Коментари - КЗП забрани на телекоми да отказват прекратяване на договор | Днес.dir.bg

КЗП забрани на телекоми да отказват прекратяване на договор

Комисията за защита на потребителите забрани на два от телекомите да отказват на абонатите си прекратяване на отношенията без договорни или правни основания.

Обратно в новината

Коментари - КЗП забрани на телекоми да отказват прекратяване на договор | Днес.dir.bg

Коментари

Както навсякъде тук, си оставаме заложници и на тези акули. Омайват те с оферти, "намаления", "промоции" и какво ли не и в мига, в който някой се хване, край - стават пак нелюбезните предишни вълци и вече химч не им пукаш за следващите две години! Хак да им е сега. Както се казва, от оператор, данъчен и смърт отърване няма, ха-ха.

УРРААА, да им таковам мамата разбойническа, Герберска!

Притежанието на мобилен телефон не е основно човешко право, според българската Конституция. Всеки подписва договора си доброволно.

Два телекома. В случая ментел и вивакомунизъма.

А бой де!

бегане няма

А си представи, хората теглили банков кредит, за да си купят смартфон :)

Не позна - ментел и теленоризъм. Виваконизъма си адаптираха терминиционната политика спрямо изискванията на КЗП за разлика от другите 2а още в началото на миналата година.

В случай, че съдът потвърди, ама ние знаем, че съдът няма да потвърди. Така хем КЗП се прави, че нещо работи и уж защитава потребителите, хем всички компании спокойно ще си загробват, крадат и лъжат потребителите, дойните крави...

защо е тази анонимност, защо не информирате конкретно потребителите кои са тези телекоми. добре е да знаем , а не да гадаем....не е ли време фактите да се назовават, ако наистина искате да бъдете полезни, а не да пускате в мъглата...

Е...м и ти мошенниците.Особено па тия дето те карат в обекта дето си го сключил да одиш.Гаче ли системата им е уникална за всеки обект.Дебили.

М-тел са най-големите к-пути! Миналата година подписах договор, като преди това изрично питах шаврантето, дето обслужваше - това ли е окончателната сума, която ще се плаща а месец! Тя каза - да това е! И... изненада! Оказа се, че сумата е по-голяма с почти 4 лева! Та с тая обирджийска пасмина, която напуснаха мои приятели и познати ще съм още известно време, но с удоволствие бих си прекратил договора моментално!

"Единият от операторите отказва разтрогване на договорните отношения, ако клиентът му не подаде заявлението за прекратяване в обекта, в който го е сключил." Интересно, ако бутнат обекта, клиентът трябва ли да го построи отново, за да си разтрогне договора?

"Освен това заявлението трябва да се подаде точно месец преди изтичането на договора, в противен случай той не се прекратява." Преди месец станах свидетел точно на такова отношение - клиентка на .Тел, заминаваща за чужбина се опитваше любезно да обясни на зомбираното говедо, че не може ТОЧНО на датата, защото тогава няма да е вече тук за дълго време и затова го подава 2 дни по-рано, но то тъпо и упорито отказваше да приеме бланката! Всъщност зомбито не е виновно - това е част от "корпоративната политика" на прехваления телеком! Да видим сега съда дали ще приеме аргументите на КЗП или ще се съобрази с "корпоративните практики" на същия телеком, разработени специално за съдии;о)

О, ще се съобразят. Просто телекомите протакват до последно. Помните ли колко време Ментел удържа да не пускат лиценза за втория оператор?

Помня, но понеже съм била 10 години в бранша, мога с чиста съвест да кажа, че "всички са маскари";о) А за клиентите - един съвет: пренасочвайте номерата си към друг оператор - там вече нещата са регулирани и мърдане няма;о)

И вивата имат бланки, даже те карат да подпишеш, че си съгласен да ти предоставят лични данни. Ако не им я подпишеш, не можеш да прекратиш.

Не са дебили , а ТАРИКАТИ! Защото знаят, че са в мутренско-мафиотска държавица!

"..по съдебен ред",както и решенията на тази паразитна институция! А знаем в България се правораздава" Какво "правораздаване" може да се очаква от некадърни,корумпирани, безотговорни маНГИЗтрати.

Аз съм към виваком. изтече ми договорът с тях и се утрепаха да ми предлагат всякъкви оферти. Номера е на всички да се казва - Засега оставам с безсрочен договор като дойда в офиса ще се договорим за нов договор. Другите мобилни оператори дават смартфон ако сключим договор какво ще ми дадете. След три месеца се отказаха и сега съм си на старата тарифа от 6 лева с 100 мин и 100 смс и 5 мв трафик. :) четете малките букви и какво точно подписвате.

Забравих да спомена че като ви предлагат оферти ви записват и на нито един поставен въпрос не трябва да казвате ДА а да клинчите щото имат ли записано "ДА" все едно сте разрешили да ви преподпишат договора :)

Как се казва "шаврантето"? Адрес ? Искам да я споходя с Питоня си.

ХА ХА ХА. ДАГО ПЛАЩА ПОЧИНАЛИЯ!!!

Гадове долни и после искат клиентите да са им верни...

Ясно е какво мислите за магистратите. А какво мислите за мибилните оператори и практиките, които се коментират в статията?

Цените на апаратите им и за лоялни клиенти са колкото в останалите магазини, освен ако не се набиеш на договор за 2години по тарифа хикс ел :) за към 60 и нагоре на масец. И дир -а, не знам защо ми изтрихте коментара по-долу, че не е по темата -ставаше въпрос точно за прекартяване на догово,. т.е невъзможност, когато човек е починал.

Всичко е измислено да се пречи на клиента и да продължават да го цицат. Ще дойде и техния ден

АКО ДОРИ ТИТУЛЯРА Е ПОЧИНАЛ ПРАЩАТ НЕПРЕКЪСНАТО ПИСМА. НАСЛЕДНИЦИТЕ ВЪРНАХА АДАПТЕРА ЗА ИНТЕРНЕТА, НО ПИСМАТА ПРОДЪЛЖАВАТ ДА ИДВАТ И НЕУСТОЙКАТА Е ДЪЛЖИМА, ЗАЩОТО НЕ Е ВЪРНАТ В ДЕНЯ НА ЗАЯВЛЕНИЕТО ЗА ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ДОГОВОРА, А ТИТУЛЯРА Е ПОЧИНАЛ СЛЕД 2 ДНИ КАТО Е ПОДПИСАЛ ИСКАНЕТО ЗА ПРЕКРАТЯВАНЕ - И ТОВА АКО НЕ Е ГАВРА С ХОРАТА - НИЩО НЕ ПРИЗНАВАТ - ХЕМ Е ВЪРНАТ АПАРАТА, ХЕМ СИ ИСКАТ НЕУСТОЙКАТА - НЯМА ЛИ ДАВНОСТ ЗА ТАКИВА СЛУЧАИ

....... Глобул ми подновиха двугодишен договор автоматично за още две гдини, без да съм искал или да съм вземал телефон, а съдът (ВАС) пък се произнесе, че договорът ми бил подновен за още 3 (три) години !!!

в испания са пуснали един оператор, с който говоря с всички в европа за 1 цент. т.е. дали звъня на някой в испания или на мобилен в бг или франция-все едно. и не е с договор, а си зареждам кредит и хич нре се занимавам с глупости и тарифи. дано и в бг да дойдат повече конкурентни фирми.

Трият те щото сигурно ще им спрат някое кранче.

Четете си общите условия и после подписвайте при всякакъв вид договори. Но това с молба по бланка е пълна простотия

Не си много прав- докато не даваме жалби КЗП няма как да се засилят да прекратяват гадните практики.

Какво общо има ГЕРБ с темата?

НЕ ЗНАМ ЗАЩО НЕ ИМ ПИШАТ ИМЕНАТА НА ТЕЗИ ЗАГАДЪЧНИ ТЕЛЕКОМИ. АЗ СЪРБАХ ПОПАРАТА НА ЕДИН ОТ ТЯХ , ПРИ ИЗТЕКАЛ СРОК И ДАДЕНА МОЛБА , ЧЕ ПРЕКРАТЯВАМ СЪС ТЯХ , 6 МЕСЕЦА НЕ СПИРАХА ДА МИ ИДВАТ СМЕТКИТЕ. ТОВА Е ВИВАКОМ,,

не ми е ясно как може да сключат договор и да е активен след 2-3ч , или да прехвърлиш номер от един оператор към друг и да е активен след 2-3 дни , а не могат за същото това време да прекратят договора ??? а сиктир .... могат , но не искат. и за това е тази комисия за да защити потребителите. отделно от това - след като може да се сключва договор/изменение на плана по телефон защо да не може и да се прекратява по телефона ??? и за това тази комисия трябва да ни защити ? просто е - па начините , по които може да се сключи договор и време по същите тези параграфи да може и да се прекрати. кратко , точно и ясно

това е същото като и едни нискотарифни таксита. ще им намерят цаката и на тях. дано не стане , но лапачите разполагат с доста мангизи и ще си "откупят" правата

аз съм с още по-стар тарифен план. и при мен постоянно ми се обаждат за нов договор , но аз ги каня най-учтиво у дома да дойдат и да го обсъдим. така е де - когато имах нужда от тях аз им отивах на крака в офиса. сега те имат нужда от мен - да дойдат у дома. и понеже предлагащите ми най различни оферти са девойки не сакат да дойдат на терен да подновим договора. :-)

и Топлофикация и Топлофикация!!

въпросът е аналогичен на този с Топлофикация!! И този няма да разрешат, даже да има становище на ЕС!!!

Преди две години имах такъв проблем с Глобул (вече беше закупен от норвежеца), като нещата бяха докарани до абсурд от страна на телекома. Не стана на тяхното, но наглостта им беше потресаваща.

"..GSM оператори получиха забрана да държат насила клиенти Ако решението на КЗП се потвърди в съда, гражданите могат да търсят обезщетения" Това трябва да стане и с Топлофикация!!!

Коментари - КЗП забрани на телекоми да отказват прекратяване на договор | Днес.dir.bg

КЗП забрани на телекоми да отказват прекратяване на договор

Комисията за защита на потребителите забрани на два от телекомите да отказват на абонатите си прекратяване на отношенията без договорни или правни основания.

Обратно в новината

Коментари - КЗП забрани на телекоми да отказват прекратяване на договор | Днес.dir.bg

Коментари

Както навсякъде тук, си оставаме заложници и на тези акули. Омайват те с оферти, "намаления", "промоции" и какво ли не и в мига, в който някой се хване, край - стават пак нелюбезните предишни вълци и вече химч не им пукаш за следващите две години! Хак да им е сега. Както се казва, от оператор, данъчен и смърт отърване няма, ха-ха.

УРРААА, да им таковам мамата разбойническа, Герберска!

Притежанието на мобилен телефон не е основно човешко право, според българската Конституция. Всеки подписва договора си доброволно.

Два телекома. В случая ментел и вивакомунизъма.

А бой де!

бегане няма

А си представи, хората теглили банков кредит, за да си купят смартфон :)

Не позна - ментел и теленоризъм. Виваконизъма си адаптираха терминиционната политика спрямо изискванията на КЗП за разлика от другите 2а още в началото на миналата година.

В случай, че съдът потвърди, ама ние знаем, че съдът няма да потвърди. Така хем КЗП се прави, че нещо работи и уж защитава потребителите, хем всички компании спокойно ще си загробват, крадат и лъжат потребителите, дойните крави...

защо е тази анонимност, защо не информирате конкретно потребителите кои са тези телекоми. добре е да знаем , а не да гадаем....не е ли време фактите да се назовават, ако наистина искате да бъдете полезни, а не да пускате в мъглата...

Е...м и ти мошенниците.Особено па тия дето те карат в обекта дето си го сключил да одиш.Гаче ли системата им е уникална за всеки обект.Дебили.

М-тел са най-големите к-пути! Миналата година подписах договор, като преди това изрично питах шаврантето, дето обслужваше - това ли е окончателната сума, която ще се плаща а месец! Тя каза - да това е! И... изненада! Оказа се, че сумата е по-голяма с почти 4 лева! Та с тая обирджийска пасмина, която напуснаха мои приятели и познати ще съм още известно време, но с удоволствие бих си прекратил договора моментално!

"Единият от операторите отказва разтрогване на договорните отношения, ако клиентът му не подаде заявлението за прекратяване в обекта, в който го е сключил." Интересно, ако бутнат обекта, клиентът трябва ли да го построи отново, за да си разтрогне договора?

"Освен това заявлението трябва да се подаде точно месец преди изтичането на договора, в противен случай той не се прекратява." Преди месец станах свидетел точно на такова отношение - клиентка на .Тел, заминаваща за чужбина се опитваше любезно да обясни на зомбираното говедо, че не може ТОЧНО на датата, защото тогава няма да е вече тук за дълго време и затова го подава 2 дни по-рано, но то тъпо и упорито отказваше да приеме бланката! Всъщност зомбито не е виновно - това е част от "корпоративната политика" на прехваления телеком! Да видим сега съда дали ще приеме аргументите на КЗП или ще се съобрази с "корпоративните практики" на същия телеком, разработени специално за съдии;о)

О, ще се съобразят. Просто телекомите протакват до последно. Помните ли колко време Ментел удържа да не пускат лиценза за втория оператор?

Помня, но понеже съм била 10 години в бранша, мога с чиста съвест да кажа, че "всички са маскари";о) А за клиентите - един съвет: пренасочвайте номерата си към друг оператор - там вече нещата са регулирани и мърдане няма;о)

И вивата имат бланки, даже те карат да подпишеш, че си съгласен да ти предоставят лични данни. Ако не им я подпишеш, не можеш да прекратиш.

Не са дебили , а ТАРИКАТИ! Защото знаят, че са в мутренско-мафиотска държавица!

"..по съдебен ред",както и решенията на тази паразитна институция! А знаем в България се правораздава" Какво "правораздаване" може да се очаква от некадърни,корумпирани, безотговорни маНГИЗтрати.

Аз съм към виваком. изтече ми договорът с тях и се утрепаха да ми предлагат всякъкви оферти. Номера е на всички да се казва - Засега оставам с безсрочен договор като дойда в офиса ще се договорим за нов договор. Другите мобилни оператори дават смартфон ако сключим договор какво ще ми дадете. След три месеца се отказаха и сега съм си на старата тарифа от 6 лева с 100 мин и 100 смс и 5 мв трафик. :) четете малките букви и какво точно подписвате.

Забравих да спомена че като ви предлагат оферти ви записват и на нито един поставен въпрос не трябва да казвате ДА а да клинчите щото имат ли записано "ДА" все едно сте разрешили да ви преподпишат договора :)

Как се казва "шаврантето"? Адрес ? Искам да я споходя с Питоня си.

ХА ХА ХА. ДАГО ПЛАЩА ПОЧИНАЛИЯ!!!

Гадове долни и после искат клиентите да са им верни...

Ясно е какво мислите за магистратите. А какво мислите за мибилните оператори и практиките, които се коментират в статията?

Цените на апаратите им и за лоялни клиенти са колкото в останалите магазини, освен ако не се набиеш на договор за 2години по тарифа хикс ел :) за към 60 и нагоре на масец. И дир -а, не знам защо ми изтрихте коментара по-долу, че не е по темата -ставаше въпрос точно за прекартяване на догово,. т.е невъзможност, когато човек е починал.

Всичко е измислено да се пречи на клиента и да продължават да го цицат. Ще дойде и техния ден

АКО ДОРИ ТИТУЛЯРА Е ПОЧИНАЛ ПРАЩАТ НЕПРЕКЪСНАТО ПИСМА. НАСЛЕДНИЦИТЕ ВЪРНАХА АДАПТЕРА ЗА ИНТЕРНЕТА, НО ПИСМАТА ПРОДЪЛЖАВАТ ДА ИДВАТ И НЕУСТОЙКАТА Е ДЪЛЖИМА, ЗАЩОТО НЕ Е ВЪРНАТ В ДЕНЯ НА ЗАЯВЛЕНИЕТО ЗА ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ДОГОВОРА, А ТИТУЛЯРА Е ПОЧИНАЛ СЛЕД 2 ДНИ КАТО Е ПОДПИСАЛ ИСКАНЕТО ЗА ПРЕКРАТЯВАНЕ - И ТОВА АКО НЕ Е ГАВРА С ХОРАТА - НИЩО НЕ ПРИЗНАВАТ - ХЕМ Е ВЪРНАТ АПАРАТА, ХЕМ СИ ИСКАТ НЕУСТОЙКАТА - НЯМА ЛИ ДАВНОСТ ЗА ТАКИВА СЛУЧАИ

....... Глобул ми подновиха двугодишен договор автоматично за още две гдини, без да съм искал или да съм вземал телефон, а съдът (ВАС) пък се произнесе, че договорът ми бил подновен за още 3 (три) години !!!

в испания са пуснали един оператор, с който говоря с всички в европа за 1 цент. т.е. дали звъня на някой в испания или на мобилен в бг или франция-все едно. и не е с договор, а си зареждам кредит и хич нре се занимавам с глупости и тарифи. дано и в бг да дойдат повече конкурентни фирми.

Трият те щото сигурно ще им спрат някое кранче.

Четете си общите условия и после подписвайте при всякакъв вид договори. Но това с молба по бланка е пълна простотия

Не си много прав- докато не даваме жалби КЗП няма как да се засилят да прекратяват гадните практики.

Какво общо има ГЕРБ с темата?

НЕ ЗНАМ ЗАЩО НЕ ИМ ПИШАТ ИМЕНАТА НА ТЕЗИ ЗАГАДЪЧНИ ТЕЛЕКОМИ. АЗ СЪРБАХ ПОПАРАТА НА ЕДИН ОТ ТЯХ , ПРИ ИЗТЕКАЛ СРОК И ДАДЕНА МОЛБА , ЧЕ ПРЕКРАТЯВАМ СЪС ТЯХ , 6 МЕСЕЦА НЕ СПИРАХА ДА МИ ИДВАТ СМЕТКИТЕ. ТОВА Е ВИВАКОМ,,

не ми е ясно как може да сключат договор и да е активен след 2-3ч , или да прехвърлиш номер от един оператор към друг и да е активен след 2-3 дни , а не могат за същото това време да прекратят договора ??? а сиктир .... могат , но не искат. и за това е тази комисия за да защити потребителите. отделно от това - след като може да се сключва договор/изменение на плана по телефон защо да не може и да се прекратява по телефона ??? и за това тази комисия трябва да ни защити ? просто е - па начините , по които може да се сключи договор и време по същите тези параграфи да може и да се прекрати. кратко , точно и ясно

това е същото като и едни нискотарифни таксита. ще им намерят цаката и на тях. дано не стане , но лапачите разполагат с доста мангизи и ще си "откупят" правата

аз съм с още по-стар тарифен план. и при мен постоянно ми се обаждат за нов договор , но аз ги каня най-учтиво у дома да дойдат и да го обсъдим. така е де - когато имах нужда от тях аз им отивах на крака в офиса. сега те имат нужда от мен - да дойдат у дома. и понеже предлагащите ми най различни оферти са девойки не сакат да дойдат на терен да подновим договора. :-)

и Топлофикация и Топлофикация!!

въпросът е аналогичен на този с Топлофикация!! И този няма да разрешат, даже да има становище на ЕС!!!

Преди две години имах такъв проблем с Глобул (вече беше закупен от норвежеца), като нещата бяха докарани до абсурд от страна на телекома. Не стана на тяхното, но наглостта им беше потресаваща.

"..GSM оператори получиха забрана да държат насила клиенти Ако решението на КЗП се потвърди в съда, гражданите могат да търсят обезщетения" Това трябва да стане и с Топлофикация!!!