Съдът даде ход на магистралата Русе-Велико Търново
ВАС е отхвърлил жалбите срещу ОВОС на проекта
Обратно в новинатаКоментари - Съдът даде ход на магистралата Русе-Велико Търново | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
ВАС е отхвърлил жалбите срещу ОВОС на проекта
Обратно в новината
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
А кога... (нерегистриран)
...тунела под Петрохан? Или само си обещаваме...
теодор тошев
Тунела под Петрохан никога не е обещаван да се прави. Идеята беше да е частен и да е платен. Ама никой не ще да го направи като вижда какъв платец е българина.
хаджи Генчо (нерегистриран)
Има сериозни съмнения, че при строителството на магистрали, не се влагат предвидените материали, вследствие на което, строителството е некачествено, а някой прибира парите. Опозицията предложи да се извърши външна, независима експертиза на строителството. Управляващите не се съгласиха, а строителите се обидиха. Защо? Ами съгласете се и когато се окаже, че всичко е наред, просто ще натриете носът на БСП! Нали така?! Защо не се съгласихте? Какво ви притеснява?
Павел (нерегистриран)
Защото външна, разбирай наистина външна проверка от еврокомисия е правена неколкократно в различните стадии на европроекта. Това от бсп е просто евтин ПР та се лъжат плебейте, че правели нещо!
Съмнитко (нерегистриран)
Съмнения?!? Глупости! Абсолютно никой не се съмнява в това, приятел.
теодор тошев
Гена, в случая не говорим кой какво влага в магистралата. Опозицията дето иска експертиза от 1 месец не си взема документите по магистралата и не казва кой ще прави акспертизата.
бай Иван (нерегистриран)
Магистрала, която е наистина необходима, защото в момента пътят Русе- Бяла буквално изнемогва от тежкият ТИР-трафик. Просто пътят е много натоварен и затова е с такава голяма аварийност. За съжаление, има нещо, което е сигурно. Следващите 10 години тая магистрала няма да заработи.
Highways (нерегистриран)
Най-добре Боко да вземе да разкаже на Китай как се строят магистрали .
A11111 (нерегистриран)
дават 2 милиарда за самолети. а тук минават милиони. обаче те асфалт не ядат.
с други думи (нерегистриран)
Защо не се търси финансиране от ЕУ както правят другите държави, а се пипа от националния бюджет? Защото Европа иска прозрачноаст, а друго е наши фирми да лапат без никаква прозрачност Как искате тогава да има пари в Националния бюджет за всичко останало???
Щерев (нерегистриран)
Тази магистрала върви по всички канони на гейебарсткото крадене и от магистрала предстои да се трансформира в скоростен път, а най-накрая ще бъде пъвокласен път с 2 платна и мантинела по средата и скорост до 90км/ч. Скептик съм. Това е свирено вече. Там магистрала няма да има. Там дори няма да има 2 платна във всяка посока, както е на входа на Русчук. Който е ходил натам знае за какво говоря.
Както Варна - Русе (нерегистриран)
Щеше да е магистрала а си остана първокласен път с уширения за изпреварване,
Българин (нерегистриран)
Сърбите без европейски пари построиха магистрала до нашата граница, ние 60 км от София до Калотина не можем да построим. А това ни е най-натоварената връзка с Европа.
3евзек
Лъжецо, Сърбия ползва предприсъединителни фондове, както беше у нас преди 15 години.
Знайко (нерегистриран)
София - Калотина се строи в момента! Мини да видиш какво здрава работа кипи около Сливница!
Гербер (нерегистриран)
Бай Ганьо ''прави'' магистрала епизод пореден.Филмът завършва без магистрала и без парите за нея!
Бесепар (нерегистриран)
Така завършват само мандатите на БСП, парите в банките ги няма!
Реплика (нерегистриран)
Защото само БСП използва субсидиите по предназначение. Герберите имат и ги държат в банки, но не казват с какви пари издържат структурите си.
3евзек
Ние в Пресцентъра на Партията за българия също ще потвърдим - всеки лев от КТБ, попаднал при нас, беше използвам по предназначение, а за липсата на всички останали са виновни от ГЕРБ.
Знаещ (нерегистриран)
И сега идва едно крадене,а магистрала йок.То Черно море никой не я спира,но дори не е на проект,а това е най-важната магистрала за България!
3евзек
Зависи от гледната точка. Русе-Бяла е едни от най-смъртоносните участъци.
Българин (нерегистриран)
Става все по-абсурдно! Минимални грижи за хората, населението се топи, образованите млади българи продължават да напускат, но се хвърлят милиарди за магистрали и други прескъпи екстри. Ако прогнозите за малко над четири милиона /без уточняване на етносите/ след години са верни, кого ще обслужва това строителство?
сесесере (нерегистриран)
Работата на държавата не е да се грижи за хората, а да осигурява лесни и достъпни начини да се развиват сами. Да защитава пред чужденци и и да обединява и осигурява ресурси при нужда. Комунизма ви научи държавата да ви храни облича и е... и цял живот все на нея да чакате. Да се чуди човек, как са живели хората преди 1944-та...Погрижете се сами за себе си, стига чакахте държавата...
Реплика (нерегистриран)
Преди 1944 г. българите са живели много бедно, даже и политиците са били със скромни възможности - пример къщата на Б. Филов / професор, министър-председател/. Всяка цивилизована държава полага грижи за населението си, а подготвените политици знаят, че най-важен е народът.
3евзек
Грижата за населението под формата на готови залъци в устата е полезна в краткосрочен мащаб, предимно сред контингента, който е научен да работи. А в последвтие новите поколения стават едни хрантутници на държавна издръжка и икономиката започва да буксува, както се случи у нас през 80-те. Каквото беше 1980, същото беше и 1990.
Димитър (нерегистриран)
Всяка магистрала е необходима.Доста народ се изпотрепа по двупосочните пътища на Републиката.Къде от вирогшавие на шофьофите, къде от лошите трасета.Давайте, правете и не обръщайте внимание на фалшиви, глупави и демагогски лозунги от типа, "асфалт не се яде "
Уточнение (нерегистриран)
В последно време стават катастрофи по магистралите, което е недопустимо. Скоро пътувах от Бургас към София. На-новият участък от"Тракия" вече е в кръпки. Ако строителството е с герберско качество, по-добре да не строят.
3евзек
Най-новият участък от Тракия е вече на 7 (седем) години и качеството му е еволюционен скок напред спрямо коловозите между Чирпан и Ст. Загора, които на петата си година бяха целите в кръпки, върху тях нови кръпки, а върху новите кръпки - дупки. И "гаранционен ремонт" вече не е мръсна дума, както преди 10 години.
Joko (нерегистриран)
7 млн/км..... !?!?! Граби подъл чорбаджия, за злато търговец жаден и политици с "божия" благословия
а стига бе (нерегистриран)
Колко платна и ленти е тази магистрала че един линеен метър от нея е 7500 лева??? Само мостове и тунели ли е?
Читател (нерегистриран)
Със златно покритие ще я правят.
.. (нерегистриран)
Много ми хареса това: "тол-таксите се сочеха като основния вариант за финансиране, но засега не са надежден източник, тъй като не е ясно кога системата ще заработи." Тя и да заработи системата, пари пак няма да има. За справка - винетките. Системата работи, но не точно...
Мдаа (нерегистриран)
Надежден източник е само онова, от което може да се спечели бързо и много / не държавата/. Оттам идва този неустоим апетит към строителство.
Rusenec (нерегистриран)
След 50-ина години може и да се случи.
Българин (нерегистриран)
Съмнявам се,Хемус се строи от около 70г. и все още е доникъде.Да не говорим за Черно море,на която и трябват само 100 километра,а дори не е на проект при положение,че това е най-важната магистрала на Балканите и ще се изплати за година,а след това всяка година от нея ще влизат по 1-2 млрд.в бюджета.
sam (нерегистриран)
"Магистралата с дължина 133 км ще струва над 1 млрд. лв" - причината за тази цена е една от двете: 1. Магистралата ще е направена от златен венециански мрамор 2. 80% от тия пари ще потънат и ще бъдат източени от руските фирми на пеефски, златев и компания Познайте верния отговор.
Рита (нерегистриран)
Тази магистрала е необходима. На този път има много катастрофи. Редовно е в черните класации.
Хмм (нерегистриран)
Не е само до пътя, културата също има значение. Катастрофи у нас стават и по магистралите. Защо? Отговорете си сами.
силвия (нерегистриран)
Демек.. по толкова - 7 518 796,99 за киломентър? Ай сиктир ..
Соф. джендър (нерегистриран)
То затова трасето и е с 20 километра по-дълго от сегашния път....за да има повече за усвояване!
НАЙ
Светът отбелязва 38 г. от най-тежката ядрена катастрофа в света (снимки)
Пеевски: ПП приключи, Петков ще драска като пудел на вратата на Борисов в Банкя
Борисов: Ако Ваня Григорова влезе в политиката, може следващото НС да е много по-различно
Мощната градушка в Южна България е унищожила хиляди декари земеделска продукция (видео)
Гърция отказа да достави на Украйна системи за ПВО "Пейтриът" или С-300
Военен брифинг: Предимството на Русия в Украйна намалява
Светът отбелязва 38 г. от най-тежката ядрена катастрофа в света (снимки)
Пеевски: ПП приключи, Петков ще драска като пудел на вратата на Борисов в Банкя
Украинското разузнаване унищожи руски хеликоптер на военно летище край Москва (видео)
Лена Бориславова допусна нова сглобка с ГЕРБ, но под условие