Превозвачи: Потребителят ще плаща тол системата
Всичко е за сметка на пътника, който ползва тази услуга, категорична е Магдалена Милтенова
Обратно в новинатаКоментари - Превозвачи: Потребителят ще плаща тол системата | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Нещо не разбирам (нерегистриран)
щом потребителят щял да плаща тол система, тез превозвачи що скачат на умряло. А споделени превози може ли, или...?
Народа наш прост (нерегистриран)
Ще плаща за тази Тундра наречена " пътна мрежа " Която даже няма и асвалт на места , Всички заедно на протест срещу тези АЛЧНИ БАНДИТИ .не може повече да ги търпим !
БМ (нерегистриран)
Превозвачите правят струват, искат да не плащат. А ако случайно ги накарат да плащат, заявяват, че ще го пишат на гърба на потребителите. Или просто си търсят оправдание за да вдигнат цените драстично.
българин (нерегистриран)
мошенници!все искат някой да им плаща за пролемите в бизнесът им!То бива наглост ама тяхната няма мяра!След като са се хванали със бизнес значи трябва да имат и рисков мениджмънт нищо и никой бизнес не е гаратиран за печалба дори корупцията кражбата и измамата имат риск от смяна на правила и играчи!
топчия (нерегистриран)
Значи държавата е харна,когато защитава превозвачите от плана Макрон , но когато реши да въведе тол система,каквато има в другите страни, изведнъж става лоша. Ами да пътуват по междуселските пътища , ако не искат да плащат.Там няма тол такса.Ама ще им изпадат пломбите от друсане.
млад кокос (нерегистриран)
Добре де, аз съм ОК да плащам екстра 1лв като пътник. Ама май ми се струва, че по-скоро превозачите имат много скрити тайни, които не искат да излизат т.е. да си плащат.
meto (нерегистриран)
Ами естествено че пътникът ще плаща. Кой да плаща? Като отидеш да си купиш баничка не си ли я плащаш или някой други я плаща. Разликата в случая, е че големите чуждестранни тежкотварни камиони ще бъдат натоварени и Европа ще си плаща чрез тях.
МЕТОДИЕВ (нерегистриран)
ДЪРЖАВАТА ВЪРВИ УСПЕШНО НАГОРЕ И НАПРЕД
мда (нерегистриран)
Вдигайте цените, още ще намалеят пътниците. Вече почти никой не пътува с автобус. Масово подмениха големите автобуси с микробусчета.
сс (нерегистриран)
След като има кой да ви се вози то е ясно че ще натоварите него нали гоните 1000 процента печалба! Иначе нямаше да сте толкова много фирми превозвачи ако няма голяма далавера.А колкото до тол таксата тя е за всички караш ,чупииш ,амортизираш асвалта е как да си минавате без пари няма как!
възмутен (нерегистриран)
За такива изказвания директно трябва да се подвежда под отговорност. Всякакви превозвачи, търговци и прочие са изключително нагли и за да запазят баснословните си печалби, прехвърлят всичко на потребителите. Държавата трябва да има ясни механизми за предотвратяване на подобни тарикатлъци - вдига се цена на ток, вода, винетки, тол системи, данъци, застраховки, гражданска отговорност и т.н. Потребителят веднъж директно плаща това увеличение, и после още сто пъти пак го плаща, защото всеки производител, търговец или превозвач вместо да калкулира това увеличение като част от цената /което е нищожно/, прехвърля цялата тежест директно върху цената. Така по пътя на верижната реакция обикновения потребител накрая получава не 1-2, а 20-30 % увеличение. И всяка година, независимо от средно 10-те % увеличение на заплатите, става все по-беден. А търговците и превозвачите, независимо от воплите и ревовете, че ще фалират - стават все по-богати. Защото ползват теци увеличения като предтекст за още по-голямо изкуствено надуване на цените. Иначе си е редно да плащат. Не може един човек веднъж в годината да ползва магистрала и да плаща 100 лв. винетка, а те по 24 часа 365 дни в годината унищожават пътищата и накрая - плащат жълти стотинки. Ползваш-плащаш. Не ползваш-не плащаш. ТОВА Е. Другото са лични сметки, представяни като обществен интерес.
К'о каза? (нерегистриран)
И какво толкова чудно има в това, че ние, потребителите ще плащаме съоръженията? Държавата от къде да има пари? От данъци и такси естествено, а те се вземат от парите преминали през различни пътечки, но тръгнали от крайните потребители! Това си е пазар и икономика, какви са тези глупости и уж новини бре? Май наистина материала стана много зле, щом се пишат такива статии и политиците яхат тези метли!
До_неразбралите (нерегистриран)
Говорете си но факт е, че Пътната такса за камиони се вдига - от 10 до 12 пъти/в зависимост от курсовете/ - ще я плащаме всички - А обхвата на Толла е магистрали + 1 + 2 клас - няма такъв аналог в Европа ....
Aladin (нерегистриран)
Което означава единствено, че досега таксата е била прекалено ниска. С една винетка за 1000 лв. переш цяла година където си искаш. Т.е. плащаш около 3 лв. на ден досега. Сега ще стане примерно 25-30 лева на ден, като се разхвърля по пътници и стоки, пак става максимум лев увеличение.
леля Гошо (нерегистриран)
Естествено че потребителят ще плаща тол системата Какъв ви е проблема превозвачи ?
Само така (нерегистриран)
Браво Бойко. Геноцид до дупка за това просто овче племе. Докато мърда.
Дедо Гочо (нерегистриран)
От друга страна ако тези цени се увеличат, превозвачите няма да плащат. Ако не можете да си организирате бизнеса и дигнете цените ще се появят нови играчи на пазара и вие ще остатенете спомен. В много страни цените ви са съизмерими с тези на които карате . Крайно време е и мутрите от транспорта да отидат в историята .
ТрОЛ (нерегистриран)
Точно моята мисъл от по-долу, да си заминават като не ги устройва - ще дойде следващия.... Аааа-маха - алчни изроди
ТрОЛ (нерегистриран)
Да въвеждат ТОЛ системата и точка - ако искат превозвачите да си развиват бизнеса - то не е по задължение. Да отидат да си развиват бизнеса в Германия, Франция - да ги видя там как ще оцеляват - как ще укриват приходи и ще минават технически прегледи по втория и третия начин.
Айде,и тия искат (нерегистриран)
Европейско финансиране,за крадене.
Абе, (нерегистриран)
на теа им дай само да извозват: и пътници и държава, па и собствения си персонал.
ПРЕВОЗВАЧ (нерегистриран)
Българските превозвачи укриват печалби, половината им автопарк не отговаря на стандартите, шофьорите карат денонощно без да почиват (защото шефа ги кара така) и сега ще трябва малко да намалят маржа на печалбата, да дадат малко повече за пътни такси ...... и голям рев, като в крайна сметка така или иначе крайният потребител на стоки и услуги. Имам чувството, че лобират за чуждестранните превозвачи, които редовно минават от тук - защото те за без пари минават през България. И още 1995год учителя ми по история ни изнасяше речи как трябва да плащат скъпо чуждите тирове, за да минават от тук и нашите сега ще го играят спирачка - да не печелим от местоположението си!!!!!!
Aladin (нерегистриран)
Щом потребителят ще поеме разликата /както е било и досега/, защо тогава превозвачите реват толкова??? Едва ли са толкова загрижени за потребителите, за които увеличението ще е в стотинки? Истината е друга: чрез тол-системата ще излязат наяве всички курсове на превозвачите, и легални и нелегални. И ще трябва да се плащат данъци, а те не са свикнали на това...
Буко Баламата (нерегистриран)
Ми много ясно,кой да я плаща.
ь (нерегистриран)
Кого плашите бе ей мишленца ? Айде моля ви се не прехвърляйте вината на хората. Като ходихте да ближете за макрон закони и прочие друго пяхте. Като ви привикат в министерството така ще клекнете , че ще забравите какво сте говорили предния ден. СЛушали сме ги. Айде вадете камионите да ви видим колко сте силни...... Видяхме ги и ПЕРНИК и СЕСТРИТЕ .... Идва и вашия половин час слава. Народа е толкова продажен, че за 1 парче хляб ще се продаде. Всички псевдопатриоти са толкова фалшиви , че не е истина. ДОКАТО народа не осъзнае какво пише на герба ни няма да се оправим никога !!!!
Дърт шифиор (нерегистриран)
Прокуратурата да се самосезира за укриване на данъци от превозвачите! Заплатата на ТИР- аджия е 616 лв. по договор, а получава " командировъчни" 2000 €, върху които няма данъци!
Стоян Витанов (нерегистриран)
Нелегалните превозвачи също ще плащат ток такса. Врякането е защото с ток системата ще излязат на светло всички курсове на превозвачите. Сега наемаш автобус. Пускат ти всички документи. Купува си дневна винетка анонимно. Плащаш на каса с приходен ордер. Довечера от документите остава само приходния ордер. За вътрешни цели. Никой не знае че си карал баби от Пловдив до морето. Но с ток няма да е така. В един момент НАП ще попита защо си разкарвал автобуса 19 пъти до Бургас , а има пътен лист за 3
Така (нерегистриран)
Само,че НАП никога няма да пита големите превозвачи,ксто Юнион Ивкони.Те си имат чадър.
!!!! (нерегистриран)
Транзитните тирове преминават през страната за 21лв,а през Сърбия за 160лв.А тия лакомници не искат да плащат реални цени за пътищата които те най много разрушават.
Петър (нерегистриран)
Страхотно! Вие фалирате а БДЖ се възражда!
www (нерегистриран)
Когато се оправят влаковете, тогава ще видите "кон боб яде ли". Сега ще налеят милиони от ЕС в жп линии и нови влакове. Ще направят влаковете с европейски скорости, ще въведат контрол за да няма гратис. И превозвачите .... ще се извозят сами.
123 (нерегистриран)
Тези не ги ли е срам? Искат пътища, но друг да им ги плати, направи и поддържа, а те само да инкасират. Кога подобен човешки вид ще се научи, че има и действие изваждане в бизнеса? И като се разхвърли "голямата" такса върху 50 пътника в автобус или тонове стока, колко излиза на човек или на една бройка стока? Стотинки до левче за пътник и части от стотинката за стоките. Хайде стига сте ревали, и без това са ви високи тарифите, посмирете се малко.
456 (нерегистриран)
Че то пътищата у нас друг ги плаща. Всичкото магистрала, което премиера слънце ЛИЧНО е построил е с европейски пари. Аз за това не спирам да се хиля, подаряват ни магистрали, а нашите се чудят как да цоцат от тях, на концесия ли, тол система ли....
Не точно (нерегистриран)
Финансиранията са съвместни - държавата също участва с пари в тези проекти
555 (нерегистриран)
сега за товарните - а като им се хареса след година две ----и за леките от 97лв - на 1000лв.....пък вие трайте...
Отдавна (нерегистриран)
е по-евтино да отидеш със самолет до Лондон или Барселона, отколкото с рейс до Ахтопол и пак не им стига.
Да а! (нерегистриран)
Потребителят ще плаща масрафа а Политиците ще обират парсата!
123 (нерегистриран)
Турските камиони и сега плащат винетки/дневни/седмични/ и вместо тях ще е тол – никаква разлика в цената за тях ! Но - българският краен потребител – ще плаща отново цялата сметка! Една винетка от 1200 – ще стане на толл -12000 – 10 пъти увеличение на пътната такса – това ще е за превозвачите на горива, хранителни стоки ….и др. – а тези основни храни като хляба - ще минават с по няколко тола – един за жито, един за брашно и крайния за хляб! Честито! Инфлацията при тези цифри на тола – ще е 10% само от тола! ББ иска от март до декември - 2 милиарда!!!!! И сам каза – айде пускайте печатницата за пари, че трябва да вдигам на мед. сестри заплатите.! Т.е. и пътищата ще са си същите – няма да отиват за пътища.
към 123 (нерегистриран)
Турските камиони сега плащат по 21лв да преминат през страната.Като се въведе тол системата ще плащат няколко пъти пове4е както е навсякъде в Европа
11111 (нерегистриран)
вичките са евро 5 и 6 - ще плащат същото! а за нас е к_ра....хляба и млакото няма да ти го карат с евро5 и 6 камиони!
Ива (нерегистриран)
За всеки празник, а и не само хиляди поемат към Гърция с включена тол такса за пътищата там, а тук роптаят.
За ТОЛ системата (нерегистриран)
Българските превозвачи работят предимно в Европа, а през България преминават основно Турски и чужди тирове. Да си плакат щом на 40 градуса се движат и дефектират асфалта. Трябва адекватна поддръжка само да не се ...... облагодетелстват.
SS (нерегистриран)
Само и единствено превозвачите ебават мамата на пътищата у нас, и до сега не плащаха за това! Основно ние обикновените хора поемахме разходите, докато те разбиваха пътищата. Сега има възможност за по-справедливо участие от тяхна страна, но не! Алчни идиоти! Българският бизнес за никакъв хуй не става, освен да лапа и експлоатира! Но нищо, то много скоро съвсем ще остане без работници защото хората се ориентираха къде е по-хубаво да работят и масово заминават в ЕС.
Гост (нерегистриран)
Естествено!Кои от разходите на превозвачите не ги плаща потребителя(не са калкулирани в цената на услугата)? Само не ми казвайте,че протестирате,заради потребителя...
ТЦТЦТЦТЦ (нерегистриран)
Значи искат пътища на световно ниво, пък не искат да плащат за тях както по света. И тая като я питаха тази сутрин в сутрешният блок: Колко ще струва за превозвача на км и дали е по-скъпо от Сърбия и Гърция - мълчи като г_з, защото няма да е по-скъпо. Тук пак ще е най-евтино от навсякъде, обаче трябва да има разправии.... И вместо превозвачите да застанат на страната на държавата и да започнем най-накрая да събираме сносни такси от всички тирове, които денонощно минават през България - защото сме на кръстопътя между Европа и Азия - вместо да кажат, ей най-накрая ще събират целеви средства от тия дето за без пари минават през родината - не те се правят на интересни
Минува42 (нерегистриран)
То е ясно. Тогава защо стачкувате? Той пътника напрактика ви плаща всичко. Не може да оценявате билет Пловдив - София по 10 стотинки на километър и да ревете за тол таксата.
ЕВРИКА !!! (нерегистриран)
Всичко е за сметка на пътниците, не само всичко от иглата до конеца се плаща единствени и само от нашият народ това е факт и всички го виждаме.
Ама верно ли ? (нерегистриран)
Аз досега си мислех, че вожда от Банкя плаща всичко . Ти да видиш ! :))
Обикновен Българин (нерегистриран)
Разбира се , че е за сметка на обикновенния Българин . Но защо аджеба никой в нито едно ТВ студио не се появи с таблици, графики , числа и да обясни на нас обикновенните Българи как е при нашите съседи ( Гъци, Сърби, Хървати, Словенци) , колко ТЕ плащат и към какво ниво на пътната мрежа ( на някой от съседите ни) се стремим в крайна сметка ?
алооооо (нерегистриран)
Како,нали ще натоварите клиентите-що ривете тогава,че не разбирам ?
Ми (нерегистриран)
Щото шЪ останат без клиенти Бье и шЪ фалират. ТгЪз и приходИтИ от толтакситИ шЪ нальеят бЕ.
лолман (нерегистриран)
Е, та много ясно! Да си калкулират продукта адекватно,а пък ние като евентуални потребители ще решим дали да го ползваме или да изберем алтернативен начин на придвижване?
Ами... (нерегистриран)
... а бе комунистически кретени наричащи се превозвачи - В ЦЯЛ СВЯТ ТАЛ СИСТЕМИТЕ СЕ ПЛАЩАТ ОТ ПРЕВОЗВАЧИТЕ...!!!!!! Как не разбрахте, че безплатните соц обяди и вечери приключиха отдавна...?!?!?! Щом искате хубави магистрали и пътища ще плащате и ще тамалите малко печалбите - ВИЕ И СЕГА НИ ОГРАБВАТЕ НАС ПОТРЕБИТЕЛИТЕ НА УСЛУГИТЕ ВИ...!!!!!!
Реплика (нерегистриран)
А ти бе, соросоидно-герберска подлого. Какво ги защитаваш тези кожодери. Известно ли ти е, че където има въведени ТОЛ системи те включват само магистрали, а не и други пътни участъци.
Що бе (нерегистриран)
Печалбата с кой ще делите?
гост (нерегистриран)
И що ритат толкова, като няма те да плащат?
123 (нерегистриран)
Ей, няма да паднете по гръб и да си свиете печалбата с малко, а ще натоварите хората. Еми ще си правите празни курсове и ще фалирате алчни кроманьонци !
Не мога (нерегистриран)
Да разбера защо всичко трябва да бъде за сметка на потребителя?Защо превозвачите не погледнат качеството на услугите,които предлагат.Някой виждал ли е как изглежда автогара Овча купел?По ьле и от селска гара А автобусите?Като вдигнат цените ,просто няма кой да пътува.
БГ (нерегистриран)
?
НАЙ
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия
Светът отбелязва 38 г. от най-тежката ядрена катастрофа в света (снимки)
Мощната градушка в Южна България е унищожила хиляди декари зедемелска продукция (видео)
Какво стои зад неочаквания арест на руския зам.-министър на отбраната?
Пеевски: ПП приключи, Петков ще драска като пудел на вратата на Борисов в Банкя
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия
Светът отбелязва 38 г. от най-тежката ядрена катастрофа в света (снимки)
Пеевски: ПП приключи, Петков ще драска като пудел на вратата на Борисов в Банкя
Лена Бориславова допусна нова сглобка с ГЕРБ, но под условие
Борисов: Ако Ваня Григорова влезе в политиката, може следващото НС да е много по-различно