Предлагат такса "задръстване" като спасение от големия трафик в столицата
По-високо строителство ще намали ползването на автомобили
Обратно в новинатаКоментари - Предлагат такса "задръстване" като спасение от големия трафик в столицата | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Koko (нерегистриран)
Мафия
300-3 (нерегистриран)
Я, явно и някой от СОС или самия Караколев чете ДИР :)))) Как няма един положителен коментар???
извод (нерегистриран)
на местото на фандъка и харкитекта да се назначат най стария таксиджия и архитект от чужбина!!!
>>> (нерегистриран)
70% от общинарите в СОС не са софиянци. Факт! Нароили се селяндури (не селяни!) по душа и се накачулили всички софето да уравляват! барабар с тая картофената самоковска мърла!
Наблюдател (нерегистриран)
Софииските общинари сами се омотават от собствената си некадърност в проблема със задръстванията в София! Поредната им "гениална" идея за справяне с този нарастващ проблем просто е поредният "бисер"! Понякога човек се чуди - в тази община не тече ли постоянен конкурс за идиоти!!
Мирослав
На форум посветен на чистотата на въздуха преди няколко дни, един от шефовете на ЦГМ предложи същата идея. Бях потресен как шеф на общинска фирма, на когото работата му е да мисли как да подобри обществения транспорт и така да стимулира хората да не ползват автомобили, вместо да си върши работата, предлага идеи за ограничаване на автомобилите в града чрез забрани. Личи си школата от времето на социализма.
тъпак си ти (нерегистриран)
Сигурно и в Лондон са социалисти. Иначе как ще обясниш, че там се плаща, за да отидеш в центъра с кола. Естествено вие селянчетата сте свикнали да осирате всичко и да не плащате нищо.
73 (нерегистриран)
За хора предлагащи само такси може да се каже само едно: Вървете си, вие нищо не можете. При издигане на високо строителство се увеличава разстоянието между сградите.Не се печели нищо. Не напразно Лондон е изграден основно от ниско строителство на няколко етажа. Там проблемите със задръстванията са решени. но за това трябва знания и воля. Не може кмет да бъде филолог или икономист. Трябва да е инженер, който да знае какво и как да си го поиска. И как да го контролира.
300-3 (нерегистриран)
И нашите имат воля, а и желание, но за проценти.
стига де (нерегистриран)
Само лобисти! Колко по- високо строителство? То и сега има празни и полупразни жилищни сгради!
300-3 (нерегистриран)
Дааа, има и ще има задръствания. "Знаещите" изтъкват какви ли не причини по телевизия, радио и по медиите. Защо един не каза, че голям процент от задръстванията се предизвиква поради липсата на синхрон в светофарите. Защо един "умен мозък" от общината не излезе и не изкаже тезата, че задръстванията в София са заощото градът расте. Но как расте? Не се разширява, а се сгъстява. Защото е много по-лесно, да използваш съществуващата инфраструктура и на всеки празен квадратен метър да строиш. Тази инфраструктура е остаряла и е била създадена преди 40-50 г. на места и повече, когато сградите са били мнооого по-малко. Не може безразборно да тъпчеш ли тъпчеш един град и после - задръстванията били големи.
Гошо (нерегистриран)
Винаги съм се чудил защо некадърни чиновници мислят само простотии. То не е само в общината. Когато един некадърник няма какво да направи мисли каква щуротия да предложи та да видят че работи и да не го уволнят. Като направи някоя глупост за една минута после цял институт месец му оправя бакиите. И по Татово време беше така, тогава къде е преустройството?
Аха (нерегистриран)
И такса "Фандък" за всеки!
Илиян (нерегистриран)
В Копенхаген говорят за споделени автомобили , за екетромобили и т.н. , а тук си говорим за данъци ! И тук и там проблема се нарича мръсен въздух и задръстване ;) Може би след 10г нашите "специалисти" ще почнат да говорят за споделените автомобили и т.н. ;)
gogi (нерегистриран)
Съвсем изтрещяха. Нали при високо строителство има повече живущи.Едно е на една улица да живеят 5 домакинства друго е 505 в блоковете на тази площ.Преди 30-40 г в София нямаше замърсен въздух защото хората ползваха евтин ток от атомна централа а не кюмюр и дърва от гората. Половината улици тогава не бяха затворени заради колоездачни пътеки. а и хората си живееха по родните места. Създайте работни места за да се върнат там, създайте условия за живот а не обратното-рестрикция и глупост до глупост.
Ганьо Балкански
ХА-ХА-ХА ! Въздуха бил по-чист !? Само дето тогава като застанеше на Феята и Орлов мост не се виждаше ! С десет пъти по-малко автомобили - въздуха беше два пъти по-мръсен от сега ! То не бяха двутактови трабанти и вартбурзи , издухани лади и москвичи , бълващи кълбета дим зилове и газки !
Илиян (нерегистриран)
Сельо само че тогава на 10 мин минаваше една кола по Ал.Стмаболийски или Мария-Луиза ;)
Очудена (нерегистриран)
Крайно време е да се въведе такса за некадърни "специалисти" по организация на транспорта и отговорност на същите!
има ги много у Софето (нерегистриран)
Такса „Почеши ташаци„ няма ли да се въведе?
004 (нерегистриран)
Тоя хептен е изперкал. А отстоянията между блоковете ще се спазват ли? Имаш ли си идея колко трябва да бъде това разстояние при високо строителство , то сега не се спазва , защото искате само пари да лапате - такса сграда, такса смет! Колкото повече толкова повече! В си публикувайте заплатите в СО! Мизерници !
Глей са к'во става (нерегистриран)
Замазват очите на хората и прокарват идеите си за високо строителство, щото в На София-та предстоят няколко такива строежа.
Гочо (нерегистриран)
Не се ли свършиха малоумниците България..боже,боже...
123 (нерегистриран)
Т.е. съсипаха града организираха задръствания. Няма нито една артерия която да не е затапена и сега пари за такса задръстване. Създаваш проблем после събираш пари за решението му
Кибик (нерегистриран)
Време е да се въведе такса “селянин”
1111 (нерегистриран)
Тея у ред ли са?!?!? Само се чудят от къде да лапнат повече!!! Мръсници гадни!
Наблюдател (нерегистриран)
Предлага се такса задръстване - приема се! Ще ходят едни много смели лелки и чичовци между колите и ще я събират.
3 (нерегистриран)
Такса въздуг и кенеф кога?????? Само не проумявам как ''по високото строителство ще намали ползването на автомобилите''??????
3евзек
По принцип може да се случи, ако високото строителство е изпълнено както трябва. Ако в центъра имаше по-високи сгради със същата жилищна площ, но заемащи по-малко терен, заедно с подземни гаражи на няколко нива, тогава би могло да има по-широки и поради това двупосочни улици. Няма да е нужно да обикаляш. Но за целта центърът трябва да се изрине и да се застрои наново, което е...
муши (нерегистриран)
Е те номера с гаражите се губи - що да се наливат едни пари ... като може и на улицата .
Тоа (нерегистриран)
Едеот да не прави намеци за строителство на джамии, че те утепам бе едеото!
Курти (нерегистриран)
Ами вземете поне околовръстното да направите открай-докрай, пък тогава говорете! Житница не знам коя година я правите още. Всеки един реновиран пътен участък свършва в нищото. Направете някаква глобална промяна - тунели, надлези, подлези, естакади. Варианти много, таксите нищо няма да променят.
3333 (нерегистриран)
Как таксите няма да променят нищо:)))като ще си пълнят бюджета за да има какво да крадът..Хем ще си плащаш винетка, го, данък автомобил и какво ли а сега и заради безхаберието им и лакомията им и такса за ''здръстване''???
Абе (нерегистриран)
как "Една от мерките срещу големия трафик в столицата е въвеждане на такса "задръстване", която да регулира навлизането на автомобили в тежконатоварени пътни артерии" Само гледате как да крадете пари от хората. Намалете цената на градския транспорт, направете го удобен за хората и те сами ще слязат от колите си. Всичко друго е пладнешки грабеж на населението.
Очудена (нерегистриран)
Допълнение: и редовен да е градския транспорт.
101 (нерегистриран)
Този ми разби логиката. Аз си мислех, че колкото е по-високо строителството, толкова повече са хората на едно място, следователно и коли. А където има повече коли и задръстването да е по-голямо.
3евзек
Ако строителството не е нагъсто, тогава хората и колите са пак толкова, а между сградите има по-широки улици и зелени площи.
Наблюдател 1 (нерегистриран)
Нищо такова няма да помогне. Софийската котловина е неподходяща за такъв голям град. От това идват и проблемите със задръстванията и мръсния въздух. Трябва да се вземат мерки против това половината население на България да се пресели в столицата (както е тръгнало). Това не е нормално. От това преселение губи и града и провинцията, която на свой ред се обезлюдява.
123 (нерегистриран)
Прав си.както и контрол на колите.не може да регистрираш в малък град с нисък данък ,а я караш тук
az #ЛибераленКрах (нерегистриран)
"По-високото строителство в столицата, според него, ще доведе до по-малко унищожаване на природа, по-ниски разходи за самата община за изграждане инфраструктура, по-малко ползване на автомобили с по-кратка дистанция." Нерде Ямбол, нерде Стамбул???? Най-обикновен лобизъм от двама платени тъпаци!
2 (нерегистриран)
Не разбирам от икономика като Каролев, но да твърдиш, че след увеличаване на цената на синя и зелена зона е намалял трафика, трябва или да си сляп или тъп.
1 (нерегистриран)
Нито едно от двете-просто е нагъл лобист за нещо и казва някаква "умна мисъл" , като претекст.
като как (нерегистриран)
по високото строителство ще намали ползването на автомобили?!?!
Малоумници (нерегистриран)
за да нпма задръствнаия хпората в белите държави и нормалните градове правят огромни подземи и надземни паркинги. А тук искат само да лапат, без да влагат пари в нещо!
Йордана (нерегистриран)
Каза ли нещо?
НАЙ
Свалиха Росен Желязков от председателския пост, ГЕРБ предупреди ПП-ДБ за последици
Полша ще помогне на Украйна за връщането на мъжете, подлежащи на военна служба
Борисов: Поздравявам новата сглобка, ще се изредят още 5-6 служебни правителства
Фолк певицата Дебора, хваната да шофира с близо 3 промила: Бавно разграждам алкохола
10-километрова колона от тирове блокира "Дунав мост 2" (видео)
Полша ще помогне на Украйна за връщането на мъжете, подлежащи на военна служба
Свалиха Росен Желязков от председателския пост, ГЕРБ предупреди ПП-ДБ за последици
Борисов: Поздравявам новата сглобка, ще се изредят още 5-6 служебни правителства
Петков: Желязков изпълняваше повелята на Пеевски и Борисов, отправихме им ясно съобщение
Лукашенко призна за няколко десетки руски тактически ядрени оръжия в Беларус