Почина директорът на ”Авиоотряд 28”
Генералният директор на правителствения "Авиоотряд 28" Венелин Рачев е починал снощи на 48-годишна възраст след тежко боледуване.
Обратно в новинатаКоментари - Почина директорът на ”Авиоотряд 28” | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
демократ (нерегистриран)
Повече такива като него... И само на 48 години... тия болести наистина не подбират... Сила за семейството му...
ники (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
дърт, тър и грозен (нерегистриран)
Не знам дали ми се струва, но на всеки, който има някакъв поглед върху злоупотребите на ББ му се случва случка.
' (нерегистриран)
Вземайте си редовно хапчетата, и не цапайте сайта с простотиите си, бре...
васко
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
гйхгйкгк (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
1 (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
д-р (нерегистриран)
Поредният нормален и опитал да бъде почтен и професионалист. Жалко за младия човек и неговото семейство. И накрая - бесен съм, кой ще ви вози утре и в другиден идиоти? Ще трябва да си закупите частни или вече не ви пука, живеете ден за ден?
аззз (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
zooamigo
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
131 (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
zooamigo
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
пипи (нерегистриран)
Лека му пръст на човека, обаче нещо не ми се връзва, тежко боледуване, на 48 години починал, а пък 30 години стаж в авиацията.То категория "В" се взема на 18 години, а за пилот на колко на 15 ли?
съболезновател (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
132 (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
sonibvc@gmail.com
Абе...не му ли е раншко да си иде?! Кви са тея болести???
werg (нерегистриран)
Да не говорим за Г.Петканов, който му знаеше всичките бакии ... :((
pilot (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Бог да прости... (нерегистриран)
...този млад и трудолюбив "специалист" в областта на авиацията... Но като ,чета "трудовата му биография" ,нещо не ми излизат сметките... ...48-годишен...значи набор 66-67-ма ...през 1985-та започва работа в ....тогава и бил 17-18 годишен ...30 годишен проф.опит в авиацията ... 1998-ма ..."Гл.инженер"... 2008-ма ...Шеф на АО28... А на мене ми се губят цели 7 години проф.опит и реализация заради служба в БНА+ ВУЗ... Тоя ,кога е служил,кога учил за ....инженер??? Питам само ,и не си давам много зор вече ,че виждам как младите и амбициозни си ...заминават без време ...
BG (нерегистриран)
Първо - това, че си е заминал на 48 не значи, че не може да е набор 1966. Второ - всички пилоти и подобни поне през соц-а трябваше да са военни, т.е. да завършат военно-въздушно училище. Което се започва от 18 годишна възраст, т.е. 1985 се връзва напълно дори да е 1967 набор. 30 години опит включва всичките години в авиацията (включително и първата!). Ако смяташ, че специалист с 30 години опит би трябвало да е работил 20г по специалността, защото първите 10 не е бил специалист значи, че не схващаш понятията.
анализатор (нерегистриран)
На тебе не ти се губят "...години проф. (съюзен ли?) и реализация...", защото си личи, че си изцяло загубен. Дори за чиновник в личен състав на гробищата не ставаш, защото вместо да отмяташ заминалите си от този свят, ще се ровиш в кариерните им "доси-ета" и ще наслагваш комплексите си върху некролозите на умрелите.
БГ... (нерегистриран)
...Напротив ,схващам ги и са ми ясни нещата ,но се чудя ,защо тогава и на мен не ми признават "проф.опит" и като стаж ,докато съм се обучавал в ВУЗ и 2-те години + 8 месеца запаси ,като о.з. като 1-ва категория ... Иначе ...съболезнования ,наистина ,никой не е застрахован ...аз загубих съпругата си на ...45...с 25 годишен непрекъснат тр.стаж...
791 (нерегистриран)
Дирници, очевидно така и не научихте цивилизованото правило, че под вести за смърт не се дава възможност за коментари! Всезнайковци, "експерти" и графомани пак ще разнасят чужди кости...
анализатор (нерегистриран)
И още нещо, "Бог да прости...", Бог не прощава на такива като теб. Бог им го връща. Много съм далече от някакъв си от-ряд и пилотите му. Мир на праха на починалия достоен българин, защото е бил "годен за военна служба" и особено "въздушната" такава. И дълбок поклон.
ИСТИНАТА (нерегистриран)
ДА ПОЧИВА В МИР ВЕЧНА МУ ПАМЕТ ЖАЛКО ЧЕ Е МЛАД ЧОВЕК МЪКА ОГРОМНА МЪКА ЗА БЛИЗКИТЕ МУ
Гого (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Ivan
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
анализатор (нерегистриран)
Благодаря, че го каза по-точно от мен.
едикойси (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Мда (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
BG (нерегистриран)
Няма идеални неща на тоя свят. Ако искаш да не ти се губят годините от ВУЗ + наборна войска, можеше да отидеш във военно училище. Само че не си искал, нали? Образно казано ти предлагат 400лв да работиш на бюро или 800лв да си миньор. Ти казваш - искам на бюро обаче да вземам 800лв. Не става. Военните като не могат да ги привлекат с много пари гледат да комбинират и с привилегии. Останалите мрат от завист. Ако не знаеш в Царска Русия, в Царство България (и понастоящем в САЩ) военните са доста добре платени. В НРБ нямаше как да им се дават много големи заплати и затова се компенсираше с привилегии. Въпреки това нямаше голям наплив. (За пояснение не съм бил военен, нито някой близък роднина.)
едикойси (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
retr (нерегистриран)
Ами завършил е ССВВУ, който се сеща какво е...
баба ви (нерегистриран)
Поклон пред един кадърен българин!!! Светла му памет! PS: За глупаците и комплексарите във форума. Безсрамници. На всички служили в казармата двете или колкото там години се водят за стаж. Във висшето военно е и професионален стаж. Не е трудно. Те знаят що е то самолет, скоковете с парашут са след първата година. Изучават от първите месеци и ПРАКТИЧЕСКИ самолета. Нещо да сте чували за летателни часове???. Да сте учили за летци и то военни. Изискванията за пилот в гражданската пак си прочетете. Ама ви е трудно. Акъл от некадърници само в кръчмата!
димитров (нерегистриран)
Помня го, бях авиолекар на Враждебна.За да стане командир на правителствения авиоотряд, значи е имал качества.Моите съболезнования на семейството му.И кураж.
анализатор (нерегистриран)
Готин си, но си "сбъркан" и противоречив. Армейският военен не "работи" само за пари. Трябва и "нещо" друго. Затова ти препоръчвам да не гледаш в канчето на "военния", а в БГ-за-коно-дателството (по-точно за-коно-взетелството) по въпроса.
BG (нерегистриран)
Той и американският военен не работи само за пари, но получава доста пари. По същата логика и работниците в заводите не работят само за пари, а за славата на икономиката, за бъдещето и т.н. Нещо ти е сбъркан анализът на теб.
АМ (нерегистриран)
Слушай умнико,Вени Рачев /лека му пръст/ е завършил средното училище за авиомеханици през 1985 и от тогава равоти в авиацията,после завърши и задочно Висшето училище за авиоинженери през 1991- затова има 30 г. стаж в авиацията и не като пилот а като механик и инженер! СЪБОЛЕЗНОВАНИЯ НА ЖЕНА МУ И НА ДЪЩЕРЯ МУ! РАЧЕВ БЕШЕ МНОГО ДОБЪР ЧОВЕК И ПРИЯТЕЛ!
Ми да (нерегистриран)
Не им обяснявай! Като не искат да те разберат, нищо не може да ги убеди. А за човека - Мир и покой на душата му! На близките - кураж и сила!
RIP (нерегистриран)
Авиацията е диагноза. Държи те до живот.
pilot (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
tþt (нерегистриран)
Вени, приятелю, почивай в мир. Ти беше достоен човек и страхотен приятел.
Andy (нерегистриран)
бхббъ-"георги раковскъ"бесче ковацчница на балгарските асове.влизасче се сас много тегак испит по матаматика ифизицческа подготовка.натовареноста на програмата могесч да я сравнисч все едно си заварсчил пет висчи и си станал репобликанки счапмпион вав поцчти всицхки дисзиплини.пресявката бесче гестока,но и правилна.затова и насте пилоти от тази счкола се вземат вав зял свят без допалнителни изпити застото са едни от наъ-добрите!застото са се доказали като спет асове "орлите"на небесното пространство!и ако някоъ дразне да ги обвинява то тоъ си е пален глупак,коъто няма престава от авяця и как се уцчи на стари "каруци"да се лети!нека се замислят политизите ни засто вав момента нямаме цчитава авиотехника вав страната ни и каде са средствата за неъното подаргане.засто мислисч цче венъ си отиде толкова млад???застото "малко"му бяха григите да оправя "батъите"на някоъ"господа"и бе буферна зонамегду разумното и ненормалното!!! поцчиваъ в мир венъ!!!! *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.
НАЙ
Пуснаха запис с Василев, Петков, Бориславова и Денков, от ПП също го публикуваха
Събориха част от спортния център на Пулеви
Отстраниха шефа на Пътното във Варна заради асфалтираното място на катастрофата с НСО
Георги Георгиев: Известен тв готвач е получил над 100 000 лв., за да картографира гробищата в Банкя
Бойко Борисов за записа на ПП: Те бързо трябва да влязат в затвора
Пуснаха запис с Василев, Петков, Бориславова и Денков, от ПП също го публикуваха
Украински ракети удариха петролна база в контролиран от Русия град
Отстраниха шефа на Пътното във Варна заради асфалтираното място на катастрофата с НСО
Бойко Борисов за записа на ПП: Те бързо трябва да влязат в затвора
Главчев възложи на ДАНС да провери причините за спиране на Симеоновския лифт