Меркел: Дизеловите коли все още имат бъдеще

Хиляди демонстранти срещу производството на енергия от въглища

Обратно в новината

Коментари - Меркел: Дизеловите коли все още имат бъдеще | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Да имат, в селскостопанството!

И в България, и в България!

Дърта извратена брантия, имат бъдеще в източна Европа нали??? Вашта ма.. евроджендърска ЕНП'ска лицемерна като нашите ГЕРБерасти сте същите боклуци нагли и алчни!

Абе, тая баба няма ли кой да я нарита здраво в дебелия гъз? Едно умно нещо не съм чул да е казала

Няма ли да забранят и старите дизелови микробуси камиони ,и микробуси?

Сега, да обощим. Спрените ядрени електроцентрали предстои да се спрат до 2022. Ми - добре. не са спрени, излезе. Възобновяемите източници, произвеждащи повечето енергия някак се вместват с 40% от тези на въглища. Плюс други на природен газ, плюс внос (от не-еко източници). Възобновяемите остава да са значително под 50%, и да са по-малката част от спектъра на енергодобива там. Интересно. Ще гледам на "новините" и осведомленията с друго око, още по-критично,

Имат бъдеще, и то голямо.... на "Горубляне"!!! Ако има едно нещо, което тази държава произвежда отдавна и денонощно, това са балъците и неграмотниците, така че разчитай!

А кога ще се сетят да говорят за новите бензинови и саждите им с усилени канцерогенни качества? Тези с директното впръскване, наречено ГДИ и т.н.? Вероятно когато се заменят дизеловите коли с бензинови ще сменят куплетчето и ще забранят съответните бензинови за да се купят дизелови. И от време на време ще спират, после ще има бъдеще, после пак спират.

Уважаеми коментатори, на много хора им е ясно, че горивата се ментосват и то яко! От там започват прецакване на дюзи, помпи, задръстване на катализатори тн. Освен това никой не взема мерки срещу "братчедите", които ги крадат... (едва ли са само роми). Че няма единен стандарт и това още повече провокира продажбата на всякакви еко, fuel-save, V-power и други "горива". Не на последно място и начинът на шофиране, подготовката на водачите и тн. Когато един двигател било то дизелов или бензино се "смачка" до дъно влиза в преходен процес, с огромно обогатяване на сместта и разбирайте не-добро изгаряне.

за пръв път да каже нещо вярно

Всичко това обслужва нечий финансови интереси.Изобщо не им вярвам колко са загрижени за околната среда.

И на майка ти в.... !

Бъдещето е определено от Парите. Вчера кривите краставици, днес Дизелови автомобили а утре Майка Меркел ще натресе на наивниците Мильони мургавички натурализирани ислямизирани емигранти цвъкащи се като мишки.

Те са смели хора, ние сме народ от страхливи мърши.

Прекалено тъп си, за да разбереш германци

Дизел и екология!? Спряха парните локомотиви та пуснаха нафтовите печки. О еволюцио, прибери си вересиите!

Дияне, Дияне в тъпата ти глава е пълна каша.

Кара ти се москвич ли бе русофилски мухльо?

ДИЗЕЛОВ двигател! Ще го има и след 100 години! Да са живи издрави германците!

Дизеловите никога не са с обогатена смес. Мени се от ултраобеднена до бедна. И бензиновите, ако не е повредена колата, там богата смес работа няма. Та да си дойдем на думата - ключовият израз е "в ред". И това зависи от производителите. Като ти скрият настройките или тест процедурите, ще поправиш, на кукуво лято.

Дойчовците са станали по големи лъжци от Жабарите! Внимавайте като ги хвалите и им се възхищавате!

По-тъпи коли от дизелите няма Замърсяващи природите и с ниско КПД. Обратно къми бензина и газа...

Ядрените им централи се извеждат поетапно. Меркел против волята си, разбирайте предизборно, заложи на отказ от атомната енергетика. Но! Когато задуха Севернякът, Германия с кеф си внесе ток от френски АЕЦ-ове. Популистка...

Money talks, bullshit walks Корупция яка във върховете на Германия...Фолксваген-Мерцедес-БМВ и курдисаха часовника на тая кукувица и започна да пее по сценария отгоре

Живея с тях така че ги познавам.А за теб ,иди се гръмни.

Положението в Германия е забатачено - те взеха решение да спрат атомната енергетика като опасна, сега искат да спират и тецовете с въглища, тогава как ще добиват електроенергия. Консумацията там е огромна поради голямата индустрия. Възобновяемите източници по принцип са слабички или ако минат изцяло на тях трябва да покрият половин Германия с фотоволтаици и ветрогенератори което е невъзможно. Интересно как ще решат въпроса - със закриване на фабрики ли или с режим на тока?

Пълна забрана за дизелите - само в мокрите сънища на палячото Елон Гъск и зелените соросидни олиго-френдове. Еко- дебилите да впрягат конете и биволите у каручката и бегом в гората на чист въздух

Свалете акциза върху пропан-бутана и готово! Защо забрани? Каква екология има в бензиновите двигатели на бензин в сравнение с същите на газ? Нека степенуване.. Ама не - утре всички ще сме роби и безгласни букви и Северна Корея ще ни се вижда като рай! Вкарат ли дигиталните пари и филмът приключва!!!

Ми то и сега в цяла Германия , накъдето се обърнеш стърчат отвсякъде тия смешни вентилатори- генератори , в някой градове цели квартали са с фото- волтаици на къщите, който намаляват да някаква степен сметките за ток на домакинствата вкъщи, но за индустриални цели е просто смешно и абсурдно да се разчита на тях

Ниска ефективност? Вземи направи една две проби преди да пишеш. Или поне прочети, надали си способен на проби.

милЬОни ли ВЕ цървул....

МилЮни се казва

Днес дъртата маря,се опитва в стил "Путин", да отговаря на въпроси.Зададени от нещо като младежкото" сдс",преднамерени въпроси,с предисвестени отговори.Накрая станаха дори и пляскаха не знам колко,но след третета минута,напълних една кофа с повърня и се замислих за бъдещето на бедната Европа.Сигурно и при ленин и сталин и при адолф е било така....

Дизеловите фашистки коли от Германия, нямат никакво бъдеще в Америка и ЕС. Може би в Бразилия и Индия.

бъдещето на автомобилите и еквивалентно с това на тази изкуфяла бабетка, меко казано, колкото по-скоро, толкова по-добре,дерзайте

Прав си, дали ще умрем от рак или от старост, все една съдба ни очаква.

"Меркел: Дизеловите коли все още имат бъдеще" Имят я, кат ви ги докарат сичките 25-30 годишни тарантаси у българско и те ти и бъдеще.хахаха

Путин им го каза: Вие не искате, атомна енергия, не искате енргия произведена от въглища, не искате дизел и ще ги затваряте тези производства !!?? А с какво ще се отоплявате, с дърва ли????? Ок, при нас в СИБИР, има много дърва,...... идвайте и сечете както правеха българите навремето в КОМИ!!;))

ти за Путин ли се грижиш или за децата си

Вдигайте акциза на бензина и дизела и всичко ще си дойде на място

Защо да даваме пари за бензин и дизел като слънцето е без пари и е екологично чисто

В Страсбург евродепутатите подкрепиха доклада на социалиста Мириам Дали за съкращаването на емисиите въглероден диоксид, което значи, че Европейският парламент (ЕП) подкрепя 20-процентното редуциране на емисиите до 2020 г. и 40-процентното им ограничаване до 2030 г.

България е на 3 място в Европа по ръст на въглеродни емисии

В България въглеродните емисии се увеличават 4 пъти по бързо от Европейската общност

"Мерцедес" трябва да изтегли близо 800 хиляди автомобила заради измами с вредните емисии ... "Сузуки", "Мазда" и "Ямаха" признаха за фалшифициране на данни за вредните емисии

Дизеловите автомобили попаднаха в центъра на вниманието през септември 2015 г., когато автомобилният гигант Фолксваген призна, че е инсталирал манипулиращ софтуер на свои дизелови модели, за да фалшифицира резултатите от тестовете за отработени газове.

Последните анализи показват, че около 60% от замърсяването на въздуха идва от движението на автомобили, около 40% от битовото горене“, заяви кметът на София Йорданка Фандъкова. Измерване през септември показало, че около 6,5% от колите в София отделят вредни газове над допустимите норми, но пък допринасяли за 25% от замърсяването на града. Министърът на околната среда и водите Нено Димов пък обяви, че държавата има идея такива уреди да бъдат закупени за всички 27 пункта за регистрация на коли в страната. „Тази година ще се опитаме да договорим с Европейската комисия купуването им да може да се финансира по Оперативна програма „Околна среда“, обясни Димов.

Дизела умря заради една лъжа - това означава че технологично не може да се намалят вредните емисии от този двигател Във вторник ще сме свидетели на погребението на дизеловия двигател. В автомобилостроенето ще навлезе Асинхронният двигател, който се е доказал във времето и в момента 73% се изполва в промишленноста

Кога ще забранят вулканите и океаните?

Асинхронният двигател е с КПД 90% Дизела е е с КПД 40% Бензинов двигател е с КПД 23% Това означава 2-3 пъти по малко енергия за една и съща работа