Едва 4,4% от регистрираните през 2016 г. леки коли са нови
Към края на 2016 година делът на регистрираните нови леки коли (до 5 години) в България е едва 4,4 на сто от всички регистрации, предаде БТА.
Обратно в новинатаКоментари - Едва 4,4% от регистрираните през 2016 г. леки коли са нови | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Иван Петров
няма значение, кога е произведен един автомобил, а как е експлоатиран и поддържан... втората част от статията си е реклама...аман!
Байо (нерегистриран)
Притеснителното е, че са неподдържани бе мульовци, това е защото техническите прегледи са турбофиктивни.
Трабанта (нерегистриран)
Абе никъде не виждам ЗАЗ Москвич Волга
някой (нерегистриран)
съвсем логично като се има напредвид данъчния калкулатор.. лада на 50 години данък 5 лева, евро не знам си колко нова кола данък 500 лева..
Въпросът не е към народа ... (нерегистриран)
Не ми се вярва на някой да не му се кара нова кола. Въпросът е каква кола може да си позволи човек в България, какви работни заплати и какъв бизнес климат ни осигуряват властимащите.
5555 (нерегистриран)
Нормално, за най-бедната държава в ЕС! В Италия напр. масово се карат малки и евтини коли от ниския клас, карат 4-5 год. и продават. В България малките коли не са на почит, защото българинът като едър екземпляр, иска широчина, комфорт и място в багажника. Купувайки нова кола за 40-50 хил. лв от магазина, в момента в който излезе през вратата, вече чисто новата му кола се е обезценила с 35%. След 2 години се е обезценила с над 50%. Иначе казано кола за която е платил 50 хил. лв, след две -три години може да я продаде за около 20-25 хил. лв. Горе долу тогава и започват скъпите ремонти.
Urko (нерегистриран)
А защо да купуваме нови коли, след като те са пълни боклуци и едва издържат докато трае гаранцията??? Да спонсорирам мултинационалните производители на електронни курници- не, благодаря!
antoinettetodorova@hotmail.fr
олигарсите и кметовете и ето ти 4,4% нови коли .
666 (нерегистриран)
В най-бедната страна в Европа са най-старите коли. Това защо точно трябва да ни изненадва. Отдавна автомобилът не е лукс а необходимост. При тези ни доходи колко човека могат да извадят 15 000 евро за нов автомобил? И тези дето могат да го направят дали виждат смисъл да купуват нов автомобил в нашите условия на експлоатация?
Инженерче
България се очертава като автомобилната гробница на Европа ... само автомобилна ли, ще попитам? А дали тази тъжна статистика няма нещо общо със стандарта на живот? Дали хората желаят да карат неикономични, постоянно трошащи се стари автомобили, които бълват вредни газове като кумините на ТЕЦ Марица - изток? По-скоро не! Всичко е до възможности. Новите бюджетни автомобили тип Дачия и Грейт уол са надеждни първите 6-7 години, оттам нататък самите материали се разпадат и колите се чупят, така, че и това не е опция. Какво остава на българина - да се качи отново на каруцата ли? Тъкмо го смъкнахме оттам и сега наново? Увеличете доходите на българина, производство и истинска яка работа трябва да има в тази държава и тогава ще се поднови и автопарка!
12 (нерегистриран)
МИ КАТО СЕ ПРОДАВАТ СТАРИ КРАНТИ ИЗЧУКВАНИ НА ПО 10 ГОДИНИ ЗА ПО 20-30 000 КВОКАТО СА X5, МЕРЦЕДЕС И AUDI Q7 !?
0439 (нерегистриран)
Добави и колко плащаш за данъци и застраховка на нова кола и нещата стават още по безумни
Бай Иван-Джугана (нерегистриран)
Не се притеснявай за руснаците!!! Те си правят Нисани, Тойоти, Фордове, че и Мерцедеси. И си ги карат. Нови!!! Ти.... стягай се за лятото. Като дойдат рашъните, ще им трябва прислуга.
gandi (нерегистриран)
И да имах кинти за нова кола пак не бих си купил. Първо данъка е по висок вместо обратното, второ кожодерите с каската започват от 4 процента за застрахователна премия пък ако стане нещо те правят на глупак само и само да не ти платят и трето кожодерите автосервизи подържащи гаранцията на колата така яко те бръснат за смяна на консумативи по време на гаранцията, че я купуваш още веднъж. Ако я вземеш на лизинг - майко мила - всичко това ама по 2.
..... (нерегистриран)
тоалетната и автоморгата на европата :)
бай Юрдан (нерегистриран)
вдигнете заплатите ве господа продажни управляващи
PekoHcTpykTop
Новите автомобили са пълни боклуци, а т.нар. "официални дилъри" - пълни измекяри. По-добре отлично поддържан 20 годишен автомобил, отколкото накичен с лампички и дисплейчета модерен кенеф.
Петко (нерегистриран)
Каквито са ни управниците, такива са ни и колите :)......мъка, мъка.
merced (нерегистриран)
Мерцедес сди 270 2005г.Авангард стар ли е?Че да го сменям.Хахаха стар Mercedes НЕМААААА
жокера (нерегистриран)
-Купих си нова кола -Браво, да почерпиш, а коя година е?
antoinettetodorova@hotmail.fr
на запад има доста колекционери на стари ,много стари авт., ретро ,трошат за тях огромни пари ,после ги възстановяват като току-що родени и всяка година имат горделиво шествие ,модерно е !
БЪЛГАРИН (нерегистриран)
С ТАКИВА ДОХОДИ, ДОГОДИНА ЩЕ БРОИМ КАРУЦИ С ЖИВОТИНСКА ТЯГА!
sawo
На 25 годишна кола данъка е 20лв, на 10 годишна е 500лв. Как точно стимулират купуването на нови автомобили?
94435 (нерегистриран)
Аз пък даже съм виждал абсолютни старци да карат коли! Кое е по-опасно сами си правете сметката. Ако можеха да продават лекарства за подмладяване - щяха да го забранят. Ама сега да карат 70 - 80 годишни ама с НОВИ КОЛИ!
а бегайте (нерегистриран)
Добре де аз ще си купя нова кола, ама когато един ме натресе с BMW или Голф и от моята кола остане купчина ламарини ко правим? Или пък решат да я крадат или палят и разкостят.
Urko (нерегистриран)
Най-смисленото мнение за деня. +++100
Петров (нерегистриран)
Едва 4,4% от регистрираните у нас м.г. леки коли са нови Високият стандарт на живот до това води.
707 (нерегистриран)
Прав си, ама отлично поддържан е автомобила ако си го купиш от магазина. Това дето е по автокъщите са съживени трупове.
Петко (нерегистриран)
Между другото, докато има резервни части за даден модел автомобил той никога не може да остарее - просто е необходимо нещо като се скапе, да се сменя на време. Моята 12 годишна кола е доста по-нова от повечето автомобили след 2010.
Кайо (нерегистриран)
Нов внос
Горд Европеец
Работата е там, че новште автомобили с нищо не превъзхождат старите. Усложнена, но по- неиздържана технически конструкция, капризни двигатели, много дефектираща електроника. По- добре е човек да кара по- стара кола и ще си спести доста ядове и пари. Не е вярно и че новите коли горят и замърсяват по- малко. Това е абсурд - при едно и същ гориво и технология на преобразуване на енергията - това е невъзможно.
asd (нерегистриран)
аз и стара не мога да си купя, те нови ми говорят
е ми да (нерегистриран)
Парите стигат само за нов GSM.
комунист
В наши дни става все по-малко модерно да имаш критично мислене;-).
алеко (нерегистриран)
Нов автомобил??? Че кой ще го ремонтира "майсторчетата" са пълен смях. От некадърен мошенник нагоре. Така наречените монтьори могат само да сменят масла, филтри, накладки и максимум дискове. Ремонт на двигател -абсурд! Пък и измекярите не се хващат да работят където няма части за подмяна на които ползват до 50% отстъпка на частите менте!
1234 (нерегистриран)
Чисто нова Корола 1.6 - данък 350 лева. Корола на 12 години - данък 32 лева. Данъчната се аргументира: Щом имаш пари за нова кола, имаш пари и за данъци. Иначе министерствата работят в полза на народа, та пушек се вдига... буквално.
А ЗАЩО Е ТАКА? (нерегистриран)
аМИ КОГАТО СИКАДЖИЙСКАТА ДЪРЖАВА МИ ДАДЕ ПОЛАГАЕМАТА МИ СЕ ЗАПЛАТА ЗА МОЯТА КВАЛИФИКАЦИЯ И СТОЙНОСТТА НА ИЗВЪРШВАНИЯ ОТ МЕН ТРУД И АЗ ЩЕ СИ КУПЯ НОВА КОЛА. НЕ СЪМ НЕНОРМАЛНА, ЧЕ ДА ИСКАМ ДА КАРАМ 20-ГОДИШНА СТАРИЦА.
PekoHcTpykTop
Все още се срещат горе-долу читави екземпляри (не по автокъщите, разбира се). Въпроса е какво ще правим след 10-тина години...
eyrd (нерегистриран)
ганьо разбирача на тез не им верва.. така и така 90% пушат.. малко дизелови изпарения нищо нема да им промени в пълната с изпарения чутура
Галя (нерегистриран)
Добре, но старите коли не ни ли тровят много повече и много по-масово от цигарите! Значи собствениците на коли са бедни и затова може да карат отровни коли, а пушачите са длъжни да плащат цигарите петорно по-скъпо от себестойността им и на всичкото отгоре да им продават стоката с грозни картинки. Ами ... моля ви, коментирайте, не ми се вижда честно!
уточнение
По-голямо значение от това дали колите са стари или нови има качеството на горивото. А в България то не е добро.
77 (нерегистриран)
Карана от дядо и баба в Германия, гаражна.
врАТГ (нерегистриран)
както се казва.. да ги у данъчните
хасан от десебе (нерегистриран)
трябва да се отворят границите и паднат митата за леки коли от страни извън ЕС ЕС .И тогава ще може да караме нови коли, по евтини и достъпни.
Vinkel (нерегистриран)
Абре хора, коли втора ръка има не само от автокъщите. Има частници, има фирмени коли и т.н. А и не всички автокъщи са мизерни.
Пенсионер (нерегистриран)
Тогава имаше Трабанти, но нямаше престъпност, особено детска престъпност.........
Анализатор (нерегистриран)
Тези 4,4% нови коли у нас показват какъв е процентът на богатите у нас , от останалите 95,6 може да има 10-15% които да карат коли на около 7-13г. А за обикновенния трруженик който блъска в тръстиката за 350-400лв не му остава нищо друго освен закупуването на стари кочини от порядъка на 1-3К. Не може да живееш като скот в хипер-брутална бедност и мизерия и да си вземеш нова кола на лизинг , не и с 200Е доход на месец които не стигат дори за сметки и лекарства.
всдфд (нерегистриран)
така е братле.. като златните ти зъби е.. вечен!!
Статистика (нерегистриран)
Ireland 6,3 Great Britain 7,3 Austria 7,5 Belgium 8,0 Germany 8,3 France 8,2 EU 8,3 Sweden 9,8 Portugal 10,1 Greece 10,7 Slovakia 11,5 Finland 11,9 Estonia 12,0 Да не би другите държави да са цвете в ЕС? Вижте каква е "средната" възраст на автомобилите на далеч по-богати държави
за протокола (нерегистриран)
Щом няма стари самолети значи няма и стри коли. Има поддържани такива които минават преглед има и такива които когато пушат би трябвало да не минават преглед.
НАЙ
Протест спря движението на кръстовището на "Патриарх Евтимий" и "Раковски" (снимки/видео)
Киев задържа двама висши украински военни, подготвяли убийството на Зеленски
След 8 месеца арест Васил Божков излиза на свобода
Затварят за 15 месеца Централна гара в София за влаковете за Северна България
Българският посланик в Москва пропуска инаугурацията на Владимир Путин
Путин за пети път встъпи в длъжност: "Ще реализираме всичко планирано, заедно ще победим!"
Киев задържа двама висши украински военни, подготвяли убийството на Зеленски
Протест спря движението на кръстовището на "Патриарх Евтимий" и "Раковски" (снимки/видео)
Българският посланик в Москва пропуска инаугурацията на Владимир Путин
Русия атакува с ракети Киев и Лвов, Украйна удари нефтена база в Луганск (видео)