Почина директорът на ”Авиоотряд 28”

Генералният директор на правителствения "Авиоотряд 28" Венелин Рачев е починал снощи на 48-годишна възраст след тежко боледуване.

Обратно в новината

Коментари - Почина директорът на ”Авиоотряд 28” | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Вени, приятелю, почивай в мир. Ти беше достоен човек и страхотен приятел.

Авиацията е диагноза. Държи те до живот.

Помня го, бях авиолекар на Враждебна.За да стане командир на правителствения авиоотряд, значи е имал качества.Моите съболезнования на семейството му.И кураж.

Поклон пред един кадърен българин!!! Светла му памет! PS: За глупаците и комплексарите във форума. Безсрамници. На всички служили в казармата двете или колкото там години се водят за стаж. Във висшето военно е и професионален стаж. Не е трудно. Те знаят що е то самолет, скоковете с парашут са след първата година. Изучават от първите месеци и ПРАКТИЧЕСКИ самолета. Нещо да сте чували за летателни часове???. Да сте учили за летци и то военни. Изискванията за пилот в гражданската пак си прочетете. Ама ви е трудно. Акъл от некадърници само в кръчмата!

Не им обяснявай! Като не искат да те разберат, нищо не може да ги убеди. А за човека - Мир и покой на душата му! На близките - кураж и сила!

ДА ПОЧИВА В МИР ВЕЧНА МУ ПАМЕТ ЖАЛКО ЧЕ Е МЛАД ЧОВЕК МЪКА ОГРОМНА МЪКА ЗА БЛИЗКИТЕ МУ

Дирници, очевидно така и не научихте цивилизованото правило, че под вести за смърт не се дава възможност за коментари! Всезнайковци, "експерти" и графомани пак ще разнасят чужди кости...

Благодаря, че го каза по-точно от мен.

...този млад и трудолюбив "специалист" в областта на авиацията... Но като ,чета "трудовата му биография" ,нещо не ми излизат сметките... ...48-годишен...значи набор 66-67-ма ...през 1985-та започва работа в ....тогава и бил 17-18 годишен ...30 годишен проф.опит в авиацията ... 1998-ма ..."Гл.инженер"... 2008-ма ...Шеф на АО28... А на мене ми се губят цели 7 години проф.опит и реализация заради служба в БНА+ ВУЗ... Тоя ,кога е служил,кога учил за ....инженер??? Питам само ,и не си давам много зор вече ,че виждам как младите и амбициозни си ...заминават без време ...

Първо - това, че си е заминал на 48 не значи, че не може да е набор 1966. Второ - всички пилоти и подобни поне през соц-а трябваше да са военни, т.е. да завършат военно-въздушно училище. Което се започва от 18 годишна възраст, т.е. 1985 се връзва напълно дори да е 1967 набор. 30 години опит включва всичките години в авиацията (включително и първата!). Ако смяташ, че специалист с 30 години опит би трябвало да е работил 20г по специалността, защото първите 10 не е бил специалист значи, че не схващаш понятията.

...Напротив ,схващам ги и са ми ясни нещата ,но се чудя ,защо тогава и на мен не ми признават "проф.опит" и като стаж ,докато съм се обучавал в ВУЗ и 2-те години + 8 месеца запаси ,като о.з. като 1-ва категория ... Иначе ...съболезнования ,наистина ,никой не е застрахован ...аз загубих съпругата си на ...45...с 25 годишен непрекъснат тр.стаж...

На тебе не ти се губят "...години проф. (съюзен ли?) и реализация...", защото си личи, че си изцяло загубен. Дори за чиновник в личен състав на гробищата не ставаш, защото вместо да отмяташ заминалите си от този свят, ще се ровиш в кариерните им "доси-ета" и ще наслагваш комплексите си върху некролозите на умрелите.

И още нещо, "Бог да прости...", Бог не прощава на такива като теб. Бог им го връща. Много съм далече от някакъв си от-ряд и пилотите му. Мир на праха на починалия достоен българин, защото е бил "годен за военна служба" и особено "въздушната" такава. И дълбок поклон.

Слушай умнико,Вени Рачев /лека му пръст/ е завършил средното училище за авиомеханици през 1985 и от тогава равоти в авиацията,после завърши и задочно Висшето училище за авиоинженери през 1991- затова има 30 г. стаж в авиацията и не като пилот а като механик и инженер! СЪБОЛЕЗНОВАНИЯ НА ЖЕНА МУ И НА ДЪЩЕРЯ МУ! РАЧЕВ БЕШЕ МНОГО ДОБЪР ЧОВЕК И ПРИЯТЕЛ!

бхббъ-"георги раковскъ"бесче ковацчница на балгарските асове.влизасче се сас много тегак испит по матаматика ифизицческа подготовка.натовареноста на програмата могесч да я сравнисч все едно си заварсчил пет висчи и си станал репобликанки счапмпион вав поцчти всицхки дисзиплини.пресявката бесче гестока,но и правилна.затова и насте пилоти от тази счкола се вземат вав зял свят без допалнителни изпити застото са едни от наъ-добрите!застото са се доказали като спет асове "орлите"на небесното пространство!и ако някоъ дразне да ги обвинява то тоъ си е пален глупак,коъто няма престава от авяця и как се уцчи на стари "каруци"да се лети!нека се замислят политизите ни засто вав момента нямаме цчитава авиотехника вав страната ни и каде са средствата за неъното подаргане.засто мислисч цче венъ си отиде толкова млад???застото "малко"му бяха григите да оправя "батъите"на някоъ"господа"и бе буферна зонамегду разумното и ненормалното!!! поцчиваъ в мир венъ!!!! *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

Абе...не му ли е раншко да си иде?! Кви са тея болести???

Лека му пръст на човека, обаче нещо не ми се връзва, тежко боледуване, на 48 години починал, а пък 30 години стаж в авиацията.То категория "В" се взема на 18 години, а за пилот на колко на 15 ли?

Ами завършил е ССВВУ, който се сеща какво е...

Поредният нормален и опитал да бъде почтен и професионалист. Жалко за младия човек и неговото семейство. И накрая - бесен съм, кой ще ви вози утре и в другиден идиоти? Ще трябва да си закупите частни или вече не ви пука, живеете ден за ден?

Повече такива като него... И само на 48 години... тия болести наистина не подбират... Сила за семейството му...