Парапетите и стълбищата на емблематичния мост "Чавдар" в София се разпадат
Според подалите сигнала само преди 4-5 години е правен ремонт, струвал на софиянци 3 700 000 лева
Обратно в новинатаКоментари - Парапетите и стълбищата на емблематичния мост "Чавдар" в София се разпадат | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
така е когато фирмите на дебелото момче правят ремонти ...... (нерегистриран)
така е когато фирмите на дебелото момче правят ремонти ......
Етишопия (нерегистриран)
Етишопия
Истината (нерегистриран)
12 години ГЕРБ и Тиквата само за строежи и ремонти говориха. Резултата - това жалко подобие на държава се разпада. Всичко направено се оказа една бутафория, направена некадърно и платена на 3-ни цени.
.!. (нерегистриран)
Епа герберастите така ремонтират! Сега ремонта даже може о 20милиона да излезе! Ние веидехме как беше и при ремонта на бул. Граф Игнатиев. там едни пари се дадоха за едно а накрая се оказа, че нищо не е направено! Даже дадоха на гешефтара там някъв заместник кмет, ама като знам от кои е гешефтара и май май и там няма да има напредък, никакъв при това! Та такива ми ти неща за герберасткото оправяне на държавата! ако издържи година значи е било късмет!!!
хм (нерегистриран)
Трябва да се радват, че цели 5 години е издържало. Най новите ремонти издържат от пролет до първи сняг.
.!. (нерегистриран)
Ааа не е баш така! Не за друго ми аз си спомням гато тиквата отвори АМ Марица! 2 Дни след това я затовриха, че беше пропаднала на 3-4 места! Мдам! Така, че така е прав си но и не е баш така! :)
Пич (нерегистриран)
Бойко не е момче бе
Смешници (нерегистриран)
Работа, работа, работа..... :D
Един друг (нерегистриран)
А я хвърлете един поглед и на подлеза при Подуяне - нова облицовка на стълбите с гранит или нещо подобно, а отдолу - пясък. Дъждовете са раздвижили пясъка и стълбите са тръгнали, акото почите са или натрошени, или изпадали. Не съм виждал другаде под облицовката вместо бетон да има просто насипан пясък. Там всички подписвали протоколите са за пандела.
PieDealer (нерегистриран)
В Китай така строят с пясък.... затова и блоковете им падат от време на време. Само че в Китай един блок се прави за месец, използва се за 3 години и се прави нов. Ние чакаме 5 години само да се почне ремонт и нов след 50 години.
aqw (нерегистриран)
След 20 години в българското строителство мога да ви кажа, че то е основано върху имитация и импровизация с възможно най-ефтините материали и без никакво съблюдаване на съвременните изисквания за качество. Но, не всичко е лошо! Българското строителство е Green, природо-съобразно. То се саморазрушава за много кратко време и природата се възвръща в естественото си състояние.
В Китай (нерегистриран)
има и друго. Като им светне червена крушка, разстрелват крадци и корумпирани. Корупцията е смъртоносно заразно заболяване. Чума. И болният го утилизират.
Анонимен (нерегистриран)
Мостът се разпада те ще сменят фасадата на театър София, която няма нужда от смяна.
герберската корупция (нерегистриран)
се вижда от космоса (лайняното петно във варненското езеро), само прокурватурата е кьорава.
РРР (нерегистриран)
Снимката към статията поразително прилича на парламента ни в момента.
:) (нерегистриран)
Пътното строителство на Тиквата проста е ясно още от времето му на кмет - Цариградско шосе стана Дунавски вълни след неговия ремонт. И от там нататък - все строеше, строеше... коптори.
Ехооо (нерегистриран)
"Емблематичният мост Чавдар" е направен от камък. Този, показан на снимката, е дублиращият до него и е строен през 1981 г. (за 1300 години България). Та, тези железа, които са в подножието на новия мост, са на 40 години и е нормално да изгният в даден момент. Напоследък вместо да обръщаме внимание на съществените неща, се взираме в нЕк'ви дреболии, жадни за самоизява. Иначе за подлеза на Подуяне, съм напълно съгласен и там си е застрашена безопасността на пешеходците. Вместо да се изявяваме по медиите, трябва да сезираме компетентните органи (Община, Инспекторат, КАТ и др.) и да следим дали ще си свършат работата.
Шведска стомана (нерегистриран)
Не зная защо е станала нарицателно за качество шведската стомана, но по Скандинавия има едни външни стълбища, които на външен вид изглеждат като поцинкована стомана, и които не ръждясват с десетилетия. В морето има подпори, вълноломи, елементи на брегови съоръжения, изглеждащи по същия начин, но на който също времето сякаш не влияе - няма ръжда в силно корозионната среда. Впрочем, стоманата може да е от Германия или друга по-близка страна, защото Швеция е далеч от местата, където наблюдавам.
Точно (нерегистриран)
Днес минах и видях, че тук там има корозия и подпухване от ръждата, като само две тръби са силно изгнили и с липсващ метал, като едната е около 4 м, а на другата е една зона с дължина под метър. Вероятно е имало нещо конкретно на местата с липсващия метал, защото природата въздейства еднакво на целия парапет, а такова изгниване само на отделни места показва и допълнително причинена повреда. Верно си е да не се прави от мухата слон, а ремонта грубо би струвал под 500 лева.
майстор (нерегистриран)
10 кубика замазка -400лв, 2 баки боя 100лв е = 3 200 000 лв.
НАЙ
Свалиха Росен Желязков от председателския пост, ГЕРБ предупреди ПП-ДБ за последици
Полша ще помогне на Украйна за връщането на мъжете, подлежащи на военна служба
Борисов: Поздравявам новата сглобка, ще се изредят още 5-6 служебни правителства
Фолк певицата Дебора, хваната да шофира с близо 3 промила: Бавно разграждам алкохола
10-километрова колона от тирове блокира "Дунав мост 2" (видео)
Полша ще помогне на Украйна за връщането на мъжете, подлежащи на военна служба
Свалиха Росен Желязков от председателския пост, ГЕРБ предупреди ПП-ДБ за последици
Борисов: Поздравявам новата сглобка, ще се изредят още 5-6 служебни правителства
Петков: Желязков изпълняваше повелята на Пеевски и Борисов, отправихме им ясно съобщение
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия