Росен Желязков: Модернизацията на БДЖ трябва да приключи до 2024 г.
Според транспортния министър, ако БДЖ не е в добро техническо състояние, всеки един от европейските превозвачи може да влезе на либералния пазар на пътнически превози
Обратно в новинатаКоментари - Росен Желязков: Модернизацията на БДЖ трябва да приключи до 2024 г. | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Р. Ж. (нерегистриран)
Знаете какво имам в предвид!
Ами то (нерегистриран)
това с модернизацията на железницата тея крадиенепейци го говорят от 2009та. За 10 години нищо. Сега - ако 80 процента сте дебили може да вярвате, че до 2024та ще се случи нещо. Нищо няма да се случи. Освен нови кражби и още по-големи лъжи и изборни манипулации за запазване на статуквото. Сметката се трупа. Дълговете растат. Иде криза. Работещите намаляват като процент от населението. Все по-трудно ще е нещо да се строи и модернизира. Ама вие си му вЕрвайте.
Гол и бос (нерегистриран)
Как така са вложени 4 милиарда? 400 милиона с тук там нови влакове и ремонт на гарите може, ама чак пък 4 милиарда.... Айде айде
Аз
Са... БДЖ напълно сериозно предлага "международен бърз влак" по линията Русе-Бургас, с междинна спирка София. Модернизация... на муткинден...
??? (нерегистриран)
Малко на жабока от кукленото шоу ми прилича на снимката. Модернизацията е постоянен процес. Приключвала 2024г....
Гошо (нерегистриран)
Росене, ти във влак возил ли си се? Ако не си опитай поне до гара Север....
Локомоко (нерегистриран)
Без връщането на НКЖИ в БДЖ всичко това е безмисленно! Все едно да имаш ресторант работещ добре и в него да пуснеш да си работят колеги конкуренти с отделна кухня и сервитьори който готвят по вкусно и евтино от твоята кухня и каквото си изкарат да си е за тях :))) и да очакваш "бизнеса" ти да успешен. Обяснявам го по тоя начин защото "специалистити експерти " които управляват и бдж и нкжи разбират повече от кръчми отколкото от железници.
Аз
Всъщност, от коментара ти излиза, че НКЖИ трябва да е отделна от БДЖ, но БДЖ трябва да се разпродаде и разпарчетоса, за да има конкурентни кухни, които да готвят по-вкусно и по-евтино.
САМО СЕ ПИТАМ: (нерегистриран)
Защо Баце го нямаше през декември 2014 в Белград.. В хотел Хаят. Да подписва с гърците, сърбите, макдонците и унгарците вклъчването ни към новия път на коприната... Щото НКЖИ и БДЖ са отказали милионите китайски юани..
??????? (нерегистриран)
Ма влакчетата на Никито Василевия.. Дет Баце ги проспа кат ГЛАВСЕК на МВР-то.. Пък 2010 оди да плачка на рамото на фюрер Танте да си ги вземе обратно... Пак ли ги извадиха от ръкава? В момента в Европа, железопътната инфраструктура, подвижен състав се проектира и изгражда за скорост над 200 клм. в час.. Ние залагаме максимум на 160 километра.. Няма що.. Модернизираме се.. Дори и Турция не ни иска влаковете.. Щели да са пречкат и да бавят превозите им..
либерален (нерегистриран)
Хахахаха, Вие освен монопол друго не сте практикували през живота си бе. Примерно Роско е слуга, какво общо има слугинажа с либерализъм? То и Роско разбира от БДЖ като прасенце от кладенчова вода, но има и умни прасенца да не ги обиждам. Роско, споко! Дори европейски превозвач да либерализира БДЖ, той ще го препродаде на китайците не след дълго. Те горките европейци нямат пари собствените си жп=та да оправят Роско. Но кой ще те остави тебе, напълно либерално, да отидеш и да отрежеш техният пай от сделката като продадеш на китайците директно? Ей за тая част от либералният си план мисли и говори Роско, ако някой те оставя да пръднеш без команда.
??????? (нерегистриран)
ТКа кой казваш бе главен секретар на Министерския съвет.. С "надпечатката" на бюлетините? Не е важно да разбираш от БДЖ. Важното е да си заслужил..
Mockingbird (нерегистриран)
аз се надявам, бдж -то да може да поеме на свои разходи, или поне на сметката на сорос, всички желаещи да посетят меркел и нейните площади, не очаквам макрон да бъде пропуснат! :-))) тя обеща да приеме всички войни, а службите ѝ я подкрепиха! да бъде така, както си пожелахте, сорос зависимите..
if you believe... (нерегистриран)
при нас пуснаха автоматични влакове без машинисти. най смешното беше, когато на 2-3 ден от тестовете, влака не уцели вратите и трябваше да спре и дръпне назад. хората стояха 2-3 минути и не можеха да излязат. тогава един китаец им се смя и вика: ние тези проблеми преди 10 години ги решихме в бейжинг . но.... модеринизрайте бие, бджто
Mockingbird (нерегистриран)
но защо никой не отваря въпроса, че возията по вагоните в бдж трябва да се заплаща? а "избирателната" секция на полфриман, съпътник на дойче соросвеле не плаща? а само чупи, руши и нищо не създава.
Брат'чет (нерегистриран)
Абе то всичко ще се оправи някъде далече във времето. Бих попитал Гос'тин министъра колко локомотиви и колко вагона се запалиха през последните три години и на кое място сме в ЕС по този параграф ?
нали не подценявате материала? (нерегистриран)
В събота е ден за размисъл преди втория тур на изборите за местна власт. Както на първия тур, така и 24 часа преди балотажа и в деня на вота, няма да се допуска политическа агитация, съгласно Изборния кодекс.
Гост (нерегистриран)
59 млн. лв са собствени приходи на националния жп превозвач срещу 175 млн. лв субсидия от държавата. И как точно ще излезе на печалба? Увеличение на субсидиите?
Mockingbird (нерегистриран)
в смисъл, че до 2024 всичи вагони, локомотиви и релси ще бъдат нарязани и продадени на вторични суровини, а бдж ще бъде продадено за 1 долар на зееви груп?
главанака (нерегистриран)
Е то тогава трябваше да не правят министър Росен Костинбродски, а Георги Харизанов. Защото той има опит в рязането. Нали наряза тръбите на Напоителни системи и унищожи автоматичното напояване на хиляди декари обработваема земя!
инфо (нерегистриран)
"Ако до 2024 г. БДЖ не се преструктурира, когато изтича договорът с държавата, може бъде изместена от европейски превозвач заради либерализацията на пазара." С капацитети като Росен Костибродски ГАРАНЦИЯ, че европревозвачите ще се намърдат в ЖП-то...
X (нерегистриран)
Какво развитие в БДЖ бе кретеняги. От 2008 до сега БДЖто потъваааа. Използваме все още стари влакове където са ги изполвали в Германия и Австрия преди 60 години. А уж толкова пари сте наляли в БДЖ и то затова страшно много гари бяха затворени и хората напускаха защото със заплата 450лв кондуктор не става
Васил (нерегистриран)
Желязков е заслужил прислужние на Тиквата. Вместо да е в затвора- той е шеф на БДЖ !?
М7 (нерегистриран)
След АЕЦ КОЗЛОДУЙ това е най-голямото крадене! В БДЖ! Видими резултати от модернизация - никакви! А се наливат стотици милиони! До кога ще издържи тази държава и народ , не е ясно!
гневен (нерегистриран)
Костинбродския злодей желязков е една от най-големите тикви!
Коко (нерегистриран)
Роската е пенкилер номер едно. За 3 години смени 4 служби и все шеф... Оправи ли електрическото управление дето му беше шеф Роскооо
НАЙ
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия
Какво стои зад неочаквания арест на руския зам.-министър на отбраната?
Мощната градушка в Южна България е унищожила хиляди декари зедемелска продукция (видео)
Гърция отказа да достави на Украйна системи за ПВО "Пейтриът" или С-300
Петков: Желязков изпълняваше повелята на Пеевски и Борисов, отправихме им ясно съобщение
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия
Лена Бориславова допусна нова сглобка с ГЕРБ, но под условие
Петков: Желязков изпълняваше повелята на Пеевски и Борисов, отправихме им ясно съобщение
Денков: Защо не видяхме снимките на Калин Стоянов със Стефан Димитров? Да обвинят пудела
Лукашенко призна за няколко десетки руски тактически ядрени оръжия в Беларус