Коментари - Нова катастрофа с тир в участъка край Плевен, в който загина 12-годишно дете (снимки) | dnes.dir.bg
назад

Нова катастрофа с тир в участъка край Плевен, в който загина 12-годишно дете (снимки)

В нов емоционален пост бащата на загиналата Сияна поиска оставките на УС на АПИ и адекватно правосъдие

Обратно в новината
| Редактор : Лилия Чалева

Коментари - Нова катастрофа с тир в участъка край Плевен, в който загина 12-годишно дете (снимки) | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4

Коментари

Отново камион на същата фирма !

Абе аз разправях, че шофорите на камиони не могат да четат ама кой ти чува. Проста прослойка и това е.

Точно отличния външен вид на пътя е гадното на този участък. Пътя изглежда отично - равен, гладък, нямя дупки, пропадания или коловози, маркировката си му е ОК. Само дето инертния материал в асфалта не е правилния. Когато е сухо няма проблем, но когато се намокри сцеплението пада много рязко. Пътя става като заснежен. Но водача вижда просто мокър асфалт, а не заснежен асфалт. И кара като за мокър, а то ... изненада! Същия е проблема и по пътя през Искърското дефиле, когато един автобус се метна в дерето. Инертния материал трябва да отговаря на определени условия. Там е проблема. Засега може да сложат знак "хлъзгав път", ако няма такъв. Втория предполагаем от мен проблем, който се среща често по нашите пътища - обратния наклон на пътя в завой. Пътищата се правят леко изпъкнали - средата е малко по-висока от краищата. Това се прави за да се отцежда водата от пътя. Така всяко от платната е с лек външен наклон. При десните завои това даже е добре, но при левите прави проблем - лекинко намалява натиска на МПС-то към настилката. Тоест - намалява сцеплението. Може тези два проблема поотделно да не вредят особено, но когато настилката се намокри, при празно или много леко ремарке да се получава занасяне. А ако се добави и един лек вятър в посока занасянето - водача няма никакъв шанс да се справи със ситуацията.

Несъобразена скорост със състоянието на пътя. Ало, Катаджиите, снощи ще ми разправяте по телевизията, че пътя бил наред - не е наред ама имало катастрофи заради не знам какво си. Настилката е хлъзгава и никой шофьор в България не може да предположи, че АПИ са спестили и са сложили варовик в асфалта вместо здрав камък. Покритието се износва за нула време и става хлъзгаво. Ама трябва акъл...

АПИ са държава в държавата. Никой не може да ги накара да си вършат работата. Никой не се сеща да измери коефициента на сцепление на гумите с настилката. Даже АПИ нямат и такъв уред. За да е по-лесно.

Те са установили, че 39-годишен водач на ДАФ, ДАФ държавна афто фалира

газ пато е супер за луноход

Вместо да "асфалтират", може просто върху земята да лисват една кофа ледена вода, и като замръзне, ето ти път, даже сцепление ще има. А на оня тъпанар, като катастрофира, за 12 часа бяха подменили асфалтовите отсечки, и пътните знаци. Никой нищо не видя, и никой нищо не разбра. Всичко е псевдодържава, и нищоправене.

Искате разни работи от АПИ, ремонти и т.н. Само че явно не знаете, че АПИ има бюджет. Този нюджет е разчетен за някаква козметика по пътищата - маркировчица, значе да се смени, нов знак за ограничение на скоростта да се постави. Това са и направили от АПИ - заложеното в бюджета им - нов знак. А защо в бюджета на АПИ няма повече пари и изобщо цялата държава е гола като пушка? Виж, това вече е интересен въпрос. Според мен парите са необходими за да може да продължава касапницата в Украйна. Още повече, че Сащ повече не щат да плащат, та ще ррябва ЕС да се бърка по-надълбоко. Изобщо много добра идея е преди избори да питате политиците къде мислят да харчат парите ни - колко милиарда за измислени фъксини (май по милиард годишно за 3 години + още разходи по унищожаването им после), колко милиарда за Украйна, колко милиарда за превъоръжаване? Сега много избиратели гледат на партиите като на футболни отбори и гласуват като запалянковци. Това е пагубно.

Айде, айде, горките, живи да ги ожалиш. Там какви далавери са с рецептите за асфалтовата смес, не е истина. Пишеш едно, плащаш , те ти карат нещо съвсем различно, дето и за пешеходци не става, и ти викат оправяй се, няма друго... айде да не ги жалим горките АПИ, че тия Свинетки къде отиват?

,,Водачът ще бъде наказан по административен ред за движение с несъобразена скорост с пътните условия и със състоянието на пътната настилка.'' И как ще го докажат това?

айде, несъобразената скорост веднага заигра. Това понятие само в бегетото го има. Има превишена, и непревишена скорост. Точка. Непревишена скорост и самостоятелно птп, значи пътят не позволява движение с макс.разрешена скорост, ако водача е чист.

Извънградско и извън магистрала скоростта е под 80-90 за всички. При моя 100 км са ми правили тройно изпреварване. Че и пресвятка.

Важно е да нема згазени помияри, хората не са важни.

goose

Пак търсим под вола теле. Пътя точно в този участък е достатъчно приличен, ако спазваш ограниченията. И тук идваме до истинския виновник - КАТ. Докато само висят в храстите и регистрират ПТП-та - няма да има промяна. Докато не ги накараме да започнат да работят - също. Докато си измиват ръцете с несъобразената скорост, без изобщо да проверяват и техническо състояние на МПС-то, и техническото състояние на пътя - ще четем некролози на деца по пътищата. Там е целия проблем - КАТ са абдикирали тотално от работата, която имат да вършат и само висят по храстите, убивайки работното време.

Пич, за какво техническо състояние говориш? Не видя ли снимката? Това е камион макс на година и сигурно под 200 000 км. Гаранция, че разполага с всички измислени до този момент екстри. Ограничителя на скоростта на 90 км/ч даже няма смисъл да коментирам. Явно самият асфалт не е читав. Това,че няма дупки, не го прави безопасен. Спомнете си Своге. Същото е и в с. Брестовица, на пътя за Варна, след Ябланица. Не препоръчвам опитите за рязко спиране при мокър асфалт на този участък, независимо от екстрите в автомобила и опита на водача. На лед имате по-добро сцепление.

Не знам как правят пътищата на територията, ама дори на сух асфалт и сухо време на много места са хлъзгави. Тотална кочина е това! Този днес е имал късмет, че е нямало насрещно движение

Ами как - ползват неправилния инертен материал - варовик и то от меките. За нула вреем пътя се полира.

Предполагам и детето е било с изофикс столче, с правилно монтиран колан

Пътувам поне по 2-3 пъти в месеца по пътя и в участъка Луковит - Телиш - Горни Дъбник е АБСОЛЮТЕН ЛЕШ!!! Наистина по тази отсечка има и много по-ужасни, вълнисти и нацепени участъци от този, където е станало, но това не означава, че този участък е добър! Това, че не виждаш трапове по пътя не означава, че е добър! Не знам защо лъжеш така грозно, в Апи ли работиш, или имаш зъб на Кат, но е срам за теб! Там ако не си офроуд автомобилен състезател просто няма как да вдигнеш над 90-100 км и в слънпево време и без трафик. Просто пътя ТЕ ИЗХВЪРЛЯ!

ПО ЗДвП максималната допустима скорост за МПС кат. С+Е извън населено място е 70 км/ч. По неизвестна причина КАТ е настроил камерите на 105 км/ч. тоест не санкционират тировете умишлено и целенасочено. Защо ? Защо не контролират тировете а кръвния данък го плащат обикновените хорица с леки коли?

От където и да го гледаш.. С ТИРа проблема е в СКОРОСТТА.. Завоя - спрямо неговата посока на движение, е с добър вираж. Но въпреки това ремаркето е тръгнало да изпреварва влекача.. Що се отнася до износената настилка.. Тя само в завоя ли е изнесена или на километри от нея.. Дъжда само в този завой ли е намокрил пътя? Добрите шофьори си имат едно правило - не изпреварвай спирачния си път.. Това не е спазил тираджията от Дискордия.

smirn0ff

братко, за всичко съм съгласен с тебе, ама отиди и мини в двете посоки по тоя участък от Златна Панега до Плевен и обратно, пък после коментирай... там положението е ТРА-ГИЧ-НО!

goose

Минавах го в петък и събота - София - Русе - Долни дъбник - София. Има проблемни места по пътя, но те не точно в този участък.

Само потвърждаваш - по трагичните пътни настилки трябва да се кара БАВНО.. А не с максимално разрешената скорост, а по снимката - видно НАД НЕЯ..

Но разбрахме полицията е заета да покрива контрабандисти - ясно всичко на най-високо политическо ниво. Спомнянм си някой щеше да оправи нашата Родина за 800 дни, нали, а след него дойте и Боко и ГЕРБ, а сега и новите му пълнички ортаци. Клета България, но продължаваме да си гласуваме за тях...

Ама тоз за 800-те дни и за смяна на чипове гонореше.. В случая тираджията показва, че е бил прав..

Напълно прав е бил за чиповете, но смяната им трябва да започне от управляващите и така постепенно след няколко поколения бугаристанците ще са с ъпдейтнати чипчета, че нуждата от промяна в мисленето е неотложна

изкарали са ги всички униформени да пишат фишове за паркирали автомобили, а тировете никой не ги закача, дори нема снимки на тирове, защо ли? мънимънимънииии--мъни катаджията Мъни познавате ли го?

Това не е държава, целия трафик за и от Румъния и всички камиони минават от там

оная кукумяфка дето стана министър 2021г. спря магистралите

СЕГА РАЗБРАХТЕ ЛИ ЗАЩО СПЕШНО ТРЯБВА —— НАРОДЕН СЪД !!!!!!!!

за такива кардинални промени трябват млади хора ,например в Иран 70процента от населението през 78 година е било под 25 години ,атояласите са ги повели и са махнали монархията. тук сме с застаряващо население и всеки си гледа болежките и промоциите в Кауфланд

съдиите в народния съд са бифши свинари, ако не си свинар,може да се окажеш от страната на осъдените

Пак ли ? И колко пъти трябва да ви се казва ,че т.н. народен съд е създаден под натиска на САЩ , Англия и СССР и с тяхно одобрение на съставите ?

Корупцията убива децата ни. И в България и в Македония е същото. Не, не живеете по-добре като си платите за нещо, вместо да го вземете по легален начин. Тези пари и хората, които са ги взели, вместо да се трудят съвестно, УБИВАТ ДЕЦАТА НИ.

От 3 години Тол Таксите не са вдигани,въпреки голямата инфлация и поскъпването на материалите.От вчера са вдигнати с 10 процента и започна големия рев на превозвачите.Тези, които си прикриват номерата за да не плащат,тези които не спазват скоростни знаци,тези които правят катастрофи и рушат пътищата най много,но не им се плаща Тол Такса за да имаме нормални пътища.

Никога няма да има пътища на територията, защото там най-лесно се крадат евро средства. Някаква имитация на асфалт се слага, която при сухо време се хлъзга, 5 камиона като минат и вече е на коловози... бугаристан, келепир да има, ганчовци мръсни

Не бил виновен. А кой да е виновен ? Най-лесно е да се оплакваш, че пътя не бил в ред. Какво не му е в ред ? Когато вали дъдж при скорости над 70 км/ч може лесно да се плучи аквапланинг. А тоя ТИР с колко е карал ? На бас, че е било 90 км/ч. И резултата го виждаме. Карат като изоглавени поле пътя им е виновен. А и АПИ да се стегнат и да подобрят отсечката там. Да наклонят платната, така че водата да се оттича в страни.

че е карал с около 120 км/ч. Там най-редовно се кара с такава скорост...а леки коли и с 140км/ч. А пък мамалигарите ако знаеш как и с колко карат....

Глупости, поне с 200 е карал, даже повече........

Дискордия карат с 83 в цяла Европа. А в България сигурно и по-малко защото знаеме какви са неравностите там. Дори и с малка скорост се люлееш както никъде другаде в Европа. Дори и румънците са на години пред нас!!!

и да е неприятно да го пиша, виждам изход в частното правораздаване и добре помнете, че ще е въпрос на време. Всичко на този свят си има граници.

Аз лично и в момента не виждам друг вариант

Вчера експерт от АПИ обясни,че състоянието на пътя не е причина за смъртта на детето! Днес нарочно катострофират пак на същото място!

Просто Гани се мисли за голям шофьор, а всъщност е пълна трагедия! Статистиката го доказва! Ганчо примата винаги знае всичко, разбира от всичко и бърза за някъде! Докога Гани ще си примат?

интересното е,че навсякъде по форумите пишат най- заклетите шофьори каращи винаги с 30, даващи път и на пресичащите мравки

По ковид и сега три години от началото на войната в Украйна трафикът от тирове се отроир поне! Но пътищата не се подобрява: - ремонтите не са по-чести и по-бързи; - инфраструктурните проекти не вървят изобщо; - полицията не следи по изкъсо тировете. Вече пътуването София - Пловдив е мъка - колони от тирове, между които не можеш се прибра и които се изпреварват по пет минути с 92км/ч, където им падне. На много трасета маркировката липсна и знаците са неадекватни. А, то в София, на кръговото на 4ти км няма маркировка вече година! Иначе алеи за колоездачи - бол!!!

така на колелетата бедалите си масажират гажъ,затова правят вело алеи

Няма измъкване от удобното "несъобразена скорост с пътните условия"

Целия път София - Русе е опасен за живота и здравето на хората! Особено селата между Златна Панега и Плевен - целия път там е ужасен! Завои, дупки, неравна настилка, коловози, много камиони, никаква видимост да ги изпревариш. Всички тези камиони минават през селата, до къщите на хората и просто не знам как няма инциденти всеки ден. Това не е държава, просто е невероятно как целия трафик за и от Румъния и всички камиони минават от там.

Виновни са кюлчетата в чекмеджетата и пачките изнесени в чували. Вместо тях трябваше "Хемус" да е готова отдавна!

Хемус се прави от 50,60 години :)))

тая плоча вече се изкопа, "кюлчета,чекмеджета, пеевски" гледай ги хубостниците с пишман дипломи, колко закона създадоха за близо 6 месеца. ловът на вещици се е доказал като спирачката в развитието на човечестото, но едва ли ще го осъзнаеш

от снимките, които се виждат, пътя в завоя е с обратен вираж /типично български модел на пътно строителство/. Освен това тираджиите карат отвратително. На магистрала Тракия на най-стръмните участъци, където е забранено изпреварване на камиони, всеки ден на най-стръмните участъци се изпреварват тирове.

Вече 2,3 години откакто се прави пътя Мездра- Ботевград и целия трафик е набутан точно там Кнежа- Плевен-Луковид !!! Разбиха тотално всички пътища там !!! Виновни са тези дето набутаха целия трафик там, без никакви подобрения !!!

Да 70% от пътищата /особено в Северозападна и Северна България/ са в окаяно състояние, НО и тираджийте карат като обезумели, а са ,,професионалисти,, !!! Когато пътувам, повече се пазя от тировете !!!

Престъпниците - ръководството на АПИ - в затвора!!

Абе дай да назначим още 10 полицая по 3-4 бона заплата и осигуровки , да цепят болничени да назначим още 5-6 да покриват отпуски и болничени, че не може да сложат 5 камери между радомирци и плевен, после ревете що държаваната администрация е 1/3 от работещите. Толкоз ли е зор 5 камери за 100 к лева дето бачкат в студ/пек/дъжд/сняг не искат увеличение на заплати не искат 20 заплти при пенсиониране. Този патрул нали ще стои на 5 места и ще го отбележат на уейз, хората намаляват и после пак така. Вкарайте си го в тъпите глави само камери!, дори полицаите плащат глоби като ги снимат с триногите.

И луксозни коли да купим. Да не страдат, докато чакат вътре, да мине работния ден.

тези дето ревът ч ехората били виновни... ми дайте да караме с 1 км в час бе... или да не караме изобщо - телепортацията да въведем... напълно ви разбирам и не се заяждам, но тва вашето е овчо... не не искам да карам с 60... щом е 90 ограничението пътя трябва да го позовлява... да е обезапасен, маркировки, светлоотразитеели по мантинелите, качествен як ненегаън асфалт с хубаво сцепление - тва трябва да се иска... не да мрънкаме колко сме си виновни... и д азнам дори тва да стане пак ще има "малоумници", но някои нелепи катастрофи ще се сведът до минимум...

Миналата седмица минах по този участък.. пътя от Златна Панега до Плевен е ПОТРЕСАВАЩ!! То не са дупки, то не са пропадания, с малко по-висока скорост (дори в рамките на позволените 90) със сигурност може да се загуби управление и да финишираш я в насрещното, я в канавката... Целия път е за нов, трябва да се махне целия положен асфалт, да се укрепи основата на пътя и да се асфалтира наново

Да стиснат зъби, да вземат и да наемат някоя немска фирма да направи анализ на асфалта и да публикуват заключенията ! Това, че няма дупки не означава, че асфалтът е добър ! Този тук не е сменян сигурно 15 години, станал е хлъзгав и опасен !

Пътят , че е лош така е, но всеки шофьор трябва да кара в зависимост от пътната обстановка. Така, че за пътя са виновни АПИ, но тираджията е карал като шантав. Точно ТОЙ е виновен за убийството на детето, а АПИ - може би косвено. Никой тук не посочва истината за безобразното каране от тираджиите. Минавал съм по този път много пъти, аз карам с 80-90 толкова позволява пътя, а тираджия ме изпреварва...... Никой не глобява тираджиите, а само леките автомобили и не знам защо. Те зи огромни камиони са много по-опасни от един лек автомобил.

Бог прибра при себе си това АНГЕЛЧЕ. Мир на душата му.

Мутрата, Свинята и Зеленото чорапче така асвалтират пътищата. Вие си ги избрахте!

Ако визираш и Президента Румен Радев, не си финансист, а идиотист!

Ами като се кара масово малоумно и точно нулева съобразителност - законите на физиката са безмилостни .

Жалко за детенцето. И не спорете с мен. Ние сме държава от третия свят. АПИ да лъжат колкото искат, но истината относно пътя е че всяка събота и неделя го пътувам от София до Русе и най-лошия участък е от Ябланица (след магистралата) до ШЕЛ Бензиностанцията на Горни Дъбник. Точно в там е проблемното място с тези катастрофи. И големия проблем (пътя Ябланица-Горни Дъбник) е че на места го преасвалтираха миналата година пролетта, но вече и новите участъци се нагънаха (качество никакво). Също така маркировката липсва тотално от преасвалтираните участъци и шофирането нощем или в дъждовно времи е ужасно. А, да забравих и околовръстното на Плевен. Там е още по-зле. Сега го преасфалтират от половин година (15км) но нито знам кога ще свършат, нито има маркировка по новите участъци които на места между другото вече започнаха да се леко нагъват.

Гр.Искър /Пелово / асфалтираха го и след 1,2 години стана на коловози, сега пак го ремонтираха и пак ще стане така !!! Некачествен асфалт и голям трафик на тирове !!!

Какво красиво момиченце! Да почива в мир! Дано някога има възмездие за бездушния, дърт Ганьо, който си седял в кабинката, за шефа на АПИ и за тлъстите, мазни дебелаци в парламента, които са най-отгоре по веригата!

АНГЕЛЧЕ

Всичко там е на вълни и улеи, трагедия е асфалта. При дъжд много катастрофи. Какво повече трябва да стане, за да го оправи държавата този път в спешен порядък до края на месеца?!

Патрулки по време на катастрофата са били някъде на кафенце очакващи новите си двойно увеличени заплати!

а ти наясно ли си с подземния живот на козата Надка. Какво биха направили полицаите за да предотвратят катастрофата? Общата дължина на републиканската пътна мрежа у нас е 19 943 км, ако сложиш по 4 полицая на километър би могло да спре жертвите. но за тази цел трябват за работна смяна 80 хиляди, умножаваш го по 4 за да хванеш целодневно контрола това са 320 хиляди полицаи. Според мен катаджиите в България са не повече от 1000 максимум 2000 челяка. Само да добавя,че има и общинска пътна мрежа, може би още толкоз дължина

стига с тоя път, това че има малоумни водачи а тия с тировете са за отстрел и карат като на рали е проблема да и пътищата не са цвете но главната причина са тия дето карат като м малоумни

Не съм експерт, но знам със сигурност, че има участъци, в които има отчайваща нужда от ремонт. Ит реакцията на АПИ не се изненадвам. А държавата си е по старому - в последните десетилетия си е национален спорт - да се прави всичко възможно който и когато направи нещо грешно, да не си понася последствията. Един толкова прост проблем, с толкова просто решение, абсолютно умишлено се усложнява. Като решението, дори и да е просто, за него се изисква воля и е трудоемко но важи с пълна сила за всички области. Ключовата думичка е превенция и след нея - санкциониране. Вижте, не ме разбирайте погрешно, не мисля, че тираджията е искал да стане убиец ама е станал. Факторите са много - заспиване, лош път, и, и, и ... Но - нека започнем отзад напред - ако строителния надзор вместо да вземе подкупа от Х пари, за да може строителя да вложи материали, които ще му спестят х по 50 пари, а си беше свършил работата, тогава единия от факторите за тази катастрофа щеше да отпадне. Още по назад - ако тюфлеците в народното събрание, в комбина с шефовете на АПИ не раздаваха поръчки за У пари, като условието е У/2 да отиде в техни консултантски фирми, а по-надолу нашия човек да даде на подизпълнител, като той от тия половина пари да даде половината на него и а той само да върши "строителен надзор", това нямаше да стане. Какво е правилното - много просто - корупцията се наказва с конфискация. 100% от стойността. При възникнали щети - затвот - като затвора е за този, който е подписал, че тоя път е годен за експлоатация. По този начин средствата,които са отлетели в продънената каца се връщат в държавата, а властимащите ще загубят интерес от такива схеми, а този, който подписва - т.е. този, на който е възложена поръчката ще си помисли как да работи. На горе по веригата се гледа кой от АПИ е възложил поръчката на съответната фирма и му се налага дисциплинарно наказание и проверка на имуществено състояние. Така никой няма да има интерес от некачествения краен продукт!

Така е ! НО ! Е-е-ех ! Мечти ! А разправяха за някой си Крум ,който дори режел глави !

Още на излизане от София по Тракия шофьорите са вече афектирани и с вдигнато кръвно- лятото, а и не само, колоната коли е до Метро, после светофар на Дружба и колона на светофар на Лозен, после две пешеходни пътеки и докато се добереш до магистралата си откачил от тази простотия! От там нататък по- лабилните натискат газта до Вакарел и катастрофите са налице!

Където падне огъня, там гори, казва народа. На тази отсечка явно има нещо, асфалт, обратен вираж на завоя или нещо друго. На пръв поглед щом всичко е наред остава вината в някои шофьори, напоследък в Б-я капна малко дъжд, ако асфалта е прекалено гладък, ето ти белята.

От снимките се вижда, че асфалтът е прекалено гладък и при дъжд явно колите поднасят. По принцип има и кофти места по Земята, който го интересува, може да гледа сериите по Хистъри - След ранчото Скинуокър. В една от тях даваха за мост, на който стават много катастрофи и на него се установиха много магнитни аномалии.

Гръмни се, безмозъчно същество.

Пътят там не е с дупки и неравности и и ма лека маркировка, но има селскостопански машини с кални гуми и става хлъзгаво! Все пак основното е, че тировете летят с превишена и несъобразена скорост. Няма контрол!! Там трябва да има една патрулка денонощно и да се движи между Луковит и Плевен! Къде са плевенските патрулки и какво са правили по време на катастрофата?! На кои важни места са били? Разследване трябва защо не се управляват процесите и защо взимат заплати! Няма полиция и няма контрол! Това е основното като причина!!!

Защо не направят проба на асфалта ? Егати крадците !!!!! То от снимките личи че е повече чакъл ! Бащата на малката душичка лека и пръст да не ги оставя да дишат тия боклуци крадливи !!!!!! Всяка обществена поръчка в БГ е с връщане на КЕШ !!!!

Не само бащата, никой не трябва да ги оставя!