Коментари - Пръстовият отпечатък ще е нужен за всяко лечение по НЗОК | Днес.dir.bg

Пръстовият отпечатък ще е нужен за всяко лечение по НЗОК

Ако иска да бъде лекуван, пациентът ще трябва да сложи пръста си на четец при личния си лекар, при специалиста, в лабораторията, в аптеката и в болницата.

Обратно в новината

Коментари - Пръстовият отпечатък ще е нужен за всяко лечение по НЗОК | Днес.dir.bg

Коментари

Ами точно. Явно ще съберат отпечатъците на цялото българско население.

Ти си ЗА, ама КЗЛД каза, че може и без отпечатъци.

А след това отпечатъците на кого ще се предават/продават?

"Консорциумът Стемо Гама Консулт беше класиран на първо място, въпреки че предложи четири пъти по-висока цена за новата система от останалия на втора позиция Контракс." нека се опитам да позная от първи път: 1/4 от пълната стойност на договора (която ще платим НИЕ-данъкоплатците), ще отиде за същинското изпълнение на поръчката. Втората четвърт ще отиде за възстановяване на дадените подкупи на оценителната комисия и на ръководителите на институцията-възложител за спечелване на поръчката, третата четвърт ще отиде в черната партийна каса на ГЕРБ и четвъртата четвърт ще бъде за личната банкова сметка на премиера Б.Борисов.

Сега трябва да се затяга колана. Сидеров ако спечели изборите, ще му дадат много пари от Русия. Тогава да ги махне и да си харчим на воля!

Върховния съд ще отмени и тази глупост на министърчето. Затова че не може да се оправи с кражбите по болниците и анален отпечатък да иска - все тая.

Пациентът ще получава и текстови съобщения всеки път, когато някой се опита да направи идентификация от негово име. ...АМА НИЙ ,БАБА ,С ДЯДОТО ПО ВОДОПРОВОДА ЛИ ЩЕ ГО ПОЛУЧАВАМЕ...?

На който източи информацията от масивите на МВР!

Не противоречи ли това на Европейска харта за правата на пациентите.....? т.6. Право на тайна и конфиденциалност Всяко лице има право на конфиденциалност по отношение на неговата лична информация, включително информацията за неговото здравословно състояние и за възможните диагностични или терапевтични процедури, както и на защита на личната му тайна по време на извършване на диагностични прегледи, посещения на специалисти и общо медицинско лечение/хирургически намеси. Всяко лице има право на свободен избор между различни лечения и изпълнители на медицинска помощ на базата на адекватна информация.

Ами да ги махаме лудите маниаци, обсебили държавата ни. КРАЙНО ВРЕМЕ Е!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

още веднъж! Отговорът на този въпрос е даден!

Това противоречи на Конституцията на България - чл 2, чл 52 и още много други. Противоречи на още много документи и е време да се въстане срещу ползването на лични данни под път и над път. Защото мафиотчетата от колекторни и други фирми и места - всички имат данните на всички. Е, има ли млади да подкрепят реално това? Разбрахме, че идиоти без знания са в НС,МС, НЗОК и където КЗЛД и където се сетите

Като сте овце,стойте си на опашка.Само да не поискате спирането на пенсионираните/остриганите/ от ходенето по мъките-личен лекар-РЗОК-аптека...

Не са само комисионите, а си е значим бизнес за "своите" фирми. Това значи, че всички аптеки в България (кой знае колко хиляди са), болници, диспансери...,ще са принудени да си купят специални четци за отпечатъците от "подходящия" търговец или производител.

Надай се Маро! Върховния съд направо ще вземе управлението на министерството! Ха ха ха ха!

Ама ние в МВР ли трябва да ходим за да си даваме отпечатъците??? Никой не ни казва!!!

слага тъщата отпечатъка и я записват в базата данни, но ако го закъса и трябва да я карам в болницата звънвам на Пешо от енергото да спре тока на доктора за кратко. Няма работеща техника, няма съвпадение на отпечатъка - седим и чакаме. Докато техниката се оправи тъщата ще гушне букетчето и ВИНОВНИ НЯМА ДА ИМА - ТЕХНИЧЕСКА ГРЕШКА !!!!!!!

Даре, има млади, и най-вече младите подкрепяме Д-р Москов!

Така подканят българите да се лекуват на частно/не по НЗОК/,като не забравят да си плащат осигуровките, естествено,за да има с какво да лекуват ромите.

Хатакисти, горе главите! Върховния съд ако отмени и този текст, направо някой върховен съдия става министър на Здравеопазването! Ха ха ха ха!

Пич, и ти си толкова "умен" колкото управляващите мутрокомунисти от ГЕРБ! Личната ми карта НЕ СЪДЪРЖА тези данни! Никъде досега до ден днешен не съм си давал пръстов отпечатък в база данни и точно в това е проблемът! Когато си сменяхме документите в МВР си подадох заявление само за лична карта но не и международен паспорт защото не ми се налагаше да пътувам извън България. Тогава бяха казали че ще въвеждат. И понеже никой не поиска да давам отпечатък, питах ги изрично няма ли да ми искат да дам отепчатък, на което съответно ми отговориха, че за лични карти не се взима, а само за международни паспорти! Е, питам аз сега господа "умните" управляващи и теб конкретно - къде по дяволите сега трябва да ходя да си давам отпечатъка, след като никога не са ми го взимали??? Малоумна държава, малоумни партии, малоумно Народно Събрание и малоумно правителство!

Преди време пак тук, под друга новина, написах, че тези "управляващи" и лично лицето Бойко Методиев Борисов /"Борисов: Ултимативно в един момент мога да говоря само аз"-01.03.2016./, не се свенят да нарушават основният закон - Конституцията на Република България ....

ГОЛЯМ СМЯХ!

А ромите ще бъдат ли съгласни да си дават отпечатъците!

Не, не мисля!

Е па чак и да ти казват ли искаш!

Ако обичаш говори от собствено име тука иначе коментарът ти е просто спам

КОЙ очаква, че младите подкрепят ретроградните сили, а не Д-р Москов. Да подкрепяме БСП, ДПС и Атака! Това ли се очаква от нас!

Понеже тук видях че започва да се прокрадва примирителното твърдение, че видите ли от МВР вече били взели отпечатъци на всички (включително и на стрина Къна и на Айше от Куртово Койнаре), за протокола държа да отбележа, че пръстов идентификатор от МВР взимаха по силата на новия закон за биометрични данни САМО ЗА МЕЖДУНАРОДЕН ПАСПОРТ но не и за лична карта! За личната карта искат само снимка, и когато последно си вадих лична карта само ме снимаха но никога не са ми взимали пръстови отпечатъци. Така че презумпцията, че на цялото население имат пръстов идентификатор в базата на МВР просто е невалидна! Да измислят друга по-умна идея от тази! Щото какво ще се окаже? Че въпреки че от години съм здравно осигурен което може да се провери веднага в интернет, може да се окаже че нямам такъв отпечатък и няма да имам право на лечение ли какво ли??? Е, кажете ми ако това не е (милиционерско) плиткоумие, тогава какво е???

Според теб има ли логика или няма ?

пациенти = 8-9 милиона лекари = няколко стотици На министъра ще му излезе по-евтино ако лекарите слагат пръстов отпечатък, а не пациентите. тогава ще се знае кой лекар колко и как е лекувал и колко да му плати касата, качеството на лечение ще се подобри защото ще стане ясно кой дава противоречиви съвети за лечение а и по евтино ще излезе информационната система .

тва лудото Пепи ...и сетно сичу сичку на турските служби...хи хи раята нека да си блее...

Българино, не ме гледай тъпо! Не ти ли стана ясно, че няма да ти стане ясно! Толкова ли си плиткоумен!

казвах ви аз че сте малък, ала много прост народ ама кой да ме слуша....

На турските или на руските!

ко турските ги дават на руските може....и ти си мазен фес нали?))))

И без това всичко си споделяте на стените. И снимки на децата си, и къщите си, и градините си, и това, какво сте готвили. И когато отивате да акате, пак споделяте, че отивате да акате... За едни отпечатъци ли мрънкате? Приемете НЗОК, като един голям ФЕЙСБУК, а др.Москов, като неговия своеобразен Цукерберг.

"имат становище от Комисията за защита на личните данни (КЗЛД), според която с отпечатъка не се нарушават личните данни на пациентите. " 1) Щом отпечатъците не са ЛИЧНИ ДАННИ, защо тогана ще ги искат за ИДЕНТИФИКАЦИЯ НА ЛИЦЕТО? 2) Щом отпечатъците не са лични данни, защо тогава ни ги снемат в МВР при издаване на личните документи? 3) Щом отпечатъците не са лични данни, защо тогава полицията и специалните служби в целия свят ги ползват за алсолютна улика при разследване на престъпление или други действия? 4) Щом отпечатъците не са лични данни, защо в много банки по света точно те служат за затваряне и отваряне на личните сейфове? 5) Щом отпечатъците не са лични данни, защо в посолствата на САЩ (най-полицейската държава в света) ги снемат за издаване на визи? 6) Комисията за защита на личните данни за пълни шарани, риба-цаца и тъпанари ли ни има нас-българските граждани, че ни пробутва такива партенки?

Тази атака срещу пръстовите отпечатъци е организирана само от турските служби!

Верно си Альо.

Циганите ще си дадат ли пръстовите отпечатъци!

Много ми е интересно , как всички от БОКО до чистачката ще дадат отпечатъци ? Ще бъдем първи в света !!!!

Как мазен бе, фесът ми е пран, пран!

Не всички са във Фейсбук и не всички уведомяват света, че са се оакали. Фейсбук и подобни са за немислещите с главата си зомбита. За тях е и въпросната наредба.

Абе, знаещият, като са предвидени изключения, за какво изобщо се захващат да правят тая история? Едните пари отделно, ама утре ще ми се налага на всяка лелка на болнично или аптечно гише да обяснявам за становището на КЗЛД, а тя да ми мига насреща и да вика, че не може нищо да направи!

Боко барабар с анестезиологчето да дават и да влизат в ЦСЗ.

И за пръв път ли ще ни е да сме първи в света! Джон Атанасов не беше ли първи в света!

Може да е и самият д-р Москов. Май само той остна фен на себе си. Досега не е направена нито една реформа в здравеопазването, само кьор-фишеци и то кой от кой по-абсурдни.

Преди време някой се изказа, май здравния министър, че всички сме дали пръстови отпечатъци щото са ни ги искали от МВР при издаване на новите лични документи. Е да, ама не, както казваше покойния вече Петко Бочаров, лека му пръст, велик човек беше! Пръстов идентификатор искат само за задграничен паспорт - аз изрично питах щото на мен не ми искаха за личната карта а паспорт нямам! И какво сега - всички които нямаме паспорти ще ни откажат медицински услуги ли, питам аз?

Аме май това е целта - всички (без Боко), вкл. чистачката, да предоставят отпечатъците си- в стил Big Brother по Оруел...

Коментари - Пръстовият отпечатък ще е нужен за всяко лечение по НЗОК | Днес.dir.bg

Пръстовият отпечатък ще е нужен за всяко лечение по НЗОК

Ако иска да бъде лекуван, пациентът ще трябва да сложи пръста си на четец при личния си лекар, при специалиста, в лабораторията, в аптеката и в болницата.

Обратно в новината

Коментари - Пръстовият отпечатък ще е нужен за всяко лечение по НЗОК | Днес.dir.bg

Коментари

Ами точно. Явно ще съберат отпечатъците на цялото българско население.

Ти си ЗА, ама КЗЛД каза, че може и без отпечатъци.

А след това отпечатъците на кого ще се предават/продават?

"Консорциумът Стемо Гама Консулт беше класиран на първо място, въпреки че предложи четири пъти по-висока цена за новата система от останалия на втора позиция Контракс." нека се опитам да позная от първи път: 1/4 от пълната стойност на договора (която ще платим НИЕ-данъкоплатците), ще отиде за същинското изпълнение на поръчката. Втората четвърт ще отиде за възстановяване на дадените подкупи на оценителната комисия и на ръководителите на институцията-възложител за спечелване на поръчката, третата четвърт ще отиде в черната партийна каса на ГЕРБ и четвъртата четвърт ще бъде за личната банкова сметка на премиера Б.Борисов.

Сега трябва да се затяга колана. Сидеров ако спечели изборите, ще му дадат много пари от Русия. Тогава да ги махне и да си харчим на воля!

Върховния съд ще отмени и тази глупост на министърчето. Затова че не може да се оправи с кражбите по болниците и анален отпечатък да иска - все тая.

Пациентът ще получава и текстови съобщения всеки път, когато някой се опита да направи идентификация от негово име. ...АМА НИЙ ,БАБА ,С ДЯДОТО ПО ВОДОПРОВОДА ЛИ ЩЕ ГО ПОЛУЧАВАМЕ...?

На който източи информацията от масивите на МВР!

Не противоречи ли това на Европейска харта за правата на пациентите.....? т.6. Право на тайна и конфиденциалност Всяко лице има право на конфиденциалност по отношение на неговата лична информация, включително информацията за неговото здравословно състояние и за възможните диагностични или терапевтични процедури, както и на защита на личната му тайна по време на извършване на диагностични прегледи, посещения на специалисти и общо медицинско лечение/хирургически намеси. Всяко лице има право на свободен избор между различни лечения и изпълнители на медицинска помощ на базата на адекватна информация.

Ами да ги махаме лудите маниаци, обсебили държавата ни. КРАЙНО ВРЕМЕ Е!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

още веднъж! Отговорът на този въпрос е даден!

Това противоречи на Конституцията на България - чл 2, чл 52 и още много други. Противоречи на още много документи и е време да се въстане срещу ползването на лични данни под път и над път. Защото мафиотчетата от колекторни и други фирми и места - всички имат данните на всички. Е, има ли млади да подкрепят реално това? Разбрахме, че идиоти без знания са в НС,МС, НЗОК и където КЗЛД и където се сетите

Като сте овце,стойте си на опашка.Само да не поискате спирането на пенсионираните/остриганите/ от ходенето по мъките-личен лекар-РЗОК-аптека...

Не са само комисионите, а си е значим бизнес за "своите" фирми. Това значи, че всички аптеки в България (кой знае колко хиляди са), болници, диспансери...,ще са принудени да си купят специални четци за отпечатъците от "подходящия" търговец или производител.

Надай се Маро! Върховния съд направо ще вземе управлението на министерството! Ха ха ха ха!

Ама ние в МВР ли трябва да ходим за да си даваме отпечатъците??? Никой не ни казва!!!

слага тъщата отпечатъка и я записват в базата данни, но ако го закъса и трябва да я карам в болницата звънвам на Пешо от енергото да спре тока на доктора за кратко. Няма работеща техника, няма съвпадение на отпечатъка - седим и чакаме. Докато техниката се оправи тъщата ще гушне букетчето и ВИНОВНИ НЯМА ДА ИМА - ТЕХНИЧЕСКА ГРЕШКА !!!!!!!

Даре, има млади, и най-вече младите подкрепяме Д-р Москов!

Така подканят българите да се лекуват на частно/не по НЗОК/,като не забравят да си плащат осигуровките, естествено,за да има с какво да лекуват ромите.

Хатакисти, горе главите! Върховния съд ако отмени и този текст, направо някой върховен съдия става министър на Здравеопазването! Ха ха ха ха!

Пич, и ти си толкова "умен" колкото управляващите мутрокомунисти от ГЕРБ! Личната ми карта НЕ СЪДЪРЖА тези данни! Никъде досега до ден днешен не съм си давал пръстов отпечатък в база данни и точно в това е проблемът! Когато си сменяхме документите в МВР си подадох заявление само за лична карта но не и международен паспорт защото не ми се налагаше да пътувам извън България. Тогава бяха казали че ще въвеждат. И понеже никой не поиска да давам отпечатък, питах ги изрично няма ли да ми искат да дам отепчатък, на което съответно ми отговориха, че за лични карти не се взима, а само за международни паспорти! Е, питам аз сега господа "умните" управляващи и теб конкретно - къде по дяволите сега трябва да ходя да си давам отпечатъка, след като никога не са ми го взимали??? Малоумна държава, малоумни партии, малоумно Народно Събрание и малоумно правителство!

Преди време пак тук, под друга новина, написах, че тези "управляващи" и лично лицето Бойко Методиев Борисов /"Борисов: Ултимативно в един момент мога да говоря само аз"-01.03.2016./, не се свенят да нарушават основният закон - Конституцията на Република България ....

ГОЛЯМ СМЯХ!

А ромите ще бъдат ли съгласни да си дават отпечатъците!

Не, не мисля!

Е па чак и да ти казват ли искаш!

Ако обичаш говори от собствено име тука иначе коментарът ти е просто спам

КОЙ очаква, че младите подкрепят ретроградните сили, а не Д-р Москов. Да подкрепяме БСП, ДПС и Атака! Това ли се очаква от нас!

Понеже тук видях че започва да се прокрадва примирителното твърдение, че видите ли от МВР вече били взели отпечатъци на всички (включително и на стрина Къна и на Айше от Куртово Койнаре), за протокола държа да отбележа, че пръстов идентификатор от МВР взимаха по силата на новия закон за биометрични данни САМО ЗА МЕЖДУНАРОДЕН ПАСПОРТ но не и за лична карта! За личната карта искат само снимка, и когато последно си вадих лична карта само ме снимаха но никога не са ми взимали пръстови отпечатъци. Така че презумпцията, че на цялото население имат пръстов идентификатор в базата на МВР просто е невалидна! Да измислят друга по-умна идея от тази! Щото какво ще се окаже? Че въпреки че от години съм здравно осигурен което може да се провери веднага в интернет, може да се окаже че нямам такъв отпечатък и няма да имам право на лечение ли какво ли??? Е, кажете ми ако това не е (милиционерско) плиткоумие, тогава какво е???

Според теб има ли логика или няма ?

пациенти = 8-9 милиона лекари = няколко стотици На министъра ще му излезе по-евтино ако лекарите слагат пръстов отпечатък, а не пациентите. тогава ще се знае кой лекар колко и как е лекувал и колко да му плати касата, качеството на лечение ще се подобри защото ще стане ясно кой дава противоречиви съвети за лечение а и по евтино ще излезе информационната система .

тва лудото Пепи ...и сетно сичу сичку на турските служби...хи хи раята нека да си блее...

Българино, не ме гледай тъпо! Не ти ли стана ясно, че няма да ти стане ясно! Толкова ли си плиткоумен!

казвах ви аз че сте малък, ала много прост народ ама кой да ме слуша....

На турските или на руските!

ко турските ги дават на руските може....и ти си мазен фес нали?))))

И без това всичко си споделяте на стените. И снимки на децата си, и къщите си, и градините си, и това, какво сте готвили. И когато отивате да акате, пак споделяте, че отивате да акате... За едни отпечатъци ли мрънкате? Приемете НЗОК, като един голям ФЕЙСБУК, а др.Москов, като неговия своеобразен Цукерберг.

"имат становище от Комисията за защита на личните данни (КЗЛД), според която с отпечатъка не се нарушават личните данни на пациентите. " 1) Щом отпечатъците не са ЛИЧНИ ДАННИ, защо тогана ще ги искат за ИДЕНТИФИКАЦИЯ НА ЛИЦЕТО? 2) Щом отпечатъците не са лични данни, защо тогава ни ги снемат в МВР при издаване на личните документи? 3) Щом отпечатъците не са лични данни, защо тогава полицията и специалните служби в целия свят ги ползват за алсолютна улика при разследване на престъпление или други действия? 4) Щом отпечатъците не са лични данни, защо в много банки по света точно те служат за затваряне и отваряне на личните сейфове? 5) Щом отпечатъците не са лични данни, защо в посолствата на САЩ (най-полицейската държава в света) ги снемат за издаване на визи? 6) Комисията за защита на личните данни за пълни шарани, риба-цаца и тъпанари ли ни има нас-българските граждани, че ни пробутва такива партенки?

Тази атака срещу пръстовите отпечатъци е организирана само от турските служби!

Верно си Альо.

Циганите ще си дадат ли пръстовите отпечатъци!

Много ми е интересно , как всички от БОКО до чистачката ще дадат отпечатъци ? Ще бъдем първи в света !!!!

Как мазен бе, фесът ми е пран, пран!

Не всички са във Фейсбук и не всички уведомяват света, че са се оакали. Фейсбук и подобни са за немислещите с главата си зомбита. За тях е и въпросната наредба.

Абе, знаещият, като са предвидени изключения, за какво изобщо се захващат да правят тая история? Едните пари отделно, ама утре ще ми се налага на всяка лелка на болнично или аптечно гише да обяснявам за становището на КЗЛД, а тя да ми мига насреща и да вика, че не може нищо да направи!

Боко барабар с анестезиологчето да дават и да влизат в ЦСЗ.

И за пръв път ли ще ни е да сме първи в света! Джон Атанасов не беше ли първи в света!

Може да е и самият д-р Москов. Май само той остна фен на себе си. Досега не е направена нито една реформа в здравеопазването, само кьор-фишеци и то кой от кой по-абсурдни.

Преди време някой се изказа, май здравния министър, че всички сме дали пръстови отпечатъци щото са ни ги искали от МВР при издаване на новите лични документи. Е да, ама не, както казваше покойния вече Петко Бочаров, лека му пръст, велик човек беше! Пръстов идентификатор искат само за задграничен паспорт - аз изрично питах щото на мен не ми искаха за личната карта а паспорт нямам! И какво сега - всички които нямаме паспорти ще ни откажат медицински услуги ли, питам аз?

Аме май това е целта - всички (без Боко), вкл. чистачката, да предоставят отпечатъците си- в стил Big Brother по Оруел...