Почина директорът на ”Авиоотряд 28”

Генералният директор на правителствения "Авиоотряд 28" Венелин Рачев е починал снощи на 48-годишна възраст след тежко боледуване.

Обратно в новината

Коментари - Почина директорът на ”Авиоотряд 28” | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Повече такива като него... И само на 48 години... тия болести наистина не подбират... Сила за семейството му...

Не знам дали ми се струва, но на всеки, който има някакъв поглед върху злоупотребите на ББ му се случва случка.

Вземайте си редовно хапчетата, и не цапайте сайта с простотиите си, бре...

Поредният нормален и опитал да бъде почтен и професионалист. Жалко за младия човек и неговото семейство. И накрая - бесен съм, кой ще ви вози утре и в другиден идиоти? Ще трябва да си закупите частни или вече не ви пука, живеете ден за ден?

Лека му пръст на човека, обаче нещо не ми се връзва, тежко боледуване, на 48 години починал, а пък 30 години стаж в авиацията.То категория "В" се взема на 18 години, а за пилот на колко на 15 ли?

Абе...не му ли е раншко да си иде?! Кви са тея болести???

Да не говорим за Г.Петканов, който му знаеше всичките бакии ... :((

...този млад и трудолюбив "специалист" в областта на авиацията... Но като ,чета "трудовата му биография" ,нещо не ми излизат сметките... ...48-годишен...значи набор 66-67-ма ...през 1985-та започва работа в ....тогава и бил 17-18 годишен ...30 годишен проф.опит в авиацията ... 1998-ма ..."Гл.инженер"... 2008-ма ...Шеф на АО28... А на мене ми се губят цели 7 години проф.опит и реализация заради служба в БНА+ ВУЗ... Тоя ,кога е служил,кога учил за ....инженер??? Питам само ,и не си давам много зор вече ,че виждам как младите и амбициозни си ...заминават без време ...

Първо - това, че си е заминал на 48 не значи, че не може да е набор 1966. Второ - всички пилоти и подобни поне през соц-а трябваше да са военни, т.е. да завършат военно-въздушно училище. Което се започва от 18 годишна възраст, т.е. 1985 се връзва напълно дори да е 1967 набор. 30 години опит включва всичките години в авиацията (включително и първата!). Ако смяташ, че специалист с 30 години опит би трябвало да е работил 20г по специалността, защото първите 10 не е бил специалист значи, че не схващаш понятията.

На тебе не ти се губят "...години проф. (съюзен ли?) и реализация...", защото си личи, че си изцяло загубен. Дори за чиновник в личен състав на гробищата не ставаш, защото вместо да отмяташ заминалите си от този свят, ще се ровиш в кариерните им "доси-ета" и ще наслагваш комплексите си върху некролозите на умрелите.

...Напротив ,схващам ги и са ми ясни нещата ,но се чудя ,защо тогава и на мен не ми признават "проф.опит" и като стаж ,докато съм се обучавал в ВУЗ и 2-те години + 8 месеца запаси ,като о.з. като 1-ва категория ... Иначе ...съболезнования ,наистина ,никой не е застрахован ...аз загубих съпругата си на ...45...с 25 годишен непрекъснат тр.стаж...

Дирници, очевидно така и не научихте цивилизованото правило, че под вести за смърт не се дава възможност за коментари! Всезнайковци, "експерти" и графомани пак ще разнасят чужди кости...

И още нещо, "Бог да прости...", Бог не прощава на такива като теб. Бог им го връща. Много съм далече от някакъв си от-ряд и пилотите му. Мир на праха на починалия достоен българин, защото е бил "годен за военна служба" и особено "въздушната" такава. И дълбок поклон.

ДА ПОЧИВА В МИР ВЕЧНА МУ ПАМЕТ ЖАЛКО ЧЕ Е МЛАД ЧОВЕК МЪКА ОГРОМНА МЪКА ЗА БЛИЗКИТЕ МУ

Благодаря, че го каза по-точно от мен.

Няма идеални неща на тоя свят. Ако искаш да не ти се губят годините от ВУЗ + наборна войска, можеше да отидеш във военно училище. Само че не си искал, нали? Образно казано ти предлагат 400лв да работиш на бюро или 800лв да си миньор. Ти казваш - искам на бюро обаче да вземам 800лв. Не става. Военните като не могат да ги привлекат с много пари гледат да комбинират и с привилегии. Останалите мрат от завист. Ако не знаеш в Царска Русия, в Царство България (и понастоящем в САЩ) военните са доста добре платени. В НРБ нямаше как да им се дават много големи заплати и затова се компенсираше с привилегии. Въпреки това нямаше голям наплив. (За пояснение не съм бил военен, нито някой близък роднина.)

Ами завършил е ССВВУ, който се сеща какво е...

Поклон пред един кадърен българин!!! Светла му памет! PS: За глупаците и комплексарите във форума. Безсрамници. На всички служили в казармата двете или колкото там години се водят за стаж. Във висшето военно е и професионален стаж. Не е трудно. Те знаят що е то самолет, скоковете с парашут са след първата година. Изучават от първите месеци и ПРАКТИЧЕСКИ самолета. Нещо да сте чували за летателни часове???. Да сте учили за летци и то военни. Изискванията за пилот в гражданската пак си прочетете. Ама ви е трудно. Акъл от некадърници само в кръчмата!

Помня го, бях авиолекар на Враждебна.За да стане командир на правителствения авиоотряд, значи е имал качества.Моите съболезнования на семейството му.И кураж.

Готин си, но си "сбъркан" и противоречив. Армейският военен не "работи" само за пари. Трябва и "нещо" друго. Затова ти препоръчвам да не гледаш в канчето на "военния", а в БГ-за-коно-дателството (по-точно за-коно-взетелството) по въпроса.

Той и американският военен не работи само за пари, но получава доста пари. По същата логика и работниците в заводите не работят само за пари, а за славата на икономиката, за бъдещето и т.н. Нещо ти е сбъркан анализът на теб.

Слушай умнико,Вени Рачев /лека му пръст/ е завършил средното училище за авиомеханици през 1985 и от тогава равоти в авиацията,после завърши и задочно Висшето училище за авиоинженери през 1991- затова има 30 г. стаж в авиацията и не като пилот а като механик и инженер! СЪБОЛЕЗНОВАНИЯ НА ЖЕНА МУ И НА ДЪЩЕРЯ МУ! РАЧЕВ БЕШЕ МНОГО ДОБЪР ЧОВЕК И ПРИЯТЕЛ!

Не им обяснявай! Като не искат да те разберат, нищо не може да ги убеди. А за човека - Мир и покой на душата му! На близките - кураж и сила!

Авиацията е диагноза. Държи те до живот.

Вени, приятелю, почивай в мир. Ти беше достоен човек и страхотен приятел.

бхббъ-"георги раковскъ"бесче ковацчница на балгарските асове.влизасче се сас много тегак испит по матаматика ифизицческа подготовка.натовареноста на програмата могесч да я сравнисч все едно си заварсчил пет висчи и си станал репобликанки счапмпион вав поцчти всицхки дисзиплини.пресявката бесче гестока,но и правилна.затова и насте пилоти от тази счкола се вземат вав зял свят без допалнителни изпити застото са едни от наъ-добрите!застото са се доказали като спет асове "орлите"на небесното пространство!и ако някоъ дразне да ги обвинява то тоъ си е пален глупак,коъто няма престава от авяця и как се уцчи на стари "каруци"да се лети!нека се замислят политизите ни засто вав момента нямаме цчитава авиотехника вав страната ни и каде са средствата за неъното подаргане.засто мислисч цче венъ си отиде толкова млад???застото "малко"му бяха григите да оправя "батъите"на някоъ"господа"и бе буферна зонамегду разумното и ненормалното!!! поцчиваъ в мир венъ!!!! *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.