Коментари - Нова катастрофа с тир в участъка край Плевен, в който загина 12-годишно дете (снимки) | dnes.dir.bg
назад

Нова катастрофа с тир в участъка край Плевен, в който загина 12-годишно дете (снимки)

В нов емоционален пост бащата на загиналата Сияна поиска оставките на УС на АПИ и адекватно правосъдие

Обратно в новината
| Редактор : Лилия Чалева

Коментари - Нова катастрофа с тир в участъка край Плевен, в който загина 12-годишно дете (снимки) | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Коментари

Гледах снощи бащата на момиченцето съсипан... :((( КАТ миналата година Два Пъти подавали сигнал за това място, че има Проблем там! Сега Отново, но АПИ вчера с официална позиция, че всичко било ок! Явно НЕ е ок!

Има една истина, която който я нарушава, рано или късно се сблъсква с нея челно и тя се нарича съобразяване на скоростта с пътните условия. Т.е. не пътните условия да се съобразяват с пътните знаци, а шофьорите трябва да се съобразяват с: 1. състоянието на превозното средство, 2. околните водачи, вкл. тези без предимство, 3. ограничителните знаци и правила на пътя, 4. състоянието на пътната настилка, 5 времето. Ако шофьорите спазват тези прости правила и ги отчитат правилно, което включва шофиране с 30-40 км в час ако пътя и или времето не позволяват повече, нито една от тези катастрофи нямаше да се случат. Това не са инциденти. Това са престъпни небрежности, които костват човешки животи.

няма участък от 5 км читав път! бойко открадна всички милиарди за пътища а сме по зле от онези в Андите. Римските пътища са по читави от бойковите

Да се публикува списък с длъжностните лица приели ремонта! Да се направи независима експертиза и виновните да си понесат отговорността.

Са поддържани от престъпни изроди, но са такива, каквито са - смъртоносни и опасни. Има и други изроди - тираджиите - за 2-3 дни две катастрофи, предизвикани от човекоподобни. Като не става с 90, катащ със 70, а не със 120, просто е. И няма да убиеш.

КАТ не е свършил работа за 5 пари за последните 35 години!

При дъжд всяка скорост над 70 км/ч може да доведе до аквапланинг, но шофьорите на ТИРовете въобще не се съобразяват и карат с 90 км/ч нон-стоп. И резултата е налице. Път с наклон, по който водата тече надолу, и ТУР-овете почват да сърфират.

Не че нещо. Обаче на снимката се вижда, че асфалтът поне на външен вид е читав, а маркировката е супер ясна и дебела. Та не знам. Вероятно трябва да се сложат ясни знаци за силно ограничение на скоростта, мигащи светлини, нещо от тоя сорт. Иначе, няма как да накараш идиотите да карат по-бавно

Комунистите ви откраднаха мозъците(който е имал) но пък вече за там за където сте се запътили няма да ви трябва тъпа селска сган!На вас все някой друг ви е виновен а не празната ви тиква!

Кво се правя на бързи и яростни... Съвсем нормален път! Шофьорите не струват!

абе нормален си е пътя като цяло. но е с гаден завой, и явно като вали не се отводнява добре (предполагам). иначе маркировка има, асфалта е от тоя грубия/грапавия... но се кара бързо там и всички биват 'изненадани' :/

Бе, тия тираджии не четат ли комюникетата на АПИ, че пътят е на световно ниво?

Да ти докато караш с 80 анализираш сцеплението на сфалта с гумите. Винаги зависиш от пътя колкото и да си добър шофер имаш време за реакция и ако пътя там е изгладен и без сцепление какво правиш .

Аз НЕ ПРАВЯ пътищата в БГ., а лично БОЙКО ходеше да "инспектира" лотовете,но твоя мозък го няма и нмаш памет!!! ТА точно той си е виновен за това положение, България в 21 век да е по зле от Франция през 18 ти век по отношение бързо придвижване!

А защо още не са взети проби от асфалтовата настилка? Очевидно камионите се хлъзгат там. Дали е от джигитлък на шофьорите или настилката не е в ред?

Сега върнах новините да видя репортажа за катастрофата, там се вижда как влекач с ремарке на Дискордия поднася докато камерата снима. Явно асфалта е гладък като стъкло, иначе немало проблеми....

Глупости, аз съм тираджия, скоростта трябва да е много по-висока. Обратен завой е много по-опасен и най-вероятно това е проблема.

и от вчера вдигнаха тол таксите с 10%, а от 01.09 ще ги вдигнат с още 10%!!!

Караш с 60, че да можеш да реагираш по-адекватно и навреме.

Не се заяждайте с на Боци частната фирма! Ама, ха! Ще му разваляте рахата, и няма да може да краде повече.

Те да оправят асфалта и маркировката, а другото ше го мислим после ако го има въобще!

Всичко е до манталитета на тези населяващи територията! От години повтарям, че Гани така и не си промени манталитета ,а си остана крепостен селянин като през Средновековието! За Ганчо автомобила е като някакво божество, той си боготвори тоалетната закупена с превъртан километраж и газовата! Нищо няма да се промени...и така до следващия трагичен случай!!!! Наздраве Гани

километър магистрала Добре ли € НАТООФСИ да ви прибер€ ССУ съвет за съвместно управлени€ на КРАЖБИтЕ

Егати изродщината! Гледайте репортажа по БТВ. В самото начало е заснет поднасящ тир.

с ГАЗьоЛь преди Незнаю аз ли взех завоя или Ви€ дойдохте на МОЯ член пятый

който разиграват шумкарите - психологическите и финансови роби на кремъл , чрез изграждане, безличие и сабя да казват "на глас" това, което реално мислят! . българия е разрушена като менталност на 3 март и довършена - на 9 септември! . бягайте от тук.... след украйна, ликвидирана ще бъде българия, чрез вкарването и в блядския свят! . Предупредени сте!

Важното е, че от апи твърдят, че няма никакви проблеми и пътят в този участък е в "отлично" състояние...

АПИ заедно с МВР генерира корупция в България,но вместо реформи бяха наградени с безумните увеличения на заплатите за сметка на работещите!!!!

Шофьор съм от 37 години. Какви ли не ситуации съм имал на пътя. Карал съм и 3 години на ляво движение в Зимбабве. Много, ама мнооого пъти са ме спасявали две неща: 1 . ДИСТАНЦИЯ и 2. СЪОБРАЗЕНА /ТОЕСТ ПО-НИСКА / СКОРОСТ. Ей хора, животът назад не се връща!! Разберете го! Не се правете на могъщи, щото животът за секунди се губи!!

Ама те струват мноооо скъпо.

Първо, не се кара с оределна скорост. Кара се под максималната разрешена скорост. Напр -5 км в час. = 75. 2. Виждаш, че времето е лошо - вефнага сваляш още 10 км в час до 65 км в час. 3. Гледаш общото състояние на пътя. Ако има дупки, влага роса, студ - сваляш още между 5 и 10 км - 55-60 км в час. 4. Ако има тежък трафик, опасни изпреварвания и прочее още -5-10 км - 45-50 км в час. При тази скорост спокойно можеш да отреагираш и шанса да утрепаш себе си или друг е минимален. Има го, разбира се. Но там вече Бог решава.

Зяпа си филм на мултимедуята, тъп е кат гъс и надува със 100, обаче пътя бил виновен?! За кое по напред да е виновен пътя,? Ако не беше бай Тошо, там щеше да е калдъръм...

Защо не направят проба на асфалта ? Егати крадците !!!!! То от снимките личи че е повече чакъл ! Бащата на малката душичка лека и пръст да не ги оставя да дишат тия боклуци крадливи !!!!!! Всяка обществена поръчка в БГ е с връщане на КЕШ !!!!

Пътят там не е с дупки и неравности и и ма лека маркировка, но има селскостопански машини с кални гуми и става хлъзгаво! Все пак основното е, че тировете летят с превишена и несъобразена скорост. Няма контрол!! Там трябва да има една патрулка денонощно и да се движи между Луковит и Плевен! Къде са плевенските патрулки и какво са правили по време на катастрофата?! На кои важни места са били? Разследване трябва защо не се управляват процесите и защо взимат заплати! Няма полиция и няма контрол! Това е основното като причина!!!

Където падне огъня, там гори, казва народа. На тази отсечка явно има нещо, асфалт, обратен вираж на завоя или нещо друго. На пръв поглед щом всичко е наред остава вината в някои шофьори, напоследък в Б-я капна малко дъжд, ако асфалта е прекалено гладък, ето ти белята.

Още на излизане от София по Тракия шофьорите са вече афектирани и с вдигнато кръвно- лятото, а и не само, колоната коли е до Метро, после светофар на Дружба и колона на светофар на Лозен, после две пешеходни пътеки и докато се добереш до магистралата си откачил от тази простотия! От там нататък по- лабилните натискат газта до Вакарел и катастрофите са налице!

Не съм експерт, но знам със сигурност, че има участъци, в които има отчайваща нужда от ремонт. Ит реакцията на АПИ не се изненадвам. А държавата си е по старому - в последните десетилетия си е национален спорт - да се прави всичко възможно който и когато направи нещо грешно, да не си понася последствията. Един толкова прост проблем, с толкова просто решение, абсолютно умишлено се усложнява. Като решението, дори и да е просто, за него се изисква воля и е трудоемко но важи с пълна сила за всички области. Ключовата думичка е превенция и след нея - санкциониране. Вижте, не ме разбирайте погрешно, не мисля, че тираджията е искал да стане убиец ама е станал. Факторите са много - заспиване, лош път, и, и, и ... Но - нека започнем отзад напред - ако строителния надзор вместо да вземе подкупа от Х пари, за да може строителя да вложи материали, които ще му спестят х по 50 пари, а си беше свършил работата, тогава единия от факторите за тази катастрофа щеше да отпадне. Още по назад - ако тюфлеците в народното събрание, в комбина с шефовете на АПИ не раздаваха поръчки за У пари, като условието е У/2 да отиде в техни консултантски фирми, а по-надолу нашия човек да даде на подизпълнител, като той от тия половина пари да даде половината на него и а той само да върши "строителен надзор", това нямаше да стане. Какво е правилното - много просто - корупцията се наказва с конфискация. 100% от стойността. При възникнали щети - затвот - като затвора е за този, който е подписал, че тоя път е годен за експлоатация. По този начин средствата,които са отлетели в продънената каца се връщат в държавата, а властимащите ще загубят интерес от такива схеми, а този, който подписва - т.е. този, на който е възложена поръчката ще си помисли как да работи. На горе по веригата се гледа кой от АПИ е възложил поръчката на съответната фирма и му се налага дисциплинарно наказание и проверка на имуществено състояние. Така никой няма да има интерес от некачествения краен продукт!

стига с тоя път, това че има малоумни водачи а тия с тировете са за отстрел и карат като на рали е проблема да и пътищата не са цвете но главната причина са тия дето карат като м малоумни

Патрулки по време на катастрофата са били някъде на кафенце очакващи новите си двойно увеличени заплати!

Всичко там е на вълни и улеи, трагедия е асфалта. При дъжд много катастрофи. Какво повече трябва да стане, за да го оправи държавата този път в спешен порядък до края на месеца?!

Ако олигофрена намали като завива няма да поднася. Не е на писта и на състезание и няма нужда да взима с 200 завоя.

Обратен завой или обратен вираж на завой, байно?

Какво красиво момиченце! Да почива в мир! Дано някога има възмездие за бездушния, дърт Ганьо, който си седял в кабинката, за шефа на АПИ и за тлъстите, мазни дебелаци в парламента, които са най-отгоре по веригата!

От снимките се вижда, че асфалтът е прекалено гладък и при дъжд явно колите поднасят. По принцип има и кофти места по Земята, който го интересува, може да гледа сериите по Хистъри - След ранчото Скинуокър. В една от тях даваха за мост, на който стават много катастрофи и на него се установиха много магнитни аномалии.

Жалко за детенцето. И не спорете с мен. Ние сме държава от третия свят. АПИ да лъжат колкото искат, но истината относно пътя е че всяка събота и неделя го пътувам от София до Русе и най-лошия участък е от Ябланица (след магистралата) до ШЕЛ Бензиностанцията на Горни Дъбник. Точно в там е проблемното място с тези катастрофи. И големия проблем (пътя Ябланица-Горни Дъбник) е че на места го преасвалтираха миналата година пролетта, но вече и новите участъци се нагънаха (качество никакво). Също така маркировката липсва тотално от преасвалтираните участъци и шофирането нощем или в дъждовно времи е ужасно. А, да забравих и околовръстното на Плевен. Там е още по-зле. Сега го преасфалтират от половин година (15км) но нито знам кога ще свършат, нито има маркировка по новите участъци които на места между другото вече започнаха да се леко нагъват.

Ами като се кара масово малоумно и точно нулева съобразителност - законите на физиката са безмилостни .

Мутрата, Свинята и Зеленото чорапче така асвалтират пътищата. Вие си ги избрахте!

Бог прибра при себе си това АНГЕЛЧЕ. Мир на душата му.

АНГЕЛЧЕ

На Предел след кат опреди две години преасвалтираха сцеплението рязко намаля и с еднаква скорост спямо преди вероятността за катастрофи се увеличи. Като се добеви, че масово не се спазват и правилата, то лесн оможем да заключим, че и там ни чака такъв инцидент.