КЗП забрани на телекоми да отказват прекратяване на договор

Комисията за защита на потребителите забрани на два от телекомите да отказват на абонатите си прекратяване на отношенията без договорни или правни основания.

Обратно в новината

Коментари - КЗП забрани на телекоми да отказват прекратяване на договор | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

"..GSM оператори получиха забрана да държат насила клиенти Ако решението на КЗП се потвърди в съда, гражданите могат да търсят обезщетения" Това трябва да стане и с Топлофикация!!!

Преди две години имах такъв проблем с Глобул (вече беше закупен от норвежеца), като нещата бяха докарани до абсурд от страна на телекома. Не стана на тяхното, но наглостта им беше потресаваща.

въпросът е аналогичен на този с Топлофикация!! И този няма да разрешат, даже да има становище на ЕС!!!

не ми е ясно как може да сключат договор и да е активен след 2-3ч , или да прехвърлиш номер от един оператор към друг и да е активен след 2-3 дни , а не могат за същото това време да прекратят договора ??? а сиктир .... могат , но не искат. и за това е тази комисия за да защити потребителите. отделно от това - след като може да се сключва договор/изменение на плана по телефон защо да не може и да се прекратява по телефона ??? и за това тази комисия трябва да ни защити ? просто е - па начините , по които може да се сключи договор и време по същите тези параграфи да може и да се прекрати. кратко , точно и ясно

Четете си общите условия и после подписвайте при всякакъв вид договори. Но това с молба по бланка е пълна простотия

НЕ ЗНАМ ЗАЩО НЕ ИМ ПИШАТ ИМЕНАТА НА ТЕЗИ ЗАГАДЪЧНИ ТЕЛЕКОМИ. АЗ СЪРБАХ ПОПАРАТА НА ЕДИН ОТ ТЯХ , ПРИ ИЗТЕКАЛ СРОК И ДАДЕНА МОЛБА , ЧЕ ПРЕКРАТЯВАМ СЪС ТЯХ , 6 МЕСЕЦА НЕ СПИРАХА ДА МИ ИДВАТ СМЕТКИТЕ. ТОВА Е ВИВАКОМ,,

....... Глобул ми подновиха двугодишен договор автоматично за още две гдини, без да съм искал или да съм вземал телефон, а съдът (ВАС) пък се произнесе, че договорът ми бил подновен за още 3 (три) години !!!

Всичко е измислено да се пречи на клиента и да продължават да го цицат. Ще дойде и техния ден

в испания са пуснали един оператор, с който говоря с всички в европа за 1 цент. т.е. дали звъня на някой в испания или на мобилен в бг или франция-все едно. и не е с договор, а си зареждам кредит и хич нре се занимавам с глупости и тарифи. дано и в бг да дойдат повече конкурентни фирми.

това е същото като и едни нискотарифни таксита. ще им намерят цаката и на тях. дано не стане , но лапачите разполагат с доста мангизи и ще си "откупят" правата

Гадове долни и после искат клиентите да са им верни...

Аз съм към виваком. изтече ми договорът с тях и се утрепаха да ми предлагат всякъкви оферти. Номера е на всички да се казва - Засега оставам с безсрочен договор като дойда в офиса ще се договорим за нов договор. Другите мобилни оператори дават смартфон ако сключим договор какво ще ми дадете. След три месеца се отказаха и сега съм си на старата тарифа от 6 лева с 100 мин и 100 смс и 5 мв трафик. :) четете малките букви и какво точно подписвате.

Забравих да спомена че като ви предлагат оферти ви записват и на нито един поставен въпрос не трябва да казвате ДА а да клинчите щото имат ли записано "ДА" все едно сте разрешили да ви преподпишат договора :)

Цените на апаратите им и за лоялни клиенти са колкото в останалите магазини, освен ако не се набиеш на договор за 2години по тарифа хикс ел :) за към 60 и нагоре на масец. И дир -а, не знам защо ми изтрихте коментара по-долу, че не е по темата -ставаше въпрос точно за прекартяване на догово,. т.е невъзможност, когато човек е починал.

аз съм с още по-стар тарифен план. и при мен постоянно ми се обаждат за нов договор , но аз ги каня най-учтиво у дома да дойдат и да го обсъдим. така е де - когато имах нужда от тях аз им отивах на крака в офиса. сега те имат нужда от мен - да дойдат у дома. и понеже предлагащите ми най различни оферти са девойки не сакат да дойдат на терен да подновим договора. :-)

"..по съдебен ред",както и решенията на тази паразитна институция! А знаем в България се правораздава" Какво "правораздаване" може да се очаква от некадърни,корумпирани, безотговорни маНГИЗтрати.

Ясно е какво мислите за магистратите. А какво мислите за мибилните оператори и практиките, които се коментират в статията?

"Освен това заявлението трябва да се подаде точно месец преди изтичането на договора, в противен случай той не се прекратява." Преди месец станах свидетел точно на такова отношение - клиентка на .Тел, заминаваща за чужбина се опитваше любезно да обясни на зомбираното говедо, че не може ТОЧНО на датата, защото тогава няма да е вече тук за дълго време и затова го подава 2 дни по-рано, но то тъпо и упорито отказваше да приеме бланката! Всъщност зомбито не е виновно - това е част от "корпоративната политика" на прехваления телеком! Да видим сега съда дали ще приеме аргументите на КЗП или ще се съобрази с "корпоративните практики" на същия телеком, разработени специално за съдии;о)

О, ще се съобразят. Просто телекомите протакват до последно. Помните ли колко време Ментел удържа да не пускат лиценза за втория оператор?

Помня, но понеже съм била 10 години в бранша, мога с чиста съвест да кажа, че "всички са маскари";о) А за клиентите - един съвет: пренасочвайте номерата си към друг оператор - там вече нещата са регулирани и мърдане няма;о)

"Единият от операторите отказва разтрогване на договорните отношения, ако клиентът му не подаде заявлението за прекратяване в обекта, в който го е сключил." Интересно, ако бутнат обекта, клиентът трябва ли да го построи отново, за да си разтрогне договора?

М-тел са най-големите к-пути! Миналата година подписах договор, като преди това изрично питах шаврантето, дето обслужваше - това ли е окончателната сума, която ще се плаща а месец! Тя каза - да това е! И... изненада! Оказа се, че сумата е по-голяма с почти 4 лева! Та с тая обирджийска пасмина, която напуснаха мои приятели и познати ще съм още известно време, но с удоволствие бих си прекратил договора моментално!

Как се казва "шаврантето"? Адрес ? Искам да я споходя с Питоня си.

Е...м и ти мошенниците.Особено па тия дето те карат в обекта дето си го сключил да одиш.Гаче ли системата им е уникална за всеки обект.Дебили.

Не са дебили , а ТАРИКАТИ! Защото знаят, че са в мутренско-мафиотска държавица!

В случай, че съдът потвърди, ама ние знаем, че съдът няма да потвърди. Така хем КЗП се прави, че нещо работи и уж защитава потребителите, хем всички компании спокойно ще си загробват, крадат и лъжат потребителите, дойните крави...

Не си много прав- докато не даваме жалби КЗП няма как да се засилят да прекратяват гадните практики.

Два телекома. В случая ментел и вивакомунизъма.

Не позна - ментел и теленоризъм. Виваконизъма си адаптираха терминиционната политика спрямо изискванията на КЗП за разлика от другите 2а още в началото на миналата година.

И вивата имат бланки, даже те карат да подпишеш, че си съгласен да ти предоставят лични данни. Ако не им я подпишеш, не можеш да прекратиш.

защо е тази анонимност, защо не информирате конкретно потребителите кои са тези телекоми. добре е да знаем , а не да гадаем....не е ли време фактите да се назовават, ако наистина искате да бъдете полезни, а не да пускате в мъглата...

УРРААА, да им таковам мамата разбойническа, Герберска!

Какво общо има ГЕРБ с темата?

Както навсякъде тук, си оставаме заложници и на тези акули. Омайват те с оферти, "намаления", "промоции" и какво ли не и в мига, в който някой се хване, край - стават пак нелюбезните предишни вълци и вече химч не им пукаш за следващите две години! Хак да им е сега. Както се казва, от оператор, данъчен и смърт отърване няма, ха-ха.

Притежанието на мобилен телефон не е основно човешко право, според българската Конституция. Всеки подписва договора си доброволно.

А бой де!

бегане няма

и Топлофикация и Топлофикация!!