Меркел: Дизеловите коли все още имат бъдеще

Хиляди демонстранти срещу производството на енергия от въглища

Обратно в новината

Коментари - Меркел: Дизеловите коли все още имат бъдеще | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

никаква милост за селяндурите с отровните нафтови печки, нула толерантност! возя бебето, отпред TDI, CDI.. 17 милиона ще са жертвите само от аферата Фолксваген/Ауди, голяма част още неродени.

Ха спрете дизелаците на немците, и незнам каква партия ще спечели следващите избори

Забранете първо ТЕЦ-овете и износа на дървесина, а след това мислете за дизела...

Задавате ли си въпроса къде отива разликата от грайфера на нова и стара гума

В асфалтната настилка дъж слънце дъж слънце и у свежио въздух

За да карате електрически автомобил 200 000 км имате нужда от 70 000лв и 100м2 площ. За да карате дизелов автомобил 200 000 км имате нужда от 65 000лв

А през зимата? Много са плоски гатанките и притчите ти. А когато потрябват нови батерийки, защото някой ги е преразредил един-два пъти, колко пари е един комплект?

Батериите са с гаранция 10години и 1000 зарда х 300км = 300 000км

вземаме едно Рено клио 1.5 дизел за 200 000км 30000 цена за колата + 25 000 лева за нафта и масла = 55000лв За 300 000км за един хюндай йоник давате 60 000лв -1лв разход на 100км

вземаме най икономичния дизел Renault Clio IV LIMITED 2018 ENERGY dCi 90 разход 4л/100км 10лв/100км за 200 000 - 20 000лв за гориво + масла, ремъци, филтри и катализатори 4000лв. Начална цена 35000лв = 60 000лв За 60 000 се продава прекрасна Hyundai IONIQ Elektro Premium с разход 11,5 kWh/100km -1 лв на 100км при нощна тарифа

Предстои вдигане на акциза за дизела и бензина, като с тези пари се направят преференции за закупуване на електрически автомобили. Строеж на АЕЦ Белене и разширение на ПАВЕЦ Чеира. Произвадство на съвременни електрически коли и акумолатори в България

И как ще се пътува от Пловдив до Варна и нататък, по работа или не? С бутане?

Опел Ампера Е е с пробег 500км а и има вече 15 станции за бързо зареждане

В България за една година се продават 4 милиона тона дизел 3 милиона тона бензин 2 милиона тона котелно гориво това прави 10 000 милиона литри = 25 000 000 кW/ч електрическа енергия. За да намалим с 40% въглеродните емисии са необходими около 11 милиарда кW/ч електрическа енергия. Това е 2/3 от произведения ток на АЕЦ Козлодуй

и 500 000 електрически автомобила

50 000 електрически коли на година е съвсем реална цифра

Спешно до 2030г на България са необходими 2400 мегаватчаса електроенергия на цена 100лв за мегаватчас.

Спешно ми трябват две - три приятелки, всичките красиви, и умни. Една адвокат, на цена левче, за да се бори с кухите глупаци по администрация и държава, една да ми прави компания за пътешествия и приключения, една да помага на децата, когато жена ми има нужда да си почине или е заета... Я се събуди!

аз ги имам 3 в 1, съпругата ми е адвокат, прекрасна майка и заедно с децата са най добрата компания през уйкендите

Германия в бъдещето-няма АЕЦ,няма ТЕЦ а само газ от САЩ(щото няма и Северен поток 2 и руска газ от другаде) е и от ХЪБ Балкан!!!!!!!!

Без АЕЦ няма да могат да затворят ТЕЦ

Германия в бъдещето трябваше вече да няма АЕЦ, да е спряла ТЕЦ и да не ползва дизелови коли. Хубаво, но днес е бъдещето на тези истории отпреди 4 години и нищо от тези не е както се рекламираше. И ток се ползва от АЕЦ, от съседните на френска територия.

България трябва да преорентира енергетиката си АЕЦ + ПАВЕц + ВЕИ

Дай икономическа обосновка, особено за първото.

Наред с частните дружества и всички държавни участници на електроенергийния пазар са поискали от КЕВР повишаване на цените, по които работят. ТЕЦ "Марица-изток 2" например настоява за увеличение от 32% на тарифата, по която продава тока. Така един мегаватчас би струвал 98.75 лв. без ДДС при сегашна стойност от 75.08 лв. ВЕЦ-овете, собственост на НЕК, са поискали увеличение на цената с 18% до 82.62 лв./мВтч без ДДС. В същото време поисканото от АЕЦ "Козлодуй" поскъпване е символично - 3%, до 56.43 лв. без ДДС за мегаватчас.

Веднага ти давам ТЕЦ Марица 1 и 3 себестойност около 150лв зо Mw/h ТЕЦ Марица 2 себестойност около 120лв зо Mw/h и тази цена ще се покачва с 10лв на година, а през 2030 трябва да спрат 40%отмощностите в същото време ще имаме нужда от 50% повече ток зараде електрическите коли АЕЦ себестойност + разходи за строеж + заем за 40 години около 100лв зо Mw/h

Себестойност от АЕЦ "Козлодуй" - 56.43лв. за мегаватчас. До 100 лв. за мегаватчас остават 45лв. за погасяване на вноски по заемите за строеж . Два нови блока като в Белене ще произвеждат 20 милиарда кW/h за година което прави 900 000лв. за година вноска по заема за строеж. За 20 години са изплатени

искаш да кажеш че заем от 10млрд евро ще реши проблемите на България в енергетиката

Асинхронният двигател е с КПД 90% Дизела е е с КПД 40% Бензинов двигател е с КПД 23% Това означава 2-3 пъти по малко енергия за една и съща работа

Това за чисти горива ли е или с разни био добавки, които набутаха напоследък, защото последните имат страшно ниско КПД.

КПД на двигател не зависи от произхода на горивото.

А електроцентралата и електропреносната мрежа докарва тока за ел двигателя с КПД колко? Или, акумулаторите колко КПД имат предвид саморазреждането, консумацията на управлявящата ги електроника и загубите по кабелите при зареждане?

Кога ще забранят вулканите и океаните?

Дизела умря заради една лъжа - това означава че технологично не може да се намалят вредните емисии от този двигател Във вторник ще сме свидетели на погребението на дизеловия двигател. В автомобилостроенето ще навлезе Асинхронният двигател, който се е доказал във времето и в момента 73% се изполва в промишленноста

Това е технология на над 100 години. Нищо няма да навлезе понеже електромобилите имат проблем с батериите, а не двигателя.

Първо - в автомобилите се използват постоянно токови, а не асинхронни двигатели, и второ това с екологичната чистота на ел. автомобилите е същата измама както и софтуерното намаление на вредните емисии на дизелите. Ел автомобилите ще станат екологично чисти когато покрием земята със слънчеви панери и вятърни перки, а производството на акумулатори изнесем на луната или някъде по-далеч. Сега самата ел. кола може да не произвежда азотни окиси и фини прахови частици, но такива са отделени в изобилие при производството на електричеството което тя ползва. Просто замърсителя е изнесен в страни от пътя. Отделен въпрос е какви и колко са вредните отпадъци при производството на акумулаторните батерии.

Всички съвременни електрически автомобили използват трифазен асинхронен двигател и инвертор с честотно регулиране на оборотите със системи за рекупериране на енергията при спиране

за да измине 500 км един електрически автомобил се нуждае от 200 м2 соларни панели 10ч слънце

Да не гвоорим за фините частици, те са на пътя, електромобилът е по-тежък и вдига повече. Т.е. замърсява повече с фини прахови частици.

Последните анализи показват, че около 60% от замърсяването на въздуха идва от движението на автомобили, около 40% от битовото горене“, заяви кметът на София Йорданка Фандъкова. Измерване през септември показало, че около 6,5% от колите в София отделят вредни газове над допустимите норми, но пък допринасяли за 25% от замърсяването на града. Министърът на околната среда и водите Нено Димов пък обяви, че държавата има идея такива уреди да бъдат закупени за всички 27 пункта за регистрация на коли в страната. „Тази година ще се опитаме да договорим с Европейската комисия купуването им да може да се финансира по Оперативна програма „Околна среда“, обясни Димов.

Дизеловите автомобили попаднаха в центъра на вниманието през септември 2015 г., когато автомобилният гигант Фолксваген призна, че е инсталирал манипулиращ софтуер на свои дизелови модели, за да фалшифицира резултатите от тестовете за отработени газове.

"Мерцедес" трябва да изтегли близо 800 хиляди автомобила заради измами с вредните емисии ... "Сузуки", "Мазда" и "Ямаха" признаха за фалшифициране на данни за вредните емисии

В България въглеродните емисии се увеличават 4 пъти по бързо от Европейската общност

България е на 3 място в Европа по ръст на въглеродни емисии

В Страсбург евродепутатите подкрепиха доклада на социалиста Мириам Дали за съкращаването на емисиите въглероден диоксид, което значи, че Европейският парламент (ЕП) подкрепя 20-процентното редуциране на емисиите до 2020 г. и 40-процентното им ограничаване до 2030 г.

Защо да даваме пари за бензин и дизел като слънцето е без пари и е екологично чисто

Не е проблемът в енергията, а в нейното съхранение.

Путин им го каза: Вие не искате, атомна енергия, не искате енргия произведена от въглища, не искате дизел и ще ги затваряте тези производства !!?? А с какво ще се отоплявате, с дърва ли????? Ок, при нас в СИБИР, има много дърва,...... идвайте и сечете както правеха българите навремето в КОМИ!!;))

ти за Путин ли се грижиш или за децата си

За всички. Или ти си вълче живеещо само за себе си и собствената глутница? Каква енергия ще се ползва за в бъдеще? И с това нискочелие, което залива света има опастност от тотална забрава що е то физика

последния проблем в живота ми е Путин

"Меркел: Дизеловите коли все още имат бъдеще" Имят я, кат ви ги докарат сичките 25-30 годишни тарантаси у българско и те ти и бъдеще.хахаха

бъдещето на автомобилите и еквивалентно с това на тази изкуфяла бабетка, меко казано, колкото по-скоро, толкова по-добре,дерзайте

Дизеловите фашистки коли от Германия, нямат никакво бъдеще в Америка и ЕС. Може би в Бразилия и Индия.

Днес дъртата маря,се опитва в стил "Путин", да отговаря на въпроси.Зададени от нещо като младежкото" сдс",преднамерени въпроси,с предисвестени отговори.Накрая станаха дори и пляскаха не знам колко,но след третета минута,напълних една кофа с повърня и се замислих за бъдещето на бедната Европа.Сигурно и при ленин и сталин и при адолф е било така....

Свалете акциза върху пропан-бутана и готово! Защо забрани? Каква екология има в бензиновите двигатели на бензин в сравнение с същите на газ? Нека степенуване.. Ама не - утре всички ще сме роби и безгласни букви и Северна Корея ще ни се вижда като рай! Вкарат ли дигиталните пари и филмът приключва!!!

Вдигайте акциза на бензина и дизела и всичко ще си дойде на място

Пълна забрана за дизелите - само в мокрите сънища на палячото Елон Гъск и зелените соросидни олиго-френдове. Еко- дебилите да впрягат конете и биволите у каручката и бегом в гората на чист въздух

Прав си, дали ще умрем от рак или от старост, все една съдба ни очаква.

Положението в Германия е забатачено - те взеха решение да спрат атомната енергетика като опасна, сега искат да спират и тецовете с въглища, тогава как ще добиват електроенергия. Консумацията там е огромна поради голямата индустрия. Възобновяемите източници по принцип са слабички или ако минат изцяло на тях трябва да покрият половин Германия с фотоволтаици и ветрогенератори което е невъзможно. Интересно как ще решат въпроса - със закриване на фабрики ли или с режим на тока?

Ми то и сега в цяла Германия , накъдето се обърнеш стърчат отвсякъде тия смешни вентилатори- генератори , в някой градове цели квартали са с фото- волтаици на къщите, който намаляват да някаква степен сметките за ток на домакинствата вкъщи, но за индустриални цели е просто смешно и абсурдно да се разчита на тях

Money talks, bullshit walks Корупция яка във върховете на Германия...Фолксваген-Мерцедес-БМВ и курдисаха часовника на тая кукувица и започна да пее по сценария отгоре

По-тъпи коли от дизелите няма Замърсяващи природите и с ниско КПД. Обратно къми бензина и газа...

Ниска ефективност? Вземи направи една две проби преди да пишеш. Или поне прочети, надали си способен на проби.

Дойчовците са станали по големи лъжци от Жабарите! Внимавайте като ги хвалите и им се възхищавате!

ДИЗЕЛОВ двигател! Ще го има и след 100 години! Да са живи издрави германците!

Дизел и екология!? Спряха парните локомотиви та пуснаха нафтовите печки. О еволюцио, прибери си вересиите!

Те са смели хора, ние сме народ от страхливи мърши.

Бъдещето е определено от Парите. Вчера кривите краставици, днес Дизелови автомобили а утре Майка Меркел ще натресе на наивниците Мильони мургавички натурализирани ислямизирани емигранти цвъкащи се като мишки.

милЬОни ли ВЕ цървул....

МилЮни се казва

Всичко това обслужва нечий финансови интереси.Изобщо не им вярвам колко са загрижени за околната среда.

Прекалено тъп си, за да разбереш германци

Живея с тях така че ги познавам.А за теб ,иди се гръмни.

за пръв път да каже нещо вярно

Уважаеми коментатори, на много хора им е ясно, че горивата се ментосват и то яко! От там започват прецакване на дюзи, помпи, задръстване на катализатори тн. Освен това никой не взема мерки срещу "братчедите", които ги крадат... (едва ли са само роми). Че няма единен стандарт и това още повече провокира продажбата на всякакви еко, fuel-save, V-power и други "горива". Не на последно място и начинът на шофиране, подготовката на водачите и тн. Когато един двигател било то дизелов или бензино се "смачка" до дъно влиза в преходен процес, с огромно обогатяване на сместта и разбирайте не-добро изгаряне.

Дияне, Дияне в тъпата ти глава е пълна каша.

Дизеловите никога не са с обогатена смес. Мени се от ултраобеднена до бедна. И бензиновите, ако не е повредена колата, там богата смес работа няма. Та да си дойдем на думата - ключовият израз е "в ред". И това зависи от производителите. Като ти скрият настройките или тест процедурите, ще поправиш, на кукуво лято.

А кога ще се сетят да говорят за новите бензинови и саждите им с усилени канцерогенни качества? Тези с директното впръскване, наречено ГДИ и т.н.? Вероятно когато се заменят дизеловите коли с бензинови ще сменят куплетчето и ще забранят съответните бензинови за да се купят дизелови. И от време на време ще спират, после ще има бъдеще, после пак спират.

Имат бъдеще, и то голямо.... на "Горубляне"!!! Ако има едно нещо, което тази държава произвежда отдавна и денонощно, това са балъците и неграмотниците, така че разчитай!

Сега, да обощим. Спрените ядрени електроцентрали предстои да се спрат до 2022. Ми - добре. не са спрени, излезе. Възобновяемите източници, произвеждащи повечето енергия някак се вместват с 40% от тези на въглища. Плюс други на природен газ, плюс внос (от не-еко източници). Възобновяемите остава да са значително под 50%, и да са по-малката част от спектъра на енергодобива там. Интересно. Ще гледам на "новините" и осведомленията с друго око, още по-критично,

Ядрените им централи се извеждат поетапно. Меркел против волята си, разбирайте предизборно, заложи на отказ от атомната енергетика. Но! Когато задуха Севернякът, Германия с кеф си внесе ток от френски АЕЦ-ове. Популистка...

Няма ли да забранят и старите дизелови микробуси камиони ,и микробуси?

Абе, тая баба няма ли кой да я нарита здраво в дебелия гъз? Едно умно нещо не съм чул да е казала

Дърта извратена брантия, имат бъдеще в източна Европа нали??? Вашта ма.. евроджендърска ЕНП'ска лицемерна като нашите ГЕРБерасти сте същите боклуци нагли и алчни!

Кара ти се москвич ли бе русофилски мухльо?

Да имат, в селскостопанството!

И в България, и в България!

И на майка ти в.... !