Едва 4,4% от регистрираните през 2016 г. леки коли са нови

Към края на 2016 година делът на регистрираните нови леки коли (до 5 години) в България е едва 4,4 на сто от всички регистрации, предаде БТА.

Обратно в новината

Коментари - Едва 4,4% от регистрираните през 2016 г. леки коли са нови | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

като оправят заплатите и живота на хората чак тогава може да плюете по хората които карат стари коли доста хора както и да работят нова кола няма да видят ако ще по 12 часа да работят парадокса България... 24 годишното ми поло ще си пърка около коли за по 200к

Спокойно, задава се нова вълна таралясници. Франция, Белгия и скандинавците почват да забраняват колите, които замърсяват най-много. Бай Ганьо ще намаже пак стари бараки на далавера. Жалка история. В моя град има над 50 авто-морги (те им викат авто-къщи), още толкова магазина за дрехи втора употреба, телефони и компютри втора употреба. На европейците им излиза по на сметка да си продават овехтелите неща в БГ, отколкото да ги рециклират там.

Да, ама имаме спестени два милиарда и половина!

15 годишния ми кошник никой не иска да го купи, всичко живо наоколо е на нови коли. Само не разбрах, втората кола не може ли да се запише за сезонна, щото ще я ползвам само за вилата лятото.

Готово!Има сделка!Купувам ти кошника!Дай координати!

ТИ явно не си от тези, които четат карс и мобиле... обявата ми е там от доста време и няма нито едно позвъняване. МИТ е, че се карат стари коли в БГ. Във всяка страна има и стари коли. Но не във всяка страна могат да се видят толкова много яки коли на куп като тук. Дори в Монако не съм виждал това, което съм виждал в София. Единствено Лондон ме е впечатлявал повече от Софето в това отношение от цяла Европа.

евро-каруците са си боклуци и без това. след 15-20 години каране и са гробници. в куба още карат без проблем американски коли от 50-те години на миналия век.

Chefo77

В Куба карат стари американски, защото нови до онзиден нямаха, а сега като имат - не могат да си ги позволят. Не е трудно да се прочете това-онова ;)

Надпис на автозавода в гр. Волфсбург Германия - "Нашите коли VWГолф се раждат тук и умират в Перник."

Само в България, като си купи някой нова кола и го питат - От коя година е !?

Това не е вярно!Тиквата си кара чисто нов джип за 200 хиляди.

Дайте по - весело ,пичове!На хората жените им са ....незнайно коя употреба,вие се косите за колите.Наздраве!

чиста вода ненапита! :) Ехо, не сме 19век - за едните може , за другите не... Без двойни аршини, моля!

Дами и Господа които живеем в БГ. Не разбрахте ли че ние отдавна сме боклукчийско казанче не само за автомобилите ,но и за всичко което се изхвърля от Европа,благодарение на нашите управници.

само 4.4 % от регистрираните са до 5 години ,но не казвата какъв е процента на новите ?? ..навярно под 1% . Това е статистика за Африканска държава !??

И що да взема нова кола?? Да ме лъжат като средностатистическия европейски баламурник да дам едни пари,и след примерно 5 години да ги нямам! Само да питам-що новата кола НЕ Е като 124ката,като Голф 2ката, като 80ката и б4ката,като Е30ката като здравина?? Що бе? Ама както казват майсторите-който ги е проектирал тия коли да карат по 20-25 години-СИ Е Отрезал РЪЦЕТЕ!!! Един Хюндай Купе се разпада напълно след 5 години! Те това е кола!!! Кво ще ми ги карат по 30 години! Това е горчивата истина за новата кола... И понеже нашенеца не е глупав,е и с по-ниски доходи, си кара старото Ауди или Мерц и не му пука! Прави си го при бай Славе Карбуратора и Стойне Манивелата и не му дреме ни за Балкан Стар,ни за Камор Ауто!

карам голф3 на 25 години.купих го преди 7 за 1500лева.дал съм за7 години около 1600 за ремонти.началника си купи 3 годишна Навара за 40 000 лева.сме нил е турбина-4000 лева,2 пъти ремонтира предница, блокира му скоростната кутия,развали му се климатика,не му работеш4х4,като я кара седмицата на градски катализаторът му забива,и повече от 50 не вдига.сигурно е дал 20 000 за ремонти-при селският майстор не става.сега ,щом я угаси,и хвърля антифриз през разширителният съд-най-вероятно издухана гарнитура,опа,още 2 бона.

и дали това е така,защото харесваме стнари коли,или защото доходите ни са такива.на хубавото бързо се свиква,на лошото-от него отърване няма,качили ти се веднъж на гърба

Да ни забранят и да живеем, като не можем да караме нови коли- да умираме, а?!! Мръсни гадове!!Замърсяване ли, едва ли е по-голямо от тяхната индустрия.Мръсни евреи!!!

Стандарта е нисък, кво се възмущавате. Ако мога да изплащам кола за 25 000 евро, без да ми влияе на бюджета, що да си не купя? Всеки обича да му е слънчево, а в България една мъгла е надвиснала, от 1944г. насам и няма вятър, деба.

+++++++++ няма как повече от един плюс

когато си сменях колата предпочетох да е по - стара,защото застраховките на новите са ужасно скъпи.инак,можех да взема лизинг,но не си струва да давам по 2 000 за застраховки.имам приятели които мислят също така!

Сложих ти минусче, защото ме засегна. Едната ми кола е 5 год. корса 1.0. Страхотна, от началото на зимата не съм я спирал. Справя се отлично.

Новите коли са пълни боклуци. Това е истината - и след 10 години сегашните нови коли пак ще са боклуци. До 1995-2000 та година, колите се правеха от инженери, сега - от счетоводители.

много си зле брат. 2000година така разправяхме преди 1990 са супер колите но след 1993та са боклуци

Въобще не съм зле. Твърде наясно съм и с промените в инжекторите и с промените в компютрите и с промените в скоростните кутии и с промените по материалите за частите. Наистина в последните години се наблюдава пълна порнография при производството на коли. Факт!

ВИНАГИ са се правили от счетоводители. Дори Хенри Форд е боядисвал Модел Т, поради СЧЕТОВОДНИ/икономически/ причини.

За американските коли - може. Не и за немските и отчасти за някои френски и английски модели.

Това не е обещавано от Герб - българите да карат нови коли така, че още един плюс за Партията!!!

Абе Румънците бяха 50 години след нас ,а сега са 20 пред нас бе,настигнаха Гърците по доходи почти............цялата политическа класа във затвора веднага-ресто-над 1 милион да се доказва кога и как е придобит,а БГ чорбаджийте да се научат да ПЛАЩАТ.......И3МЕТ......

Външния дълг на Румъния 1990 г. беше 0% от БВП. А на България тогава беше над 100 от БВП. През тези години ние плащаме лихви на банки. Ако харчехме тези пари за развитие на държавата сега щяхме да сме много по добре.

След като си изхвърли у нас боклукчийските коли Европа ще ни глобява са мръсен въздух По добре да умираме от мръсен въздух отколкото от глад

. . . Изводът е, че страната ни се утвърждава като автомобилно гробище на Европа и очевидно това не притеснява никого. . . И като човешко ! ! ! Това не че ще разтревожи някого от Европа но най-вероятно ще го зарадва . А у нас никой няма да се разтревожи че сме два вида гробище . . .

С умреляци кат тебе...

Това във Франция с понеделник-петък е мноу як начин да се повиши безработицата...

Не стига че БГ е член на ЕС и НАТО, не стга че се строят летни магистрали, не стига че в София има метро, ами и нови коли искате. Това си е нахалство от всякъде!

А кебапчета? Кога? магистрали, метра, ЕС - яж си ги ти тея.

Ти пък кебапчета, те са за депутатите. За нас,колело ама друг път.

а как да е иначе? въобще някой изненадан ли е? Няма как при средна работна заплата (за страната) от 600 лева да се карат нови коли.

Владо, НОИ казва, че средната заплата е към 1080лв. За София 1220. Та ако мислиш, че заслужаваш повече от средното, искай повече от шефа.

Ах какво съвпадение е тази статистика с изявлението на Тръмп срещу немските каруци! Купувайте братя, спасявайте германския си брат!

Веднага съм готов да ги спася, ама като им предлагам 1000 лева за чисто ново Q7, и тъпите германци се дърпат, не щат!!

Ми я виж кви коли карат братушките с минимална заплата 100 Евро! Икономия, икономия му е майката, оядохме се, по 20-30000 се фъргат от балконите!

И колко малко черен хайвер се купува в България... безобразие. За частните самолети и яхти да не говорим, просто горките производители са разочаровани от нас българите.

Черният хайвер не струва! Червеният (Мъде ин Дойчланд)от "Берьозката" на Оборище е перфектно мезе за истинската водка, Финландия! Всичко друго е от лукавого!

Пич съгласен съм. Кога да се видим? от тебе водката, от мен хайверчето.

Що не пишат колко нови Лади и Масквичи са регистрирани?

Щото в света на комплексарите цар е дизеловия пасат,нали селяк?

От ладата е много по. не си ли съгласен?

Сиромашлък,братя!Това е!

Сиромах викаш? Като фърлиш 25-30000 през балкона, как няма да си сиромах?

Да,до сега съм го правил най-малко 3-4 пъти!

За Форд е приказката, ама карай...

Лобито на Ст Желев и компания, много се е загрижило да не караме стари коли, плащат наред по СМИ, за платени публикации. Старите коли са лоши, ама друг път, комшията по гараж с БМВ Х5 4.8i с нови гуми зимен Мишлен, не го изкарва от гаража- защото буксувало!!! Е моята Витара със стари гуми, минава от всякъде, а и замърсява по малко по простата причина. че е с три пъти по малък мотор!!! Купувайте си нови коли, за да захранвате кредитните институции, за да сте роби и зависими, а след като колата ви стане на 5 год. загубвате по 40 50 хил лева а в някои случаи и повече, рядко по малко( включвайки ГО, данъци, лихви и овехтяване + скъпи консумативи).

Спорно четиво. Колкото и мъже-шофьори да събереш на едно място,на по бира през лятото,толкова разнопосочни мнения ще се получат на тема коли.Лаф да става,един вид. Бедни сме,караме стари коли,това е истината. От др.страна,по всички големи градове,се движат возила на цена,лукс и опции,за страх.Тежко несъответствие между възможности и демонстрации на кинти.Типично за БГ.Пари за гуми може да няма,но за оптичен тунинг и супер стерео-винаги има. До тук съм имал 17 автомобила,все 2-ра употреба.Около 900 хил.км.навъртяни.Нямам универсална рецепта.Такъв яд и бъг съм ял,откъм девиза"Има ли живот извън сервиза",че ми се е ревало.Пръснати хиляди пари за подръжка,за таралясници,които отдавна са изчерпали и последните си силици.Спам.Не ми се сравнява с европейците.Не съм им на доходите.Не робувам на марки. Според възможностите си,намерих подхода.Купувам от 8 г.,коли втора употреба,купени в БГ от тукашен дилър.На 4 г.,от частно лице,под 70 хил.км.Три Хонди така-2 Акорд и 1 Сивик.Е,щастлив съм!Не посещавам сервиз,освен за консумативи.В никакъв случай,фирмен,техен.Да са ми живи и здрави монтьорите-честни и кадърни.Последният Акорд е на 6г.Посмърнто не бих го заменил за чисто нова Дачия или Рено,напр.Без да обиждам лично,който и да е горд притежател на марките.

Абре, гробарщина, мамицата и на Фандъкова! Открадна половината данък за 2016-та, остави София да се асфалтира със сняг. Не минаха и 2 седмици и снега по тротоарите вече е на адски дупки. Внимавайте да не счупите глезени, а велосипедистите да не изкривите каплите! А на други места снега се е изронил и почти го няма.... Такава им е целата гробарщина. Купете си и вие нова кола с алуминиево окачване и пластмасов мотор и го покарайте в нашите дупки. Да ви питам дали няма да искате да си купите пак Москвич? А аз за нищо на света не се отказвам от Ладата си!

Зверско мозъкопромиване на тема "купувайте нови коли"! Карам Сузуки Барлено произведено през 1989 год.96000 км от мен,от предния собственик ???.Сменени от мен: -задни спирачни накладки -съединител -крушка на таблото -акумулатор,масла и течности,гуми,чистачки...това е! НЕ ВЯРВАТЕ,НАЛИ?!?!? Едната ми дъщеря-ново Инфинити -на 6000 км сменен двигател Мъжа и-нов Туарег вчера ходихме да го репатрираме до фирмения сервиз!НИ ПАЛИ,НИ ДАВА НЯКАКЪВ ПРИЗНАК НА ЖИВОТ!!! Другата ми дъщеря-нова мазда СУВ- -роботизираната скоростна кутия с два съединитела я отварят вече 2-3 пъти! НЕ ВЯРВАТЕ,НАЛИ?!?!?!

Като си купувате таралясници така ще е! :)

А ти какво си купи -Тесла,Ролсройс Или Макларън...???Или може би ТОУФ? АМА ЧЕСТНО!

Абсолютно вярно е.

В това,че си сменил задни спирачни накладки и съединител,няма нищо чудно. Обаче,за толкова време само веднъж да смениш накладки?! Ти какво караш? Лек автомобил или каруца? Смяната на консумативи също е нещо нормално. Ненормално е друго! ПРИ СЪСТОЯНИЕТО НА БЪЛГАРСКИТЕ ПЪТИЩА,ДА НЕ СМЕНИШ НИЩО ПО ОКАЧВАНЕТО СИ Е НАПРАВО СВЕТОВЕН РЕКОРД! Освен,ако не пердашиш само по Бойковите магистрали. А призива: Не купувайте ново,защото е не надеждно и дава дефекти; си е направо тъпотия!

зависят от поддържката, шофьора и марката (и стара Лада с нови гуми става за придвижване)

Ами като е беден народа е така. На кой ще му се кара 20 годишна кола,ако има пари за по-нова ?

Eeee,e kakво се косите бе! Нали ние забранихме АЕЦ Белене и разрушихме АЕЦ Козлодуй! Купете си нови електромобили и да разшивим ТЕЦ Марица, ТЕЦ Дружба, ТЕЦ София, ТЕЦ Русе, ТЕЦ Варна (дето ЧЕЗ го ликвидираха), ТЕЦ Бобов Дол и прочие. Нашите ТЕЦове - по-екологични от всеки АЕЦ и всеки Дизел на плюнетата

Народ основно от пенсионери как да кара по нови коли Само на парламентаристите да не им скимне да ни откажат и от тях Освен това как по друг начин Европа да си изхвърли боклука

Да си хвърля боклука на Меркурий...

Като нямаме пари за по-нови и хубави коли така ще е. С удоволствие бих си заменил 28 годишното Ауди за някое 10-15 годишно, но парите...

А бе ти 28-годишното би го заменил и за 20-годишно ама нейсе !

олигофрен, знаеш ли колко много българи в промив;ията имат такива доходи!

Такива неща да пишете след 10 години еврочленство, и успехи, и проссперитет. Не ви е срам. Ше ми се тунквате тука.

Коя кола цапа повече: нова с 5/100 разход или 20 годишна с разход 15/100 пропан бутан?

Не си написал колко масло ти гори таралясника на 100км и ще ти кажа.

Ти пък що мислиш че всички 15 годишни коли горят масло?

Новите коли с пластмасови двигатели колко масло горят след 100 000 км?

Веднага казвам - 0. 300 000 показва километража, не знам колко е върнат. Просто питам, цапам ли?

Интересно как след 10 години всички ще купуват новите сега коли и ще обясняват как за нищо на света не биха си взели нова кола, защото старите били по-хубави. В България всеки хвали 15-годишната си бракма, че била пушка, ама после защо сме болни, замърсявания и т.н. никой не ги коментира. Човекът, измислил автомобила, го е казал кратко и точно: Най-хубавата кола е новата. Гроздето е кисело, но това е друга тема.

Точно за това новите коли са боклуци. Народа изтъпя мощно и никой не разбира от нищо, вкл. и от коли.

Пртавителството и парламента да сключат договор с Румъния и да се продават у нас нови Дачии без ДДС и с отстъпка срещу издаване на стара брантия в движение. Подменяш само действаща кола, дето и е плащано всичко за години назад например. Даже може няколкостотин милиона от саниране да се насочат за безлихвен кредит. Румъния го правиха упражнението. Ние само ланкаме и пишем статии в нечий лобистки интерес.

Карай си я ти Дачията.

При минимална заплата под 400 лв и средна около 800 и пенсия под 200 какви коли се очаква да се карат?!

право куме в очи. Трета употреба е отговора. Нали. Направо си е голям удар ако успееш с втора употреба до към 10-12 години. Това е положението. След 10 години евробълвочи.

При споменатите от теб доходи на нормалния човек и през ума няма да му мине да си купи кола.

(продължение) За това НОВИ АВТОМОБИЛИ могат да си позволят единствено : -фирми ,които ги ползват интензивно поне от над 100 000 км год . пробег - Държавни институции ,за които парите не преставляват нищо , защото се вземат от Бюджета !

Посмали малко! 100000 км годишен пробег? Това да не е седлови влекач? Не че няма и такива автомобили, ама това са единици.

Що бе ,ти как мислиш един бус на куриерска фирма ,колко мислиш върти ..Ами на тези разните им дистрибутори ??? А ?

да карате, нова,стара,втора или трета употреба, само не карайте и не купувайте марка FORD.Иначе, ще берете яко ядове.

Само Грейт Уол или Лада. В много краен случай и Дачия може ....

Един джамбазин викаше - никога кола с Ф - Форд, Фиат. Ама това са общи лафове. За Форд Турнео - турски съм чувал добри отзиви. Бензиновото Пунто на приятел също е добро - странно добре се справя в снега например, малък разход и за капак евтини 13 цолови гуми. А аз духам супата със скъпи гуми и голям разход.

Що не ми духаш..... праха като те отминавам, примерно???

Даже този процент ми се вижда висок ! За нашия джоб и възможности . Как ще си купиш чисто нов автомобил ? Знаете ли ,че : -Още при напускането на двора на "дилъра" ,стойността на колата веднага олеква с 5-10 % -през първата година ,поне пада с още 10 -до 5-тата смятайте ,че колата ви ще струва не повече от 50% от сумата ,която сте платили в началото ! Към това ако добавим и разходите : При лизинг : -задължително "Автокаско" 4-7 % годишно от стойността и ... -задължителни скъпи и прескъпи консумативи предписани от производителя ,за да ви падне "гаранцията" -задължителти ТО в оторизирани сервизи + заплащане на всичко което ви препъръчат на цени ,които те са си определили .. И накрая ,ако се решите да се разделите с нея , след 7-8 години ,повярвайте ...НЯМА да можете да и вземете повече от 40% от парите за които сте си я купил ! Независимо как сте я експлоатирали ,дори и в гараж да е стояла през цялото време !

Купи си двадесет и пет годишна кола и ще спестиш 30 000 - 40 000лв.

Ми много хора го правят и наистина си ги спестяват тея пари. A и поне са по-здрави.

Ако караш 7-8 години нова кола и я продадеш за 40%, значи си карал тези години нова кола срещу 60% от цената и. Е има и поддръжка. Но за стара кола е по-рисково. Карам нова от 6 години и нямам грижи за кола поне.

Тц. Карал си НОВА кола САМО една година. На втората година вече си КАРАЛ ЕДНОГОДИШНА кола. На осмата година си карал ОСЕМГОДИШНА кола.