18-годишен шофьор блъсна полицай

18-годишен шофьор с лек автомобил "Ауди" е блъснал 40-годишен полицай от РПУ-Ардино, съобщиха от Областната дирекция на МВР в Кърджали.

Обратно в новината

Коментари - 18-годишен шофьор блъсна полицай | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ами, изтрийте ме пак! Оня ден имаше точно такъв случай. Пак 18 годишен, пак изтървал колата и помлял други две паркирани коли! Толкова ли ви е трудно да разберете, че на тия 18-19 годишните с нищожен опит, САМОЧУВСТВИЕТО ИМ Е В ПОВЕЧЕ?!ТРЯБВА ДА ИМ СЕ ПОДРЕЖАТ МАЛКО КРИЛЦАТА, ЗАЩОТО ИНАЧЕ ЩЕ СИ СКУБЕМ КОСИТЕ. Предпочитам някой от тях да се обиди, но да е жив. Как да им се обясни, че трябва да се кара внимателно? Момчето иска да се покаже пред гаджето като "голям мъж" и газ до дупка! А след това се вайкаме, че били много младички! Според мен не трябва да има снизходителност към младите! За тяхно добро е!

Прав си.Ония,дето закъсаха на Шипка пак бяха ученици. Взели книжка,мама и тате купуват кола, и вече безсмъртни.

Ако се забрани да се дават книжки на цигани и хора без образование,катастрофите ще намалеят.

Ами като изскача изведнъж пред колата.И мен така са ме стряскали,какво се крият трябва отдалече да се виждат.А и нашите полицаи са от стъкло и памук,докато ги докоснеш и я си ги охлузил или оскубал.

Току взел книжка и гаф. Това са бъдещите бащи.

Ако искаме по-малко катастрофи с нови водачи на МПС трябва кат.Б да се дава след 21 навършени години и поне 6 мсеца да са с придружител с кат. Б със стаж над 1 година .

Пак ще бъде същото, образувание, обучение, възпитание, дисциплина и обществен контрол са необходими!

Възрастта не е особена предпоставка за отговорно поведение. Като предлагаш умности, готов ли си да им платиш цената, т.е. ще плащаш ли заплатите на хиляди младежи между 18 и 21 години, които си изкарват парите с шофьорлък?

Жалко, че не го е прегазил. Всеки полицай по-малко е път към добруването на България. Добрия полицай е като добрия циганин - по-добър е като е умрял.

че някой нормален човек може да напише подобно гнусно мнение! НЕГОДНИК, ОТ НАЙ-ДОЛНО НИВО!

Загинали 64 души за по-малко от два месеца. Интересно колко ли са загиналите за този период във войната в Сирия. Спорд мен единственият шанс да се предпазим от тази война по пътищата е да слезем от автомобилите за известно време. А в училищата да се въведе предмет "Обществена загриженост и отговорност". Не искам да го признавам но е факт че по време на соца егоизма нямаше такива високи нива.

За миналата година 680, за 1989 над 1200. Ти брой по колко се падат на месец. А колко загиват в Сирия от ПТП?

Ако трябва да се равняваме със Сирия,Индия или Сомалия,май е по-добре да ни закрият като държава.

Хммм, сигурен съм, че има доста разлики в числото автомобили по пътя тогава и сега. Качеството на автомобилите да не споменавам хич - спирачки, окачване и тн .. Бас ловя, че днешните по-ниски цифри не са резултат от по-свестни шофьори.

Появата на катаджия пред шофьор винаги действа стресиращо - при някои повече, при други по-малко. Явно при този млад шофьор, стресът е бил по-голям и случката се е случила и разбира се такова нещо като несъобразена скорост сама по себе си няма. Скоростта винаги се съобразява с конкретни неща. В случая КАТ твърди,ч е малдежа не е съобразил, че може да му изскочи катаджия на пътя и да го стресне....

Мощността на колата пратически няма връзка с нарушенията, които извършва някой шофьор, вкл. и млад шофьор. Коли под 100 к.с. вече почти не се произвеждат. Направете си справка, ако не вярвате.

Не е трудно да се предодврати - преди навършени 25 години да нямаш право да караш нищо над 100к.с. и готово!

На някои и след 25г стаж на волана и 25к.с. са им много !

И с 60кс пак можеш да убиеш човек. Иначе и аз съм за по висока граница за получаване на шофьорска книжка, понеже това чалгарско поколение, не трябва да получава книжки още на 18г.

Много са 100 к.с.....многооо... Особено за днешното ниво на интелигентност,възпитание и подготовка на младежта... Първата си кола подкарах на 22 и тя бе ,,ЗаЗ-965 А" само с 30 коня...бях студент,като преди това от 16 до 22 бях на две колела с кат.,,М" и ,,А",а в казармата карах две години Т-34 с 500 коня и 30 тона!

подкарвал 34-ката,нищо че бях мерач.Ако на някое пиччлеме му се наложи да паркира такъв габарит ще събори колоните на парка....че няма и огледала:)))

Възрастта не е особена предпоставка за отговорно поведение. Като предлагаш умности, готов ли си да им платиш цената, т.е. ще плащаш ли заплатите на хиляди младежи между 18 и 21 години, които си изкарват парите с шофьорлък?

Сега да ти кажа момче....По ,,мое" време,кога бях на 20-21,ТЕЗИ,КОИТО СИ ,,ИЗКАРВАХА ХЛЯБА" със шофиране,ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябваше/да бъдат ,,ПРОФЕСИОНАЛИСТИ" с кат.,,С" ! А такава се придобиваше единствено в : - техникумите по автотранспорт - авто,предказармени школи на ДОСО - в/специализираните автошколи на МНО(една от,които бе в Балчик) След това всички обикновенно служиха като шофьори в БНА и чак след УВО-то,започваха да си ,,вадят хляба" в цивилизацията с волана! Три години мин.ефективен стаж със ,,С"....чак след това на...,,Е".... Разбра ли?

sawo

А защо не е новина как полицаи блъснаха отзад шофьор каращ със съобразена скорост по заледен път и му написаха акт? Или такива новини не са интересни?