Коментари - Съдът даде ход на магистралата Русе-Велико Търново | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

...тунела под Петрохан? Или само си обещаваме...

Тунела под Петрохан никога не е обещаван да се прави. Идеята беше да е частен и да е платен. Ама никой не ще да го направи като вижда какъв платец е българина.

Има сериозни съмнения, че при строителството на магистрали, не се влагат предвидените материали, вследствие на което, строителството е некачествено, а някой прибира парите. Опозицията предложи да се извърши външна, независима експертиза на строителството. Управляващите не се съгласиха, а строителите се обидиха. Защо? Ами съгласете се и когато се окаже, че всичко е наред, просто ще натриете носът на БСП! Нали така?! Защо не се съгласихте? Какво ви притеснява?

Защото външна, разбирай наистина външна проверка от еврокомисия е правена неколкократно в различните стадии на европроекта. Това от бсп е просто евтин ПР та се лъжат плебейте, че правели нещо!

Съмнения?!? Глупости! Абсолютно никой не се съмнява в това, приятел.

Гена, в случая не говорим кой какво влага в магистралата. Опозицията дето иска експертиза от 1 месец не си взема документите по магистралата и не казва кой ще прави акспертизата.

Магистрала, която е наистина необходима, защото в момента пътят Русе- Бяла буквално изнемогва от тежкият ТИР-трафик. Просто пътят е много натоварен и затова е с такава голяма аварийност. За съжаление, има нещо, което е сигурно. Следващите 10 години тая магистрала няма да заработи.

Най-добре Боко да вземе да разкаже на Китай как се строят магистрали .

дават 2 милиарда за самолети. а тук минават милиони. обаче те асфалт не ядат.

Защо не се търси финансиране от ЕУ както правят другите държави, а се пипа от националния бюджет? Защото Европа иска прозрачноаст, а друго е наши фирми да лапат без никаква прозрачност Как искате тогава да има пари в Националния бюджет за всичко останало???

Тази магистрала върви по всички канони на гейебарсткото крадене и от магистрала предстои да се трансформира в скоростен път, а най-накрая ще бъде пъвокласен път с 2 платна и мантинела по средата и скорост до 90км/ч. Скептик съм. Това е свирено вече. Там магистрала няма да има. Там дори няма да има 2 платна във всяка посока, както е на входа на Русчук. Който е ходил натам знае за какво говоря.

Щеше да е магистрала а си остана първокласен път с уширения за изпреварване,

Сърбите без европейски пари построиха магистрала до нашата граница, ние 60 км от София до Калотина не можем да построим. А това ни е най-натоварената връзка с Европа.

Лъжецо, Сърбия ползва предприсъединителни фондове, както беше у нас преди 15 години.

София - Калотина се строи в момента! Мини да видиш какво здрава работа кипи около Сливница!

Бай Ганьо ''прави'' магистрала епизод пореден.Филмът завършва без магистрала и без парите за нея!

Така завършват само мандатите на БСП, парите в банките ги няма!

Защото само БСП използва субсидиите по предназначение. Герберите имат и ги държат в банки, но не казват с какви пари издържат структурите си.

3евзек

Ние в Пресцентъра на Партията за българия също ще потвърдим - всеки лев от КТБ, попаднал при нас, беше използвам по предназначение, а за липсата на всички останали са виновни от ГЕРБ.

И сега идва едно крадене,а магистрала йок.То Черно море никой не я спира,но дори не е на проект,а това е най-важната магистрала за България!

Зависи от гледната точка. Русе-Бяла е едни от най-смъртоносните участъци.

Става все по-абсурдно! Минимални грижи за хората, населението се топи, образованите млади българи продължават да напускат, но се хвърлят милиарди за магистрали и други прескъпи екстри. Ако прогнозите за малко над четири милиона /без уточняване на етносите/ след години са верни, кого ще обслужва това строителство?

Работата на държавата не е да се грижи за хората, а да осигурява лесни и достъпни начини да се развиват сами. Да защитава пред чужденци и и да обединява и осигурява ресурси при нужда. Комунизма ви научи държавата да ви храни облича и е... и цял живот все на нея да чакате. Да се чуди човек, как са живели хората преди 1944-та...Погрижете се сами за себе си, стига чакахте държавата...

Преди 1944 г. българите са живели много бедно, даже и политиците са били със скромни възможности - пример къщата на Б. Филов / професор, министър-председател/. Всяка цивилизована държава полага грижи за населението си, а подготвените политици знаят, че най-важен е народът.

3евзек

Грижата за населението под формата на готови залъци в устата е полезна в краткосрочен мащаб, предимно сред контингента, който е научен да работи. А в последвтие новите поколения стават едни хрантутници на държавна издръжка и икономиката започва да буксува, както се случи у нас през 80-те. Каквото беше 1980, същото беше и 1990.

Всяка магистрала е необходима.Доста народ се изпотрепа по двупосочните пътища на Републиката.Къде от вирогшавие на шофьофите, къде от лошите трасета.Давайте, правете и не обръщайте внимание на фалшиви, глупави и демагогски лозунги от типа, "асфалт не се яде "

В последно време стават катастрофи по магистралите, което е недопустимо. Скоро пътувах от Бургас към София. На-новият участък от"Тракия" вече е в кръпки. Ако строителството е с герберско качество, по-добре да не строят.

3евзек

Най-новият участък от Тракия е вече на 7 (седем) години и качеството му е еволюционен скок напред спрямо коловозите между Чирпан и Ст. Загора, които на петата си година бяха целите в кръпки, върху тях нови кръпки, а върху новите кръпки - дупки. И "гаранционен ремонт" вече не е мръсна дума, както преди 10 години.

7 млн/км..... !?!?! Граби подъл чорбаджия, за злато търговец жаден и политици с "божия" благословия

Колко платна и ленти е тази магистрала че един линеен метър от нея е 7500 лева??? Само мостове и тунели ли е?

Със златно покритие ще я правят.

Много ми хареса това: "тол-таксите се сочеха като основния вариант за финансиране, но засега не са надежден източник, тъй като не е ясно кога системата ще заработи." Тя и да заработи системата, пари пак няма да има. За справка - винетките. Системата работи, но не точно...

Надежден източник е само онова, от което може да се спечели бързо и много / не държавата/. Оттам идва този неустоим апетит към строителство.

След 50-ина години може и да се случи.

Съмнявам се,Хемус се строи от около 70г. и все още е доникъде.Да не говорим за Черно море,на която и трябват само 100 километра,а дори не е на проект при положение,че това е най-важната магистрала на Балканите и ще се изплати за година,а след това всяка година от нея ще влизат по 1-2 млрд.в бюджета.

"Магистралата с дължина 133 км ще струва над 1 млрд. лв" - причината за тази цена е една от двете: 1. Магистралата ще е направена от златен венециански мрамор 2. 80% от тия пари ще потънат и ще бъдат източени от руските фирми на пеефски, златев и компания Познайте верния отговор.

Тази магистрала е необходима. На този път има много катастрофи. Редовно е в черните класации.

Не е само до пътя, културата също има значение. Катастрофи у нас стават и по магистралите. Защо? Отговорете си сами.

Демек.. по толкова - 7 518 796,99 за киломентър? Ай сиктир ..

То затова трасето и е с 20 километра по-дълго от сегашния път....за да има повече за усвояване!