посока, както е на входа на Русчук. Който е ходил натам знае за какво говоря.
с други думи (нерегистриран)
Защо не се търси финансиране от ЕУ както правят другите държави, а се пипа от националния бюджет? Защото Европа иска прозрачноаст, а друго е наши фирми да лапат без никаква прозрачност Как искате тогава да има пари в Националния бюджет за всичко останало???
A11111 (нерегистриран)
дават 2 милиарда за самолети. а тук минават милиони. обаче те асфалт не ядат.
Highways (нерегистриран)
Най-добре Боко да вземе да разкаже на Китай как се строят магистрали .
3евзек
Лъжецо, Сърбия ползва предприсъединителни фондове, както беше у нас преди 15 години.
3евзек
Ние в Пресцентъра на Партията за българия също ще потвърдим - всеки лев от КТБ, попаднал при нас, беше използвам по предназначение, а за липсата на всички останали са виновни от ГЕРБ.
3евзек
Грижата за населението под формата на готови залъци в устата е полезна в краткосрочен мащаб, предимно сред контингента, който е научен да работи. А в последвтие новите поколения стават едни хрантутници на държавна издръжка и икономиката започва да буксува, както се случи у нас през 80-те. Каквото беше 1980, същото беше и 1990.
Както Варна - Русе (нерегистриран)
Щеше да е магистрала а си остана първокласен път с уширения за изпреварване,
3евзек
Зависи от гледната точка. Русе-Бяла е едни от най-смъртоносните участъци.
бай Иван (нерегистриран)
Магистрала, която е наистина необходима, защото в момента пътят Русе- Бяла буквално изнемогва от тежкият ТИР-трафик. Просто пътят е много натоварен и затова е с такава голяма аварийност. За съжаление, има нещо, което е сигурно. Следващите 10 години тая магистрала няма да заработи.
3евзек
Най-новият участък от Тракия е вече на 7 (седем) години и качеството му е еволюционен скок напред спрямо коловозите между Чирпан и Ст. Загора, които на петата си година бяха целите в кръпки, върху тях нови кръпки, а върху новите кръпки - дупки. И "гаранционен ремонт" вече не е мръсна дума, както преди 10 години.
хаджи Генчо (нерегистриран)
Има сериозни съмнения, че при строителството на магистрали, не се влагат предвидените материали, вследствие на което, строителството е некачествено, а някой прибира парите. Опозицията предложи да се извърши външна, независима експертиза на строителството. Управляващите не се съгласиха, а строителите се обидиха. Защо? Ами съгласете се и когато се окаже, че всичко е наред, просто ще натриете носът на БСП! Нали така?! Защо не се съгласихте? Какво ви притеснява?
Павел (нерегистриран)
Защото външна, разбирай наистина външна проверка от еврокомисия е правена неколкократно в различните стадии на европроекта. Това от бсп е просто евтин ПР та се лъжат плебейте, че правели нещо!
А кога... (нерегистриран)
...тунела под Петрохан? Или само си обещаваме...
Съмнитко (нерегистриран)
Съмнения?!? Глупости! Абсолютно никой не се съмнява в това, приятел.
теодор тошев
Гена, в случая не говорим кой какво влага в магистралата. Опозицията дето иска експертиза от 1 месец не си взема документите по магистралата и не казва кой ще прави акспертизата.
теодор тошев
Тунела под Петрохан никога не е обещаван да се прави. Идеята беше да е частен и да е платен. Ама никой не ще да го направи като вижда какъв платец е българина.
Знайко (нерегистриран)
София - Калотина се строи в момента! Мини да видиш какво здрава работа кипи около Сливница!
НАЙ
Свалиха Росен Желязков от председателския пост, ГЕРБ предупреди ПП-ДБ за последици
Полша ще помогне на Украйна за връщането на мъжете, подлежащи на военна служба
Борисов: Поздравявам новата сглобка, ще се изредят още 5-6 служебни правителства
Фолк певицата Дебора, хваната да шофира с близо 3 промила: Бавно разграждам алкохола
10-километрова колона от тирове блокира "Дунав мост 2" (видео)
Полша ще помогне на Украйна за връщането на мъжете, подлежащи на военна служба
Свалиха Росен Желязков от председателския пост, ГЕРБ предупреди ПП-ДБ за последици
Борисов: Поздравявам новата сглобка, ще се изредят още 5-6 служебни правителства
Петков: Желязков изпълняваше повелята на Пеевски и Борисов, отправихме им ясно съобщение
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия