КЗП: Банкоматът "глътна” картата - какво да правя?

Тегленето на пари от външни устройства в курортите крие по-големи рискове от кражби

Обратно в новината

Коментари - КЗП: Банкоматът "глътна” картата - какво да правя? | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

На гърба на картата е написан номерът на картата, а не номерът на хелп центъра на банката. Номерът на хелп центъра на банката издател на картата е хубаво да си го имате в телефона, или го потърсете в сайта на банката в интернет. Ако банкоматът, който ви е глътнал картата е пред банка, която в момента работи, влизате в офиса и настоятелно си искате картата, която ви е глътнал техният банкомат. Ако няма от кого да си поискате картата, обаждате се на хелп центъра на банката издател на картата, обяснявате случая, проверявате има ли регистрирана транзакция, т.е. налице ли са ви парите, блокирате картата и чакате поне седмица банките да се оправят със случая. Картата си получавате от офис на банката издател. Дано не ви се случва.